Estelle Medical

Estelle Medical

Ring 08-96 56 52 estellemedical.com
4.2

Välkommen till Estelle Medical Humlegården! Här möts du av leg. läkare och sjuksköterska i våra avslappnande och diskreta lokaler i townhouse 8 på Danderydsgatan. Vi erbjuder effektiv hudvård med marknadens bästa produkter, som till exempel peeling och ansiktsbehandlingar, samt botox och fillers. Hos oss är det viktigt att...

10 omdömen om Estelle Medical

Anna T
Skrev om Estelle Medical

Seriös kedja med legitimerad och kompetent personal! Behaglig och avstressande miljö med ett naturligt resultat. De lyssnade till mina behov

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Magnus S
Skrev om Estelle Medical

Estelle Medical är tryggt och säkert. Man kan lita på att behandlarna är erfarna, kunniga och certifierade. Att det är riktiga produkter och inte piratkopior. Jag är jättenöjd med mina botoxbehandlingar. Jag blev väldigt bra omhändertagen och uppföljd efteråt.

Magnus S
Skrev om Estelle Medical

Fint bemötande. det kändes tryggt och säkert.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Catharina R
Skrev om Estelle Medical

Jag var tydlig med vad jag ville ha men min behandlare var mer intresserad av att tjäna så mycket som möjligt, vilket blev väldigt oseriöst.

Svar från Estelle Medical

"Hej och tack för värdefull återkoppling! Alla våra behandlare på Estelle Medical är legitimerade och certifierade, samt i ditt fall har behandlaren flera års erfarenhet. Vi är mycket angelägna om att behandla i enlighet med kundens önskemål, vi vet från kliniska studier vad detta innebär med avseende på volym/antal behandlingar och ger vår rekommendation från dessa data. Tyvärr i ditt fall har det uppfattats som överförsäljning, något som vi internt får adressera. Vi önskar dig välkommen tillbaks så ger vi den hjälp du behöver" Varma hälsningar Anna, Vd

Nathalie E
Skrev om Estelle Medical

Jag har gjort Botox två gånger. Jag upplevde ett trevligt bemötande och är nöjd med mitt resultat.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Malin J
Skrev om Estelle Medical

Jag har besökt Marie Engman vid salongen vid humlegården . 2 omgångar . En per år. Hon är professionell, serviceminded, tydlig med förväntningar och jag känner mig trygg med henne. Jag kommer tillbaks till Marie! Hälsningar Malin Juberg

Annica M
Skrev om Estelle Medical

Mycket bra på alla sätt och vis!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Kitte B
Skrev om Estelle Medical

Alltid professionellt och behandlare tar god tid att lyssna.Viktig aspekt inom denna bransch. Uppföljning per telefon är förtroendeingivande. Ja helt klart en bra upplevelse!

Helen W
Skrev om Estelle Medical

Blev inte nöjd med resultatet. Efter en tid flyttade sig min filler och lade sig utanför läppen.

Svar från Estelle Medical

”Tack för du delar med dig av din erfarenhet, tråkigt att höra att du inte blev nöjd. Vi strävar efter att varje kund skall få ett önskat och tryggt resultat och följer upp samtliga behandlingar som utförs av våra medicinska och certifierade behandlare. Nu vill vi hjälpa dig! Det är inte alltid som man vet hur en filler ”sätter sig”, varierar mellan individer, och därför har vi alltid uppföljningar efter ca 2 veckor för att se om korrigering behövs. Det går t ex att ta bort fillers med ett sk enzym och sedan göra om det...

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Rudolf C
Skrev om Estelle Medical

Bra service och genomgående bra information.