Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Bromma Beckomberga EL BERGMAN STH AB

EL BERGMAN STH AB

Beckomberga Ängsväg 39, 168 63 Bromma — Visa karta

Hos oss på EL BERGMAN STH AB Bromma Stockholm hittar du elektriker med bred och lång erfarenhet av elinstallation och elservice.

Elektriker – när du behöver hjälp med service och reparationer.

Du som äger en lägenhet eller ett hus kommer med allra största sannolikhet någon gång behöva hjälp av en elektriker. Våra elektriker arbetar över hela Stockholm och kan hjälpa dig med både beräkningar, installationer, service, felsökningar och reparationer.

Du som bygger nytt eller renoverar och som behöver hjälp att räkna på och planera för elektriciteten i ditt hus eller lägenhet kan också få hjälp med råd, tankar och strategier från oss

Läs vad 58 kunder tycker om EL BERGMAN STH AB

• Bengt L
    Bengt L skrev om EL BERGMAN STH AB
    Jag byggde om vårt kök och El Bergman fixade men all el och nya el installationer.
    Trevlig och personlig service.
    Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Jonas D
    Jonas D skrev om EL BERGMAN STH AB
    Rätt tid, rätt plats, rätt utrustning Läs mer
  • Arash R
    Arash R skrev om EL BERGMAN STH AB
    Fantastiskt fint, proffsigt och väl utfört arbete. Verkligen behjälpliga och gör det där lilla extra. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johanna  H
    Johanna H skrev om EL BERGMAN STH AB
    Hjälpsamma och proffsiga, rekommenderas! Läs mer
  • Christian J
    Christian J skrev om EL BERGMAN STH AB
    Behövde få lite dimmers installerade hemma och tog kontakt med El Bergman som från början till slut hade ett mycket trevligt och bra bemötande. Man kom med egna förslag, gjorde snabbt beställning av behövt material samt installation inom några dagar. Toppenbetyg! Läs mer
  • Karin G
    Karin G skrev om EL BERGMAN STH AB
    Bra bemötande från början till slut. Vi fick hjälp att installera en ny spis. Läs mer
  • Victor L
    Victor L skrev om EL BERGMAN STH AB
    Kunniga, trevliga och snabba! Rekommenderas! Läs mer
  • Björn M
    Björn M skrev om EL BERGMAN STH AB
    Enkel att kontakta, gjorde ett proffsigt jobb till rimligt pris vilket var väl informerat i förväg. Hjälpte mig att installera en induktionshäll, samt diskutera fram bästa lösningen utifrån alternativ jag inte visste fanns. Fakturan kom snabbt, väl beskriven och överensstämde med utfört arbete. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Hit hör jag av mig nästa gång jag behöver hjälp! Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om EL BERGMAN STH AB
    Fick hjälp med en liten tjänst. Inkoppling av el till installerad varmvattenberedare.
    Utförande skedde föredömligt av kunnig och trevlig tekniker. Så det är jag helnöjd med.

Minuset var att utförandet inte skedde på överenskommen dag. Fick ringa för att höra att utförande kunde ske först kl 8 dagen efter. Läs mer
  • Gert L
    Gert L skrev om EL BERGMAN STH AB
    Duktiga yrkesmän snabba a kommer på tid
    Monterat nya lampor på min terass runt om
    80 meter höst upp på nytorgsgatgatan och
    Inne monterat om alla lampor nya utag få upp kristallkronorna vardagsrum& l matrum&&kök&sovrum& gästrumm och hallen 2st och monterat & spikat kabel från stereon i vardagsrum& till köket. medmera.
    Super bra EL företag alla är super trevliga och kunniga speciellt ägaren Tomas.
    Kan verkligen rekonomera EL Bergman
    Vänlig Hälsning
    Gert Läs mer
  • Carl F
    Carl F skrev om EL BERGMAN STH AB
    Väl genomfört och snabbt utfört arbete! Läs mer
  • Yvona J
    Yvona J skrev om EL BERGMAN STH AB
    Jag valde ett IKEA-kök och när det var gjort så fick jag välja mellan 4 företag som skulle riva, bygga nytt. Jag valde PEAB som jag hört talas om. Hem till mig kom två killar som snickare och fixade allt. Sen hade jag förstås en rörmokare och även då en elektriker. Han satte elkontakter som jag önskade och även att jag blev rådd att byta ut en gammal elcentral till en ny modern. Den gamla var från 1975 då jag och min man flyttade in i vårt då nya radhus. Jag köpte lampor som sitter ovan min köksö och sen spotlights köpte elektrikern in åt mig, för den jag hade köpt på IKEA blev inte bra, kom för nära köksöns lampor och då fick jag se ett förslag som jag nappade på och det blev bättre. Min man som var elektriker och jobbat på många elbolag gick tyvärr bort för 6 år sedan och han har gjort mycket i vårt hus både med el och annat. Jag är så nöjd med allt jobb som gjorts från både ert företag och PEAB och njuter av mitt nya kök. Nu väntar jag att någon från "Veteranpoolen" kan ha tid att tapetsera både kökssidan och vardagsrum. Så ett stort tack till de som jobbat med allt här i mitt kök. Jag är så nöjd. Läs mer
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om EL BERGMAN STH AB
    Vänlig, lättbokad samt kunnig! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Adam H
    Adam H skrev om EL BERGMAN STH AB
    Proffsigt - från första kontakten till faktura. Läs mer
  • Ingemar E
    Ingemar E skrev om EL BERGMAN STH AB
    Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått , gällde installation av bättre belysning i kök och badrum .
    Trevligt bemötande , pålitlighet avsseend uppgjorda tider , professionellt utfört arbete . Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om EL BERGMAN STH AB
    Elektrikern från EL Bergman STH AB installerade strömbrytare
    och sladd till min tvättmaskin i badrummet.
    Gjorde ett perfekt jobb, ordentligt och korrekt,
    precis som önskat. Kom på avtalad tid och gav
    ett mycket trevligt bemötande !
    Rekommenderas definitivt . Läs mer
  • Liam
    Liam skrev om EL BERGMAN STH AB
    Mycket serviceinriktad samt god kommunikation. Utförde elarbetet snabbt och utmärkt. Läs mer
  • Carl-henrik V
    Carl-henrik V skrev om EL BERGMAN STH AB
    Tomas och resten av grabbarna på EL BERGMAN är proffsiga och bra att ha o göra med.
    Dom hjälper oss med elinstallation på våra ventilationsentreprenader och dom gör fina jobb med kvalitetsmaterial och bra märkningar, inga oklarheter.
    Som kund blir man nöjd och trygg när man besiktar deras installationer för det syns att det är ett kvalitetsjobb, dessutom i tid och till rätt pris.

