Fastighetsbyrån Åmål

Fastighetsbyrån Åmål

I norra Dalsland, på gränsen till Värmland, ligger Åmål. Här kan man njuta av att gå i butiker, dricka kaffe på trevliga caféer och tack vare gästhamnen, som ligger centralt, kan även båtälskare trivas här.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar fastigheter i Åmåls kommun, vilket innefattar bl.a. Tösse-Tydje, Mo, Edsleskog, Fröskog och Ånimskog. Vi vet att varje affär är unik och skräddarsyr våra tjänster efter dina önskemål och behov, både vid försäljning och köp.

Har du frågor eller funderingar kring bostad, boende eller annan fastighet i Åmål? Kom förbi vårt kontor, eller kontakta oss per telefon, så rätar vi gärna ut dina frågetecken!

Läs vad 24 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åmål 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Åmål
    • Centrala Åmål
    2021-04-11
    jag köpte min första 1a i åmål vilket jag är mycket nöjd med är även super nöjd med mäklaren trevlig och snäll och viste vad hon skulle göra. är super nöjd med min lägenhet trivs jätte bra i :)
    Va kul att du trivs i ditt nya första egna boende Andreas! :D Fastighetsbyrån Åmål
    2021-03-26
    Har köpt enplansvilla .Mycket bra bemötande av mäklaren.Mäklaren levde upp till mina förväntningar .
    2021-03-24
    Allt gick lätt o smärtfritt att köpa vårt hus i Åmål.Tack så mycket!!
    Tack själva, välkomna till vackra Åmål! Hälsningar Andréa Fastighetsbyrån Åmål
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Åmål
    2021-03-03
    Vi köpte en lägenhet, mäklaren Maria Larsson är mycket trevlig, och professionell.
    Om lägenheten, mot all förmodan, skulle säljas i framtiden så är det Maria och hennes personal som får ha hand om försäljningen då Fastighetsbyrån i Säffles presentationer är helt outstanding!
    Tack snälla! Kul att ni är nöjda! Fastighetsbyrån Åmål
    2021-01-28
    Försäljning av fritidshus.
    Mäklaren var lätt att få kontakt med, svarade alltid inom kort på mina frågor och funderingar.
    Bilder och presentationen av fastigheten var jättebra.
    Jag är mycket nöjd med mäklaren.
    Tack själv Birgit, ett nöje att hjälpa er med försäljningen av torpet :) /Andréa Fastighetsbyrån Åmål
    2020-11-21
    Jag har stort förtroende för Andrea. Hon har alltid snabbt återkopplat vid frågor när jag genomförde köpet av mitt fritidshus.

Det var naturligt att be Andrea att fungera som mäklare vid försäljning av det torp jag äger tillsammans med min syster. Vi får se hur den ” affären” utvecklas.
    Jag har bara gott att säga om vår kontakt så här långt/Kicki
    Tack snälla Kicki för dem fina orden! Nu hoppas vi att vi hittar rätt köpare för ert torp. Hälsningar Andréa Fastighetsbyrån Åmål
    2020-10-16
    Vår mäklare var alltid där för oss och såg oss utmärkt.
    Vi var väl omhändertagna utöver de vanliga frågorna och fick alltid svar på våra frågar.
    Tack för dem fina orden Amrei, välkomna till Åmål! :) Hälsningar Andréa Fastighetsbyrån Åmål
    2020-10-06
    Hyggelig, kunnskapsrik, holdt oss godt oppdatert underveis i prosessen.
    2020-05-30
    Engagerad och proffsigt från start till mål
    2020-04-12
    Köpte hus i Åmål.
    Jättebra och duktig mäklare.
    2019-10-07
    Solgt hus. mäklaren helt fantastisk. Vil varmt anbefala mäklaren.

Hon er en fantastisk mäklare . Alltid blid, hjelpsom.og ingenting

var umulig.
    • Nolby
    2019-09-16
    Solgt hus i Åmål.

Mäklaren oppfylte mine förväntningar og gjorde en kjempe bra jobb.
    2019-08-02
    Bemötandet jätte bra. Förväntning jätte bra.
  • Pär Hugo C
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Åmål
    2019-06-20
    sålde en stuga, trevlig och proffsig mäklare, gick väldigt snabbt att få sålt stugan.
    2019-02-11
    Har kjøpt fritidsbolig utenfor Åmål. Svært god service av megleren.
    2019-01-29
    Sålt min villa och kan bara konstatera att min mäklare gjort ett fantastiskt jobb från början till slut.
    Världsklass!
  • Atle E
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Åmål
    2018-12-03
    Vi kjøpte fritidsbolig, sommerstuga. Vi ble møtt på en meget vennlig og ryddig. Meklerne var kunnskapsrike og grundige. De levde opp til mine forventninger og mer enn det. Alt i alt en svært god opplevelse. Hilsen Atle
    Tack så hjärtligt för dina fina ord! Trevlig att sälja till er och nu hoppas jag ni får många fin år i er nya fina stuga! Fastighetsbyrån Åmål
    2018-11-26
    Vi har sålt ett fritidshus.
    Bemötande och engagemang från mäklare har varit det allra bästa.
    Tack Helena! Det har varit mycket trevligt att jobba med er och nu drömmer jag om att vi kan fixa "det andra också"! Fastighetsbyrån Åmål
  • Caroline K
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Åmål
    2018-10-14
    Sålde ett radhus. Är otroligt nöjd med mäklarens jobb, otroligt hjälpsam och kunnig.
    2018-09-25
    Vi har sålt en villa i Fröskogs och är mycket nöjda med vår mäklare Kristina Nordgren. Hon är kunnig, strukturerad och har bra ordning och reda på hela processen vilket gjorde att försäljningen gick mycket smidigt.
    2018-09-16
    Sålt fritidshus, bra betyg på mäklaren, var duktig på sin sak
    2015-06-22
    Dom var mycket engagerade och informativa, återkoppla hela tiden vad som hände inför försäljningen
    2015-05-03
    Mycket bra bemötande, men när vi har resonerat med bekanta om olika erfarenheter av försäljning, kan vi tycka det är en aning hög avgift! Men som sagt, vi är ändå nöjda med försäljningen!
    2014-12-22
    Kan mycket väl rekommendera Mäklaren Lisa Nilsson i Åmål, hon är snabb och kunnig. Återkopplar snabbt efter kundkontakt.