Fastighetsbyrån Åmål

Fastighetsbyrån Åmål

• Badge2021
Call 0532-124 35 Share

About company

I norra Dalsland, på gränsen till Värmland, ligger Åmål. Här kan man njuta av att gå i butiker, dricka kaffe på trevliga caféer och tack vare gästhamnen, som ligger centralt, kan även båtälskare trivas här. Vi på Fastighetsbyrån förmedlar fastigheter i Åmåls kommun, vilket innefattar bl.a. Tösse-Tydje, Mo, Edsleskog, Fröskog...

41 omdömen om Fastighetsbyrån Åmål

Sedan starten hos Reco 2013

Gustav S
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Snabb och bra stöd under hela processen och proffsigt och lyhört. Supernöjd!

Gunnar M
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Effektivt, snabbt och utmärkt resultat

Lennart S
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Trevlig och duktig mäklare som informerade regelbundet och snabbt!

Micael O
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Trevligt och professionellt bemötande i alla lägen Förväntningar på att kunna förmedla visning på ett informativt sätt samt kunna svara på eventuella frågor under och efter visning ända fram till en eventuell affär. Mäklaren levde väl upp till alla våra förväntningar även om det blev i vissa stunder en utdragen budgivning, men det senare kan inte mäklaren ta ansvar för utan det var en annorlunda ägarkonstellation med mycket viljor. Mycket bra stöd vid kontrakts skrivning och vi är väldigt glada och tacksama att...

Sven A
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Det blev ju bra till slut. Proffsigt.

Randi O
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Hun sendte oss prospekt, besiktigelsesrapport og film av huset så vi var godt forberedt til visning. Profesjonell - flink å lese kjøper (oss) Svarte raskt på spørsmål (tlf, e-post) Smilende og imøtekommende

Bo-Lennart H
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Professionellt bemötande och hjälpsam på alla vis. Toppen!

Bo-Lennart H
Karlberg

Hon var toppen hela tiden. Mycket trevligt bemötande och visningen uppfyllde våra förväntningar. Vi ser fram emot fortsättningen .

Erna Ingeborg B
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Vi har fått hjälp på ett mycket kundvänligt och professionellt sätt av Fastighetsbyrans mäklare! Vi förväntade oss att mäklaren var välinformerad om huset och omgivningen och visste svaret på alla våra frågor. Hela köpprocessen sköttes snabbt och tid togs under överföringen så att allt sköttes ordentligt. vi är mycket nöjda med vår fastighetsmäklare Andrea Pettersson på Fastighetsbyran och rekommenderar honom verkligen som fastighetsmäklare till andra!

Ingar F
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Jeg møtte en blid og hyggelig mekler, som jeg med en gang følte at jeg ble godt ivaretatt av og som jeg kunne stole på! Og hun svarte til forventningene og vel så det. Så jeg er veldig fornøyd og kan anbefale henne og Fastighets- byrån i Amål til alle!

Hans G
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Tillmötesgående, snabbt och professionellt. Helnöjda.

Åge Ø
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Mycket profetionellt. Trevlig och duktig mäklare. Vi är mycket nöjda med både mäklaren ock försäljningen av bostaden. Det gick faktisk snabbare enn vad vi trodde, och resultatet var över vår förväntan.

Svein F
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Meget bra og profesjonell opptreden hele veien, men alt er ennå ikke helt ferdigstilt!!! ( Det siste kan ikke klandres megleren ! )

Lena S
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Vi ble møtt av en veldig profesjonell megler, vennlig og tålmodig som besvarte alle våre spørsmål på en svært god måte.

Johan F
Sold an apartment with Fastighetsbyrån Åmål
Centrala Åmål

Perfekt bemötande. Lyssnade noggrant och detaljerat på mina önskemål. Gav råd när det behövdes. Har bara med mig en positiv erfarenhet.

Josefin R
Sold an apartment with Fastighetsbyrån Åmål

Zilan K
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Åmål

Professionellt bemötande, noggrann genomgång av avtal. Hjälpsam, trevlig. Jättenöjd!

Andreas J
Centrala Åmål

jag köpte min första 1a i åmål vilket jag är mycket nöjd med är även super nöjd med mäklaren trevlig och snäll och viste vad hon skulle göra. är super nöjd med min lägenhet trivs jätte bra i :)

Svar från Fastighetsbyrån Åmål

Va kul att du trivs i ditt nya första egna boende Andreas! :D

Jorry O
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Har köpt enplansvilla .Mycket bra bemötande av mäklaren.Mäklaren levde upp till mina förväntningar .

Doris O
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Allt gick lätt o smärtfritt att köpa vårt hus i Åmål.Tack så mycket!!

