Elitfönster På Plats Sundsvall

Elitfönster På Plats Sundsvall

4.5

Välkommen till Elitfönster På Plats Sundsvall! Bor du i Hudiksvall, Härnösand, Kramfors, Nordanstig, Sundsvall, Örnsköldsvik, Sollefteå eller Söderhamn och funderar på att byta fönster eller dörrar? Vi på Elitfönster På Plats Sundsvall har många års erfarenhet inom branschen och vet vad som krävs för att ge dig bästa tänkbara...

15 omdömen om Elitfönster På Plats Sundsvall

Sedan starten hos Reco 2020

Åsa F
Skrev om Jonas Häggström en del av Elitfönster På Plats Sundsvall

Vi bytte fönster på vår villa i mars 2024. Under hösten 2023 kontaktades tre företag och vi träffade deras säljare vid flera tillfällen. Den som vi fick störst förtroende för var Jonas Häggström från Elitfönster. Jonas är lugn och trygg, en bra lyssnare och han gav råd när vi så önskade, utan att bli för mycket ”säljare”. Han är social och lätt att umgås med. Under monteringen var det lättsamt att ha honom och hans medarbetande i huset. De var snabba men ändå mycket noggranna, gav ett proffsigt intryck. Vi hade...

Lars-Göran H
Skrev om Jonas Häggström en del av Elitfönster På Plats Sundsvall

Profsigg och trevlig bra bemötande

Ingrid A
Skrev om Jonas Häggström en del av Elitfönster På Plats Sundsvall

Hade inte så mycket kontakt med honom utan mest Johan. Men den kontakt vi hade var bra. Kan varmt rekommendera företaget Dyna Bygg, de höll allt som lovades, beställning, leverans och montering. Vi köpte 4 fönster och är jättenöjda med dessa.

Lage B
Skrev om Jonas Häggström en del av Elitfönster På Plats Sundsvall

Bra intryck och med på banan hela vägen

Mari N
Skrev om Jonas Häggström en del av Elitfönster På Plats Sundsvall

Jag valde Elitfönster när jag skulle byta ut alla fönster i min gamla stuga. Jonas gav ett trevligt bemötande, lätt att fundera med. Jag är så nöjd.

Kenneth J
Skrev om Jonas Häggström en del av Elitfönster På Plats Sundsvall

Jonas tar ansvar för leverans och montage på ett mycket bra och seriöst vis!

Dynamic C
Skrev om Jonas Häggström en del av Elitfönster På Plats Sundsvall

Han var mycket trevlig och väldigt kunnig. Alltid kontaktbar

Morgan F

Han gjorde ett jätte bra jobb

Monica A

När han sålt in fönsterbytet ”försvann” hann … inte ett ljud och inget svar på telefon…svarade kaxigt på mail till slut. För oss är det en stor sak och man behöver planera o fundera … för honom var vi väl bara en i raden 😥 Ingen positiv upplevelse alls 😳

Anders N

Allt gjordes inom föreskriven tid och allt blev mycket bra.

Ulf V

Trevligt bemötande och tillmötesgående personal.

Kerstin H

Bra bemött. Förväntningarna var som väntat, utmärkt. Vi köpte fönster till framsidan av huset. Väldigt nöjd, framförallt var det ett nöje att tvätta fönstren. Det enda var att det var så lång leveranstid, samt lång tid innan firman kom som skulle sätta in fönstren. Men det var ju covid tider.

Sune P
Skrev om Elitfönster På Plats Sundsvall

Proffsigt i både sälj och utförande med ett resultat som vi är väldigt nöjda med.

Zingo A gillar detta
Kristina C
Skrev om Elitfönster På Plats Sundsvall

Hej. Tog kontakt via nätet. Nya fönster på plats. Säljare här och måttade, sedan kom snickare och mätte fick olika mått. Vart säljarens mått. Super nöjd med fönstren men inte kompensationen för målning(grund) av smygarna på utsida runt fönstren. Supernöjd med Öviks byggtjänst som utförde bytet.

Zingo A gillar detta
Johan L
Skrev om Elitfönster På Plats Sundsvall

Vi är nöjd med fönsterna men missnöjd med er kommunikation med montörerna så de vet vad de ska göra.

Svar från Elitfönster På Plats Sundsvall

Hej Johan. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi ber om ursäkt för bristen i kommunikationen och tar till oss kritiken; din feedback ger oss möjlighet att bättra på våra rutiner. Vi hoppas ändå att upplevelsen i stort varit positiv och skönt att du är nöjd med dina nya fönster!