D.Hair STHLM

D.Hair STHLM

www.dhairsthlm.com

Välkommen till D.Hair STHLM! Hos oss möts du alltid av trevlig och kunnig personal som gör sitt yttersta för att du ska gå från vår salong och vilja komma tillbaka nästa gång. Är inte du nöjd så är inte vi nöjda. Vårt mål är alltid att du som kund ska vara 100% nöjd. Vi har flera års erfarenhet av färg, klipp och styling. ...

50 omdömen om D.Hair STHLM

Karl Nore L
Skrev om D.Hair STHLM

Jättebra service och personal. Personalen kan sin grej och är jätteduktiga när det kommer till att klippa! Dana är en stark rekommendation!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Ludvig K
Skrev om D.Hair STHLM

Alltid en upplyftande upplevelse för håret såväl som för själen! Härlig stämning rakt igenom.

Igor M
Skrev om D.Hair STHLM

Klippning. Trevligt bemötande i en avslappnad miljö, där man känner sig välkommen och alltid nöjd som kund när man går därifrån. En riktigt professionell salong!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Burak D
Skrev om D.Hair STHLM

Äntligen en frisör som vet vad han håller på med och tar till sig hur man vill ha håret klippt och får kvalite levererad ! Ett plus i kanten för en trevlig och rolig personlighet! Rekommenderas starkt!

Ludwig S
Skrev om D.Hair STHLM

Mycket trevligt att komma till salongen, riktigt härlig stämning och bra sammanhållningen! Syns snart igen!

Creative Headz Regeringsgatan
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Sebastian V
Skrev om D.Hair STHLM

Alltid bemöt med en glädje och energi som får dig att längta till nästa besök, alltid kvalitets klippningar och du går inte därifrån besviken.

Victor C
Skrev om D.Hair STHLM

Klipper mig där varanan vecka! Dunder bemötande grym service och slut resultaten är alltid 100/100

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2030 omdömen 4.9 av 2030 omdömen

Annette W Annette W
Lucas B
Skrev om D.Hair STHLM

Jag har klippt mig på D.Hair STHLM sedan i somras förra året och är extremt nöjd med klippningarna och då talar jag även för mina vänner jag går dit med. Trevligare bemötande är svårt att hitta, oerhört trevlig. Kommer fortsätta gå till D.Hair och längtar alltid tills mitt hår växt ut tillräckligt för att klippas!

William B
Skrev om D.Hair STHLM

Hej, Jag klipper mig där 1 gång i månaden och är väldigt nöjd med frisyren och bemötandet. Rekommenderar D.Hair till många vänner och min familj.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 277 omdömen 4.8 av 277 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och

Linus H
Skrev om D.Hair STHLM

Alltid en upplyftande och härlig stämning. Man får den klassiska Barbershop-känslan och en hemtrevlig avslappnad känsla på en och samma gång. Alltid lika nöjd med resultatet där man själv får säga sitt men också ta emot tips eller nya idéer. Helt klart värt varenda krona och lite till!

Julia F
Skrev om D.Hair STHLM

Klippte och färgade mitt hår. Trevligt bemött och proffsigt hantverk. 10/10!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 307 omdömen 4.6 av 307 omdömen

Ruan D
Skrev om D.Hair STHLM

Innan jag började klippa mig hos D.Hair så hade jag väldigt mycket problem med mjäll och då efter att D.Hair fick reda på det störande problem som jag hade med mjäll så rekommenderade D.Hair Nõberus shampoo och conditioner för eventuellt behandling till mjället. Resultat var fantastiskt då jag inte har längre problem med det. Det alltid bra bemötande hos D.Hair, han är alltid glad och se till att smitta hans glädje till kunderna. Alla i livet behöver utvecklas och det görs under tidsresan och D.Hair är en sån professionell...

Alexandra S
Skrev om D.Hair STHLM

Det blev slingor, botten toning och lite toppning. Blev mycket vänligt och lugnt bemött. Toppen behandling som var bättre än förväntat. Ofta hos en frisör är det svårt att beskriva men Katis visste precis vad jag vill ha och lyckades stort med uppdraget. Rekommenderar henne starkt!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 241 omdömen 4.6 av 241 omdömen
BadgeTwoYears

Klippning, toningen och slingor. Han är bäst!

