Tobias Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 39 kunder tycker om Tobias Andersson

• Anna S sålde sin bostad med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-20

Sålt bostad.
    Bra kontakt och kommunikation.
    Kort tid.
    Bokade tider och möten.
    Nöjd med affären och sättet det genomfördes på. Läs mer
  • Ewa B
    Ewa B sålde sin bostad med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-22

Tobias sålde vår lägenhet. Han var den bästa Mäklaren vi haft. Dels för att han hade ett fantastiskt bemötande, men det som imponerade mest var hur han hanterade alla som var intresserade av att köpa vår lägenhet. Hjälpte till med lånelöften tog fram all information som alla ville ha. Kontakt med vår förening mmmm. Han var dessutom alltid tillgänglig och kunde han inte svara så skickade han alltid sms. Kommer alltid använda oss av honom. Han hjälpte oss också med råd gällande det vi själva köpt. Vi rekommenderar honom till alla vi känner. När vår dotter nu skulle sälja var Tobias självklar för det uppdraget. 🤶🤶🤶⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Hans Christian B sålde sin bostad med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-22

Sålde en lägenhet i Billdal Tobias var/ är väldigt proffsig , trevlig och noggran. Förväntningarna på priset var inte så höga!! Men Tobias lyckades sälja våran lägenhet för högst pris i området sedan det byggdes 2013. Väldigt bra, tryggt och possetivt. Tobias gjorde ett väldigt bra arbete. Läs mer
  • Kevin N sålde sin bostad med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-05

Köpt en 2a i ruddalen. Bra bemötande av mäklaren. Mäklaren levde upp till förväntningarna
    Sammanfattning helhetsintryck bra! Läs mer
  • Christina M sålde sin bostad med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-05

En enkel affär, jag tycker det bästa var att Tobias anpassade försäljningen efter mina behov och gjorde det lätt för mig att genomföra bostadsförsäljningen. Läs mer
  • Johanna M skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-02

Köpte en lägenhet på Antenngatan. Blev väldigt bra bemötta. En väldigt seriös mäklare och bra koll på allt. Kunde besvara alla våra frågor. Så nöjda! Läs mer
  • John G skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-01

Helt ok försäljning av min lägenhet som jag verkligen behövde bli av med. Läs mer
  • Jens R skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-10-29

Lägenhetsköp.
    Mycket bra bemötande.
    Bra upplevelse men lite virrigt intryck. Läs mer
  • Rolf J skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-18

Mycket kompetent och dessutom trevlig. Läs mer
  • Marina L skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-18

Hjälpsam och trovärdig mäklare Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson