Ena Service AB

Ena Service AB

enaservice.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Ena Service AB! Vi är en städfirma som erbjuder återkommande städning eller fönsterputsning på abonnemang eller enstaka städningar vid tillfällen som flytt eller fest. Vi är övertygade om att du hellre gör annat med din tid än att städa. Därför har vi skapat den perfekta lösningen för dig som vill slippa städa....

197 omdömen om Ena Service AB

Anna A
Skrev om Ena Service AB

Vi har varit kunder hos Ena Service sedan april 2020 och haft städning varannan vecka sedan dess. Superproffsiga och tillmötesgående när vi av olika anledningar behövt boka om en städdag. Alltid ett bra utfört jobb och trevligt bemötande från Petronela när vi någon gång missat en faktura. Jag kan varmt rekommendera Ena Service. :)

Christer H

Jättenöjda!!! Rekommenderar dem verkligen!!😀

Ingegerd Thina G
Skrev om Ena Service AB

Jag bokade en flyttstädning 2 månader före städningen skulle utföras. Strax 1 vecka före meddelar de att de avbokar mig - och de menade att det var i god tid!! Nej - sämsta service! Vill ni vara säker på att få städning utförd - BOKA INTE DENNA! Jättebesviken och missnöjd!

Jtec A
Skrev om Ena Service AB

Ett seriöst och väldigt noggrant företag, trots lång tid tillsammans så håller dom samma kvalitet som från dag 1, mycket duktiga.

Maria W
Skrev om Ena Service AB

Alltid ett vänligt bemötande! Vi har städning varannan vecka vilket vi är mycket nöjda med. Vi har även anlitat dem för fönsterputsning vilket vi också var mycket nöjda med.

Pirjo J
Skrev om Ena Service AB

Vi har blivit väldigt professionellt och hjärtligt bemötta av all personal vi har träffat eller pratat med. Våra förväntningar var och är att få service utfört på ett proffsigt sätt och att resultatet är godkänt i både våra och utförarens tycke. Och så har det verkligen varit. Vi har köpt hemstädning var fjärde vecka. Vi är väldigt nöjda med både utförandet och personalen som utför tjänsten. Rekommenderar starkt Ena Service AB.

Inger A
Skrev om Ena Service AB

Jag blev jättebra bemöt ,mina förväntningar av ENA är bra, min upplevelse av tjänsten jag har köpt är jättebra har bara gott att säga. MVH Inger.

Leif B

Vi har städning var 14 dagar. Känns pålitligt och noggrant utfört. Vi är nöjda

Carin N
Skrev om Ena Service AB

Alltid vänligt och proffesionellt bemötande. Det är alltid lika roligt att komma hem efter att Ena Service hjälpt oss med städningen.

Marika R
Skrev om Ena Service AB

Har anlitat ENA Service AB 2 gånger för hjälp med flyttstädning och är supernöjd. Mycket trevligt bemötande och fint städat.

Bodil B
Skrev om Ena Service AB

Mycket nöjd med städföretaget Ena Service. Väl bemött och trevliga duktiga damer som städar hos oss 2 gånger i månaden. Jag är också nöjd med den fönsterputsning som företaget gör 2 ggr per år.. Bodil Birksten

Pia T
Skrev om Ena Service AB

Så himla nöjda med Ena. Proffsigt bemötande och superbra städning varje gång. Varm rekommendation

Orvokki N
Skrev om Ena Service AB

Jag är väldigt nöjd med all kontakt som vi har med Petronela. Ena Service har bra personal. Har alltid varit nöjd med arbetet. Kan rekommendera dem det varmaste

Felicia T
Skrev om Ena Service AB

Flexibla och hjälpsamma, bra städning som blev godkänd vid besiktningen

Sanda F
Skrev om Ena Service AB

Bemötande med personal på Ena Service upplevdes med respekt, empati och lyhördhet. Snabbt återkoppling till mina Mail från företaget.

Maria H
Skrev om Ena Service AB

Mycket serviceinriktad och proffsigt, perfekt städat

Helen S

Toppen Både flytt och städning Trevligt bemötande

CHRISTINA L
Skrev om Ena Service AB

Flyttstäda till ett bra pris. Väl utfört jobb. Snabb återkoppling via mail.

Ulrika H
Skrev om Ena Service AB

Super bra bemötande och tillmötesgående.Bra info och kommunikation

Malin L
Skrev om Ena Service AB

Gick inte att prata med städarna då de inte förstod svenska. Svårt att prata om städningen då. Annars va de rent och snyggt förutom flugbajs kvar på utsidan av köksskåp.

Karin Ö
Skrev om Ena Service AB

Jag sökte kontakt med företaget för flyttstädning. Blev utmärkt bemött och mitt ärende blev snabbt och effektivt behandlat och olika lösningar erbjöds.

Daniel F
Skrev om Ena Service AB

Personalen vi hade kontakt med var väldigt trevlig och tillmötesgående, och informationen vi fick var tydlig och lätt att förstå. Vi köpte flyttstädning. De missade ett litet rum i källaren, annars är vi nöjda med resultatet. Det levde helt klart upp till vad vi hoppats på.

Alexander B
Skrev om Ena Service AB

Bra städning, inga konstigheter vid slutbesiktning vid flytt.

Jane J
Skrev om Ena Service AB

Superbra allting! Rent och fräscht och snabbt städat. Fint kundbemötande. Jag är jättenöjd!

Lisa A

Flyttstäd , jag är mycket nöjd. Lösningsorienterade

Miranda G
Skrev om Ena Service AB

Bra kommunikation innan i samband med att nyckeln skulle lämna och bra utfört arbete. Vi fick flyttstädningen godkänd direkt. Tack!

Jessica L
Skrev om Ena Service AB

Supernöjd med städningen och väldigt trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera dem.

Malin L
Skrev om Ena Service AB

Beställde flyttstäd o fönsterputs, och blev så nöjd. Ingenting att anmärka på, rekommenderar verkligen Ena Service, toppklass!

Ana Maria A
Skrev om Ena Service AB

Flexibla, snabba, effektiva. Mycket trevliga att ha kontakt med. Allt gick mycket smidigt tillväga. Vi var nöjda med resultatet och för oss var det mycket prisvärt. Bra jobbat!

Maria Z
Skrev om Ena Service AB

Snabb återkoppling efter offertförfrågan på flyttstäd. Tjänsten bra utförd. Trevligt bemötande!

Sandra N
Skrev om Ena Service AB

Vi blev väldigt nöjda när vi anlitade städföretaget. De städade nogrannt och när de inte kunde putsa balkongfönstrena pga för många minusgrader kom de tillbaka en annan dag och tog fönstrena. Trevlig personal och bra kundservice.

Lars Ö
Skrev om Ena Service AB

Jag är väldigt nöjd! Enkelt, Trevligt, Mycket bra utförd flyttstädning.

JOAKIM B
Skrev om Ena Service AB

Superenkelt att få kontakt. Enkelt att få offert. Trevligt och proffsigt bemötande. Fantastiskt bra utfört arbete. Bra priser. Jag är bara såå nöjd med hela uppdraget.

Svar från Ena Service AB

Hej ,Joakim! Tack för omdömen. Så glada vi är när allt funkar som det ska. Vi försöker leverera alltid bästa kvalitet! Ha en fin kväll!

Malin F
Skrev om Ena Service AB

Superbra bemötande och service. Men kommer att behöva åka tillbaka till lägenheten och städa saker som ni missat. Fick nedslag på besiktningen.

Svar från Ena Service AB

Hej ,Malin! Tack för omdömen. Ledsen att höra detta, vi visste inte att du fick nedslag på besiktningen.Du skulle kontakta oss på en gång för att komma och åtgärda det. Vi har 10 dagar städgaranti ,så vi vill gärna komma och fixa så att du får godkännt. Vi kommer kontakta dig för att kolla hur vi kan lösa på bästa sätt.

