Drisma Bilhall AB

4.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Drisma Bilhall AB

• 2019-10-29

Erik T skrev om Drisma Bilhall AB
    Trevlig, men tyvärr oärlig säljare.
    Köpte en bil och bytte samtidigt in min gamla bil.
    Enligt säljaren så var han tvungen att lämna in inbytesbilen på verkstad för felsökning och göra service på den (trots att den normalt skulle servas 4 månader senare). Detta gjorde säljaren aldrig.
    Säljaren har också sagt till köparen av min inbytesbil att inbytessumman var 15000kr högre än den var i verkligheten.
    Jag är rätt säker på att säljaren aldrig ens provkörde min inbytesbil innan den såldes till nästa person då volvo on call's körjournal varit aktiverad.
    Säljaren har heller inte fabriksåterställt GPS och Bluetooth som innehåller förra ägarens uppgifter.

Tycker det är ett fult sätt att göra försäljningar när man använder sig av fulknep och rena lögner.
    Men, säljaren är trevlig och bilen jag köpt fungerar hittills felfritt. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 596 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • Per Thorbjörn Michael K

2019-09-06

Per Thorbjörn Michael K skrev om Drisma Bilhall AB
    Helt olik andra bilförsäljare jag varit hos! Man vet inte vad man ska hitta när man går ner för den långa rampen men väl där nere möts man av otroligt fina bilar noga utvalda för att kunna ge kunden en bra bilaffär!
    Ärligare försäljare än Mahdi hittar du inte. Jag gjorde mitt livs bästa bilaffär där, utan tvekan Läs mer
  • John Sebastian K

2019-08-14

John Sebastian K skrev om Drisma Bilhall AB
    Snabbt, smidigt och enkelt bilköp. Engagerad och kunnig säljare. Köpte en passat 2016 som var i toppskick både invändigt och utvändigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 270 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Drisma Bilhall AB:

Car Selection (2.7km)
simon t simon t tycker:
“Otroligt frustrerande att ha o...” Läs mer
Autopunkten (3.4km)
Jacobssons Auto (3.7km)