Elitfönster På Plats Karlskrona

Elitfönster På Plats Karlskrona

Välkommen till Elitfönster på plats Karlskrona! På Elitfönster på plats Karlskrona hittar du Joakim Olström som är din kontaktperson i Karlskrona med omnejd. Vi på Elitfönster på plats Karlskrona kan hjälpa dig att byta fönster och byta dörrar. Du kan välja att boka ett kostnadsfritt hembesök eller beställa dina fönster och...

13 omdömen om Elitfönster På Plats Karlskrona

Oskar O
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Kunnig och trevlig. Fönsterbytet har fungerat bra och de problem som dök upp har ordnats till på bästa sätt

Birgitta A
Skrev om Elitfönster På Plats Karlskrona

Bra service och installation men den administrativa delen var ganska rörig

Birgitta A
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Trevlig och serviceinriktad. Däremot tycker vi att hela det administrativa systemet från Elitfönster var långsamt och onödigt "komplicerat"

Mikael E
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Trevlig kontakt, snabb offert och återkoppling.

Ulf O
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Både Joakim och de snickare som utförde arbetet uppträdde både på ett trevligt och korrekt sätt. De utförde också sina arbeten på ett bra sätt. Både företaget och alla inblandade uppträdde på ett sätt som vi förväntat oss. Vi bytte ett antal fönster och en balkongdörr på vårt hus och arbetet utfördes på ett bra sätt trots både blåst och tidvis regn.

Åke L
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Joakim är en utmärkt säljare av ELIT-produkterna! När han kontaktade mig angående nya fönster till förråd och garage var han väl insatt och kom med olika förslag som skulle passa mig. Jag är mycket nöjd med leverans och installation, en eloge till de två snickare som installerade mina nya fönster! Joakim är mycket social och vi hade en god pratstund efter besiktningen av mina nya fönster.

Mats P
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Vi är jättenöjda med allt från första rådgivningen, under hela arbetsgången och uppföljningen. Joakim är lugn, saklig och mycket trevlig.

Elin W
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Snabb service och ett väl genomfört arbete.

Anton B
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Kanonbra bemötande och väldigt bra och smidigt utfört fönsterbyte!

Lotta J
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Vi blev väldigt bra bemötta av Joakim, mycket trevlig säljare. Vi köpte ett större fönster med ditsättning av det , dock drog det ut på på tiden tills allt satt på plats , då det blev en felleverans.

Tobias O
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Trevlig, bra service och bra produkt

Christina B
Skrev om Joakim Olström en del av Elitfönster På Plats Kalmar

Bra rätt igenom! Trevligt bemötande, bra leverans, effektiva snickare! Fina fönster - nöjd rätt igenom!

Inge C

bra för oss gamla TREVLIGT BEMÖTT .informationen

Svar från Joakim Olström

Tack så mycket för förtroendet!