Susanne L
Skrev om Ena Service AB

Väldigt bra bemötande. De fanns tid för flyttstädning samma vecka jag ringde. Proffsiga, noggranna och punktliga. Motsvarade alla mina förväntningar.

Svar från Ena Service AB

Hej Susanne ! Tack för din feedback och kul du är nöjd. Allt gott! Mvh Ena Service

Ulla D
Skrev om Ena Service AB

Bra bemötande, pålitliga. Vi blev mycket nöjda med flyttstädningen.

Svar från Ena Service AB

Hej, Ulla! Tack för din feedback och vad roligt att du blev nöjd. Ha det gott!

Malin A
Skrev om Ena Service AB

Jag anlitade företaget för flyttstädning. Jag är mycket nöjd. De kom på utsatt och överenskommen tid. Städningen blev bra och godkänd av hyresvärden. De hörde av sig när städningen var klar precis som vi bestämt.

Robert L
Skrev om Ena Service AB

De som skulle städa var trevliga och gick igenom vad de skulle göra. Det var flyttstädning av villa. Kyl och frys blev som nya. Spisen och ugnen blev oxå som nya. De som skulle flytta in var mycket nöjda med resultatet(och jag oxå så klart). Rekommenderas starkt.

Svar från Ena Service AB

Hej,Robert! Tack för din feedback och vad roligt att du blev nöjd. Allt gott!

Emma P
Skrev om Ena Service AB

Jag blev väldigt bra bemött! Det var en riktigt bra service med en bra tillmötesgående när det gäller att hitta en dag som fungerade för mig. Supertrevlig personal och jätteduktiga!

Svar från Ena Service AB

Hej,Emma! Tack för feedback, kul att du är nöjd

Desirée E
Skrev om Ena Service AB

Flyttstäd. Väldigt trevligt bemötande och super fint städat

Svar från Ena Service AB

Hej! Tack för din feedback och vad roligt att du blev nöjd. Ha en fin kväll!

Anna M
Skrev om Ena Service AB

Det jag såg i lägenheten så va det kanonfint. Jag va dock inte runt i hela lägenheten då hyresvärden redan besiktar den när jag kom.

Ann J
Skrev om Ena Service AB

Jag köpte flyttstädning av 3 r o k. Trevligt bemötande av personal både i telefon och på plats som kom och städade. Lägenheten blev skinande ren ner till minsta detalj. Jag kan varmt rekommendera ENA.

Satu H
Skrev om Ena Service AB

Trevligt bemötande och tillmötesgående. Städerskan är noggran och trevlig.

Agneta F
Skrev om Ena Service AB

Trevliga och noggranna. Några missar som inte hade någon betydelse egentligen som jag upptäckte när de gått. Jag anlitar de gärna igen.

Jeanette D
Skrev om Ena Service AB

Jättetrevliga, riktigt fin service och superbt utfört jobb (flyttstäd)! Rekommenderas varmt!

Yvonne N
Skrev om Ena Service AB

Mycket trevligt och lätt att få kontakt med. Jättenöjd med städningen, en storstädning med fönsterputsning.

Andreas B
Skrev om Ena Service AB

Super bra bemötande och utförande. Så skönt att komma hem och mötas av ett nystädat hem. Bra dialog och kommunikation.

Caroline N
Skrev om Ena Service AB

Jag bokade flyttstäd och var mycket nöjd med både bemötande och resultatet!

Linda S
Skrev om Ena Service AB

Enkelt och smidigt. proffsiga, supertrevlig med bra återkoppling och väldigt prisvärda.

Rebecca J
Skrev om Ena Service AB

Bemötandet var väldigt bra. Hembesök först som förklarade hur allt skulle gå till och när vi ska få städning. Jag är än så länge väldigt nöjd med vår månadsstädning och upplägget, hur det fungerar. Ser fram emot nästa städning då jag ska få ugnen rengjord.