Enkel Vizion AB

4.5

27 omdömen om Enkel Vizion AB

Sanela H
Skrev om Enkel Vizion AB

Jätte trevliga flyttgubbar bra och smidig och snabb flytt kan starkt rekommendera denna flyttfirman

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Benjamin B
Skrev om Enkel Vizion AB

Det var mycket trevliga män som kom och hjälpte oss med våran flytt väldigt smidiga och snabba och trevliga rekommenderar strakt denna flyttfirman

Emma G
Skrev om Enkel Vizion AB

Fantastiskt bemötande, och företaget månar verkligen om att det ska bli smidigt och lätt för kunden. Vi skulle tömma och städa ett dödsbo. Vi hade lite olika utmaningar och denna städfirma förstod direkt och löste allt på bästa sätt och gjorde till och med det extra för att underlätta. Rekommenderar dem varmt.

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Isabelle teresia L
Skrev om Enkel Vizion AB

Bra service, proffesionellt och smidigt!

Maja R
Skrev om Enkel Vizion AB

Anlitade detta företag vid dödsbo, för tömning och städning. När lägenheten skulle besiktas var städarna fortfarande kvar och långt ifrån klara. Trots att tiden för besiktning var bokad och informerad sedan flera veckor tillbaka. Besiktningen fick flyttas och när det väl var dags för besiktning, gick lägenheten inte igenom, den var inte alls städad, det låg skit på golvet. De hade även tagit sönder ett fönster. Alla saker i lägenheten var inte heller borttagna. Fick betala cirka 3000kr för att fastighetsskötaren skulle fixa...

Mona M
Skrev om Enkel Vizion AB

Otroligt duktiga! Hjälpte oss med vår flytt. Snabba, effektiva och jätte trevlig personal. Tack för ett väl utfört arbete! Kommer definitivt anlita er igen vid behov. :) Rekommenderas varmt.

Yang C
Skrev om Enkel Vizion AB

Enkel Vizion har precis hjälpt oss med storstädning hemma och vi är super nöjda! Väldigt duktiga personal, och väldigt professionella! Vi kommer att fortsätta med veckostädning, och varmt rekommendera Enkel Vizion till alla!

Luigi D
Skrev om Enkel Vizion AB

Vår flyttstäd utfördes enligt planerna och noggrant. Vi blev jättenöjda och kommer vid behov att anlita dem igen. :)

Clara N
Skrev om Enkel Vizion AB

Anlitade flyttstädning men när dom var klara så var det fortfarande jätte skitigt på golvet, bakom dörrar låg där tom kvar dammråttor. Kvar dam på listor. Fläckar på kaklet i köket. Ugnen + plåtar ej rengjorda. Flera skåp var det kvar skit / smulor oSv. Och dom hade ingen som kunde komma tillbaka och fixa felen för dom var uppbokade (trots erbjuder garanti) ville heller inte dra av något på priset för att vi själva fick åtgärda felen.

Svar från Enkel Vizion AB

Hej Clara, Är tacksam för förtroendet. Vi kom ju överens om att en städare skulle komma mellan 15-16 samma dag som du ringde mig. Du kontaktade mig 10:38 och jag hade en person på plats 15:00. Men sen ringde din sambo och sa att han hade fixat det själv. Vi lämnar alltid garantier. Du kan kolla i vår konversation via sms. Du ville ju ha 500kr för att åtgärda felen,

Stefan L
Skrev om Enkel Vizion AB

Effektiva och snabba, men framförallt bra och noggrant utfört arbete. Dessutom väldigt trevliga vilket är ytterligare bonus! Rekommenderas varmt.

Merima K
Skrev om Enkel Vizion AB

Otroligt duktiga och noggranna killar och tjejer. Vi hade både städ och flytthjälp och är väldigt nöjda. De gjorde ett fantastiskt jobb och vi skulle definitivt använda dem igen vid ev ny flytt.

MARWA KADHIM A
Skrev om Enkel Vizion AB

Fantastiskt jobb! Väldigt professionellt och ordentligt arbete.

