Dental Rental AB

2.6

5 omdömen om Dental Rental AB

Liv
Escreveu sobre Dental Rental AB

Otroligt kunnig och pålitlig tandläkare. Jag är tandvårdsrädd och har fått ett tryggt och omhändertagande bemötande varje gång. Jag kommer aldrig byta tandläkare.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 542 omdömen 4.9 av 542 omdömen
BadgeTwoYears

Annalinda H
Escreveu sobre Dental Rental AB

Bättre tandläkare finns inte! Har gått hos Agneta i 26 år så jag vet att hon är bäst.

M
Escreveu sobre Dental Rental AB

Jag kommer inte gå tillbaka hit.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 738 omdömen 4.8 av 738 omdömen

Jag blev väldigt bra bemött, vid första samtalet när jag beställde tiden. Blev oerhört bra behandlad av tandläkaren Violeta Raonic, känns

Sara
Escreveu sobre Dental Rental AB

Rekommenderar inte den här tandläkaren. Iaf inte om man har tandvårdsrädsla. Kände mig oerhört kränkt och dumförklarad under besöket. Som om jag var tvungen att ursäkta mig för att jag var rädd, och för att jag kom dit överhuvud taget. Har aldrig blivit behandlad med så lite respekt i hela mitt liv! Tandsköterskan var däremot underbar, men det räcker ju inte tyvärr.

Pernilla L
Escreveu sobre Dental Rental AB

Akta er för denna tandläkare. Jag har fått många tänder uppborrade hos henne! Har aldrig tidigare haft karies och aldrig efter besöken hos henne! 48 år