Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Bromma Beckomberga EL BERGMAN STH AB

EL BERGMAN STH AB

Beckomberga Ängsväg 39, 168 63 Bromma — Visa karta

Hos oss på EL BERGMAN STH AB Bromma Stockholm hittar du elektriker med bred och lång erfarenhet av elinstallation och elservice.

Elektriker – när du behöver hjälp med service och reparationer.

Du som äger en lägenhet eller ett hus kommer med allra största sannolikhet någon gång behöva hjälp av en elektriker. Våra elektriker arbetar över hela Stockholm och kan hjälpa dig med både beräkningar, installationer, service, felsökningar och reparationer.

Du som bygger nytt eller renoverar och som behöver hjälp att räkna på och planera för elektriciteten i ditt hus eller lägenhet kan också få hjälp med råd, tankar och strategier från oss

Läs vad 43 kunder tycker om EL BERGMAN STH AB

• Anders N
    Anders N skrev om EL BERGMAN STH AB
    Elektrikern från EL Bergman STH AB installerade strömbrytare
    och sladd till min tvättmaskin i badrummet.
    Gjorde ett perfekt jobb, ordentligt och korrekt,
    precis som önskat. Kom på avtalad tid och gav
    ett mycket trevligt bemötande !
    Rekommenderas definitivt .
  • Liam
    Liam skrev om EL BERGMAN STH AB
    Mycket serviceinriktad samt god kommunikation. Utförde elarbetet snabbt och utmärkt.
  • Carl-henrik V
    Carl-henrik V skrev om EL BERGMAN STH AB
    Tomas och resten av grabbarna på EL BERGMAN är proffsiga och bra att ha o göra med.
    Dom hjälper oss med elinstallation på våra ventilationsentreprenader och dom gör fina jobb med kvalitetsmaterial och bra märkningar, inga oklarheter.
    Som kund blir man nöjd och trygg när man besiktar deras installationer för det syns att det är ett kvalitetsjobb, dessutom i tid och till rätt pris.

Fortsätt med ett bra jobb!

Carl-Henrik Vinberg
    VD Skorstensbolaget
  • Jeanette G
    Jeanette G skrev om EL BERGMAN STH AB
    Omdragning av el i samband med köksrenovering
  • Ragnar S
    Ragnar S skrev om EL BERGMAN STH AB
    Behövde hjälp med felsökning samt en del mindre elarbete. Fick snabb återkoppling samt snabbt utförande.
    Kommer med största sannolikhet ringa till EL BERGMAN STH AB nästa gång jag behöver hjälp med elen.
  • Lena H
    Lena H skrev om EL BERGMAN STH AB
    Proffsigt utfört arbete. God service.
  • Lena L
    Lena L skrev om EL BERGMAN STH AB
    Mycket duktiga och kompetenta
    kom på utsatt tid. bara postivt att säga om dem
  • Åsa Y
    Åsa Y skrev om EL BERGMAN STH AB
    Väldigt snabb återkoppling och otroligt trevlig personal, jag rekommenderar varmt EL Bergman STH AB
  • Leif L
    Leif L skrev om EL BERGMAN STH AB
    Vi har totalrenoverat vårat kök och dragit om all belysning och all elförsörjning till ugn, häll, kyl, frys, kaffemaskin, disk. Vår kontakt med El-bergman var 100% klockren. Svar direkt, hembesök dagen efter. och en offert inom 24 timmar. Jobbet utfördes på utsatt tid och slutfördes på samma sätt
    Glada trevliga killar som jag varmt rekommenderar till alla som vill ha en BRA elektriker.
  • Cava B
    Cava B skrev om EL BERGMAN STH AB
    Mycket bra på alla sätt. Använder dem alltid samband med våra arbeten.
    Gör mycket bra och snygga jobb på alla sätt. Kommer alltid på bestämda tider. Vid akuta behov av hjälp är de alltid flexibla.

