Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Farsta Farsta Kiropraktorklinik

Farsta Kiropraktorklinik

Munkforsplan 37, 123 47 Farsta — Visa karta

Farsta Kiropraktik är en ryggklinik i Farsta Centrum som erbjuder specialistvård, framförallt inom diagnos och behandling av långvariga eller kroniska besvär. Leg. kiropraktor, Harry Jansson, har tidigare arbetat på sjukhus i både Nacka och Nynäshamn.

Här i Farsta har vi sedan 1984 hjälpt människor till en lättare vardag genom att erbjuda kunnig och utbildad personal, modern utrustning och anpassningsbara behandlingar. Några av de problem vi behandlar är whiplash, tennisarm och ischias, men vi kan hjälpa till med de flesta besvär och smärtor som kvarstår efter en t.ex. sjukskrivning eller sjukgymnastik.

Målet med varje behandling är att patienten ska kunna återgå till normalt, aktivt och yrkesverksamt liv.

Välkommen till oss på Farsta Kiropraktik!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Farsta Kiropraktorklinik

• Eva S skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Kunnig och duktig! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Ingela B skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Fantastiskt noggrann och kunnig kiropraktor. Ingående och inkännande. Gjorde sitt yttersta för att kunna erbjuda tid när det var akut. Mycket bra. Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Mycket väl omhändertagen'! Fick komma akut samma dag, det kändes mycket bra. Läs mer
  • Kjell B skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Alltid tillmötesgående varje gång jag har varit hos kiropraktorn.
    Så jag är jättenöjd. Läs mer
  • Jan L skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Kunnig
    Trevlig
    Proffs
    Prisvärd Läs mer
  • Jenica E skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Jag fick en snabb tid efter en låsning i skulderbladet. Harry halverade smärtan - med laser och ett knyck! :) Jag kommer att gå tillbaka när det behövs. Läs mer
  • Lisa F skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Ryggskott. Får hjälp snabbt. Går i förebyggande syfte och det fungerar utmärkt. Läs mer
  • Henrik T skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Bra och trevlig service. Snabb kontakt vilket uppskattas. Läs mer
  • Lasse M
    Lasse M skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Snabbt och smidigt ingenväntetid trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Krister E skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    En seriös och grundlig kiropraktor som tar sina patienter på allvar. Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Harry är strålande! Han har koll på kropp och knopp, hela människan. Jag kommer tillbaka😊 Läs mer
  • Staffan G skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Mycket bra mycket kunnig mycket informativ.
    Staffan Goldring. Läs mer
  • Anita S skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Hej. Jag har besökt Fsrsta kiropraktor klinik i 20 år och fått mycket bra hjälp med min rygg. Jag går på gympa 2gånger i veckan på Friskis och hänger bra med. Anita 81 år Läs mer
  • Roger H skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Trevligt mottagen och snabb behandling. Bra resultat av behandlingen. Läs mer
  • Anette D skrev om Farsta Kiropraktorklinik
    Proffsigt och ett trevligt bemötande med mycket kunskap om kroppen och alla dess funktioner. Lugn och lyssnar till kunden och förvaltar det på ett mycket bra sätt. Använder sig av DNS tekniken vilket är ett otroligt bra komplement för att kroppsliga bli bra. Läs mer

Bästa kiropraktorerna i Stockholm:

Oskar T Oskar T tycker: