EL BERGMAN STH AB

EL BERGMAN STH AB

VÄLKOMMEN TILL El Bergman STH AB

Hos oss på El Bergman STH AB Bromma Stockholm hittar du elektriker med bred och lång erfarenhet av elinstallation och elservice.

Du som äger en lägenhet eller ett hus kommer med allra största sannolikhet någon gång behöva hjälp av en elektriker. Våra elektriker arbetar över hela Stockholm och kan hjälpa dig med både beräkningar, installationer, service, felsökningar och reparationer.

Du som bygger nytt eller renoverar och som behöver hjälp att räkna på och planera för elektriciteten i ditt hus eller lägenhet, kontoret kan också få hjälp med råd, tankar och strategier från oss.

Välkommen!

111 omdömen om EL BERGMAN STH AB

Sedan starten hos Reco 2017
    2022-12-20 Insamlad av företaget
    Proffsig och sympatisk! Kunnig om vår installation.
    2022-12-19 Insamlad av företaget
    Tomek är jätte Trevlig och hjälpsam! Hade lösning på allt och fixade även vår utebelysning som behövde bytas ut. Är väldigt flexibel och fixar det han ser måste fixas.
    2022-12-19 Insamlad av företaget
    Arbetet utfört enligt beskrivning. Jag har dock några synpunkter på kommunikationen innan samt den beräknade tiden. Det var ett litet projekt som jag beräknade skulle ta max en halvdag med marginal vilket det också gjorde. Vid kontakt med företaget var det en kort och icke tillmötesgående ton att det var fast pris för heldag oavsett vad. Jag kan tycka att det är mer värt för utövare i servicebranscher att ta betalt motsvarande insatsen och således behålla kunder istället för att överdebitera för extra klirr tillfälligt men då tappa kunder.
    2022-12-13 Insamlad av företaget
    Vi har haft Tomasz hemma i närmare två veckor för att uppdatera all el som inte var omgjord vid tidigare renoveringar.
    Otaliga uttag, lampknappar, utebelysning och utomhusuttag och meter sladd.

Tomasz var från början lyhörd, inkännande, transparant, anpassningsbar och kunde föreslå lösningar då det behövdes.

Allt ser professionellt ut och fungerar enligt önskemål.

Kan varmt rekommenderas!
    2022-12-13 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och väldigt effektiva.
    2022-11-13 Insamlad av företaget
    Allt funkade mycket bra. Tomasz är enkel att jobba med, gör ett bra jobb och håller tider.

Jag bytte elen i en villa (dragning av korsning i ledningar, byte av el-central och bytte alla strömbrytare, dummers, mm.).

Rekommenderar helt klart!
    2022-06-24 Insamlad av företaget
    Allt fungerar fint. Trevlig Tomas. Allt dock inte klart ännu. Materialförsening. Helt ok att vänta
    2022-06-03 Insamlad av företaget
    Jag tycker att El Bergman har varit allt man kan önska från en elektriker. De är vänliga och pedagogiska. Kommer bra förslag och lösningnar. Har god atityd och glatt humör. Dessutom gör dem väldigt fina jobb och jobbar snabbt.
    Det ända jag har att klaga på är att de kan vara lite dåliga på att städa efter sig. Det hade varit bra om de samsög upp dammet som blev efter borrning i betongvägg.
    Rekomenderar denna firma starkt!!
    2022-05-08 Insamlad av företaget
    Väldigt professionellt bemötande, både kunniga, kommer med förslag på lösningar man inte ens tänkt på själv (både tekniska och inredningsmässiga), trevliga och effektiva. Otroligt service minded. Högsta betyg till Tomas!
    Tack Erik! Kul att höra att du är nöjd😊 EL BERGMAN STH AB
    2022-04-23 Insamlad av företaget
    Riktigt bra och seriös elfirma!
    Stort tack Edvin för fint omdöme! EL BERGMAN STH AB
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Behövde hjälp med elen i lägenheten jag hade köpt. Fick snabbt svar från firma, elektrikern kom exakt när ha sa han skulle komma. Var väldigt hjälpsam med olika förslag på lösning till problemen. Väldig kompetent och trevig!
    Tusen tack för en superfin recension! EL BERGMAN STH AB
    2021-09-06 Insamlad av företaget
    Tomas har ett tryggt och professionellt bemötande, är lyhörd för kundens behov och är lätt att diskutera med kring olika lösningar. Elinstallationen utfördes punktligt med fint resultat och kostnad enligt offert!
    Stort tack för den fina recensionen, Johan! EL BERGMAN STH AB
  • Elin R
    2021-09-05 Insamlad av företaget
    El Bergman Sth Ab. Tomasz och Waldemar.
    Högsta betyg och varmaste rekommendationer.
    Utfört arbete med stor profession och noggrannhet. Tålmodiga och med bra kreativa idéer hjälpte dom till när vi många gånger ändrade oss om hur vi ville att lampor, dimmrar och utag skulle sitta.
    Alltid på plats i tid. Gick alltid att få tag på. Höll tidsplan och informerade väl om kostnader och offert-beskrivning.