Tack själva, välkomna till vackra Åmål! Hälsningar Andréa

Leif A
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Åmål

Vi köpte en lägenhet, mäklaren Maria Larsson är mycket trevlig, och professionell. Om lägenheten, mot all förmodan, skulle säljas i framtiden så är det Maria och hennes personal som får ha hand om försäljningen då Fastighetsbyrån i Säffles presentationer är helt outstanding!

Svar från Fastighetsbyrån Åmål

Tack snälla! Kul att ni är nöjda!

Birgit J
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Försäljning av fritidshus. Mäklaren var lätt att få kontakt med, svarade alltid inom kort på mina frågor och funderingar. Bilder och presentationen av fastigheten var jättebra. Jag är mycket nöjd med mäklaren.

Svar från Fastighetsbyrån Åmål

Tack själv Birgit, ett nöje att hjälpa er med försäljningen av torpet :) /Andréa

Kicki E
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Jag har stort förtroende för Andrea. Hon har alltid snabbt återkopplat vid frågor när jag genomförde köpet av mitt fritidshus. Det var naturligt att be Andrea att fungera som mäklare vid försäljning av det torp jag äger tillsammans med min syster. Vi får se hur den ” affären” utvecklas. Jag har bara gott att säga om vår kontakt så här långt/Kicki

Svar från Fastighetsbyrån Åmål

Tack snälla Kicki för dem fina orden! Nu hoppas vi att vi hittar rätt köpare för ert torp. Hälsningar Andréa

Amrei S
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Vår mäklare var alltid där för oss och såg oss utmärkt. Vi var väl omhändertagna utöver de vanliga frågorna och fick alltid svar på våra frågar.

Tack för dem fina orden Amrei, välkomna till Åmål! :) Hälsningar Andréa

Erlend L
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Hyggelig, kunnskapsrik, holdt oss godt oppdatert underveis i prosessen.

Nicolas Manuel P
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Engagerad och proffsigt från start till mål

Janne K
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Köpte hus i Åmål. Jättebra och duktig mäklare.

Anne Brit F
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Solgt hus. mäklaren helt fantastisk. Vil varmt anbefala mäklaren. Hon er en fantastisk mäklare . Alltid blid, hjelpsom.og ingenting var umulig.

Kjell-Erik S
Nolby

Solgt hus i Åmål. Mäklaren oppfylte mine förväntningar og gjorde en kjempe bra jobb.

Jan-Erik O
Edsleskog

Bemötandet jätte bra. Förväntning jätte bra.

Pär Hugo C
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

sålde en stuga, trevlig och proffsig mäklare, gick väldigt snabbt att få sålt stugan.

Jens Tommy A
Edsleskog

Har kjøpt fritidsbolig utenfor Åmål. Svært god service av megleren.

Ulf Torbjörn H
Edsleskog

Sålt min villa och kan bara konstatera att min mäklare gjort ett fantastiskt jobb från början till slut. Världsklass!

Atle E
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Vi kjøpte fritidsbolig, sommerstuga. Vi ble møtt på en meget vennlig og ryddig. Meklerne var kunnskapsrike og grundige. De levde opp til mine forventninger og mer enn det. Alt i alt en svært god opplevelse. Hilsen Atle

Svar från Fastighetsbyrån Åmål

Tack så hjärtligt för dina fina ord! Trevlig att sälja till er och nu hoppas jag ni får många fin år i er nya fina stuga!

Helena W
Bought a house with Fastighetsbyrån Åmål

Vi har sålt ett fritidshus. Bemötande och engagemang från mäklare har varit det allra bästa.

Svar från Fastighetsbyrån Åmål

Tack Helena! Det har varit mycket trevligt att jobba med er och nu drömmer jag om att vi kan fixa "det andra också"!

Caroline K
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Sålde ett radhus. Är otroligt nöjd med mäklarens jobb, otroligt hjälpsam och kunnig.

Carina A
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Vi har sålt en villa i Fröskogs och är mycket nöjda med vår mäklare Kristina Nordgren. Hon är kunnig, strukturerad och har bra ordning och reda på hela processen vilket gjorde att försäljningen gick mycket smidigt.

Maj Britt B
Sold a house with Fastighetsbyrån Åmål

Sålt fritidshus, bra betyg på mäklaren, var duktig på sin sak

Allan Evert H
Wrote about Fastighetsbyrån Åmål

Dom var mycket engagerade och informativa, återkoppla hela tiden vad som hände inför försäljningen

Ann-Charlotte K
Wrote about Fastighetsbyrån Åmål

Mycket bra bemötande, men när vi har resonerat med bekanta om olika erfarenheter av försäljning, kan vi tycka det är en aning hög avgift! Men som sagt, vi är ändå nöjda med försäljningen!

Birgitta N
Wrote about Fastighetsbyrån Åmål

Kan mycket väl rekommendera Mäklaren Lisa Nilsson i Åmål, hon är snabb och kunnig. Återkopplar snabbt efter kundkontakt.