EL BERGMAN STH AB

EL BERGMAN STH AB

VÄLKOMMEN TILL El Bergman STH AB

Hos oss på El Bergman STH AB Bromma Stockholm hittar du elektriker med bred och lång erfarenhet av elinstallation och elservice.

Du som äger en lägenhet eller ett hus kommer med allra största sannolikhet någon gång behöva hjälp av en elektriker. Våra elektriker arbetar över hela Stockholm och kan hjälpa dig med både beräkningar, installationer, service, felsökningar och reparationer.

Du som bygger nytt eller renoverar och som behöver hjälp att räkna på och planera för elektriciteten i ditt hus eller lägenhet, kontoret kan också få hjälp med råd, tankar och strategier från oss.

Välkommen!

Läs vad 96 kunder tycker om EL BERGMAN STH AB 2

• 2021-06-02
    Trevligt bemöttande av EL Bergman AB, dem drog en ny 3-fas kabel till köket, och dem tänkt till med planering och utförandet.

Dem är till mötesgående och gör jobbet mycket fint och proffsigt
    Dem här ska jag anlita senare under min renovering!
  • Thomas W
    2021-06-01
    Metodisk, superproffsig från allt som avancerad data till det senaste inom el! Kom även med egna tips och råd. Dyr? Onej, värd varenda krona och förmodligen mer!
    2021-05-04
    Trevligt bemötande samt snabbt och professionellt utförande.
    2021-04-21
    Alltid snabb respons, trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb.
    2021-03-24
    Installera nytt elskåp och el till ett nytt kök som vi flyttar till ny plats i vår lägenhet.
    2021-01-26
    Omstrukturering av elcentral samt dragning för luftvärmepump och installation av laddbox till bil.
    Genomtänkt, professionell, lyhörd och trevlig.
    Bara gott att säga!
    2021-01-11
    Lite svåra att få tag på till att börja med men så fort vi fått kontakt funkade allt smidigt. De var trevliga och effektiva på plats.
    2020-10-21
    Riktigt bra och pålitlig elektriker!
    2020-08-13
    Vi fick hjälp att installera nya eluttag samt montera väggfäste för tv. Tomas kom med bra lösningar och rekommendationer som vi blev riktigt nöjda med. Rekommenderar varmt.
    2020-08-10
    Väldigt trevlig kille som Kom i tid och gjorde jobbet galant för ett bra pris. Rekommenderas varmt!!
    2020-07-11
    Bra med en elektriker som går att komma i kontakt med och kommer vid avtalad tid.
    2020-05-12
    Noggrann och snabb, vi är väldigt nöjda!
    2020-03-31
    Allt blev väkdigt bra på överenskommen tid. En trevlig elektriker jag varmt rekommenderar.
    2020-03-31
    Tillgänglig, prisvärd, bra service. Bara positiv feedback.
    2020-03-30
    Thomas hjälpte till med att byta dimmers, installera nya eluttag och att installera nya taklampor. Jättebra och proffsig service. Alla frågor tas på allvar, stora som små, och Thomas hade alltid bra förslag på lösningar och förklarade dem på ett bra sätt. Och alla arbeten blev väldigt snyggt utförda!
  • 2020-02-17
    Kan varmt rekommendera EL BERGMAN! Arbetet gick snabbare än väntat, bra dialog och ett ypperligt bemötande! Kommer alltid anställa Bergman för framtida renoveringar!
    2020-01-16
    Proffsigt från början till slut. Vi kommer anlita Thomas fler gånger!
  • Per J
    2020-01-11
    Elarbeten i kök och övriga utrymmen. Superbra lösningar och utförande. Allt bättre än väntat, och dessutom mycket trevligt bemötande!
    2019-12-23
    El Bergman fixade elen i mitt kök efter tidigare ägares hemmafix. Superbra jobb av en trevlig och hjälpsam kille!
  • Max W
    2019-09-18
    Helt enkelt lysande.

Hade otur med en tidigare elentreprenör och behövde hjälp att få det åtgärdat. Kontaktade flera firmor för hjälp men fastnade för EL BERGMAN som var snabba på bollen och upplevdes som flexibla. Väl på plats gjorde de ett fantastiskt arbete och åtgärdade och förbättrade en rad problem. Detta skedde med en väldigt trevlig attytyd och stort lugn även i de fall jag själv kanske var onödigt stressad. Finns inget mer att säga än att det här är min absolut mest positiva upplevelse av när det gäller hantverkare/entreprenörer. De fick sedan komma tillbaka och installera laddbox till bilen och ny utebelysning. För mig finns ingen annan elektriker längre.
    2019-09-12
    Har vid två tillfällen haft EL Bergman hemma för större eljobb. En köksrenovering där de drog all el samt omdragning av all el i hela huset. Är väldigt nöjd med Tomasz och hans killar. De är trevliga, punktliga, jobbar hårt och levererar. Kan utan tvekan rekommendera EL Bergman till vem som helst som vill få ett bra och proffsigt eljobb utfört.
    2019-09-07
    Professionellt utfört arbete av kunniga elektriker. Levererade det lilla extra, t ex snygga utvändiga kabelskenor, som jag inte explicit beställt, men som jag uppskattade mycket. Korrekt och tydlig fakturering av arbete. Toppklass helt enkelt.
    2019-07-04
    Bra kontakt. Svarar snabbt. Utför ett utmärkt jobb på överenskommen tid. Frågar om man själv vill köpa tex. någon specifik lampa el. eluttag eller om dom ska ta hand om allt.
    Kan verkligen rekommendera att anlita dom!
    2019-07-04
    Tomas och Viktor har gjort ett utomordentligt jobb när jag renoverade min lägenhet. Tomas har många bra förslag på förbättringar och resultatet blev över förväntan utan anmärkning. Noggrann och stor yrkesskicklighet.
    2019-04-01
    Vi anlitade El Bergman till att gå igenom och modernisera elsystemet i en gammal Brommavilla med stort renoveringsbehov. Tomas hjälpte oss inte bara med de önskemål vi listat åt honom, utan kom även med utmärkta egna förslag. Tomas har stort fokus på elsäkerhet och känns överlag mycket pålitlig. Samarbetet med målare och snickare förlöpte väl, trots att mycket arbete skulle utföras på kort tid. Jag fungerade själv som något slags projektledare och gjorde mitt bästa för att koordinera de olika insatserna. Att jag själv sällan var på plats bidrog till en del krockar och missförstånd. El Bergman var dock tillmötesgående och flexibla i sitt sätt att parera situationer som uppstod. Tomas är en trevlig person, som är lätt att ha och göra med. Vi kan ge våra allra varmaste rekommendationer!
    2019-03-14
    Bra service och kvalite i tjänsterna!
  • Lina E
    2019-03-13
    Bra service, trevligt bemötande, snabb hantering. Rekommenderas starkt.
    2019-03-11
    Vänligt bemötande, proffsig koll på arbetet, snabbt och effektivt arbete.
  • Nadia S
    2019-02-06
    reparering fel. Jag uppfattade de som väldigt profissonela på alla sätt, de var väldigt noga med tiden samt som de var trevliga. Jag rekommenderar starkt detta i framtiden till alla.
    2019-01-10
    Samtlig el till vårt nya kök
    Mycket proffsiga, bra bemötande kunniga och gav oss bra tips på vad vi kunde installera.
    Höll tider och överenskommelser och gjorde ”det lilla extra”
    Rekommenderas varmt
    Anlitar de görna igen
  • Anders N
    2019-01-08
    Noggranna, försiktiga, trevliga. Världsklass.
    2018-11-01
    Fick hjälp med elen i samband med köksrenovering och byte av el central. Företaget var lätt att få kontakt med, kom på utsatt tid och var lätt att diskutera olika förslag med. Jag blev mycket nöjd med det slutgiltiga arbetet.
  • Andreas G
    2018-09-05
    Tog mig tid att be om en offert och ett besök, de kanske är bra men jag vill inte betala över 1100kr timmen (135000kr för 120 timmar exkl, material).
    2018-08-25
    Jobbet utfördes professionellt och jag blev nöjd med tjänsten.
    2018-08-24
    Ordning och reda, snabbt och service-minded. Kan verkligen rekommendera Tomas och hans personal.
    2018-04-23
    Snabba och duktiga elektriker. Och trevliga!
    2018-04-23
    Snabbt svar och trevligt bemötande!
    2018-04-22
    Fick hjälp av El Bergman att byta ut de befintliga elkablarna, jorda samtliga uttag, installera ny elcentral med jordfelsbrytare m.m

De hade bra lösningar och vi är otroligt nöjda med deras arbete. Vi kommer använda oss av dom igen!
  • Bengt L
    2018-04-19
    Jag byggde om vårt kök och El Bergman fixade men all el och nya el installationer.
    Trevlig och personlig service.
    Kan varmt rekommendera.
    2018-04-19
    Rätt tid, rätt plats, rätt utrustning
  • Arash R
    2018-03-01
    Fantastiskt fint, proffsigt och väl utfört arbete. Verkligen behjälpliga och gör det där lilla extra. Rekommenderas varmt!
    2018-02-19
    Hjälpsamma och proffsiga, rekommenderas!
    2018-02-18
    Behövde få lite dimmers installerade hemma och tog kontakt med El Bergman som från början till slut hade ett mycket trevligt och bra bemötande. Man kom med egna förslag, gjorde snabbt beställning av behövt material samt installation inom några dagar. Toppenbetyg!
    2018-01-14
    Bra bemötande från början till slut. Vi fick hjälp att installera en ny spis.
    2018-01-12
    Kunniga, trevliga och snabba! Rekommenderas!
    2018-01-12
    Enkel att kontakta, gjorde ett proffsigt jobb till rimligt pris vilket var väl informerat i förväg. Hjälpte mig att installera en induktionshäll, samt diskutera fram bästa lösningen utifrån alternativ jag inte visste fanns. Fakturan kom snabbt, väl beskriven och överensstämde med utfört arbete. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Hit hör jag av mig nästa gång jag behöver hjälp!
    2018-01-12
    Fick hjälp med en liten tjänst. Inkoppling av el till installerad varmvattenberedare.
    Utförande skedde föredömligt av kunnig och trevlig tekniker. Så det är jag helnöjd med.

Minuset var att utförandet inte skedde på överenskommen dag. Fick ringa för att höra att utförande kunde ske först kl 8 dagen efter.
    2017-12-09
    Duktiga yrkesmän snabba a kommer på tid
    Monterat nya lampor på min terass runt om
    80 meter höst upp på nytorgsgatgatan och
    Inne monterat om alla lampor nya utag få upp kristallkronorna vardagsrum& l matrum&&kök&sovrum& gästrumm och hallen 2st och monterat & spikat kabel från stereon i vardagsrum& till köket. medmera.
    Super bra EL företag alla är super trevliga och kunniga speciellt ägaren Tomas.
    Kan verkligen rekonomera EL Bergman
    Vänlig Hälsning
    Gert
    2017-12-06
    Väl genomfört och snabbt utfört arbete!
    2017-12-06
    Jag valde ett IKEA-kök och när det var gjort så fick jag välja mellan 4 företag som skulle riva, bygga nytt. Jag valde PEAB som jag hört talas om. Hem till mig kom två killar som snickare och fixade allt. Sen hade jag förstås en rörmokare och även då en elektriker. Han satte elkontakter som jag önskade och även att jag blev rådd att byta ut en gammal elcentral till en ny modern. Den gamla var från 1975 då jag och min man flyttade in i vårt då nya radhus. Jag köpte lampor som sitter ovan min köksö och sen spotlights köpte elektrikern in åt mig, för den jag hade köpt på IKEA blev inte bra, kom för nära köksöns lampor och då fick jag se ett förslag som jag nappade på och det blev bättre. Min man som var elektriker och jobbat på många elbolag gick tyvärr bort för 6 år sedan och han har gjort mycket i vårt hus både med el och annat. Jag är så nöjd med allt jobb som gjorts från både ert företag och PEAB och njuter av mitt nya kök. Nu väntar jag att någon från "Veteranpoolen" kan ha tid att tapetsera både kökssidan och vardagsrum. Så ett stort tack till de som jobbat med allt här i mitt kök. Jag är så nöjd.