Hanna Martina B
Skrev om Enkel Vizion AB

Helt fantastiskt! Har aldrig sett en så väl (flytt)städad lägenhet någonsin. Toppklass!

KAMELIA M
Skrev om Enkel Vizion AB

Så nöjd med både flyttstäd samt flytt tjänst. Grymma på det dom gör till väldigt förmånliga priser. Kan varmt rekommendera Enkel Vizion

MIRJAM A
Skrev om Enkel Vizion AB

Otroligt seriöst företag. Bra kommunikation och fick hjälp omedelbart med sanering av en lägenhet

JACK J
Skrev om Enkel Vizion AB

Vilka fantastiska människor som precis gjort en flyttstäd hos mig! Fick tipset från en kollega som är supernöjd med den kvalité som levereras i hennes fall. Fast min lägenhet inte är speciellt stor så ägnade de hela dagen, ja mer än 10 timmar åt städandet. Otroligt noggranna och jag tror aldrig denna lägenhet varit så ren. Kan varmt rekommendera detta företag

HUGO S
Skrev om Enkel Vizion AB

Mycket nöjd med flyttstädningen! Bra kommunikation, hög kvalitet och väldigt prisvärt. Kan rekommendera!

Hasina H
Skrev om Enkel Vizion AB

Tog in Enkel Vizion för hjälp med flyttstäd. Blev jättenöjd! Fanns ingenting att anmärka, allt hade gjorts väldigt noggrant. Gott bemötande, flexibla och service minded också. Rekommenderas varmt! ☺️

HELIN D
Skrev om Enkel Vizion AB

Väldigt noggranna och snabba! Väldigt nöjd och kommer att absolut boka om dessa

SVALA Á
Skrev om Enkel Vizion AB

Jättenöjd med både städningen och bemötandet från personalen. Ambitiöst och proffsigt företag med bra priser. Topp service! Rekommenderas varmt.

Ingrid Madeleine N
Skrev om Enkel Vizion AB

Anlitat företaget inför mina tre senaste flyttar och har varit lika nöjd varje gång! Otroligt trevliga och noggranna, besiktningen har blivit godkänd varje gång! Rekommenderar varmt!

Anna Maria G
Skrev om Enkel Vizion AB

Anlitar företaget för storstädning regelbundet sedan ca tre år tillbaka. Mycket bra servis. Mycket kunnig personal. Alltid super nöjd med städningen. Bra pris också! Rekommenderar varmt detta företaget.

AJNA J
Skrev om Enkel Vizion AB

Bra pris, fin städning och trevligt bemötande. Allt funkade bra!

MELITA C
Skrev om Enkel Vizion AB

Kan bara säga att detta är ett företag som man kommer anlita i fortsättningen. Bra servis och kunnig personal. Toppen

NERMIN M gillar detta
PIERRE P
Skrev om Enkel Vizion AB

Har anlitat detta företag flera gånger o alltid mycket nöjd. Snabb o bra service o bra priser.

SUZAN Ö
Skrev om Enkel Vizion AB

Vi anlitade detta företag för flyttstädning och kunde inte vara nöjdare! Kände mig jätte trygg med 5 dagars garanti efter städningen samt så passade det min ekonomi perfekt. Besiktningen var inget problem! Tack så jätte mycket. Rekommenderar till alla.

Aleksandra D
Skrev om Enkel Vizion AB

Anlitade företaget för flyttstädning av två lägenheter. Har aldrig varit med om en sämre städning. Frätande rengöringsmedel, fläckar på golvet efter att ha använt för mycket medel, otorkade skåp i köken, bortskrubbad färg på träskiva i köket och på spis efter rengöring med fel medel. Fläckar på rostfria detaljer som fläkt. Smuts kvar på golvet. När jag påpekade bristerna fick jag ursäkter som att städerskan ibland glömmer glasögonen, att golvet(vanligt laminat) alltid blir så när man moppar, att rostfritt stål är skitjobbigt...