Elitfönster På Plats Södertälje

Elitfönster På Plats Södertälje

• Badge2023

Välkommen till Elitfönster På Plats Södertälje! Bor du i Järna, Nykvarn, Nynäshamn, Haninge, Södertälje, Vagnhärad? Vi har lokala fönsterrådgivare på plats för att svara på alla frågor du kan tänkas ha angående fönster och dörrar. Ansvarig för din region är Hannes.

19 omdömen om Elitfönster På Plats Södertälje

Sedan starten hos Reco 2020

Fredrik K
Skrev om Elitfönster På Plats Södertälje

Hej Köpte ca 50% av huset fönster av Hannes som är en super trevlig säljare. Kunnig och proffsig med hög servicegrad. Installationen skedde under slutet av sept 2023. Blev lite små problem med källarens överkantsfönstrer som släppte lite kyla, ett samtal till Hannes och Paul som kom direkt och rättade till felet. Övriga installationen gick jätte bra! Har nu under Q1 2024 beställt min andra större leverans 188k för resten av huset samt garaget. Installationen sker under juli 2024 av Paul :) Rek dessa killar proffsiga och hög servicegrad :)

Per B
Skrev om Elitfönster På Plats Södertälje

Företaget har skött sig exemplariskt; Platsbesöket var bra med en ordentlig genomgång till vad skulle göras och där även montören var med så endast 1 besök behövde göras. Offertvändan gick snabbt och smidigt. Tidsplanen har följts och monteringen gick enl plan Samtliga människor vi mött Peter och 2 montörer har gjort ett bra arbete och också varit väldigt trevliga. Ett litet minus var att vid förmonteringen av Yale Doormanlåset följde inte batterier, låsbrickor och insexnycklar. Som tur var hade vi dessa detaljer själva. Har fått dessa produkter i efterhand.

Martin W
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Mycket service minded. Lyssnar på önskemål samt ger snabb respons. Överträffade mina förväntningar med tanke på tidigare erfarenheter av hantverkare. Håller vad han lovar!

Bo W

Mycket nöjd....................

Fikri B
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Underbara bröder speciellt Hannes fick alltid info om leveransen är hur nöjd som helst, tack för Eran hjälp. Rekommenderar STARKT Hannes o Elitfönster Mvh Fikri

Pranavkumar Maganbhai P
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Fantastisk kille att jobba med, hjälpte till genom hela projektet från design till slut. Högt rekommenderad…!

Bo S
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Mycket fint bemötande, trevlig och saklig. Utmärkt service, rekommenderas varmt.

Svar från Hannes Friemann

Hej Bo, Det var ett rent nöje att jobba hos er! vi tackar för allt fantastiskt fika :) MVH Hannes Friemann

LILLEMOR J
Skrev om Elitfönster På Plats Södertälje

Vi har anlitat Elitfönster två gånger. Lika nöjda båda gångerna. Bra och duktig säljare, tydlig info. Hantverkare som anlitades gjorde ett superbra jobb! Vi bytte fönster i huset första gången, året efter ersatte vi en fil dörr med pardörrar i glas! Vilket lyft det blev för huset!

Tommy E
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Bara bra erfarenhet, Trevlig och driven

Svar från Hannes Friemann

Hej Tommy, Tack för de fina orden! Hojat till när det är dags för övervåningen ;)

Tommy Gustav L
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Bra och snabbt bemötande. Fixar snabbt det som är missat.

Gunilla P
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Väldigt proffsigt bemötande och Hannes tar en genom alla steg som det innebär med ett fönsterbyte.

Daniel N

Trevlig, kunnig, serviceorienterad.

Camilla H
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Hannes Friemann som är kundansvarig och säljare har hög kompetens och mycket god/relevant erfarenhet. Han har alltid stort kundfokus; kommunikativ med tydlig information, tillgänglig, serviceinriktad, hittar lösningar och positiv och pålitlig. Jag är mycket nöjd med mitt samarbete med Hannes och de fönster och dörrar som jag har köpt.

Matilda M
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Rekommenderas. Trevligt bemötande, fint jobb och snabbt och höll alla tider. Kanon!

Svar från Hannes Friemann

Hej Matilda, Härligt att du är nöjd med allt! Vad hade vi kunnat göra annorlunda för att få 5/5? MVH Hannes Friemann

Ted D
Skrev om Elitfönster På Plats Södertälje

Vi bytte tre fönster hemma hos oss och är väldigt nöjda. Vi hade en mycket bra dialog med både säljaren Hannes och hans bror Paul som har hand om installationen. De var väldigt mån om att vi skulle vara nöjda och var väldigt noggranna och skickliga under installationen. När det blir dags att byta resten av fönstren i huset kommer vi garanterat använda dem igen.

Hannes F gillar detta
Viktoria P
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Vi köpte fönster till delar av vår övervåning. Allt har fungerat väldigt bra från start till mål. Hannes har hört av sig som utlovat och vi har fått all information vi behöva lägst vägen. Bra dialog. Hannes har känts engagerad och varit mån om att allt ska fungerar bra för oss. Vi rekommenderar honom starkt och företaget. När vi ska byta resterande fönster framöver kommer vi absolut använda Hannes Fridman igen.

Lovisa R
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Trevlig, tillmötesgående och tillgänglig.

Lennart A
Skrev om Hannes Friemann en del av Elitfönster På Plats Södertälje

Högsta kvalitet på utförande och alla personliga kontakter. Mycket flexibla att samarbeta med vad gäller tidsbokning. Hannes tog ansvar för hela resan dvs från beställning till besiktning när jobbet var klart. Han överraskad oss positivt på alla punkter. Hannes bror gjorde snickeri jobbet mycket yrkesmässigt och proffsigt. Högsta kundnöjdhet...

Svar från Hannes Friemann

Hej Lennart, Tack för det fina omdömet! Skulle det uppstå något är ni alltid välkomna att slå mig en signal. Hälsa Agneta från mig. /Hannes

Eva Och Fredrik S

Vi hade höga förväntningar och det blev total pannkaka av allting. Efter snart 2 år sen vi började är inget slutbesiktat och ändå ska dom ha betalt. Sjukt jävla besviken på hela affären och kommer aldrig nånsin att säga något gott om något av företagen som varit inblandade . Jävla skitföretag