Marcus Brunberg

Marcus Brunberg

Marcus Brunberg är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Marcus Brunberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Marcus Brunberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Brunberg har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om Marcus Brunberg

Carl H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Brunberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Minneberg

Marcus är väldigt proffesionell och har hjälpt oss genom både bostadsköp och försäljning. Kan varmt rekommendera Marcus för den som letar en mäklare!

Adam L
Minneberg

Köpte av Marcus och väldigt nöjd, hjälpsam och proffsigt bemötande.

Linda N
Minneberg

Marcus är professionell och kunnig och har ett mycket vänligt bemötande. Han inger förtroende och är lyhörd. Han är tillgänglig hela visningen och finns där för att besvara frågor, men han är aldrig påträngande. Man får ta den tid på sig som man behöver. Under hela processen var han vänlig, kunnig och väl förberedd. Jag har både köpt och sålt ett antal lägenheter, men av de mäklare jag träffat är Marcus den jag har haft störst förtroende för och som jag varmt rekommenderar.

Johanna Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Brunberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Stora Essingen - Kungsholmen

Anlitade Marcus då jag ville sälja min lägenhet snabbt och smidigt. Otroligt proffsig och dedikerad mäklare som lyckades få till 3 förhandsvisningar och lägenheten såld innan officiell visning. Väldigt nöjd! Kan verkligen rekommendera Marcus till fler.

Ida-Anna A
Stora Essingen - Kungsholmen

Proffsig, trevlig och kunnig, rekommenderas varmt!

Oliver A
Stora Essingen - Kungsholmen

Bra bemötande och bra förberedd på alla tänkbara frågor.

Ishan N

Very Professional, helped in closing the deal very smoothly without any hustle. He is really very transparent and took care the needs of both sellers & buyers. Highly recommended for others looking to buy or sell a property in Bromma Area.

Lovisa K
Stora Mossen

Vänligt och professionellt bemötande. Kändes tryggt att göra bostadsaffär med Marcus hjälp!

Sophia A
Alvik

Hej! Jag är både köpare och säljare av Marcus och vi har inte kommit i mål i alla delar ännu men det som gjorde att han var så bra var att han hittade en balans mellan sälj och integritet. Det gör inte alla eftersom man har privata intressen i det som sker. Vi är supernöjda så här långt!

David M
Alvik

Väldigt bra och profisionellt mäklare som bemötte oss väl!