Elitfönster På Plats Sundsvall

Välkommen till Elitfönster På Plats Sundsvall!

Bor du i Hudiksvall, Härnösand, Kramfors, Nordanstig, Sundsvall eller Söderhamn och funderar på att byta fönster eller dörrar? Vi på Elitfönster På Plats Sundsvall har många års erfarenhet inom branschen och vet vad som krävs för att ge dig bästa tänkbara service. Din ansvariga fönsterrådgivare på plats är Zingo Aiko. Han tar gärna emot dina frågor!

Läs vad 3 kunder tycker om Elitfönster På Plats Sundsvall 2

• 2021-09-11
    Proffsigt i både sälj och utförande med ett resultat som vi är väldigt nöjda med.
  • 2021-08-28
    Hej.
    Tog kontakt via nätet. Nya fönster på plats. Säljare här och måttade, sedan kom snickare och mätte fick olika mått. Vart säljarens mått. Super nöjd med fönstren men inte kompensationen för målning(grund) av smygarna på utsida runt fönstren. Supernöjd med Öviks byggtjänst som utförde bytet.
  • 2021-02-19
    Vi är nöjd med fönsterna men missnöjd med er kommunikation med montörerna så de vet vad de ska göra.
    Hej Johan.

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi ber om ursäkt för bristen i kommunikationen och tar till oss kritiken; din feedback ger oss möjlighet att bättra på våra rutiner.

Vi hoppas ändå att upplevelsen i stort varit positiv och skönt att du är nöjd med dina nya fönster!