Carolina Thalén

Carolina Thalén

Carolina Thalén är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Carolina Thalén har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Carolina Thalén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Thalén har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

121 omdömen om Carolina Thalén

Sedan starten hos Reco 2017
Lars L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
Centralt

Vi har varit på många visningar men som Carolina agerat skulle jag vilja att alla var. Bäst av alla. Hon kunde svara på alla frågor vi hade. Gjorde en mycket bra intryck, var vänlig, kunnig och tillmötesgående.

Alexandra E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
Brynäs

Proffsig, trevlig, hjälpsam! Anlitar Carolina om jag ska sälja!

Susanne B
Brynäs

Väldigt trevlig och hjälpsam. Carolina återkopplade ofta och det uppskattade jag väldigt mycket.

Bella J
Hagaström

Förklarat bra hur en försäljning går till. Lätt att ha kontakt med.

Simon V
Hagaström

Väldigt trevlig och kunnig mäklare som hjälper och guidar dig genom hela försäljningen.

Kicki Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

Vi har blivit mycket bra och professionellt bemötta av Carolina från första stund. Och hon har till 100% levt upp till våra förväntningar. Summa summarum: vi är helnöjda!

Per Ö

Felix B
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
Olsbacka

Rekommenderar verkligen Carolina. Det är andra jag gången jag har Carolina som mäklare och är mycket nöjd. Hon gjorde ett kanon jobb trots den svåra marknaden. Proffsig och engagerad med fingertoppskänsla.

Ulrika J
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
Olsbacka

Jag kan bara rekommendera Carolina, som är trevlig och professionell, kollar upp och återkommer med svar på alla våra frågor. Det går snabbt och smidigt, och just att det hela tiden känns intresserat och proffsigt tycker jag står ut jämfört med andra mäklare jag haft kontakt med.

Håkan V

Tack Carolina för ditt engagemang och din professionalitet./ Håkan