Tobias Andersson

Tobias Andersson

Tobias Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Tobias Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Tobias Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.7. Tobias Andersson har haft 36 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 87 Läs vad Tobias Andersson

• 2020-12-02
    * Tobias hjälpte mig sälja mig min 2:a på 58.5 kvm. Trots dålig marknad fick vi 3 budgivare och ett slutbud på 2.22Mkr som jag blev väldigt nöjd med. * Mycket trevlig och kommunikativ. * Tycker Tobias levde upp till våra förväntningar. * Jag tycker det kändes tryggt att ha Tobias som mäklare. Jag fick bra tips från honom och vi hade en bra dialog, inte allra minst efter varje visning. Jag är väldigt nöjd.
    Rasmus A
    Rasmus A
    • 2:a
    • 58.5 m²
    • Ruddalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-11-20
    Tobias är trevlig, rolig, kunnig och professionell. Han coachade mig som förstagångsköpare genom hela affären och allt löste sig väldigt snabbt och smidigt.
    Alexandra M
    • 68.0 m²
    • Ruddalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-10-20
    Tobias sålde nyligen vår bostadsrätt och har även sålt våra tidigare bostadsrätter. Han är väldigt duktig, trevlig och seriös. Vi upplever att Tobias gjort sitt absolut yttersta för att göra oss samt köpare nöjda och vi har känt oss trygga genom hela processen. Rekommenderar honom varmt!
    Erica P
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Nya Hovås
  • 2020-10-12
    Sålt alla mina bostäder via Tobias och är supernöjd :-)
    Eva B
    • 77.0 m²
    • Billdal
  • 2020-10-02
    Tobias was very helpful during the process of buying the apartment and very responsive to my questions regarding the process.
    Musa Furkan K
    • 75.0 m²
    • Kaverös
  • 2020-10-02
    Hade bra koll på marknaden och styrde upp allt jätte bra fast vi inte var på plats någon gång under säljprocessen
    Monica A
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Högsbo
  • 2020-07-09
    Hej! Köpte en bostadsrätt av Tobias som mäklare och han var jätte trevlig och förklarade allt väldigt bra! Väldigt nöjd med honom som mäklare.
    Steve N
    • 1:a
    • 31.5 m²
  • 2020-06-24
    Köpt bostad. Bra bemött . Bra hjälp .
    Nina G
    Nina G
    • 74.5 m²
    • Tynnered
  • 2020-06-18
    Sålde min lägenhet och det gick otroligt smidigt. Efter att ha köpt ett hus och sommaren närmade sig ville vi få till en snabb affär. Efter ett samtal på fredagen var fotografering och förhandsvisningar bokade på måndag och på torsdagen var lägenheten såld till ett bra pris. Bra bemötande, lätt att ha och göra med, tillgänglig och bra kunskap om området. Det blir 5 av 5 i min bok!
    Olof L
    • 2:a
    • 53.5 m²
  • 2020-06-15
    Vi köpte vår lägenhet på antenngatan 37b av Tobias. Vi sålde även vår lägenhet på Skogsmilsgatan 33 via Tobias. Vi fick ett jättetrevligt bemötande. Professionellt och glatt. Han försökte verkligen sitt yttersta i dessa besvärliga tider. Var kreativ och lösningsfokuserad och förmedlade det till oss på ett utomordentligt sett samtidigt som han var ödmjuk inför den rådande situationen. Corona ställer till det på många sett... Tobias insats var klart över förväntan, att vi inte fick det pris vi önskat vid försäljningen är helt och hållet orsakat av Corona. Sammanfattningsvis kan sägas att både jag och min man är mer än nöjda med kontakten med Tobias som förutom ovan sagda har varit väldigt lätt att få kontakt med och kunnat svara direkt när vi undrat något. Mvh Therese Johnsson
    Therese J
    • 64.0 m²
    • Järnbrott

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte