City Städtjänst

City Städtjänst

Är du på jakt efter en städfirma i Malmö, Lund eller övriga Skåne? Då har du kommit helt rätt!
Vi på city städtjänst lägger stor vikt i att vara dig som kund till behags, genom att bygga upp tillit, och ta hand om dina städbehov, medans du lägger ditt fokus på annat ⠀

Vår personal är otroligt professionella och våra produkter är alltid miljövänliga!⠀

Vi erbjuder hemservice, utökad hemservice, storstädning, flyttstädning, fönsterputs, kontorsstädning, byggstädning, sanering, grovstädning och dödsbo i hela Skåne! ⠀

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!

Läs vad 7 kunder tycker om City Städtjänst 2

2021-03-11
    hemmastädning
    vänligt o kunnigt bemött
    De levde upp till förväntningarna
    De är noggranna och punktliga samt alltid lätta att komma i kontakt med
    2020-12-26
    Storstädning, Bra bemöt och mycket nöjd mer resultat
    2020-12-07
    Rekommenderar City städtjänst ENKELT att få hjälp med flytt städ och flytt från samma företag Vi fick ett väldigt trevligt bemötande inget var omöjligt Flexibilitet kunnighet och ett bra pris Bättre kan det inte vara
    2020-09-15
    Beställde storstäd till en boende som haft lite otur med sin lägenhet. Snabb service, trevligt bemötande, trots vårt velande i antal städare. Efteråt fick vi bekräftelse att det var klart och att de boende var nöjda med deras insats.
    2020-09-11
    Effektiv och kompetent flyttstädning. Förträfflig resultat. Kan rekommenderas till alla och envar!
    2020-09-10
    Fantastisk service och otroligt snabba och tillmötesgående.
    Lyssnar på kundens behov, kan inte vara mer nöjd.
  • ACHRAF O
    skrev om City Städtjänst