City Städtjänst

City Städtjänst

Ring 0107-61 81 69 www.citystadtjanst.se

Är du på jakt efter en städfirma i Malmö, Lund eller övriga Skåne? Då har du kommit helt rätt! Vi på city städtjänst lägger stor vikt i att vara dig som kund till behags, genom att bygga upp tillit, och ta hand om dina städbehov, medans du lägger ditt fokus på annat ⠀ ⠀ Vår personal är otroligt professionella och våra produkter...

27 omdömen om City Städtjänst

Sofia Q
Skrev om City Städtjänst

flexibla rekomenderar stark, väldigt noga och gör sitt jobb

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 734 omdömen 4.6 av 734 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Skrev om City Städtjänst

Pålitliga, flexibla och duktiga. Rekomenderar starkt

Gerhard S
Skrev om City Städtjänst

Ett förstklassigt utfört arbete. Ett både vänligt och trevligt bemötande. Speciellt ledaren Fatima i teamet utgör en kraftfull och behaglig kontakt. Teamet borde kunna acceptera erbjudna pauser (betalda), kaffe, drycker och tilltugg. Bättre service går inte att finna!

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Charlotte P
Skrev om City Städtjänst

Blev bra bemött. Städningen överlag bra förutom några missar som kanter på elkontakter och något fönster som kunde gjorts bättre. Tjänsten jag köpte var städning av en bostad som inte varit städad på en längre tid.

Omar E
Skrev om City Städtjänst

Jätte duktiga och seriöst företag!

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 143 omdömen 4.5 av 143 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Skrev om City Städtjänst

Trevligt bemötande och lätt att komma i kontakt med. Har använt dom som både vanlig hushållsstädning samt tömning av lägenhet.

Skåne A
Skrev om City Städtjänst

Duktiga och håller sina tider! Väldigt nöjd och rekommenderar starkt!

Susanne L
Skrev om City Städtjänst

Snabb kontakt och ett utmärkt utfört arbete

Gerhard S
Skrev om City Städtjänst

Fick tips av vänner. Snabb telefonkontakt och omedelbar provstädning, inklusive klädtvätt, bäddning etc, arrangerades. Utföll till högsta belåtenhet. Nu har varannanveckas städtjänst på prov beställts. Av resultatet av första testgrovstädningen att döma, bör det bli en gyllene fortsättning.

Bo G
Skrev om City Städtjänst

Är fullt nöjd. Påpekade att man kan betala fakturan via E faktura som City Städ ordnade med 👍

MEDINA C
Skrev om City Städtjänst

Jag blev väldigt nöjd med städningen! Snabbt, snyggt och professionellt på alla sätt. Rekommenderas starkt!

NOOR R
Skrev om City Städtjänst

Superduktiga och trevliga dessutom! Jag kunde inte vart mer nöjd, rekommenderar starkt

Irmelin H
Skrev om City Städtjänst

Vi bor i villa och fick genom reklam kontakt med detta fina städföretag. Personalen är både trevlig och duktig och har utfört städtjänsten noggrant och snabbt. Eftersom vi bor i ganska stor villa uppskattar vi särskilt att städpersonalen kommer flera till antalet vid samma städtillfälle, städningen går på det sättet snabbt och effektivt. Vi rekommenderar gärna City Städtjänst!

Maria Louise F
Skrev om City Städtjänst

Städade min lägenhet efter renovering blev super nöjd tack så mycket City städtjänst👌

Alexander B
Skrev om City Städtjänst

Beställde en saneringsstäd kändes som att jag kom hem till ett annat hem. Väldigt nöjd rekommenderar starkt!

MHAMAD A
Skrev om City Städtjänst

Rekommenderas starkt , vi har öven bokat de till våra lokaler över allt i skåne . Och några anställdas lägenheter . Pris värt

Amir M
Skrev om City Städtjänst

Superbra tjänst. Rekommenderar starkt denna tjänst. Sökte städhjälp åt min far som är lite äldre och dem var super trevliga och vänliga. Han uppskattade hjälpen mycket

CHRISTOFFER A
Skrev om City Städtjänst

Sjukt smidig personal och lättillgänglig kommunikation

AHMED IBRAHIM N
Skrev om City Städtjänst

Smidigt företag, väldigt lätt att komma i kontakt med och resultat blev förträffligt.

ANNA K
Skrev om City Städtjänst

Riktigt grymma resultat , fick mer än vad jag önskat

Skrev om City Städtjänst

hemmastädning vänligt o kunnigt bemött De levde upp till förväntningarna De är noggranna och punktliga samt alltid lätta att komma i kontakt med

102 C
Skrev om City Städtjänst

Storstädning, Bra bemöt och mycket nöjd mer resultat

Elisabeth D
Skrev om City Städtjänst

Rekommenderar City städtjänst ENKELT att få hjälp med flytt städ och flytt från samma företag Vi fick ett väldigt trevligt bemötande inget var omöjligt Flexibilitet kunnighet och ett bra pris Bättre kan det inte vara

Veidekke E
Skrev om City Städtjänst

Beställde storstäd till en boende som haft lite otur med sin lägenhet. Snabb service, trevligt bemötande, trots vårt velande i antal städare. Efteråt fick vi bekräftelse att det var klart och att de boende var nöjda med deras insats.

JOHAN L
Skrev om City Städtjänst

Effektiv och kompetent flyttstädning. Förträfflig resultat. Kan rekommenderas till alla och envar!

YASMIN M
Skrev om City Städtjänst

Fantastisk service och otroligt snabba och tillmötesgående. Lyssnar på kundens behov, kan inte vara mer nöjd.

ACHRAF O

Väldigt väldigt nöjd! Mycket bra jobbat 👍