Davis Salong

Davis Salong

Ring 076-337 18 97 www.davissalong.com
4.1

Välkommen till oss på Davis Salong! Här får du alltid bra rådgivning och ett professionellt bemötande. Vi hjälper dig med allt som rör ditt hår! Du kan få en helt ny frisyr, eller underhålla den du har. Vi använder Lanza produkter vid färgning och kan även sätta extensions samt göra permanent och slingor med både hätta och...

35 omdömen om Davis Salong

Cosima Angelica C
Skrev om Davis Salong

David completely saved my hair which was severely damaged. I refuse to go to any other hairdresser now. He's the best hairdresser I've ever been to, and his prices are very reasonable. Strongly recommend :)

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Fatima A
Skrev om Davis Salong

Gick till denna salong för första gången idag då mitt hår va extremt slitit av en misslyckad rakpermanent. Var lite nerövs när man byter frisör. Då jag fick en olaplex behandling. Kände att jag fick en super bra service jätte trevlig och positivt! Men framför allt kunnig på sitt jobb! Var väldigt noggrann och fönade mitt lockiga hår som en kung! Jag renommerat honom starkt och bokade en ny tid! Tack för dagen!!

Cathrine G
Skrev om Davis Salong

Jag vill bara starta med att det känns väldigt tråkigt att behöva skriva en recension som denna. Jag har varit hos David tre gånger. De två första gångerna gick jag hem nöjd efter att ha klippt och slingat mitt hår. När jag sedan tredje gången kom tillbaka för att göra Balayage så har jag tyvärr en trist historia att berätta. Med detta inlägg så vill jag precisera att ni INTE borde gå till denna frisören. Han kan lura dig till runt med sin charm men professionell frisör när det gäller långt hår är han knappast. Jag är...

Johanna H gillar detta
Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Kezban Ç
Skrev om Davis Salong

Superduktig och trevlig frisör med underbart bemötande. Har varit nöjd efter varje klippning. Kvalité till bra pris, rekommenderar starkt!

Davis salong
Skrev om Davis Salong

Vi vill tacka alla kunder som har varit hos oss på salongen. Vi tackar också alla fina kommentarer som ni hade Lämnat 2016.2017 . Hoppas 2018 kommer att blir bättre för eran drömmar. Mvh DaviS Salong

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Johanna H
Skrev om Davis Salong

GÅ INTE HIT! David är OSERIÖS, OTREVLIG, OPROFFSIG, RESPEKTLÖS och ELAK! Han bryr sig uppenbarligen bara om att tjäna pengar och inte om att ha nöjda kunder! Jag kom dit för att färga utväxten och klippa mig. När vi är klara syns fortfarande utväxten och han har klippt 5 cm, istället för de 2 vi kommit överens om. När jag påpekar detta och vill att han ska göra om utväxten eftersom den inte är täckt, säger han att jag isåfall måste betala för det för han "har inte råd att färga mig gratis". Men jag hade redan betalat...

Tina Rakel S
Skrev om Davis Salong

Underbart bemötande . Väldigt professionell hårsalong . David är väldigt kunnig frisör . Jag kommer att vara fast kund hos underbara salong . Tusen tack !

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Monika H
Skrev om Davis Salong

Väl omhändertagen men priset blev alldeles för dyrt. Kände mig lurad! Inget fel på klippningen men inget extraordinärt heller!

Frida R
Skrev om Davis Salong

Blev väl omhändertagen och kände mig jättenöjd med resultatet på håret. Tack!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 296 omdömen 4.7 av 296 omdömen
BadgeTwoYears

Alla borde klippa sig hos Dijana. Hon har bra känsla, är trevlig och kommer med goda råd om hår!

Ragne E
Skrev om Davis Salong

Trevlig och avspänd atmosfär i salongen, beroende på en fräsch inredning och en skicklig och trevlig frisör gör att man ser fram emot att besöka salongen.

Reem L
Skrev om Davis Salong

Jättebra frisör! Jag är nöjd med dealen.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
Sara H
Skrev om Davis Salong

Färgade håret ljusare, blev gulaktig och jag blev inte alls nöjd. Rekommenderas inte.