Arbete: Stor omfattande el renovering av 50-tals radhus. Bytte ut all original-el till ny Elcentralen och nya ledningar och trådar på 3 plan. Installerade utomhus-uttag, installerade plejd-dimmer med tillhörande system app, samt mycket mer.

Vi kan med glädje rekommendera Tomasz och hans team. // Elin och Rickard.
    Tack Elin&Rickard! Fin recension. Vi finns här när ni behöver oss. EL BERGMAN STH AB
    2021-09-02 Insamlad av företaget
    Total elrenovering av villa, mycket nöjd med resultatet, elektrikern kom också med många förbättringsförslag och ideer på lösningar. mycket nöjd med resultatet.
  • Rickard O
    2021-09-01 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra jobb. Snabb på att svara. Väldigt bra gjort jobb.
    Inga som helst problem med att ta extra jobb.
    Flexibel med tider och återkoppla alltid.
    Kommer helt klart att anlita er igen.

Stort tack Tomasz.
  • 2021-06-02 Insamlad av företaget
    Trevligt bemöttande av EL Bergman AB, dem drog en ny 3-fas kabel till köket, och dem tänkt till med planering och utförandet.

Dem är till mötesgående och gör jobbet mycket fint och proffsigt
    Dem här ska jag anlita senare under min renovering!
  • Thomas W
    2021-06-01 Insamlad av företaget
    Metodisk, superproffsig från allt som avancerad data till det senaste inom el! Kom även med egna tips och råd. Dyr? Onej, värd varenda krona och förmodligen mer!
    Stort tack Thomas för den fina resensionen! Vi ser fram emot flera fina samarbeten. EL BERGMAN STH AB
    2021-05-04 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande samt snabbt och professionellt utförande.
    2021-04-21 Insamlad av företaget
    Alltid snabb respons, trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb.
    2021-03-24 Insamlad av företaget
    Installera nytt elskåp och el till ett nytt kök som vi flyttar till ny plats i vår lägenhet.
    2021-01-26 Insamlad av företaget
    Omstrukturering av elcentral samt dragning för luftvärmepump och installation av laddbox till bil.
    Genomtänkt, professionell, lyhörd och trevlig.
    Bara gott att säga!
    2021-01-11 Insamlad av företaget
    Lite svåra att få tag på till att börja med men så fort vi fått kontakt funkade allt smidigt. De var trevliga och effektiva på plats.
    2020-10-21 Insamlad av företaget
    Riktigt bra och pålitlig elektriker!
    2020-08-13 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp att installera nya eluttag samt montera väggfäste för tv. Tomas kom med bra lösningar och rekommendationer som vi blev riktigt nöjda med. Rekommenderar varmt.
    2020-08-10 Spontant omdöme
    Väldigt trevlig kille som Kom i tid och gjorde jobbet galant för ett bra pris. Rekommenderas varmt!!
    2020-07-11 Insamlad av företaget
    Bra med en elektriker som går att komma i kontakt med och kommer vid avtalad tid.
    2020-05-12 Insamlad av företaget
    Noggrann och snabb, vi är väldigt nöjda!
    2020-03-31 Insamlad av företaget
    Allt blev väkdigt bra på överenskommen tid. En trevlig elektriker jag varmt rekommenderar.
    2020-03-31 Insamlad av företaget
    Tillgänglig, prisvärd, bra service. Bara positiv feedback.
    2020-03-30 Insamlad av företaget
    Thomas hjälpte till med att byta dimmers, installera nya eluttag och att installera nya taklampor. Jättebra och proffsig service. Alla frågor tas på allvar, stora som små, och Thomas hade alltid bra förslag på lösningar och förklarade dem på ett bra sätt. Och alla arbeten blev väldigt snyggt utförda!
  • 2020-02-17 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera EL BERGMAN! Arbetet gick snabbare än väntat, bra dialog och ett ypperligt bemötande! Kommer alltid anställa Bergman för framtida renoveringar!
    2020-01-16 Insamlad av företaget
    Proffsigt från början till slut. Vi kommer anlita Thomas fler gånger!
  • Per J
    2020-01-11 Insamlad av företaget
    Elarbeten i kök och övriga utrymmen. Superbra lösningar och utförande. Allt bättre än väntat, och dessutom mycket trevligt bemötande!
    2019-12-23 Spontant omdöme
    El Bergman fixade elen i mitt kök efter tidigare ägares hemmafix. Superbra jobb av en trevlig och hjälpsam kille!
  • Max W
    2019-09-18 Insamlad av företaget
    Helt enkelt lysande.