Och de städar efter sig. Bara en sån sak. Hur många elektriker gör det?

Kan starkt rekommendera dem.
  • Caroline B
    Caroline B skrev om EL BERGMAN STH AB
    Trevliga, kunniga o väldigt pålitliga!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om EL BERGMAN STH AB
    Kanonbra service och vänligt bemötande.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om EL BERGMAN STH AB
    Duktiga, pålitliga och snabba. Rekommenderas.
  • Björn S
    Björn S skrev om EL BERGMAN STH AB
    STRÅLANDE BEMÖTANDE,UTMÄRKT FACKMANNAMÄSSIGT UTFÖRT ARBETE, VI ÄR MYCKET NÖJDA
  • Cezar B
    Cezar B skrev om EL BERGMAN STH AB
    De är bara perfekta från början till slutet av projektet :)
  • Mathias J
    Mathias J skrev om EL BERGMAN STH AB
    Utmärkt service och snabbt genomfört!
  • Markus N
    Markus N skrev om EL BERGMAN STH AB
    Snabb & smidig hjälp med installation av strömbrytare.
  • Joakim O
    Joakim O skrev om EL BERGMAN STH AB
    El Bergman gjorde ett snyggt jobb, de var måna om att få detaljerna bra. De satte en ljusslinga över köksbänken, takarmatur, ett par nya vägguttag. De svarade direkt på önskemål och verkar vara mycket service medvetna. Jag kan varmt rekommendera dem.
  • Björn H
    Björn H skrev om EL BERGMAN STH AB
    EL BERGMAN uförde ett bra jobb, enligt offert & tidplan. Kom med konstruktiva förbättringsförslag under arbetets gång.
  • Erika H
    Erika H skrev om EL BERGMAN STH AB
    Proffsig, flexibel och full med förslag. Vänligt och trevligt!
  • Sten-erik L
    Sten-erik L skrev om EL BERGMAN STH AB
    Jag anlitade företaget för ett mindre jobb och det fungerade utan problem.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om EL BERGMAN STH AB
    År 2012 utförde El Bergman samtliga el arbeten i vår våning (230 m2).
    Våningen total renoverades med nytt kök , två nya badrum och infräsning av nya ledningar här och var, och framdragning av högtalare i flera rum.

Arbetet utfördes med största belåtenhet hela vägen. Dessutom upplevde vi att elektrikerna tog egna initiativ och kom med många förbättrande förslag vilket uppskattades mycket. De är lätta att få kontakt med och återkommer när man sökt dem.
    Arbetet utfördes dessutom på utlovad tid och till utlovat och överenskommet pris.

