Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm Estelle Medical

Estelle Medical

Danderydsgatan 8, 114 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Estelle Medical Humlegården!

Här möts du av leg. läkare och sjuksköterska i våra avslappnande och diskreta lokaler i townhouse 8 på Danderydsgatan. Vi erbjuder effektiv hudvård med marknadens bästa produkter, som till exempel peeling och ansiktsbehandlingar, samt botox och fillers.

Hos oss är det viktigt att du känner dig trygg och får ett personligt bemötande. Därför får du din egen behandlare och tillsammans kan ni lägga en långsiktig behandlingsplan utifrån dina behov och önskemål. Vår personal är välutbildad och har ett stort intresse för att du ska bli ditt vackraste jag.

Läs vad 8 kunder tycker om Estelle Medical

• Magnus S
    Magnus S skrev om Estelle Medical
    Fint bemötande. det kändes tryggt och säkert.
  • Catharina R
    Catharina R skrev om Estelle Medical
    Jag var tydlig med vad jag ville ha men min behandlare var mer intresserad av att tjäna så mycket som möjligt, vilket blev väldigt oseriöst.
    2017-06-27 Estelle Medical svarar Catharina R
    "Hej och tack för värdefull återkoppling! Alla våra behandlare på Estelle Medical är legitimerade och certifierade, samt i ditt fall har behandlaren flera års erfarenhet. Vi är mycket angelägna om att behandla i enlighet med kundens önskemål, vi vet från kliniska studier vad detta innebär med avseende på volym/antal behandlingar och ger vår rekommendation från dessa data. Tyvärr i ditt fall har det uppfattats som överförsäljning, något som vi internt får adressera.

Vi önskar dig välkommen tillbaks så ger vi den hjälp du behöver"
    Varma hälsningar
    Anna, Vd
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om Estelle Medical
    Jag har gjort Botox två gånger.
    Jag upplevde ett trevligt bemötande och är nöjd med mitt resultat.
  • Malin J
    Malin J skrev om Estelle Medical
    Jag har besökt Marie Engman vid salongen vid humlegården . 2 omgångar . En per år. Hon är professionell, serviceminded, tydlig med förväntningar och jag känner mig trygg med henne. Jag kommer tillbaks till Marie!
    Hälsningar Malin Juberg
  • Annica M
    Annica M skrev om Estelle Medical
    Mycket bra på alla sätt och vis!
  • Kitte B
    Kitte B skrev om Estelle Medical
    Alltid professionellt och behandlare tar god tid att lyssna.Viktig aspekt inom denna bransch.
    Uppföljning per telefon är förtroendeingivande.
    Ja helt klart en bra upplevelse!
  • Helen W
    Helen W skrev om Estelle Medical
    Blev inte nöjd med resultatet. Efter en tid flyttade sig min filler och lade sig utanför läppen.
    2017-06-02 Estelle Medical svarar Helen W
    ”Tack för du delar med dig av din erfarenhet, tråkigt att höra att du inte blev nöjd. Vi strävar efter att varje kund skall få ett önskat och tryggt resultat och följer upp samtliga behandlingar som utförs av våra medicinska och certifierade behandlare. Nu vill vi hjälpa dig!
    Det är inte alltid som man vet hur en filler ”sätter sig”, varierar mellan individer, och därför har vi alltid uppföljningar efter ca 2 veckor för att se om korrigering behövs. Det går t ex att ta bort fillers med ett sk enzym och sedan göra om det om man inte blir nöjd. Kontakta oss gärna igen så kan vi hjälpa dig.”
    Varma hälsningar
    Anna, vd"
  • Rudolf C
    Rudolf C skrev om Estelle Medical
    Bra service och genomgående bra information.

Danderydsgatan 8, 114 29 Stockholm