Hade otur med en tidigare elentreprenör och behövde hjälp att få det åtgärdat. Kontaktade flera firmor för hjälp men fastnade för EL BERGMAN som var snabba på bollen och upplevdes som flexibla. Väl på plats gjorde de ett fantastiskt arbete och åtgärdade och förbättrade en rad problem. Detta skedde med en väldigt trevlig attytyd och stort lugn även i de fall jag själv kanske var onödigt stressad. Finns inget mer att säga än att det här är min absolut mest positiva upplevelse av när det gäller hantverkare/entreprenörer. De fick sedan komma tillbaka och installera laddbox till bilen och ny utebelysning. För mig finns ingen annan elektriker längre.
    2019-09-12 Insamlad av företaget
    Har vid två tillfällen haft EL Bergman hemma för större eljobb. En köksrenovering där de drog all el samt omdragning av all el i hela huset. Är väldigt nöjd med Tomasz och hans killar. De är trevliga, punktliga, jobbar hårt och levererar. Kan utan tvekan rekommendera EL Bergman till vem som helst som vill få ett bra och proffsigt eljobb utfört.
    2019-09-07 Insamlad av företaget
    Professionellt utfört arbete av kunniga elektriker. Levererade det lilla extra, t ex snygga utvändiga kabelskenor, som jag inte explicit beställt, men som jag uppskattade mycket. Korrekt och tydlig fakturering av arbete. Toppklass helt enkelt.
    2019-07-04 Insamlad av företaget
    Bra kontakt. Svarar snabbt. Utför ett utmärkt jobb på överenskommen tid. Frågar om man själv vill köpa tex. någon specifik lampa el. eluttag eller om dom ska ta hand om allt.
    Kan verkligen rekommendera att anlita dom!
    2019-07-04 Insamlad av företaget
    Tomas och Viktor har gjort ett utomordentligt jobb när jag renoverade min lägenhet. Tomas har många bra förslag på förbättringar och resultatet blev över förväntan utan anmärkning. Noggrann och stor yrkesskicklighet.
    2019-04-01 Spontant omdöme
    Vi anlitade El Bergman till att gå igenom och modernisera elsystemet i en gammal Brommavilla med stort renoveringsbehov. Tomas hjälpte oss inte bara med de önskemål vi listat åt honom, utan kom även med utmärkta egna förslag. Tomas har stort fokus på elsäkerhet och känns överlag mycket pålitlig. Samarbetet med målare och snickare förlöpte väl, trots att mycket arbete skulle utföras på kort tid. Jag fungerade själv som något slags projektledare och gjorde mitt bästa för att koordinera de olika insatserna. Att jag själv sällan var på plats bidrog till en del krockar och missförstånd. El Bergman var dock tillmötesgående och flexibla i sitt sätt att parera situationer som uppstod. Tomas är en trevlig person, som är lätt att ha och göra med. Vi kan ge våra allra varmaste rekommendationer!
    2019-03-14 Insamlad av företaget
    Bra service och kvalite i tjänsterna!
  • 2019-03-13 Insamlad av företaget
    Bra service, trevligt bemötande, snabb hantering. Rekommenderas starkt.
    2019-03-11 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande, proffsig koll på arbetet, snabbt och effektivt arbete.
  • Nadia S
    2019-02-06 Insamlad av företaget
    reparering fel. Jag uppfattade de som väldigt profissonela på alla sätt, de var väldigt noga med tiden samt som de var trevliga. Jag rekommenderar starkt detta i framtiden till alla.
    2019-01-10 Insamlad av företaget
    Samtlig el till vårt nya kök
    Mycket proffsiga, bra bemötande kunniga och gav oss bra tips på vad vi kunde installera.
    Höll tider och överenskommelser och gjorde ”det lilla extra”
    Rekommenderas varmt
    Anlitar de görna igen
  • Anders N
    2019-01-08 Insamlad av företaget
    Noggranna, försiktiga, trevliga. Världsklass.
    2018-11-01 Insamlad av företaget
    Fick hjälp med elen i samband med köksrenovering och byte av el central. Företaget var lätt att få kontakt med, kom på utsatt tid och var lätt att diskutera olika förslag med. Jag blev mycket nöjd med det slutgiltiga arbetet.
  • Andreas G
    2018-09-05 Spontant omdöme
    Tog mig tid att be om en offert och ett besök, de kanske är bra men jag vill inte betala över 1100kr timmen (135000kr för 120 timmar exkl, material).
    2018-08-25 Insamlad av företaget
    Jobbet utfördes professionellt och jag blev nöjd med tjänsten.
    2018-08-24 Insamlad av företaget
    Ordning och reda, snabbt och service-minded. Kan verkligen rekommendera Tomas och hans personal.