Andreas Klövenäs

Andreas Klövenäs

Andreas Klövenäs är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Andreas Klövenäs har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Andreas Klövenäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Klövenäs har haft 41 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

52 omdömen om Andreas Klövenäs

Branislav K
Iggön

Andreas är väldigt professionell, bemötande och angagerad. Visningen har varit väldigt bra organiserat, och Anders hade svar på alla frågor och hade också kommit med förslag angående åtgärder som borde göras på fastigheten. Stark rekommendationer för Andreas Klövenäs.

Anette R
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Pedagogisk och tillmötesgående samt jäkligt trevlig!

Lennart L
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Saklig, lugn och trevlig . Andreas är den bästa mäklaren vi har träffat.

Sofie D
Sätra

Andreas är en grym mäklare ! Med hans kunskap och lugn kände jag mig trygg genom hela processen.

Jimmy Daniel Kristofer Å
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Vi är jätte nöjda med Andreas som mäklare. Kan starkt rekommendera Andreas som mäklare

Annika H
Sikvik

Inkännande och professionell mäklare som kämpade på bra trots tuff marknad och krävande klienter. Sydde ihop en affär effektivt mot slutet trots mycket på schemat.

Sara S
Sikvik

Mycket stabil, skicklig och professionell genom hela försäljningen. Rekommenderar honom varmt.

Rebecka R
Sikvik

Sjukt rolig, lugn kille. En fröjd att gå på hans visningar. Avslappnad och mänsklig. Heja Andreas!

Eva Ann-Christin E
Strömsbro

Så hjälpsam på alla sätt och vis. Att sälja vår fastighet var ett stort steg men har känt oss så trygg tillsammans med Andreas

Karl Mikael E
Strömsbro

Proffsig och engagerad med tydlig information