Elitfönster På Plats Sundsvall

Välkommen till Elitfönster På Plats Sundsvall!

Bor du i Hudiksvall, Härnösand, Kramfors, Nordanstig, Sundsvall, Örnsköldsvik, Sollefteå eller Söderhamn och funderar på att byta fönster eller dörrar? Vi på Elitfönster På Plats Sundsvall har många års erfarenhet inom branschen och vet vad som krävs för att ge dig bästa tänkbara service. Din ansvariga fönsterrådgivare på plats är Zingo Aikio. Jag tar gärna emot dina frågor. Så vill du att ditt fönsterbyte ska vara en underbar upplevelse så kontaktar du mig direkt!

Läs vad 7 kunder tycker om Elitfönster På Plats Sundsvall 2

2022-12-05 Verifierad kund
    Han gjorde ett jätte bra jobb
    2022-12-04 Verifierad kund
    När han sålt in fönsterbytet ”försvann” hann … inte ett ljud och inget svar på telefon…svarade kaxigt på mail till slut. För oss är det en stor sak och man behöver planera o fundera … för honom var vi väl bara en i raden 😥
    Ingen positiv upplevelse alls 😳
    2022-07-06 Verifierad kund
    Allt gjordes inom föreskriven tid och allt blev mycket bra.
    2022-07-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och tillmötesgående personal.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Bra bemött.
    Förväntningarna var som väntat, utmärkt.
    Vi köpte fönster till framsidan av huset.
    Väldigt nöjd, framförallt var det ett nöje att tvätta fönstren.
    Det enda var att det var så lång leveranstid, samt lång tid innan firman kom som skulle sätta in fönstren.
    Men det var ju covid tider.
    2021-09-11 Insamlad av företaget
    Proffsigt i både sälj och utförande med ett resultat som vi är väldigt nöjda med.
    2021-08-28 Insamlad av företaget
    Hej.
    Tog kontakt via nätet. Nya fönster på plats. Säljare här och måttade, sedan kom snickare och mätte fick olika mått. Vart säljarens mått. Super nöjd med fönstren men inte kompensationen för målning(grund) av smygarna på utsida runt fönstren. Supernöjd med Öviks byggtjänst som utförde bytet.
    2021-02-19 Insamlad av företaget
    Vi är nöjd med fönsterna men missnöjd med er kommunikation med montörerna så de vet vad de ska göra.
    Hej Johan.

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi ber om ursäkt för bristen i kommunikationen och tar till oss kritiken; din feedback ger oss möjlighet att bättra på våra rutiner.

Vi hoppas ändå att upplevelsen i stort varit positiv och skönt att du är nöjd med dina nya fönster!