Eneka Bygg AB

Stövargatan 9, 124 61 Bandhagen — Visa karta

Vi på Eneka vet att alla har olika intressen och vill att du ska kunna njuta av din tid hemma utan att behöva fundera på renoveringar och projekt du inte egentligen har lust att spendera varje helg på. Att bygga är vår favoritsysselsättning och vi hjälper gärna till!

Genom att samarbeta med våra kunder och andra entreprenörer kan vi ständigt utveckla vår verksamhet och vi strävar mot att bli ett ledande byggföretag i Stockholm - mätt i antal nöjda kunder. Vi värderar en personlig och kontinuerlig kommunikation högt genom hela projektet och när uppdraget är slutfört går vi husesyn tillsammans för att säkerställa att du fått vad du önskat.

Hör av dig till oss nästa gång du har en dröm att förverkliga!

Läs vad 6 kunder tycker om Eneka Bygg AB

• Jonas S
    Jonas S skrev om Eneka Bygg AB
    Vi valde att gå vidare med Eneka Bygg AB pga det seriösa intrycket de gav ihop med konkurrenskraftigt pris på offerten.
    Renoveringen bestod utav tillbyggnad av övervåning, takrenovering inkl tilläggsisolering, ny fasad inkl tilläggsisolering, tapetsering, målning med linoljefärg, tillverkning av fönster, golvvärme installation, avväxlingar av bärande väggar och mycket annat. Vi har haft den övergripande känslan av att de verkligen vill göra ett bra och seriöst jobb där kunden blir nöjd. Mer eller mindre allt har löst sig på ett smidigt sätt tack vare deras engagemang och vilja att "walk the extra mile". Och just detta ihop med en väldigt hög detaljnogrannhet gör att vi rekommenderar Eneka för andra som behöver hjälp med sitt hem. Projektet var mer komplicerat än vi först trott. Men de har trots fast pris inte gjort några haffsjobb för att vinna tid mot slutet. Rekommenderas!
  • Dinusha S
    Dinusha S skrev om Eneka Bygg AB
    Vi anlitade Eneka Bygg AB för att inreda vår vind och skapa en trappa. Innan vi träffade Eneka Bygg hade vi anlitat två företag som vi var missnöjda med så vi var väldigt försiktiga.

Eneka Bygg startade som vi kom överens och redan första dag hade de hunnit göra så mycket som de andra företagen som vi tidigare anlitat hade tagit flera dagar för, så det var väldigt oväntat.
    Vi tänkte att dom kanske var effektiva i början och sen skulle det trappas ner men dom kom varje morgon och jobbade hela dagar.

Vi var involverade genom hela processen och kunde vara med och tycka och ändra utan någon motstånd. Eneka Bygg kom alltid med förslag på förbättringar.

Vi är mycket nöjda med Eneka Bygg och kan starkt rekommendera företaget. Om du har behov av ett bygg företag tveka inte att anlita dom, det här är ett mycket seriöst företag.

Vi kommer att anlita dom igen för ett altanbygge.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Eneka Bygg AB
    Vi kikade runt en del innan vi bestämde oss för att låta detta företag måla och tapetsera hela vår lägenhet på 120kvm. De målade och lackade även trappan. Allt från början till slut har varit mycket bra. Utomordentligt bemötande, trevliga och proffsiga. Vi ändrade lite saker mitt i och det var inga problem, de var flexibla och fixade det. De föreslog även förbättringar och de hade ideér på hur vi skulle kunna göra saker, men lämnade det till oss att välja. De var mycket pålitliga och ordentliga. Kort och gott, vi kunde inte varit nöjdare. Vi kommer anlita dom att bygga om vårt kök i framtiden när det är dags för det.

/Joakim & Caroline
  • Farzad
    Farzad skrev om Eneka Bygg AB
    Hej alla, jag valde Eneka Bygg AB för målning av mitt hus. Jag tog offerter av flera företag, fick bäst intryck av dessa. Nu i efterhand är jag väldigt nöjd med arbetet och kan konstatera att jag gjorde ett bra val. Arbetet gjordes noggrant och deras anställda var väldigt trevliga. Om jag i framtiden behöver målare kommer jag att utan tvekan ringa Eneka Bygg AB.
  • Ксения В
    Ксения В skrev om Eneka Bygg AB
    Vi är väldigt nöjda med Kirills professionella jobb. Kirill satte upp 2 stora vägglampor och gjort all el arbete. Mycket trevlig person också!
    Tack!
  • Naufal A
    Naufal A skrev om Eneka Bygg AB
    Vi anlitade Eneka Bygg för renovering av vår tvättstuga. Det innebär snickerijobb, plattsättning, måleri, el och vvs. När allt var klart i tid och blev till och med lite billigare än sagt från början, bestämde vi oss att anlita dem vid ytterligare två arbeten: att lägga nytt parkettgolv och trapprenovering. Offerten och slutnotan landade i princip på öret. Kom i tid och höll mig informerad löpande om ombyggnationen. Även denna gången har de levererat hög kvalité till bra pris.

Jag gillar deras arbetsledare Kirill (Byggbranchens Steve Jobs ;)). Ordentlig, kreativ och trevlig.

Proffsigt bemötande och kunniga hantverkare. Levererar i tid. Tar ansvar och löser problem som kan uppstå under ombyggnationer. Måna om att kunden blir nöjd och har en bra kunddialog. Vi är jättenöjda med slutresultaten av samtliga jobb de gjort åt oss.

To be continued...

Stövargatan 9, 124 61 Bandhagen