Niklas Bengtsson

Niklas Bengtsson

Niklas Bengtsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Niklas Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Niklas Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.6. Niklas Bengtsson har haft 23 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

19 omdömen om Niklas Bengtsson

Sedan starten hos Reco 2023
Fan F
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Askim

Really professional agent, perfect service and efficient.

Jie W
Askim

Vår upplevelse av Niklas Bengtsson på Fastighetsbyrån Göteborg Väster var exceptionell. Från första kontakten till slutlig signering var Niklas en pålitlig och engagerad partner. Han visade en djup förståelse för våra behov och förväntningar och arbetade outtröttligt för att uppfylla dem. Vi kände oss hela tiden trygga och väl omhändertagna. Vi kan varmt rekommendera Niklas till andra bostadsköpare som söker en mäklare som verkligen bryr sig om sina klienter och levererar resultat. Our experience with Niklas Bengtsson...

Kerttu L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hovås

Niklas was professional and helpful and supported me throughout the whole purchasing process. I can recommend him!

Svar från Niklas Bengtsson

Thank you so much 😊 I hope you will enjoy your new apartment!

Hossein S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hovås

Han är jävligt bra vid försäljningen av din bostad på skalldalbacken

Ulf O
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Billdal

Han var bra: Ärlig och lätt att kommunicera med. Kort sagt: Han gjorde ett bra jobb.

Björn W
Hovås

Ambitiös, noggrann och trevlig, rekommenderar honom gärna...

Ylva Christina V
Hovås

Trevligt bemötande. Fick kontakt med mäklaren även på helgen då han skulle vara ledig. Tyvärr kunde vi ej gå in i lägenheten, ett nybyggnadsprojrkt så inte hans fel men info ej 100 % därför .

Britt Florence J
Grimmered

Niklas har visat vänlighet och hjälpsamhet kunnat gett mig svar på alla frågor. Alltid med ett gott humör .Hjälpsamhet hela vägen . Rekommenderas varmt.Mvh Britt Johansson

Jonas J
Grimmered

Niklas har genomgående varit en trevlig, snäll och lyhörd mäklare under vårt köp. Han kändes trygg och stabil.

Bassima T
Hovås

Enkel att nå, supertrevlig, effektiv och kompetent!

Svar från Niklas Bengtsson

Tack för de fina orden. Det uppskattas 😊