Elektriska AB Lennström

4 omdömen om Elektriska AB Lennström

Visar 4 omdömen med 2.3 i snittbetyg
Johanna Carolina R
Skrev om Elektriska AB Lennström

Lennströms el gjorde mycket elinstallationer både inne och ute hos oss. Tyvärr använde de praktikanter till vissa arbeten och de gjorde några riktigt dåliga eldragningar, bl.a. genom att ta upp ett stort hål mitt på en vägg. Lennströms el ville inte ta på sig ansvaret eller fixa till det. Till sist skickade de en klåpare som skulle snygga till, varpå vi nu måste måla om två väggar, taklist och golvsocklar! Bolaget bara rycker på axlarna.

Reco tipsar!
KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 400 omdömen 4.6 av 400 omdömen
BadgeSixYears

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Srdjan S
Skrev om Elektriska AB Lennström

Jag har haft 3 styck elfirmor i min villa. Ingen har vart bra.

Anna N
Skrev om Elektriska AB Lennström

Att skinna kunder genom att salta notan vinner man inga nya kunder på. Lämnade en sur eftersmak. (I rättvisans namn ska det sägas att själva arbetet i sig fanns det inget att klaga på.)

Reco tipsar!
Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 110 omdömen 4.7 av 110 omdömen
BadgeSevenYears

Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen

therese b therese b
Läs mer omdömen
Jeppe A
Skrev om Elektriska AB Lennström

Kan varmt Rekommendera Lennströms Elektriska. Anlitade dem för en inkoppling. Mycket snabba och trevliga. Samt ingen kalldusch när fakturan kom.

Filtrera omdömen