El Diablo

4.0

5 omdömen om El Diablo

Josefine G
Escribió sobre El Diablo

Först tyckte vi att vi fick lokalens sämsta bord, vi blev nämligen placerade bakom ytterdörren i en liten vrå. Det visade sig dock snabbt att det snarare var det bästa bordet: lokalen blev snabbt full (man avvisade gäster som inte beställt bord hela tiden) och ljudvolymen steg för varje minut. Vårt lilla hörn agerade som en härlig oas dit kaoset inte nådde fram. Personalen var ojämn. Killen som först mötte oss var trevlig, effektiv och duktig. Killen som blev vår servitör var rörig, hade ingen koll och var långsam. Att...

Nikke L gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7937 omdömen 4.3 av 7937 omdömen

Bemötandet var lite arrogant och avmätt. Förrätten (löjrom) var onödigt liten, 2 små teskedar rom. Nog för att rom är dyrt, men denna serve

Tobias B
Escribió sobre El Diablo

En extremt bra restaurang med en prisvärd meny. otroligt roliga rätter och extremt trevlig personal. Är man ute efter tequila så är detta stället att gå till. huvudrätterna ligger vanligtvis mellan 200-300 kronor.

Ulrika S
Escribió sobre El Diablo

En gourmetrestaurang i kvarterskrogskostym. Mysigt och surrigt - härlig atmosfär med helt fantastisk mat. Personalen är trevlig, tillmötesgående och personlig. Vill man inte dricka tequila till maten så erbjuds bra viner och goda drinkar. Rekommenderas varmt!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8108 omdömen 4.3 av 8108 omdömen

Stället var mycket trevligt. Rekommenderas.

Sven Marcus I Sven Marcus I
Harry B
Escribió sobre El Diablo

Åt avsmakningsmenyn med min hustru.Möte mina högt ställda förväntningar. Mycket bra. Rekommenderas.

Viktoria E
Escribió sobre El Diablo

En ganska liten men mysig restaurang som har tequila som specialitet. Personalen som är mycket trevlig och professionell presenterar och rekommenderar gärna olika lagrade tequila till de olika rätterna, alltså inte en tequila som dricks med salt och citron. Maten var mycket god och vällagad, bra utbud av vegetariskt och deras margueritas rekommenderas. Prisvärt och mycket trevligt! Boka bord i tid, då det kan vara svårt att få plats.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen