Niklas Bengtsson

Niklas Bengtsson

Niklas Bengtsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Niklas Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Niklas Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.5. Niklas Bengtsson har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

15 omdömen om Niklas Bengtsson

Ulf O
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Billdal

Han var bra: Ärlig och lätt att kommunicera med. Kort sagt: Han gjorde ett bra jobb.

Björn W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hovås

Ambitiös, noggrann och trevlig, rekommenderar honom gärna...

Ylva Christina V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hovås

Trevligt bemötande. Fick kontakt med mäklaren även på helgen då han skulle vara ledig. Tyvärr kunde vi ej gå in i lägenheten, ett nybyggnadsprojrkt så inte hans fel men info ej 100 % därför .

Britt Florence J
Grimmered

Niklas har visat vänlighet och hjälpsamhet kunnat gett mig svar på alla frågor. Alltid med ett gott humör .Hjälpsamhet hela vägen . Rekommenderas varmt.Mvh Britt Johansson

Jonas J
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Grimmered

Niklas har genomgående varit en trevlig, snäll och lyhörd mäklare under vårt köp. Han kändes trygg och stabil.

Bassima T
Hovås

Enkel att nå, supertrevlig, effektiv och kompetent!

Svar från Niklas Bengtsson

Tack för de fina orden. Det uppskattas 😊

Ramzey B
Hovås

Professionell, erfaren, Lyhörd, tillgänglig, genuin & pålitlig med kund i fokus & lösningsorienterad. Hade inga förväntningar innan visning/möte med nicklas vilket var över förväntan. Sammanfattningsvis kändes det som att bägge parter var nöjda med affären tack vare Nicklas.

Svar från Niklas Bengtsson

Tack 🙏 det var fina ord. Alltid kul att förmedla bostäder till trevliga köpare. Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.

John S
Hovås

Vi är mycket nöjda med Niklas. Engagerad, proffsig, förtroendegivande och lugn skötte han vår försäljning på ett mycket bra sätt

Eva T

Mycket väl bemött. Jadå han levde upp till alla förväntningar. Haft ett mycket bra samarbete med Niklas

Karina D
Hovås

Bra bemötande, höll kontakten bra.