Vi kan varmt rekommendera denna firma till andra som vill renovera sin bostad.
    Vi ger dem därmed högsta betyg.
  • Lennart Å
    Lennart Å skrev om EL BERGMAN STH AB
    Trevlig personal och smidig att jobba med.
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om EL BERGMAN STH AB
    Rekommenderas varmt. Proffsiga och effektiva. Gunilla Dockens
  • Tim G
    Tim G skrev om EL BERGMAN STH AB
    EBS var UE till den byggfirma vi anlitade för helrenovering av köket och ytskiktsrenovering i vardagsrum, trapphus och hall.
    Deras bemötande var artigt, ödmjukt och lyhört. Jag behövde inte upprepa mina önskemål efter första genomgången med dem.
    EBS utförde helt nya elinstallationer vitvaror, ugnar och belysning i köket samt i övriga ytor byta samtliga strömbrytare/uttag.
    EBS föreslog typ/fabrikat på strömbrytare/uttag, dimrad ledbelysning m m vilka jag antog. Efter konsultation med EBS gjorde jag en extrabeställning på: säkra upp från 20A till 25A, ändra styrning på frånvarobelysning samt ny trapphusbelysning via kanalisation på vinden.
    Sammanfattningsvis: Trevliga, kompetenta, effektiva, håller tider och kommer med alternativa förslag till lösning när kunden frågar.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om EL BERGMAN STH AB
    utmärkt att samarbeta och pålitligt. stora rekommendationer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om EL BERGMAN STH AB
    Otroligt trevliga, professionella och bra service
  • Magnus J
    Magnus J skrev om EL BERGMAN STH AB
    Otroligt trevliga, professionella och bra service
  • Lars B
    Lars B skrev om EL BERGMAN STH AB
    Funkade bra! I tid ich allt funkar bra.
  • Johan M
    Johan M skrev om EL BERGMAN STH AB
    Professionella och snabba! Vi har anlitat dem vid flera tillfällen under flera år och är en nöjd återkommande kund.
  • Roberta E
    Roberta E skrev om EL BERGMAN STH AB
    Bra service o kunniga! Snabba och trevliga att ha o göra med!
  • Irene V
    Irene V skrev om EL BERGMAN STH AB
    Behövde installera ny strömbrytare i badrum samt lampor i kök och bad.
    Snabbt svar, fick hjälp med kreativa idéer.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om EL BERGMAN STH AB
    Jag är kund hos företaget sedan flera år. Deras tillgänglighet och bemötande har alltid varit oklanderligt. De har utfört alla uppdrag snabbt och effektivt och resultaten har varit genomgående mycket bra. Främst uppskattar jag att de ger goda råd om hur problemen bör åtgärdas, alltid med kundens bästa i fokus. Jag kan varmt rekommendera El Bergman!
  • Caroline W
    Caroline W skrev om EL BERGMAN STH AB
    Vi har använt El Bergman vid ombyggnationer och enstaka punktinsatser flera gånger och deras service och bemötande håller alltid hög klass. Med en ödmjuk inställning sätter de alltid kunden i fokus.
  • Bo A
    Bo A skrev om EL BERGMAN STH AB
    Arbetet var installation av el i vårt nyrenoverade kök. El Bergman var underleverantör till vår köksmontör. El arbetet utfördes enligt vår överenskommelse och uppfyllde våra högt ställda förväntningar vad gäller utförande, tidsplan och pris.
  • Björn G
    Björn G skrev om EL BERGMAN STH AB
    Väldigt bra firma! Snabba och ärliga.
  • Tina F
    Tina F skrev om EL BERGMAN STH AB
    En rejäl firma. Pålitlig med kompetenta medarbetare
  • Barbro L
    Barbro L skrev om EL BERGMAN STH AB
    Proffsigt utförda arbeten
    med stor omsorg om detaljer
    OCH helhets - tänk
    En firma att återkomma till.
  • Fabienne G
    Fabienne G skrev om EL BERGMAN STH AB
    Jätte nöjd!!!! Kan verkligen rekommenderas!
  • Hanna D
    Hanna D skrev om EL BERGMAN STH AB
    El Bergman var inkopplade som rådgivare när husföretaget skulle åtgärda de fel de gjort med elinstallationen. El Bergman var mycket saklig och korrekt, gav tydliga och bra svar på alla frågor vi lekmän hade. Vi uppskattar speciellt att Tomasz stod på sig och vägrade göra ett slarvigt "fuljobb" när entreprenören ville lösa sina problem fel och billigt.

Jag rekommenderar El Bergman!
  • Björn S
    Björn S skrev om EL BERGMAN STH AB
    Vi har anlitat Tomasz och hans mannar flera gånger. Jätte-proffsiga, hjälpsamma, duktiga och inte minst vänliga. Vi rekommenderar dom varmt.
  • Mia S
    Mia S skrev om EL BERGMAN STH AB
    Precis byggt nytt kök där ElBergman drog all el, är toppennöjd!
  • Mariusz G
    Mariusz G skrev om EL BERGMAN STH AB
    Bra service och vettiga priser. Även bra att komma fram med konkreta tips. Vi kommer definitivt att anlita El Bergman när vi behöver det i framtiden

Beckomberga Ängsväg 39, 168 63 Bromma