Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen Davis Salong

Davis Salong

Sankt Eriksgatan 56, 112 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Davis Salong!

Här får du alltid bra rådgivning och ett professionellt bemötande. Vi hjälper dig med allt som rör ditt hår! Du kan få en helt ny frisyr, eller underhålla den du har. Vi använder Lanza produkter vid färgning och kan även sätta extensions samt göra permanent och slingor med både hätta och folie.

Oavsett behandling ingår schamponering, rådgivning och styling för att du ska känna dig fräsch och 100% nöjd när du lämnar salongen!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 34 kunder tycker om Davis Salong

• Fatima A skrev om Davis Salong
    Gick till denna salong för första gången idag då mitt hår va extremt slitit av en misslyckad rakpermanent. Var lite nerövs när man byter frisör. Då jag fick en olaplex behandling. Kände att jag fick en super bra service jätte trevlig och positivt! Men framför allt kunnig på sitt jobb! Var väldigt noggrann och fönade mitt lockiga hår som en kung! Jag renommerat honom starkt och bokade en ny tid! Tack för dagen!! Läs mer
  • Cathrine G
    Cathrine G skrev om Davis Salong
    Jag vill bara starta med att det känns väldigt tråkigt att behöva skriva en recension som denna. Jag har varit hos David tre gånger. De två första gångerna gick jag hem nöjd efter att ha klippt och slingat mitt hår. När jag sedan tredje gången kom tillbaka för att göra Balayage så har jag tyvärr en trist historia att berätta.

Med detta inlägg så vill jag precisera att ni INTE borde gå till denna frisören. Han kan lura dig till runt med sin charm men professionell frisör när det gäller långt hår är han knappast. Jag är inte håröm men när han behandlar håret som att det är ett krigsfält är det något som inte står rätt till. Balayage är heller inte en teknik som David behärskar. Läs mer
  • Kezban Ç
    Kezban Ç skrev om Davis Salong
    Superduktig och trevlig frisör med underbart bemötande. Har varit nöjd efter varje klippning. Kvalité till bra pris, rekommenderar starkt! Läs mer
  • Davis salong skrev om Davis Salong
    Vi vill tacka alla kunder som har varit hos oss på salongen.
    Vi tackar också alla fina kommentarer som ni hade
    Lämnat 2016.2017 .
    Hoppas 2018 kommer att blir bättre för eran drömmar.
    DaviS Salong Läs mer
  • Johanna H

2017-10-26

Omdömet har granskats och är verifierat

Johanna H skrev om Davis Salong
    GÅ INTE HIT!
    David är OSERIÖS, OTREVLIG, OPROFFSIG, RESPEKTLÖS och ELAK!
    Han bryr sig uppenbarligen bara om att tjäna pengar och inte om att ha nöjda kunder!

Jag kom dit för att färga utväxten och klippa mig.
    När vi är klara syns fortfarande utväxten och han har klippt 5 cm, istället för de 2 vi kommit överens om.

När jag påpekar detta och vill att han ska göra om utväxten eftersom den inte är täckt, säger han att jag isåfall måste betala för det för han "har inte råd att färga mig gratis". Men jag hade redan betalat i förväg och det är han som inte gjort det jag bett om.

När jag också påpekar att han tagit 5 cm istället för 2 säger han "men det var ju slitet!". När jag säger att "även om det är slutet måste du ju ändå kolla med din kund att det är ok att du klipper mer än dubbelt så mycket än du sagt", svarar han "men jag gör som jag vill! Är det slitet så klipper jag!".

Oavsett vad han som frisör anser är det väl ändå den betalande kunden som bestämmer?!

När jag blir upprörd säger han "varför blir du upprörd? Det är ju bara lite hår!". En kan undra varför han arbetar som frisör om han tycker hår är så oviktigt.

Jag blir ledsen och upprörd när han inte lyssnar på mig och vägrar rätta till sitt fel, och det hela slutar med att han skriker

"Jag vill inte ha psykiskt sjuka kunder i min salong!".

Så extremt respektlöst, elakt och oproffsigt!

