Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Åmål Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åmål

Fastighetsbyrån Åmål

Kungsgatan 12, 662 31 Åmål — Visa karta

I norra Dalsland, på gränsen till Värmland, ligger Åmål. Här kan man njuta av att gå i butiker, dricka kaffe på trevliga caféer och tack vare gästhamnen, som ligger centralt, kan även båtälskare trivas här.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar fastigheter i Åmåls kommun, vilket innefattar bl.a. Tösse-Tydje, Mo, Edsleskog, Fröskog och Ånimskog. Vi vet att varje affär är unik och skräddarsyr våra tjänster efter dina önskemål och behov, både vid försäljning och köp.

Har du frågor eller funderingar kring bostad, boende eller annan fastighet i Åmål? Kom förbi vårt kontor, eller kontakta oss per telefon, så rätar vi gärna ut dina frågetecken!

Läs vad 6 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åmål

• Caroline K
    Caroline K skrev om Fastighetsbyrån Åmål
    Sålde ett radhus. Är otroligt nöjd med mäklarens jobb, otroligt hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • Carina A skrev om Fastighetsbyrån Åmål
    Vi har sålt en villa i Fröskogs och är mycket nöjda med vår mäklare Kristina Nordgren. Hon är kunnig, strukturerad och har bra ordning och reda på hela processen vilket gjorde att försäljningen gick mycket smidigt. Läs mer
  • Maj Britt B skrev om Fastighetsbyrån Åmål
    Sålt fritidshus, bra betyg på mäklaren, var duktig på sin sak Läs mer
  • Allan Evert H skrev om Fastighetsbyrån Åmål
    Dom var mycket engagerade och informativa, återkoppla hela tiden vad som hände inför försäljningen Läs mer
  • Ann-Charlotte K skrev om Fastighetsbyrån Åmål
    Mycket bra bemötande, men när vi har resonerat med bekanta om olika erfarenheter av försäljning, kan vi tycka det är en aning hög avgift! Men som sagt, vi är ändå nöjda med försäljningen! Läs mer
  • Birgitta N skrev om Fastighetsbyrån Åmål
    Kan mycket väl rekommendera Mäklaren Lisa Nilsson i Åmål, hon är snabb och kunnig. Återkopplar snabbt efter kundkontakt. Läs mer

Kungsgatan 12, 662 31 Åmål