Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Elaway AB

Elaway AB

Omdömen totalt
5
Snittbetyg
2.6
Skriv ett omdöme

5 omdömen om Elaway AB

Visar 5 omdömen med 2.6 i snittbetyg
Sardor K
Skrev om Elaway AB

Jag har nu inte kunnat ladda bilen på 10 dagar. Kundtjänsten lovar att felet ska åtgärdas “så snart som möjligt” och att mitt ärende är prioriterat – men jag får ingen som helst återkoppling. Om ni anlitar Elaway, får ni vara beredda på att själva jaga deras kundtjänst, utan garanti att ni får den hjälp ni behöver. Som kund känner man sig bortglömd och inte tagen på allvar.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tommy Lennart L

Vår förening håller på att anslutas till Elaway och idag har jag en Laddbox och försökt få tag på kundtjänst eftersom jag INTE kan vara utan laddbox då jag har en elbil. Jag har försökt få fram ett svar att Elaway INTE byter bin box innan jag kan få en ny av Elaway. Men idag fick jag reda på min av min granne, som även han har elbil, att Elaway har nu plockat ner våra befintliga boxar. Nu står jag utan laddmöjligheter. och ingen återkoppling av Elaway

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jan S
Skrev om Elaway AB

Hej! Skriver dessa rader för att understryka hur väl vi och vår brf, blivit omhändertagna av Elaways professionella och trevliga medarbetare. Såväl processen fram till ett avtal som genomförande - och startup fasen har fungerat smidigt, och bra. Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. Vi kan också, som framgår i texten, varmt rekommendera Elaway utgående från våra egna erfarenheter.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Erik Johannes W

Utmärkt fungerande betallösning för befintliga laddboxar i vår BRF. Övergången från tidigare (oseriös!) leverantör gick smidigt. Bra bemötande.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Erik Bengt U
Skrev om Elaway AB

Anlita ej ElAway! Sedan de köpte upp det bolag vår förening anlitade har det bara varit problem. Vi har bland annat haft tekniska problem med vår lastbalansering i flera månader. Först påstår kundtjänsten att ingenting är fel (en kundtjänst som aldrig undertecknar med namn på handläggaren trots att man ber om det). Sedan när jag tjatar om att komma i kontakt med en ansvarig verkar han ta problemen på allvar. Tyvärr är problemet kvar och nu är det helt omöjligt att komma i kontakt med någon som vet något. Mina senaste ca... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen