Julius Tjärvar

Julius Tjärvar

Julius Tjärvar är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Julius Tjärvar har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Julius Tjärvar har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.8. Julius Tjärvar har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

89 omdömen om Julius Tjärvar

Johan S
Strömsbro

Bra på att kommunicera och förklara processen kring sälj/köp. Lättillgänglig när det dyker upp frågor. Engagerad och följer upp frågor på ett bra sätt. Bra på att ge tips om objektet gällande alternativ planlösning etc. Vi rekommenderar honom.

Moa G
Skrev om Julius Tjärvar en del av Fastighetsbyrån Gävle

Vi köpte vårat hus genom Julius på Fastighetsbyrån och är mycket nöjda med affären. Smidig, snabb och bra!

Julius T gillar detta
Idin D
Andersberg

Efter en lång tid fick vi äntligen huset sålt och kunde gå vidare. Julius var där hela vägen och snabbt tillgänglig för att besvara våra frågor och uppdatera om läget. Vi fick tyvärr inte det pris vi hade hoppats på men det berodde mer på marknaden än något annat. Julius höll sig positiv och engagerad genom hela processen och ställde även upp som bollplank vad gäller köp av ny bostad.

Marcus H
Hille

Julius har vart grym och bemött oss på ett gudomligt bra sätt. Alltid Glad

Josefa L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julius Tjärvar en del av Fastighetsbyrån Gävle
Brynäs

Vi var väldigt nöjda med Julius. Han är engagerad, trevlig och lyhörd. Har ett fint bemötande.

Karl Fredrik L
Hemlingby

Vi sålde nyligen vårt radhus i Gävle. Julius gjorde ett riktigt bra jobb under hela processen. Han var mycket engagerad och noggrann. Alltid lätt att få tag på och mycket lyhörd och sympatisk. Vi har också köpt hus tidigare via Julius och är lika nöjda med honom både som säljare och köpare.

Hanna G
Hagaström

Julius är en otroligt trevlig och trygg mäklare. Han gav direkt ett gott intryck och var hjälpsam med våra frågor. Anledningen till att han inte får 5/5 är att vi upplevde att återkopplingen tidvis tog väldigt lång tid. Som köpare ville vi att affären skulle gå snabbare och smidigare än vad den gjorde. Vi är dock medvetna om att säljarna är en stor orsak till att affären inte gick så snabbt som vi är vana vid, men hade gärna sett att Julius tryckt på lite mer för att kunna ge snabbare återkoppling. I övrigt är vi nöjda med allt!

Karolina H
Hille

Mycket bra bemött och tillgänglighet.

Magnus S
Bomhus

Bemötandet var mycket trevligt och varmt. Julius var saklig vid genomgång av huset och även behjälplig med att ta reda på svar kring frågor vi hade om bostaden mm. Han motsvarade väl förväntningarna och agerade professionellt. Upplevde aldrig någon stress eller press utan Julius upplevdes väldigt lugn och inkännande. .Sammanfattningsvis är upplevelsen mycket god kring allt från första visningen av bostaden till kontraktsskrivningen på Fastighetsbyrån.

Helena W
Hagaström

Julius har hanterat bostadsaffären på ett professionellt sätt- från inledande samtal och upplägg till påskrivet köpeavtal. Julius är saklig, lugn och påläst - vi rekommenderar honom varmt!