Erlandsson Bil

Erlandsson Bil

Ring 031-28 65 98 erlandssonbil.se
3.3

Välkommen till Erlandsson Bil! När du ska köpa bil är det mycket att tänka på. Ska det vara bensin eller diesel? Kanske har du sneglat på en elbil till och med. Ska det vara ny eller begagnad? Ska du betala kontant eller via avbetalning. Oavsett vad du funderar på så försäkrar vi på Erlandsson Bil att vi kan svara på dina frågor....

7 omdömen om Erlandsson Bil

Johan E
Skrev om Erlandsson Bil

Kan inte på något sätt rekommendera detta företag. Vill inte stå för något. Döljer fel. Opålitliga.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Alan H
Skrev om Erlandsson Bil

bästa och trevilg bilförsäljare..

MARTIN A
Skrev om Erlandsson Bil

Var och köpte en Citroen hos dem. Fick infon att den hade inga defekter bara lite skavda fälgar. Påvägen hem upptäcks flertalet fel, inget reservdäck, stor spricka i framrutan, högtalarna var spräckta gick ej lyssna på musik, skulle inte vart i nån olycka men framgår från papper att det varit motorfel mm och varit inne på verkstad för det, 10-20 fel i lacken, hund och rökning framkommer (låg gömda grannar när jag städa bilen), fläckar i tak och trasiga säten. Med mera. Borde självklart kollat bättre när man köpte den, men trodde på försäljaren som inte sa sanningen om bilens skick.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

FOUAD MAWAD I
Skrev om Erlandsson Bil

jag har köpt en bil från dom med trasig växllådan .två månad bilen varit hos verkstaden och jag fått bilen det var samma problema igen . plus de svarar inte mig när jag ringer . jätte dåligt firma 👎👎👎

ANN-KRISTIN E
Skrev om Erlandsson Bil

Jättebra bemötande, bra service, tålmodiga. Hondan rullar på och dottern är lycklig. Från "vimsig" kärring.

Thorbjörn A
Skrev om Erlandsson Bil

Trevlig säljare,Saaben jag köpte 2017 rullar och går än utan problem fortfarande.

Angelica v
Skrev om Erlandsson Bil

Bilköp.Trevlig personal. Bra service.

Philip E gillar detta