Tobias Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012-05-29
Aktiv på Reco.se sedan 2016-02-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 81 Läs vad Tobias Andersson

• Steve N köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-07-09

Hej!
    Köpte en bostadsrätt av Tobias som mäklare och han var jätte trevlig och förklarade allt väldigt bra!

Väldigt nöjd med honom som mäklare. Läs mer
  • Nina G
    Nina G köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-24

Tynnered
    Köpt bostad. Bra bemött . Bra hjälp . Läs mer
  • Olof L sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-18

2:a
    Ruddalen
    Sålde min lägenhet och det gick otroligt smidigt. Efter att ha köpt ett hus och sommaren närmade sig ville vi få till en snabb affär. Efter ett samtal på fredagen var fotografering och förhandsvisningar bokade på måndag och på torsdagen var lägenheten såld till ett bra pris. Bra bemötande, lätt att ha och göra med, tillgänglig och bra kunskap om området. Det blir 5 av 5 i min bok! Läs mer
  • Therese J köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-15

Järnbrott
    Vi köpte vår lägenhet på antenngatan 37b av Tobias. Vi sålde även vår lägenhet på Skogsmilsgatan 33 via Tobias. Vi fick ett jättetrevligt bemötande. Professionellt och glatt. Han försökte verkligen sitt yttersta i dessa besvärliga tider. Var kreativ och lösningsfokuserad och förmedlade det till oss på ett utomordentligt sett samtidigt som han var ödmjuk inför den rådande situationen. Corona ställer till det på många sett... Tobias insats var klart över förväntan, att vi inte fick det pris vi önskat vid försäljningen är helt och hållet orsakat av Corona. Sammanfattningsvis kan sägas att både jag och min man är mer än nöjda med kontakten med Tobias som förutom ovan sagda har varit väldigt lätt att få kontakt med och kunnat svara direkt när vi undrat något.

Mvh Therese Johnsson Läs mer
  • Sebastian H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-13

Ruddalen
    Tobias hjälpte mig sälja mIn etta i Frölunda. Sen jag tog kontakt med mäklaren så har jag upplevt han som proffsig och trevlig, han är ärlig i sina åsikter och har hela tiden svarat snabbt både på Mail, sms och samtal. Trots pandemi har det gått otroligt smidigt. Läs mer
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-04-26

Tynnered
    Såld bostad på Rubingatan i Västra Frölunda.
    Mäklarn var flexibel och jobbade hårt under Corona krisen och löste försäljningen bra. Läs mer
  • Veronica J sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-27

Järnbrott
    Fick bra hjälp med att sälja vår lägenhet. Vi hade länge kontakt med Tobias och han återkopplade bra med oss hur efterfrågan såg ut. Han hade ett antal intressenter och det gick snabbt att hitta en köpare. Läs mer
  • Iradj G köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-20

4:a
    Ruddalen
    Köpte en bostadsrätt. Fick rätt information om bostaden på

Bästa möjliga sätt.
    Han var toppen på alla sätt, väldigt trevligt och glad person, nöjd med affären. Läs mer
  • Niklas G köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-18

Hovås-Brottkärr
    Trevlig mäklare som är lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Anders P köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-09

2:a