Erlandsson Bil

Erlandsson Bil

Ring 031-28 65 98 erlandssonbil.se
2.8

Välkommen till Erlandsson Bil! När du ska köpa bil är det mycket att tänka på. Ska det vara bensin eller diesel? Kanske har du sneglat på en elbil till och med. Ska det vara ny eller begagnad? Ska du betala kontant eller via avbetalning. Oavsett vad du funderar på så försäkrar vi på Erlandsson Bil att vi kan svara på dina frågor....

11 omdömen om Erlandsson Bil

Anna-lena E
Skrev om Erlandsson Bil

Köp ingen bil här dom är inte kloka, låt er inte luras av 2 st killar som säljer här. Vi köpte en Kia vi var väldigt tydliga med att fråga om bilen var ok, inga problem den är ok sa den blonde killen. Vi har kört ner den till Spanien och den står nu på verkstad alltså den höll i 300 mil sedan havererade bilen. Jag tänker då till dig speciellt som vi köpte bilen av, hoppas du blir av med jobbet gör något annat ärligt med ditt liv istället för att lura folk

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 310 omdömen 4.5 av 310 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Eva Sylvia Margareta L

Trevlig och kunnig personal! Fick hjälp med bilbyte och finansiering. Mycket nöjd med nya bilen och hela upplevelsen! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Kenneth S
Skrev om Erlandsson Bil

Garanti gäller tydligen inte hos Erlandssons Bil. Deras kontrakt där dom säger att garanti i 3mån på trafiksäkerhets relaterade saker. köpte bilen har kört ca 170 mil 1 mån då det blir ljud i framvagnen lämnar den till Merkonomen auktoriserad godkänd. där dom konstaterade att det var glapp i spindelled h+v. pratade med säljare om det är glapp är det bara byta låter ju jätte fint, hinner bara tänka tanken så ringer han upp ingen då ska dom har film på det osv. sagt och gjort Merkonomen filmar glapp syns jätte tydligt så...

Lars johan R
Skrev om Erlandsson Bil

Rekommenderar EJ! Köpte en bil av årsmodell 2014, 9800mil, som enligt Erlandssons hade besiktigats utan anmärkningar. Hade bilen i två veckor och nu är kopplingen slut... Jag kontaktade Erlandssons och dom tar inget som helst ansvar och försäkringen jag köpte av dom täcker självklart inte heller det här, trotts att jag köpte den bästa dom kunde erbjuda. Bilmekanikern jag tog bilen till försäkrade mig om att om man gjort en riktig besiktning hade det här uppkommit, men att väldigt få bilhandlare gör en särskilt noggrann...

Johan E
Skrev om Erlandsson Bil

Kan inte på något sätt rekommendera detta företag. Vill inte stå för något. Döljer fel. Opålitliga.

Alan H
Skrev om Erlandsson Bil

bästa och trevilg bilförsäljare..

MARTIN A
Skrev om Erlandsson Bil

Var och köpte en Citroen hos dem. Fick infon att den hade inga defekter bara lite skavda fälgar. Påvägen hem upptäcks flertalet fel, inget reservdäck, stor spricka i framrutan, högtalarna var spräckta gick ej lyssna på musik, skulle inte vart i nån olycka men framgår från papper att det varit motorfel mm och varit inne på verkstad för det, 10-20 fel i lacken, hund och rökning framkommer (låg gömda grannar när jag städa bilen), fläckar i tak och trasiga säten. Med mera. Borde självklart kollat bättre när man köpte den, men trodde på försäljaren som inte sa sanningen om bilens skick.

FOUAD MAWAD I
Skrev om Erlandsson Bil

jag har köpt en bil från dom med trasig växllådan .två månad bilen varit hos verkstaden och jag fått bilen det var samma problema igen . plus de svarar inte mig när jag ringer . jätte dåligt firma 👎👎👎

ANN-KRISTIN E
Skrev om Erlandsson Bil

Jättebra bemötande, bra service, tålmodiga. Hondan rullar på och dottern är lycklig. Från "vimsig" kärring.

Thorbjörn A
Skrev om Erlandsson Bil

Trevlig säljare,Saaben jag köpte 2017 rullar och går än utan problem fortfarande.

Angelica v
Skrev om Erlandsson Bil

Bilköp.Trevlig personal. Bra service.