Desiree H
Skrev om D.Hair STHLM

Jag rekommenderar varmt Katis. Hon är lyhörd och kommer med förslag. Jag har alltid blivit super nöjd 👍

Jesper H
Skrev om D.Hair STHLM

Helt underbar upplevelse från början till slut. Dana är fantastik

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

JESPER S
Skrev om D.Hair STHLM

Underbar människa och en riktigt riktigt bra frisör

Leonardo S
Skrev om D.Hair STHLM

Inte bara att Dana är en otroligt sympatisk person, han har fått guds händer. Världens bästa frisör.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 282 omdömen 4.8 av 282 omdömen

Björn J
Skrev om D.Hair STHLM

Aldrig varit så nöjd med min frisyr som när Dana klippte mig! En trevlig man som alltid välkomnar en med öppna armar, ett leende på läpparna, bjuder en på kaffe och berättar roliga historier! Efter min upplevelse hos D.Hair kommer jag aldrig klippa mig någon annanstans. Aldrig varit så nöjd med produkterna jag köpt, frisyren eller servicen! Rekommenderar D.Hair till samtliga som söker en bra upplevelse!

Alan M
Skrev om D.Hair STHLM

Otroligt professionell och duktig barberare med kundens önskemål i fokus!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 617 omdömen 4.6 av 617 omdömen
BadgeTwoYears

Jag tycker att hon var stressad och kände inte att hon lysssnade klart på mig när jag skulle förklara vad jag ville. Hon skulle ha varit mer

Elias W
Skrev om D.Hair STHLM

Har klippt mig och färgat köpt produkter. Aldrig.. ALDRIG varit nöjdare, sjukt trevliga på en ny nivå av trevliga! Ni kommer ångra er ni inte går dit det finns inga alternativ efter bara Dhair! De vet verkligen vad dem gör!🔥

Apostolos K
Skrev om D.Hair STHLM

Stället där man alltid blir nöjd o fin!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 397 omdömen 4.8 av 397 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Tomas R
Skrev om D.Hair STHLM

Dana måste vara en av Stockholms bästa barberare! Alltid lyhörd och noggrann oavsett om det gäller hår eller skägg, prova du kommer med all säkerhet bli nöjd!

Daniel A
Skrev om D.Hair STHLM

Jag blev rekommenderad att gå till Dana och klippa mig, och har inte ångrat mig en sekund! Jag är så glad att jag hittade till Dana på D.Hair STHLM! Inte bara för att min frisyr blir extra fräsch varje gång utan också för bemötandet. Alltid trevlig och på gott humör, har man haft en dålig dag så garanterar jag att du inte kommer ha det längre efter klippningen! Dessutom märker man att Dana är noggrann trots att man är hans 20e kund för dagen så klipper han som om det vore hans första kund. Jag rekommenderar Dana och D.Hair STHLM till alla jag känner 😊 /Daniel

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 507 omdömen 4.8 av 507 omdömen
BadgeTwoYears

Min 97 åriga mamma behövde klippa håret. Fantastiskt fint bemötande av frisören. Gun blev jättenöjd och glad.

Elias S
Skrev om D.Hair STHLM

Otroligt grym service med en ännu bättre frisör, tack för allt!!

Pierre K
Skrev om D.Hair STHLM

Upplevelsen är alltid på topp både när man kommer på besök och när man lämnar D.Hair. Lätt den bästa barbern/salongen i stan!

Creative Headz Drottninggatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Robin Johannes L
Skrev om D.Hair STHLM

Jag skulle aldrig klippa mig någon annanstans, har rekommenderat många kompisar hit och alla är nöjda! Om du inte har klippt dig här, gör det!

Lorentzo J
Skrev om D.Hair STHLM

Stockholms bästa barberare! Både hår och skägg blir alltid 10/10 utan undantag. Utöver det så erbjuder Dana en magisk stämning med skön musik och alltid ett riktigt gott humör. Fantastisk salong och fantastiskt folk!

WAU Nyköping
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Sina Q
Skrev om D.Hair STHLM

Jag brukar klippa mig där och har verkligen fått underbar frisyr som service så 10 av 10 skulle jag säga

Samuel P
Skrev om D.Hair STHLM

Man får bra service och utmärkt frisyr.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 309 omdömen 4.7 av 309 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötande är ju trevlig… Sååå besviken.. mitt hår är bränt och frissig och färgen är Inte som det lovat utföra…. Tråkigt….

Maritess A Maritess A
Patrik S

5 stjärnor rakt igenom ⭐️ Mannen med hatten gör Magi med ditt hår💯

Robert H
Skrev om D.Hair STHLM

Bra klippning och grymt service.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Vanessa F
Skrev om D.Hair STHLM

Första gången jag gått till en frisör salong och att jag just hade turen att hamna här och att få kati som min frisör var bara ren tur. Jättefin och härlig tjej. Hela hon strålade energi likaså alla andra som jobbar där på salongen, alla är super trevliga.

Claudia M
Skrev om D.Hair STHLM

Jag har klippt mig hos den proffsiga frisören D. hair och varm rekommenderar honom och inte bara för hans otroliga kunskap utan också för det hjärtliga välkomnande man får turen att uppleva hos denne och hans fina atmosfär av välmående. Dana är en fantastisk frisör //Claudia

Carita V
Skrev om D.Hair STHLM

Jag har klippt, slingat och färgat mitt hår. De är proffsiga och så måna om sina kunder. Alltid trevliga och gör sitt yttersta för att jag som kund ska gå nöjd därifrån. Vilket jag har gjort varje gång. Älskar att få mitt hår fixat där. Jag är grymt nöjd med D.hair STHLM.

Anastasia M
Skrev om D.Hair STHLM

Jag har fått håret tvättat,klippt, färgat, fönat samt liten uppsättning inför bröllop. Aldrig varit nöjdare med resultaten, servicen & bemötandet. Jag ser alltid fram till nästa besök. De utger även bra tips till håret som passar just mig/dig mellan besöken för bäst resultat/hållbarhet. Hur underbart?!

Julia O
Skrev om D.Hair STHLM

Bästa och gulligaste frisören som räddat mitt hår!

Stella F
Skrev om D.Hair STHLM

Jag är så nöjd med bemötandet av min frisör. Alltid glad och välkomnande ! Jag har både klippt och färgat håret. Alltid fått de resultatet jag har strävat efter. Jag rekommenderar D.Hair till alla medmänniskor där ute. Tusen tack för allt ni lyckats görs med mitt hår. Jag väljer inte bort er 💕

Anastasios K
Skrev om D.Hair STHLM

Snabb, smidig och noggrann med detaljer. Bra service till bra priser. Stamkund!

Martha M
Skrev om D.Hair STHLM

Kompetenta frisörer! Blir alltid lika nöjd!

ELENI A
Skrev om D.Hair STHLM

Jag har gått till Katerina i 3 år nu och jag har aldrig varit lika nöjd som jag är hos henne.

Christina C

Dimitri K
Skrev om D.Hair STHLM

Bästa klippningen jag fått o förutom det var Dana super trevlig kommer aldrig gå till någon annan nu rekommenderar starkt!

Sandra B
Skrev om D.Hair STHLM

Jag har färgat håret, gjort slingor samt hårförlängning. Jag blev bemött på bästa tänkbara sätt av företaget, allt från service till tillgänglighet är över förväntningarna! Jag har alltid väldigt höga förväntningar när det kommer till mitt hår då jag är väldigt petig och pedant. Men D.Hair har överträffat alla mina förväntningar och jag har 100% tillit till vad dom gör med mitt hår! Jag skulle varmt rekommendera alla som vill ha en förstklassig behandling och service att besöka D.Hair STHLM!

Oualid A
Skrev om D.Hair STHLM

Sedan de öppnade har jag alltid gått ditt varje gång. Trevligare människor måste man verkligen leta efter. Varje gång man kommer in så går man ut med ett leende på läpparna då dem gör MAGI.

Louise W
Skrev om D.Hair STHLM

Jag har gått till Katarina i ca 3 år nu för att klippa mig samt tvätt och fön. Det jag tycker är fantastiskt är att K förstår precis hur jag vill klippa och styla mitt hår och hon lämnar alltid ett perfekt resultat som dessutom håller otroligt bra. Jag uppskattar att K alltid vill testa nya produkter eller hårstyling tänger, allt för att det ska bli så fint det bara kan bli, hon är inte nöjd med att bara göra exakt likadant varje gång utan vill ta det till nästa nivå. Dessutom har vi alltid väldigt trevligt:) Jag har rekommenderat...

Mariam F
Skrev om D.Hair STHLM

Jag har klippt mitt hår och färgat, var jätte nöjd. Kommer absolut återkomma

Edessa N
Skrev om D.Hair STHLM

Färgade och klippte mitt hår hos D.Hair, supernöjd över resultatet! Underbar personal som verkligen lyssnar på det som kunden säger, ger också en egen och professionell åsikt. Kommer absolut att komma tillbaka. Rekommenderar att det är hit man ska komma om man vill bli supernöjd!

Saia F
Skrev om D.Hair STHLM

Alltid lika nöjd när man är där ! Så underbar kundbemötande och ett fantastiskt arbete !!!

Evangelos K
Skrev om D.Hair STHLM

Sen första besök hos D.Hair har jag aldrig tänkt på att gå nån annanstans. Kvalitén är på topp. Humöret är på topp. Och jag har aldrig behövt säga hur jag ska bli klippt! Det är fria händer som gäller! Har aldrig och kommer aldrig vara det minsta missnöjd med D.Hair!

Evangelia K
Skrev om D.Hair STHLM

Utmärkt service. Professionella och kunniga frisörer. Super nöjd!