Fastighetsbyrån Åstorp

Fastighetsbyrån Åstorp

• BadgeTwoYears
Ligue 042-676 50 Compartilhar

About company

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Åstorp. Vårt kontor hittar du på Torggatan 4 och här hittar du mäklare som värdesätter affärsmässighet, förtroende och trygghet. Vi ser varje affär som unik och skräddarsyr gärna våra uppdrag efter dina specifika behov eller önskemål. Om det är till Åstorp du ska flytta, ska du kontakta...

88 omdömen om Fastighetsbyrån Åstorp

Sedan starten hos Reco 2013

Feras R
Åstorp

Han är jättebra mäklare och han är fantastekt.

Sara P
Åstorp

Besitter mycket god kunskap om sitt yrke.

Birgitta O
Åstorp

Hon är toppenbra! Bra bemötande och kunnig!

Daniel C
Åstorp

Väldigt trevligt bemötande och hjälpsam och lätt att ha att göra med. Det som drar ner betyget är att han publicerade vårt dolda bud mot vår uttryckta instruktion vilket nästan gjorde att vi gick miste om lägenheten.

Maria L
Kvidinge

Adam är trevlig och har glimten i ögat! Första intrycket ingav att han var ung, när man är ung vet man inte allt. Han växte i mina ögon under resans gång. Han är handlingskraftig och det han inte vet, det tar han reda på. Ung är inte nödvändigtvis fel mao. Jag rekommenderar Adam absolut! Han är lösningsfokuserad, och gör vad som krävs utan att för den sakens skull bli "överkörd" av de som tror att de har "rätt". Han återkopplar snabbt. Jag är mycket nöjd!

Karin N
Kvidinge

Adam Nihlas har varit mycket service inriktad och professionell - har verkligen blivit riktigt imponerad av hans arbete.

Jan Ove O

Bra kommunikation Snabb försäljning

Bo Rune Daniel N
Kvidinge

Mycket bra mäklare ! Med kunderna i fokus ! Han fixade en snabb visning till ett hus som vi skrev papper på samma kväll , han har varit med i resan från köp till renoveringar och värderingar ! Kan starkt rekommendera honom

Anna L
Åstorp - Björnås

Rebecca stödde oss genom hela processen med båda köp och sälj. Hon var förstående, omtänksam och oerhört hjälpsam. Vi skulle rekommendera henne till alla!

David W
Åstorp

Driven, snabb kommunikation och proffesionellt beteende. Rekommenderas.

Christel M W
Åstorp

Trevligt bemötande kunnig i sitt område

Gunilla P
Kvidinge

Öppen och jordnära och väldigt proffsig, känns pålitlig på en gång, bra på att lyssna och stödja vid behov, empatisk, gör det där lilla extra. Tack för all hjälp, Adam! Det här blev så bra!

Rikke K
Nyvång

Rebecca var vores redning i den svære tid op til salget af vores hjem gennem 27 år, det var meget svært at slippe det sted, der havde været vores hjem og hvor alle vores fire børn er vokset op. Hun har på bedste vis både fagligt og empatisk været en stor støtte for os, så hurra for Rebecca, hun er en stjerne. - Kram fra Rikke

Samira R
Nyvång

Hun är mycket snäll, hjälpsam, let att förstå, hun är bäst

Almira K
Kvidinge

En lyhörd mäklare med professionellt bemötande.

David W
Åstorp

Snabb återkoppling och bra kommunikation.

Fredrik B
Kvidinge

Vi bestämde oss för att ge Fastighetsbyrån en chans till, trots tidigare besvikelse. Fastighetsmäklaren Adam gav ett härligt, personligt och professionellt intryck initialt. Den känslan höll i sig, även om frekvensen på kommunikation varierade över tid, då han säkert hade fullt upp med annat. På det stora hela är vi väldigt nöjda med mäklaren, byrån vet vi inte ännu så mycket om.

Lisette G
Kvidinge

Jag fick ett jättebra bemötande av min mäklare Rebecca Lindén. Vi förde hela tiden en nära dialog under hela försäljningen och Rebecca kändes engagerad.

Zsuzsanna B
Åstorp

Vi har en mycket bra erfarenhet av Rebecca. Hon är mycket hjälpsam och välinformerad. Hon hanterade hela sälj/köpprocessen mycket bra. Vi fick all information vi behöver från henne.

Bente P
Åstorp

Mäklaren var mycket trevlig och bemötande och gjorde ett mycket bra jobb. Vi är mycket nöjda.

Rasmus C
Kvidinge

Bra proffsig service och bra bemötande

Lars Ingemar N
Åstorp - Björnås

Tyckte mäklaren var bra - rak och tydlig i kommunikationen. Kanske inte lättaste med bostadsmarknaden just nu och allting blir svårare, så jag tyckte mäklaren fixade det bra.

Vinod K
Åstorp

Rebecca made it easy.As a first time buyer ,I felt overall process went very well

Isabella J
Åstorp - Björnås

Hela besöket och mötet var super bra

Svar från Adam Nihlås

Hej och stort tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att svara. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Fastighetsbyrån Åstorp

Mateusz R
Åstorp

Adam Nihlås, fastighetsbyrån. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Adam. Han var väldigt professionellt, lätt i kontakt, kunnig och han verkligen lyssnar på oss.

Leif P
Åstorp

Väldigt bra bemötande och ger ett väldigt bra intryck.. Bra service Kan varmt rekommendera er.

Sherife K
Åstorp

Väldigt trevlig mäklare som kunde svara på våra frågor

Tobias B
Åstorp

God service och engagerad mäklare. Säljcoachen är kanon.

Gunnar A
Åstorp - Björnås

Vänliga snabba sakliga återkom som dom lovade

Svar från Fastighetsbyrån Åstorp

Stort tack för ditt omdöme. Du får ha en trevlig helg! Med vänliga hälsningar Carolina Fastighetsbyrån

Jasmine K
Åstorp - Björnås

Vi har fått ett underbart bemötande av mäklaren Rebecka, hon levde upp till våra förväntningar. En fin person som är framåt, drivande och tänker på säljaren i första hand. Rekommenderas varmt.

Svar från Rebecca Lindén

Hej och stort tack för ert fina omdöme. Mäklaren Rebecca kommer bli så glad för detta. Tack för att du tog dig tid att svara. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Säljstöd Fastighetsbyrån Åstorp

Lavdim S
Nyvång

Känner mig nöjd med köpet och mäklarens bemötande samt sätt att jobba på, tumme upp

Anna-Kristina A
Åstorp

Har blivit väl bemött av mäklare, har inget att klaga på.

Georg L
Åstorp

Adam er en super mäklar! Han må gerne sælge mit næste hus !

Anna-Lena S
Hyllinge

Vi blev trevligt bemötta De förväntningar var förväntat

Thomas K
Nyvång

Mycket trevlig mäklare...trodde de skulle ta lång tid men vi blev positivt överraskade då allting rullade på i snabb takt och utan några problem alls. Vi kände oss väl omhändertagna och fick bra tips och hjälp efterhand som vi gick från värdering fram till försäljning!

Elzana S
Åstorp

Det var nervöst och pirrigt. Vi stressade en hel för att vi blev helt kära i huset. Mäklaren var verkligen fantastisk och super trevlig. Vi fick svar på alla våra konstiga frågor och lika mycket som hon var där för säljarna kände vi som köpare trygghet.

Svar från Rebecca Lindén

Hej Elzana och stort tack för ert fina omdöme. Mäklaren Rebecca kommer bli så glad för detta. Tack för att du tog dig tid att svara. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Säljstöd Fastighetsbyrån Åstorp

Leif Harry J
Åstorp

mycket nöjd med Adam och övrig personal

Peter B
Åstorp

På ett mycket bra och proffesionellt sätt. Vi hade stora förväntningar och behövde få sålt bostadsrätten snabbt eftersom vi redan fått tillgång till nytt boende. Detta skötte våran mäklare utmärkt och fixade allt på under en månad. Toppen

Svar från Fastighetsbyrån Åstorp

Hej Peter! Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att svara. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Fastighetsbyrån Åstorp

Tobias L
Åstorp

Bra på att kommunicera. Enkel och trevlig men ändå informativ. Skulle rekommendera honom som mäklare till andra i min bekantskapskrets.

Annika Maria J
Hyllinge

Mäklarna på Fastighetsbyrån bidrog till att försäljningen av min bostad gick snabbt och smidigt och de var lyhörda för mina önskemål. Jag skulle absolut välja Fastighetsbyrån igen.

Svar från Fastighetsbyrån Åstorp

Hej Annika och stort tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att svara. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Fastighetsbyrån Åstorp

Hans E
Åstorp

Min mäklare bemötte mej på bästa sätt och satte hela tiden mej och mina behov i centrum. Jag har vara gott att säga om henne. Mina förväntningar var mindre än det som min mäklare hade och hon levde upp till allt och lite till som jag hade.

Svar från Fastighetsbyrån Åstorp

Hej Hans och stort tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att svara. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Fastighetsbyrån Åstorp

Marcus S
Åstorp

Jag blev väl bemött. Jag tror inte jag hade några förväntningar. Och allt gick väldigt smidigt. Min mäklare, trots sin låga ålder, var kunnig och rådgivande vid vissa beslut jag skulle hantera. Det tog mindre än två veckor att sälja huset

Svar från Fastighetsbyrån Åstorp

Hej Marcus och stort tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att svara. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Fastighetsbyrån Åstorp

Agron M
Åstorp

Jätte nöjd Jätte nöjd......................

Svar från Fastighetsbyrån Åstorp

Härligt Agron att du var det :) Stort tack! Med vänliga hälsningar Carolina Fastighetsbyrån Åstorp

Senadija G
Åstorp

Med glädje. Mäklaren uppfylldes våras förväntningar. Det var toppen!!!!

Svar från Fastighetsbyrån Åstorp

Hej Senadija och stort tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att svara. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Fastighetsbyrån Åstorp

Mika P
Kvidinge

Bra information, lätt att kommunicera med, alltid varit tillgänglig även helg. Får en trygghetskänsla som är viktig vid dessa beslut.

Svar från Fastighetsbyrån Åstorp

Hej Mika, Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att svara. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Fastighetsbyrån Åstorp

Stefan E
Åstorp

Jag kände mig hela tiden i trygga händer, jag visste att jag kunde lita på att Tina skulle bevaka mina intressen.

Svar från Fastighetsbyrån Åstorp

Hej Stefan, Tack för ett fint omdöme och för att du tog dig tid. Ha en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar Carolina

Bo B
Åstorp

Jag har sålt mitt hus ,och har blivit bemött på ett mycket trevligt sätt, hoppas allt blir lika bra för har inte skrivit alla papperna ännu

Sofia H
Vendeu a sua casa com a ajuda de Fastighetsbyrån Åstorp

Sålde en fastighet och blev bra bemött, informerad och bra uppdaterad under tiden för visningar, budgivning osv. Hade emellanåt önskat mer stöttning i hur jag skulle tänka i beslut kring försäljningen, eftersom det är företaget som är experter inte jag.

Per N
Åstorp

Försäljning av bostadsrätt. Engagerad mäklare som håller mig informerad under säljprocessen.

Svar från Fastighetsbyrån Åstorp

Hej Per, Tack så mycket för ditt fina omdöme och tack för förtroendet. Ha en fortsatt härlig dag! Bästa hälsningar Carolina Fastighetsbyrån Åstorp

Thomas W
Kvidinge

Vi har köpt en jordbruksfastighet.

Representant för Fastighetsbyrån och Representant för Fastighetsbyrån gillar detta