Christer Svärdegård
Registrerad mäklare sedan 1990-12-07
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 60 Läs vad Christer Svärdegård

• Ebba Gisela H sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-07-05

Hovås-Brottkärr
    Vi har sålt en unik 10-rums villa med havsnära topp-läge i Hovås.

Christer var väldigt trevlig och bra att jobba med under den här processen.

Christer hade väldigt fin känsla för både våra och köparnas behov, och förhandlingarna gick fantastiskt smidigt. Alla parter blev mycket nöjda. Läs mer
  • Peter Lennart M sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-01

Billdal
    Sålt ett radhus i Billdal. Alltid snabb respons. Skötte budgivningen skickligt. Fått bra råd genom hela processen. Uppskattar den långa erfarenheten, den märktes. Trivsamma kontakter och möten med Christer. Mitt i processen var jag lite fundersam över engagemanget i just min affär (parallellt med många kanske större husafärer) men det kompenserades av hur allt avslutades. Läs mer
  • Lars Roland H sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-14

Billdal
    Sålt en tomt i Billdal. Bra bemötande från mäklaren med info, kontakter, möten, dokument, service. Lugn och säker, kände mig trygg. Affären gick bra och frågor i samband med kontraktsskrivning kunde lösas. Fanns vissa oklarheter med en vägförening med tillkommande kostnader.
    Är nöjd och handpenning för affären är betald. Läs mer
  • Stellan B sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-03

Vi flyttar till en hyresrätt
    Christer har varit utsökt duktig och hållit oss informerad hela tiden.
    Christer har skött försäljningen på ett mycket proffsigt sätt.
    Christer får toppbetyg och vi kommer att rekommendera honom
    till alla som vi hör skall sälja sin bostad.

Två nöjda kunder Carin o Stellan Berggren Läs mer
  • Nils Anders H sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-02

Christer har vårt uppdrag att sälja 3 obebyggda villatomter som skall bebyggas med Myresjöhus. (2 sålda, en kvar)
    Man får ett lugnt sakligt och proffsigt bemötande.
    Förväntningarna är att hans långa erfarenhet och stora kontaktnät med kunder och spekulanter skulle borga för att vi
    får en snabb process/försäljning av alla tomterna.
    Detta har Christer definitivt levt upp till så vi är helt klart nöjda med vårt val av mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Anders Läs mer
  • Ludvig A köpte sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-10

Hovås
    Bra och profssigt bemötande. Enkel att ha att göra med. Tydlig i sin kommunikation. Läs mer
  • Damir B köpte en tomt med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-16

Särö
    Mycket bra och professionellt Läs mer
  • Sven Roger E sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-06

Särö
    Villaförsäljning där bemötande, information och övriga kontakter i samband med affären skötts på ett mycket förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Eva Kristina E sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-06

Särö
    Vi har sålt en fastighet och Christer har skött det på bästa sätt. Läs mer
  • Abbas F sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-26

Billdal
    Han är utmärkt! Vår förväntningar var att sälja bostaden med utgångspriset och mäklaren har mycket försökt att nå det priset som vi förväntade och under tiden hade han bra kontakt med oss! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson