Elitfönster På Plats Arvika

Elitfönster På Plats Arvika

• BadgeTwoYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Arvika! Bor du i Bengtsfors, Torsby, Arvika, Dals-Ed, Grums, Mellerud, Eda, Karlstad, Sunne, Säffle, Årjäng eller Åmål ? På plats för kontakt i din region hittar du Thomas som hjälper dig att hitta rätt fönster och dörrar. Du får alltid en offert med fast pris på hela fönsterbytet, där montaget ingår.

39 omdömen om Elitfönster På Plats Arvika

Sedan starten hos Reco 2020

Johan E
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Skött jobbet bra. Meddelade dock aldrig försening av slutförande. I övrigt topp!

Harry A
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

trevlig och vänlig, och framförallt kunnig och ger aktuell information.

Camilla D
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Vi har skiftet alle vinduene på hytta vår - 10 stk og jobben ble veldig bra utført og i avtalt tid!!

Herry M
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Svarar snabbt och adekvat. Vänlig och skicklig.

Jonas K
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Superproffs från första besök till slutbesiktning. Stor kunskap med många bra förslag från Rickard. Fantastiskt duktiga och trevliga montörer. Rent, snyggt och snabbt. Otroligt bra kvalitet på både produkt och arbete. Kunde inte varit mer nöjd!

Mats W
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Proffsigt, serviceminded, ordning o reda i samtliga kontakter, som tillsammans med teamet som gjorde jobbet på ett utmärkt sätt när vi gjorde fönster o dörrbyte.

David L
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Väldigt proffsigt och ödmjukt bemötande med stort tillmötesgående. Hela processen har fungerat långt över vad man kan förvänta sig.

Annika F
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Ett mycket bra bemötande. Mycket nöjda med dörr-och fönsterbyte. Levde upp till våra förväntningar.

Keinth L

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Anne-Marie O Hans J
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Bra kundservice. Vi bytte fönster. Leveranskrångel som gjorde att det tog längre tid, men det kan knappast Rickard Renberg lastas för. (Bytte fönster på del av huset för 2 år sedan. Helt ok!)

Lennart W
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Proffsig, vänlig o ordnade allt korrekt som vi kom överens om.

Simon Ö
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Bra bemötande, flexibel och noggrann. Enkel att nå för kommunikation.

Jan A
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Trevligt bemötande och kunnig. Komplett fönster byte helt enligt plan. Rätt pris på en gång vilket uppsattas och ökar trovärdigheten. Helnöjda med hela affären.

Jimmy L
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Är verkligen supernöjd med Elitfönster. De levererade från mitt första möte med Rickard tills fönstren var på plats. Måste säga att mina högt satta förväntnigar överträffades i hur smidigt detta var. Mycket bemötande och trevlig personal från projektstart till slutfört arbete. Jag satte in 12 nya fönster och är väldigt belåten.

Kjell L
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Kontaktade Rickard Renberg för ett hembesök inför tänkt fönsterbyte av 8 fönster o h en terrasser. Han gav ett mycket trevligt intryck, och vi bestämde oss för att köpa Elitfönster på Plats, utan byte av yttre fönsterfoder som var i bra skick. Två unga montörer bytte fönstren effektivt och med precision och vi får snart fönsterbleck monterade efter jul/nyårshelgerna. Vi är mycket nöjda med alltihop.

Kerstin W
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Rickard uppfattade jag som en seriös säljare som lyssnade på mig och var noggrann. Han verkade angelägen om att allt skulle bli som jag ville ha det och det blev det. Jag är mycket nöjd med installationen av fönstren och altandörren. Snickaren utförde ett minst sagt perfekt arbete och var bra att ha att göra med.

Björn R
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Renberg är proffsig och trevlig. Vi har tidigare köpt fönster av företaget och var även då nöjda. Snickaren gjorde ett mycket bra jobb och jag hade en bra kontakt med båda.

Lennart D
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Det har fungerat från början med beställning till slutförd montering. Lätt att följa när det kom till leverans från fabrik till slutdestination.

Gustav S
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Helt enligt högt ställda förväntningar

Susanne W
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Jag köpte fönster och ytterdörrar. Rickard bemötte mig med vänlighet och var mycket tillmötesgående. Rekommenderar honom till andra.

Björn R
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Jag är mycket nöjd med hur hela projektet genomförts, från början till slut. Bra information av säljaren. Arbetet utfördes enligt den tidsplan som vi kommit överens om av mycket kompetenta installatörer.

Jan C
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Positivt bemötande och ansvarstagande. Levde upp upp till förväntningarna. Kommer att rekommendera företaget till andra.

Åke J
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Väldig nöjd med våra nya fönster och med trevlig personal.

Mats T

Lyhörd, omtänksam, snabb, kunnig,

Maria B
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Mycket bra och proffsigt bemötande. Löste uppkomna problem från tredjepartsleverantör snabbt och effektivt. Företaget levde upp till våra högsta förväntningar. Vi köpte 3-glas fönster.

Marcus E
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Mycket positiv upplevelse, och Elitfönster gav ett vänligt och lyhört bemötande och hade en genuin strävan att göra ett bra jobb!

Curt J
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Beställningen omfattade 6 fönster samt 1 balkongdörr, storleksmässigt blev det lite ändring men slutresultatet blev bra inomhus, lite fel kapningar av foder utomhus, Rickard erbjöd att låta snickaren ändra men jag åtog mig att ordna det själv. Curt

Torbjörn L
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Köp av en altandörr och ett fönster. Rickard känns seriös och ansvarsfull.

Erik W
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Upp till förväntan. Bra bemötande. Snabba svar både över telefon och sms/mail. Löste allt med fönsterbytet, behövde inte lyfta ett finger.

Mikael P
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Fantastik person som allt från offert till leverans gjorde att mycket bra jobb. Kan varmt rekommendera Rickard och de hantverkare han hade. Mvh Utomordentligt nöjd kund

Pia B
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Blev otroligt bra bemött av Rickard. Proffsig och lättsam att ha och göra med. Fick stort förtroende från första stund. Lyhörd för våra önskemål. Bytte fönster och altandörrar i hela huset.

Anders G
Skrev om Elitfönster På Plats Arvika

Bra service ifrån offert till montage, stort tack till Tomas Sandström!

Nina B
Skrev om Elitfönster På Plats Arvika

Bra kommunikation, trevlig kontakt, proffsigt utfört!

Susanne N
Skrev om Elitfönster På Plats Arvika

2 st fönster byttes på övervåningen. Tryggt Säkert Snabbt Noggrant !

Bo B
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Köpte elitfönster till stugan. Mycket bra bemött . Nöjd med utförandet. Som sagt var det blev kanon riktigt nöjd med alla inblandade inkl. Säljare och möntör.

Annette J
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Jag köpte nya fönster till hela mellanplanet på huset och allt gick helt enligt planeringen. Trevliga montörer och bra kvalitet.

Leif P
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Är mycket nöjd med monteringen av fönstren. Tyvärr glappar det mellan beställningen och tillverkning. Fick lister och fönsterbänkar men inga spår i karmarna att fästa dem i. Tack vare duktiga monterare löstes det ändå.

Thomas F
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Mycket bra bemötande av säljare. Proffsiga montörer.

Britt-marie F
Skrev om Rickard Renberg en del av Elitfönster På Plats Karlstad

Vi byte fönster runt hela huset och är jättenöjda. Det blev tystare inne och mindre drag. Vi går och beundrar fönstren nästa varje dag. Det gjorde mycket att Richard föreslog foder runt fönstren som inte fanns tidigare, blev så fint. Sen var det en väldigt duktig och noggrann snickare som gjorde att bra jobb. Vi har redan rekommenderat Elit fönster till våra grannar.