Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Huddinge Dental Rental AB

Fullerstatorget 2, 141 35 Huddinge — Visa karta

KÖPMANGATAN 3 4TR, 15171, SÖDERTÄLJE
Taga Tandvård
Hamdo O:
Jag tycker att det var en bra behandling och personalen var välbemötande och det var ett professionellt arbete som de gjorde

Tandläkare nära Dental Rental AB:

Önskehemsgatan 22 2tr, BANDHAGEN
Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntand... Läs mer ›
Barbro A:
Lätt att få en tid, mycket smidig o proffsig behandling. Högsta betyg från mig! 👏😊

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
Välkommen till Fruängstandläkarna i Hägersten. Hos oss får du tandvård av högsta... Läs mer ›
Carina M:
Trevliga & tillmötesgående. Nogranna, men tyvärr lite för lång väntan för tidsbokning ibland. Bra.

Storholmsgatan 4, SKÄRHOLMEN
Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern me... Läs mer ›
Ulf E:
Mycket trevligt och snabb och fin behandling.

Selmedalsvägen 38, Hägersten
Varmt välkomna till Axelsbergstandläkarna! Läs mer ›
Patrik H:
Har alltid bemöts med hög service och kunskap.Kostnaden har alltid varit klar innan ingreppet.jag är fullt nöjd, Patrik H

Läs vad 5 kunder tycker om Dental Rental AB

• Liv
    Liv skrev om Dental Rental AB
    Otroligt kunnig och pålitlig tandläkare. Jag är tandvårdsrädd och har fått ett tryggt och omhändertagande bemötande varje gång. Jag kommer aldrig byta tandläkare.
  • Annalinda H
    Annalinda H skrev om Dental Rental AB
    Bättre tandläkare finns inte! Har gått hos Agneta i 26 år så jag vet att hon är bäst.
  • M
    M skrev om Dental Rental AB
    Jag kommer inte gå tillbaka hit.
  • Sara
    Sara skrev om Dental Rental AB
    Rekommenderar inte den här tandläkaren. Iaf inte om man har tandvårdsrädsla. Kände mig oerhört kränkt och dumförklarad under besöket. Som om jag var tvungen att ursäkta mig för att jag var rädd, och för att jag kom dit överhuvud taget. Har aldrig blivit behandlad med så lite respekt i hela mitt liv! Tandsköterskan var däremot underbar, men det räcker ju inte tyvärr.
  • pia l
    pia l skrev om Dental Rental AB
    Akta er för denna tandläkare. Jag har fått många tänder uppborrade hos henne! Har aldrig tidigare haft karies och aldrig efter besöken hos henne!

48 år

Fullerstatorget 2, 141 35 Huddinge