Catharina Andersson

Catharina Andersson

Catharina Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Catharina Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1991-06. Catharina Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.9. Catharina Andersson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

115 omdömen om Catharina Andersson

Sedan starten hos Reco 2017
Sofie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
Centrum/lugnet

Catharina är Borås bästa Fastighetsmäklare. Med en fantastisk personlighet, vänligt bemötande, förståelse samt inte minst en driven och professionell affärskvinna. Högsta betyg till Catharina! Hon är en ⭐️

Anna M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
Centrum/lugnet

Fantastisk jordnära kvinna. Förstående och kärleksfull med en varm energi. Man blir glad av hennes bemötande och expertis.

Ivar Gunnar Viktor S
Ekås

Min beskrivning av Catharina som mäklare: Erfaren, Trevlig, Tydlig, Ödmjuk,

Oleg N
Kypedalen

Catharina uppfyllde alla mina förväntningar. Hon är väldigt kompetent. Jag kände mig väldigt bekväm med henne.

Sandra G
Byttorp

Catharina lät oss se huset i vår egen takt och fanns till hands under visningen när vi behövde svar. Hon stannade även kvar efter och lät oss ställa alla våra frågor och dela funderingar. Vi kände att vi kunde rådgöra med henne kring tankar om budgivning och hon förmedlade allt mellan oss och säljaren snabbt och proffsigt och såg till att båda parter blev nöjda. Vi köpte huset!

Sven-Åke Göran M
Göta

Otroligt proffsig och seriös. Mycket kunnig. Trevlig, pålitlig och empatisk.

Sebastian E
Bredared

Vi har varit på flera visningar och alltid fått ett väldigt professionellt och samtidigt hjärtligt bemötande. Det märks att Catharina har stor erfarenhet av yrket och vi kände oss trygga genom hela processen. Vi är väldigt nöjda!

Louise K
Parkstaden

Vi har fått hjälp med både försäljning och köp att Catharina och hon ställer alltid upp med vad det än är. Hon är grymt duktig på sitt jobb! Kommer fortsätta anlita Catharina framöver.

Mattias S
Parkstaden

Mycket professionellt bemötande och tydlig i kommunikationen i samband med huset vi köpte. Tack för fint stöd och hjälp med frågor! Kan varmt rekommendera Catarina som mäklare.

Pamela S
Parkstaden

Väldig kunnig och proffsig. Har ett gott bemötande och var väldig trevlig.