Tove E
Skrev om Davis Salong

Supernöjd! Har haft svårt att hitta nån som är bra på korta frisyrer men nu är mitt letande över!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Sinikka H
Skrev om Davis Salong

Jättetrevlig frisör och väldigt prisvärd! Jag blev nöjd med min klippning, och rekommenderar olaplex behandlingen starkt.

Emilia H
Skrev om Davis Salong

Jag besökte Davis Salong under sommaren och behövde akut hjälp med mitt slitna hår och en tråkig färg. Man är alltid lite skeptisk när man går till en ny frisör, men Davi är väldigt professionell och klippte mitt hår, färgade det och jag var SÅ nöjd. Han gav även råd hur jag skulle sköta det för bästa möjliga resultat, jag köpte även Lanzas produkter som han rekommenderade och har hållit mig till dem ända sedan dess. Davi är förutom en superduktig frisör, en härlig person som är vänlig och så trevlig. Jag rekommenderar honom varmt!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Charlotte R
Skrev om Davis Salong

Bra på alla sätt, vi har klippt oss hela familjen och varit nöjda.

Therese L
Skrev om Davis Salong

David är superduktig och vänlig. Vi har aldrig varit missnöjda👍

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Tina H
Skrev om Davis Salong

Fick snabbt en tid bokad Trevligt bemötande Davi är alltid glad och positiv Otroligt bra på färg och slingor, klippning superbra

Susanne B
Skrev om Davis Salong

Uselt bemötande. Helt ointresserad av service.

Johanna H gillar detta
Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Benjamin C
Skrev om Davis Salong

Jätte bra kund bemötande och bra arbete

Özgur F
Skrev om Davis Salong

Davi är en kunning frisör och världens trevligaste människa

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

My J
Skrev om Davis Salong

Tyvärr kände jag mig mest som ett problem som han var så snäll att hjälpa. Jag bokade en tid som han missade och dök upp efter 45min. Då börjar han fixa sitt eget hår. Han lyssnade inte för 5 öre och klippte så jag sa att jag INTE ville ha det. Fick gå till en annan frisör vec kan efter och klippa av håret.

CAROLINE GALINA J
Skrev om Davis Salong

Kunnig och trevligt frisör, färgen blivit perfekt som det önskades och klippning passade enligt önskan. Jag varmt rekommenderar denna salong. I affären när jag handlade försäljare frågade var jag fixade mina hår, jag varmt hänvisade till Davis Salong. Som sagt, jag är mycket nöjd!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Mita A
Skrev om Davis Salong

David var professionell och jag var väldig nöjd.

Susanne L
Skrev om Davis Salong

Snabb tid, god service, trevligt bemötande, bra klippning

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Annelie C
Skrev om Davis Salong

Köpte ett hårpaket via let's deal, jättetrevligt bemött, var tvungen att boka av och få ny tkd inga problem, fräsch och fin salong och proffsig frisör! Blev jättefin och fräsch efter min keratinbehandling och klippning!

Pia N
Skrev om Davis Salong

Trevlig frisör väldigt nöjd med klipp och färg

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 282 omdömen 4.6 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Andree B
Skrev om Davis Salong

Har blivit sjukt nöjd vArje gång jag klippt mig. Kvalité till bra pris!

Nehaya T
Skrev om Davis Salong

mycket trevligt bemötande, profisionellt arbete i klippning och styling ock mycket bra kunskaper inom hårbehandling. Rekomenderar mycket väl Davis salong.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 483 omdömen 4.8 av 483 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som

Elizabeth P Elizabeth P
Linn A
Skrev om Davis Salong

Inte alls bra. Mitt hår blev grönt.

Rose-marie S
Skrev om Davis Salong

Positiv och glad personal. Gjorde ett stort jobb med fina slingor

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Caroline C
Skrev om Davis Salong

Mysig liten salong och mycket kunskap!

Johan N
Skrev om Davis Salong

Duktig frisör till bra priser.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Aleksandar M
Skrev om Davis Salong

Jag har klippt mig hos David i många år. Vid varje tillfälle har jag varit nöjd. David är väldigt proffesionell och trevlig! Jag kan enart lämna min varmaste rekommendation till David och Davis Salong!

Ebba J
Skrev om Davis Salong

David är en seriös och bra frisör. Blev riktigt nöjd med min klippning! Rekommenderar alla att besöka honom.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen