Andreas Klövenäs

Andreas Klövenäs

Andreas Klövenäs är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Andreas Klövenäs har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Andreas Klövenäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Klövenäs har haft 24 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-02

29 omdömen om Andreas Klövenäs

Sedan starten hos Reco 2023
Doai Hassan B
Bomhus

Han var en väldigt trevlig och hårt arbetande person. Han kämpade för oss så vi skulle få det bästa erbjudandet på fastigheten. Generellt så var jag väldigt nöjd med Andreas under dessa månader.

Fanar A
Bomhus

Han är en bra man på sitt jobb och väldigt snäll.Jag önskar honom ett liv fullt av lycka

Rezgar Wally M
Bomhus

Han är en positiv och trevlig kille, han är driven att försöka hjälpa dig med allt samtidigt där han har förståelse för kunden och deras krav när det gäller försäljning av bostad. Försöker alltid hitta lösningar till problem även om det inte kommer att fungera. En generell genuin och snäll person

Sonny E
Södra Åbyggeby

Det gick väldigt smidigt löste problem att vi kunde köpa vårat drömhus.

Claes B
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Andreas har varit väldigt lyhörd och engagerad. Vi har haft ett gott samarbete och han har kommit med bra tips under resans gång då vi hade en längre försäljningstid. Andreas är förtroendeingivande och har uppmärksammat oss när det känts hopplöst under den tiden som bostadsmarknaden varit i botten. Allttid snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera honom.

Madeleine Theresia J
Sätra

Kunnig, finns tillgänglig för små och stora funderingar Kundfokus både köpare och säljare Trevligt bemötande

Andreas T
Skutskär

En riktigt tillmötesgående och trevlig kille.

Roland L
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Andreas Klövenäs har uppfyllt våra förväntningar på bästa sätt. Han har varit artig, trevlig, kunnig, professionell helt enkelt . Kan med varm hand rekommendera honom.

Conny A
Hedesunda

Andreas är trevlig i och rak i sitt bemötande vilket jag uppskattar mycket. Känns ärlig och pålitlig som person, inger förtroende. Kändes väl lite stressad att få avsluta affären med tanke på det sena tillträdesdatumet, men jag förstår säljaren med det oroliga marknadsläge som råder.

Frida A
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Vi som köpare är väldigt nöjda med Andreas som mäklare! Han hjälpte oss under hela processen och gav bra rådgivning på vägen. Då några utlovade samtal inte blev av och vi själva fick kontakta Andreas för att höra status faller betyget ner till en 4:a, men eftersom vi är nöjda med helheten vill vi verkligen rekommendera Andreas som mäklare! Vi vill även tillägga att vi kunde ringa närsomhelst på dagen och han var alltid tillgänglig, det är vi väldigt nöjda med.