Fortsätt med ett bra jobb!

Carl-Henrik Vinberg
    VD Skorstensbolaget Läs mer
  • Jeanette G
    Jeanette G skrev om EL BERGMAN STH AB
    Omdragning av el i samband med köksrenovering Läs mer
  • Ragnar S
    Ragnar S skrev om EL BERGMAN STH AB
    Behövde hjälp med felsökning samt en del mindre elarbete. Fick snabb återkoppling samt snabbt utförande.
    Kommer med största sannolikhet ringa till EL BERGMAN STH AB nästa gång jag behöver hjälp med elen. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om EL BERGMAN STH AB
    Proffsigt utfört arbete. God service. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om EL BERGMAN STH AB
    Mycket duktiga och kompetenta
    kom på utsatt tid. bara postivt att säga om dem Läs mer
  • Åsa Y
    Åsa Y skrev om EL BERGMAN STH AB
    Väldigt snabb återkoppling och otroligt trevlig personal, jag rekommenderar varmt EL Bergman STH AB Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om EL BERGMAN STH AB
    Vi har totalrenoverat vårat kök och dragit om all belysning och all elförsörjning till ugn, häll, kyl, frys, kaffemaskin, disk. Vår kontakt med El-bergman var 100% klockren. Svar direkt, hembesök dagen efter. och en offert inom 24 timmar. Jobbet utfördes på utsatt tid och slutfördes på samma sätt
    Glada trevliga killar som jag varmt rekommenderar till alla som vill ha en BRA elektriker. Läs mer
  • Cava B
    Cava B skrev om EL BERGMAN STH AB
    Mycket bra på alla sätt. Använder dem alltid samband med våra arbeten.
    Gör mycket bra och snygga jobb på alla sätt. Kommer alltid på bestämda tider. Vid akuta behov av hjälp är de alltid flexibla.

Och de städar efter sig. Bara en sån sak. Hur många elektriker gör det?

Kan starkt rekommendera dem. Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om EL BERGMAN STH AB
    Trevliga, kunniga o väldigt pålitliga! Läs mer
  • Bengt S
    Bengt S skrev om EL BERGMAN STH AB
    Kanonbra service och vänligt bemötande. Läs mer
  • Linnea S
    Linnea S skrev om EL BERGMAN STH AB
    Duktiga, pålitliga och snabba. Rekommenderas. Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om EL BERGMAN STH AB
    STRÅLANDE BEMÖTANDE,UTMÄRKT FACKMANNAMÄSSIGT UTFÖRT ARBETE, VI ÄR MYCKET NÖJDA Läs mer
  • Cezar B
    Cezar B skrev om EL BERGMAN STH AB
    De är bara perfekta från början till slutet av projektet :) Läs mer
  • Mathias J
    Mathias J skrev om EL BERGMAN STH AB
    Utmärkt service och snabbt genomfört! Läs mer
  • Markus N
    Markus N skrev om EL BERGMAN STH AB
    Snabb & smidig hjälp med installation av strömbrytare. Läs mer
  • Joakim O
    Joakim O skrev om EL BERGMAN STH AB
    El Bergman gjorde ett snyggt jobb, de var måna om att få detaljerna bra. De satte en ljusslinga över köksbänken, takarmatur, ett par nya vägguttag. De svarade direkt på önskemål och verkar vara mycket service medvetna. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om EL BERGMAN STH AB
    EL BERGMAN uförde ett bra jobb, enligt offert & tidplan. Kom med konstruktiva förbättringsförslag under arbetets gång. Läs mer
  • Erika H
    Erika H skrev om EL BERGMAN STH AB
    Proffsig, flexibel och full med förslag. Vänligt och trevligt! Läs mer
  • Sten-erik L
    Sten-erik L skrev om EL BERGMAN STH AB
    Jag anlitade företaget för ett mindre jobb och det fungerade utan problem. Läs mer
  • Susanne C
    Susanne C skrev om EL BERGMAN STH AB
    År 2012 utförde El Bergman samtliga el arbeten i vår våning (230 m2).
    Våningen total renoverades med nytt kök , två nya badrum och infräsning av nya ledningar här och var, och framdragning av högtalare i flera rum.

Arbetet utfördes med största belåtenhet hela vägen. Dessutom upplevde vi att elektrikerna tog egna initiativ och kom med många förbättrande förslag vilket uppskattades mycket. De är lätta att få kontakt med och återkommer när man sökt dem.
    Arbetet utfördes dessutom på utlovad tid och till utlovat och överenskommet pris.

Vi kan varmt rekommendera denna firma till andra som vill renovera sin bostad.
    Vi ger dem därmed högsta betyg. Läs mer
  • Lennart Å
    Lennart Å skrev om EL BERGMAN STH AB
    Trevlig personal och smidig att jobba med. Läs mer
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om EL BERGMAN STH AB
    Rekommenderas varmt. Proffsiga och effektiva. Gunilla Dockens Läs mer
  • Tim G
    Tim G skrev om EL BERGMAN STH AB
    EBS var UE till den byggfirma vi anlitade för helrenovering av köket och ytskiktsrenovering i vardagsrum, trapphus och hall.
    Deras bemötande var artigt, ödmjukt och lyhört. Jag behövde inte upprepa mina önskemål efter första genomgången med dem.
    EBS utförde helt nya elinstallationer vitvaror, ugnar och belysning i köket samt i övriga ytor byta samtliga strömbrytare/uttag.
    EBS föreslog typ/fabrikat på strömbrytare/uttag, dimrad ledbelysning m m vilka jag antog. Efter konsultation med EBS gjorde jag en extrabeställning på: säkra upp från 20A till 25A, ändra styrning på frånvarobelysning samt ny trapphusbelysning via kanalisation på vinden.
    Sammanfattningsvis: Trevliga, kompetenta, effektiva, håller tider och kommer med alternativa förslag till lösning när kunden frågar. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om EL BERGMAN STH AB
    utmärkt att samarbeta och pålitligt. stora rekommendationer Läs mer
  • Magnus J
    Lars B skrev om EL BERGMAN STH AB
    Funkade bra! I tid ich allt funkar bra. Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om EL BERGMAN STH AB
    Professionella och snabba! Vi har anlitat dem vid flera tillfällen under flera år och är en nöjd återkommande kund. Läs mer
  • Roberta E
    Roberta E skrev om EL BERGMAN STH AB
    Bra service o kunniga! Snabba och trevliga att ha o göra med! Läs mer
  • Irene V
    Irene V skrev om EL BERGMAN STH AB
    Behövde installera ny strömbrytare i badrum samt lampor i kök och bad.
    Snabbt svar, fick hjälp med kreativa idéer. Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om EL BERGMAN STH AB
    Jag är kund hos företaget sedan flera år. Deras tillgänglighet och bemötande har alltid varit oklanderligt. De har utfört alla uppdrag snabbt och effektivt och resultaten har varit genomgående mycket bra. Främst uppskattar jag att de ger goda råd om hur problemen bör åtgärdas, alltid med kundens bästa i fokus. Jag kan varmt rekommendera El Bergman! Läs mer
  • Caroline W
    Caroline W skrev om EL BERGMAN STH AB
    Vi har använt El Bergman vid ombyggnationer och enstaka punktinsatser flera gånger och deras service och bemötande håller alltid hög klass. Med en ödmjuk inställning sätter de alltid kunden i fokus. Läs mer
  • Bo A
    Bo A skrev om EL BERGMAN STH AB
    Arbetet var installation av el i vårt nyrenoverade kök. El Bergman var underleverantör till vår köksmontör. El arbetet utfördes enligt vår överenskommelse och uppfyllde våra högt ställda förväntningar vad gäller utförande, tidsplan och pris. Läs mer

Beckomberga Ängsväg 39, 168 63 Bromma