(Jag gick sedan till en annan seriös frisör och gjorde om utväxten.) Läs mer
  • Tina Rakel S
    Tina Rakel S skrev om Davis Salong
    Underbart bemötande .
    Väldigt professionell hårsalong .
    David är väldigt kunnig frisör .
    Jag kommer att vara fast kund hos underbara salong . Tusen tack ! Läs mer
  • Monika H skrev om Davis Salong
    Väl omhändertagen men priset blev alldeles för dyrt. Kände mig lurad! Inget fel på klippningen men inget extraordinärt heller! Läs mer
  • Frida R skrev om Davis Salong
    Blev väl omhändertagen och kände mig jättenöjd med resultatet på håret. Tack! Läs mer
  • Ragne E skrev om Davis Salong
    Trevlig och avspänd atmosfär i salongen, beroende på en fräsch inredning och en skicklig och trevlig frisör gör att man ser fram emot att besöka salongen. Läs mer
  • Reem L skrev om Davis Salong
    Jättebra frisör! Jag är nöjd med dealen. Läs mer
  • Sara H skrev om Davis Salong
    Färgade håret ljusare, blev gulaktig och jag blev inte alls nöjd. Rekommenderas inte. Läs mer
  • Tove E skrev om Davis Salong
    Supernöjd! Har haft svårt att hitta nån som är bra på korta frisyrer men nu är mitt letande över! Läs mer
  • Sinikka H
    Sinikka H skrev om Davis Salong
    Jättetrevlig frisör och väldigt prisvärd! Jag blev nöjd med min klippning, och rekommenderar olaplex behandlingen starkt. Läs mer
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Davis Salong
    Jag besökte Davis Salong under sommaren och behövde akut hjälp med mitt slitna hår och en tråkig färg. Man är alltid lite skeptisk när man går till en ny frisör, men Davi är väldigt professionell och klippte mitt hår, färgade det och jag var SÅ nöjd. Han gav även råd hur jag skulle sköta det för bästa möjliga resultat, jag köpte även Lanzas produkter som han rekommenderade och har hållit mig till dem ända sedan dess. Davi är förutom en superduktig frisör, en härlig person som är vänlig och så trevlig. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Charlotte R skrev om Davis Salong
    Bra på alla sätt, vi har klippt oss hela familjen och varit nöjda. Läs mer
  • Therese L skrev om Davis Salong
    David är superduktig och vänlig. Vi har aldrig varit missnöjda👍 Läs mer
  • Tina H skrev om Davis Salong
    Fick snabbt en tid bokad
    Trevligt bemötande
    Davi är alltid glad och positiv
    Otroligt bra på färg och slingor, klippning superbra Läs mer
  • Susanne B skrev om Davis Salong
    Uselt bemötande. Helt ointresserad av service. Läs mer
    Johanna H gillar detta
  • Benjamin C
    Benjamin C skrev om Davis Salong
    Jätte bra kund bemötande och bra arbete Läs mer
  • Özgur F skrev om Davis Salong
    Davi är en kunning frisör och världens trevligaste människa Läs mer
  • 2017-01-03

Omdömet har granskats och är verifierat

My J skrev om Davis Salong
    Tyvärr kände jag mig mest som ett problem som han var så snäll att hjälpa. Jag bokade en tid som han missade och dök upp efter 45min. Då börjar han fixa sitt eget hår. Han lyssnade inte för 5 öre och klippte så jag sa att jag INTE ville ha det. Fick gå till en annan frisör vec kan efter och klippa av håret. Läs mer
    Johanna H gillar detta
  • Caroline J skrev om Davis Salong
    Kunnig och trevligt frisör, färgen blivit perfekt som det önskades och klippning passade enligt önskan. Jag varmt rekommenderar denna salong. I affären när jag handlade försäljare frågade var jag fixade mina hår, jag varmt hänvisade till Davis Salong. Som sagt, jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Mita A skrev om Davis Salong
    David var professionell och jag var väldig nöjd. Läs mer
  • Susanne L skrev om Davis Salong
    Snabb tid, god service, trevligt bemötande, bra klippning Läs mer
  • Annelie C skrev om Davis Salong
    Köpte ett hårpaket via let's deal, jättetrevligt bemött, var tvungen att boka av och få ny tkd inga problem, fräsch och fin salong och proffsig frisör! Blev jättefin och fräsch efter min keratinbehandling och klippning! Läs mer
  • Pia N skrev om Davis Salong
    Trevlig frisör väldigt nöjd med klipp och färg Läs mer
  • Andree B skrev om Davis Salong
    Har blivit sjukt nöjd vArje gång jag klippt mig. Kvalité till bra pris! Läs mer
  • Nehaya T skrev om Davis Salong
    mycket trevligt bemötande, profisionellt arbete i klippning och styling ock mycket bra kunskaper inom hårbehandling. Rekomenderar mycket väl Davis salong. Läs mer
  • Linn A skrev om Davis Salong
    Inte alls bra. Mitt hår blev grönt. Läs mer
  • Rose-marie S skrev om Davis Salong
    Positiv och glad personal. Gjorde ett stort jobb med fina slingor Läs mer
  • Caroline C skrev om Davis Salong
    Mysig liten salong och mycket kunskap! Läs mer
  • Johan N skrev om Davis Salong
    Duktig frisör till bra priser. Läs mer
  • Aleksandar M
    Aleksandar M skrev om Davis Salong
    Jag har klippt mig hos David i många år. Vid varje tillfälle har jag varit nöjd. David är väldigt proffesionell och trevlig!

Jag kan enart lämna min varmaste rekommendation till David och Davis Salong! Läs mer
  • Ebba J skrev om Davis Salong
    David är en seriös och bra frisör. Blev riktigt nöjd med min klippning! Rekommenderar alla att besöka honom. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA