City Städtjänst

City Städtjänst

Är du på jakt efter en städfirma i Malmö, Lund eller övriga Skåne? Då har du kommit helt rätt!
Vi på city städtjänst lägger stor vikt i att vara dig som kund till behags, genom att bygga upp tillit, och ta hand om dina städbehov, medans du lägger ditt fokus på annat ⠀

Vår personal är otroligt professionella och våra produkter är alltid miljövänliga!⠀

Vi erbjuder hemservice, utökad hemservice, storstädning, flyttstädning, fönsterputs, kontorsstädning, byggstädning, sanering, grovstädning och dödsbo i hela Skåne! ⠀

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!

25 omdömen om City Städtjänst

Sedan starten hos Reco 2020
    2023-01-30 Verifierad kund
    Ett förstklassigt utfört arbete. Ett både vänligt och trevligt bemötande. Speciellt ledaren Fatima i teamet utgör en kraftfull och behaglig kontakt.

Teamet borde kunna acceptera erbjudna pauser (betalda), kaffe, drycker och tilltugg.

Bättre service går inte att finna!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Blev bra bemött. Städningen överlag bra förutom några missar som kanter på elkontakter och något fönster som kunde gjorts bättre. Tjänsten jag köpte var städning av en bostad som inte varit städad på en längre tid.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Jätte duktiga och seriöst företag!
    2022-03-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och lätt att komma i kontakt med.
    Har använt dom som både vanlig hushållsstädning samt tömning av lägenhet.
    2022-02-26 Verifierad kund
    Duktiga och håller sina tider! Väldigt nöjd och rekommenderar starkt!
    2022-01-30 Verifierad kund
    Snabb kontakt och ett utmärkt utfört arbete
    2022-01-29 Verifierad kund
    Fick tips av vänner. Snabb telefonkontakt och omedelbar provstädning, inklusive klädtvätt, bäddning etc, arrangerades. Utföll till högsta belåtenhet.

Nu har varannanveckas städtjänst på prov beställts. Av resultatet av första testgrovstädningen att döma, bör det bli en gyllene fortsättning.
    2022-01-28 Verifierad kund
    Är fullt nöjd. Påpekade att man kan betala fakturan via E faktura som City Städ ordnade med 👍
    2021-12-28 Spontant omdöme
    Jag blev väldigt nöjd med städningen! Snabbt, snyggt och professionellt på alla sätt. Rekommenderas starkt!
  • NOOR R
    2021-12-28 Spontant omdöme
    Superduktiga och trevliga dessutom! Jag kunde inte vart mer nöjd, rekommenderar starkt
    2021-10-18 Verifierad kund
    Vi bor i villa och fick genom reklam kontakt med detta fina städföretag. Personalen är både trevlig och duktig och har utfört städtjänsten noggrant och snabbt. Eftersom vi bor i ganska stor villa uppskattar vi särskilt att städpersonalen kommer flera till antalet vid samma städtillfälle, städningen går på det sättet snabbt och effektivt.
    Vi rekommenderar gärna City Städtjänst!
  • 2021-09-16 Spontant omdöme
    Städade min lägenhet efter renovering blev super nöjd tack så mycket City städtjänst👌
    2021-09-16 Spontant omdöme
    Beställde en saneringsstäd kändes som att jag kom hem till ett annat hem. Väldigt nöjd rekommenderar starkt!
  • MHAMAD A
    2021-09-16 Spontant omdöme
    Rekommenderas starkt , vi har öven bokat de till våra lokaler över allt i skåne . Och några anställdas lägenheter . Pris värt
    2021-09-16 Spontant omdöme
    Superbra tjänst. Rekommenderar starkt denna tjänst.
    Sökte städhjälp åt min far som är lite äldre och dem var super trevliga och vänliga. Han uppskattade hjälpen mycket
    2021-09-16 Spontant omdöme
    Sjukt smidig personal och lättillgänglig kommunikation
  • 2021-09-16 Spontant omdöme
    Smidigt företag, väldigt lätt att komma i kontakt med och resultat blev förträffligt.
    2021-09-16 Spontant omdöme
    Riktigt grymma resultat , fick mer än vad jag önskat
    2021-03-11 Verifierad kund
    hemmastädning
    vänligt o kunnigt bemött
    De levde upp till förväntningarna
    De är noggranna och punktliga samt alltid lätta att komma i kontakt med
    2020-12-26 Verifierad kund
    Storstädning, Bra bemöt och mycket nöjd mer resultat
    2020-12-07 Verifierad kund
    Rekommenderar City städtjänst ENKELT att få hjälp med flytt städ och flytt från samma företag Vi fick ett väldigt trevligt bemötande inget var omöjligt Flexibilitet kunnighet och ett bra pris Bättre kan det inte vara
    2020-09-15 Verifierad kund
    Beställde storstäd till en boende som haft lite otur med sin lägenhet. Snabb service, trevligt bemötande, trots vårt velande i antal städare. Efteråt fick vi bekräftelse att det var klart och att de boende var nöjda med deras insats.
    2020-09-11 Spontant omdöme
    Effektiv och kompetent flyttstädning. Förträfflig resultat. Kan rekommenderas till alla och envar!
    2020-09-10 Spontant omdöme
    Fantastisk service och otroligt snabba och tillmötesgående.
    Lyssnar på kundens behov, kan inte vara mer nöjd.
  • ACHRAF O
    2020-09-09 Spontant omdöme