Christer Svärdegård
Registrerad mäklare sedan 1990
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 55 Läs vad Christer Svärdegård

• Ludvig A köpte sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-10

Hovås
    Bra och profssigt bemötande. Enkel att ha att göra med. Tydlig i sin kommunikation. Läs mer
  • Damir B köpte en tomt med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-16

Särö
    Mycket bra och professionellt Läs mer
  • Sven Roger E sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-06

Särö
    Villaförsäljning där bemötande, information och övriga kontakter i samband med affären skötts på ett mycket förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Eva Kristina E sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-06

Särö
    Vi har sålt en fastighet och Christer har skött det på bästa sätt. Läs mer
  • Abbas F sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-26

Billdal
    Han är utmärkt! Vår förväntningar var att sälja bostaden med utgångspriset och mäklaren har mycket försökt att nå det priset som vi förväntade och under tiden hade han bra kontakt med oss! Läs mer
  • Shahrokh A köpte en tomt med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-14

Hovås-Lyckhem
    Jag förväntar mig att mäklaren skulle ha en mer kontinuerlig kontakt med sin kund när man märker att kunden är på riktig.
    Om jag hade haft det skulle jag fått köpa en tomt för ett par år sedan. Då var det både billigare och jag skulle inte behöva vända mig till flera mäklare. Läs mer
  • Anna Maria Elisabeth R sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-13

Hovås
    Snabb, effektiv, professionell, lyhörd, kommunikativ, rådgivande i försäljningen av vår bostad. Läs mer
  • Magnus A köpte sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-17

Önnered
    Köpt ett hus i Önnered.
    Proffsigt och bra bemötande Läs mer
  • Viktor N köpte sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-13

Hovås-Brottkärr
    Mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare. Villaköpet gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Johanna Kristina H sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-10

Villa i Västra Göteborg.

Hört mkt gott om honom. Trevlig och proffsigt bemötande, hade dock högre förväntningar på hans pro aktivitet (kändes lite mättad). Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson