Tobias Andersson

Tobias Andersson

Tobias Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Tobias Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Tobias Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 139 omdömen med ett betyg på 4.7. Tobias Andersson har haft 38 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

139 omdömen om Tobias Andersson

Sedan starten hos Reco 2016
Alexander F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hovås

Enkelt, bra och så hade vi lite tur också. Det gick alltid bra att få tag honom vilket uppskattades.

Olle L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hovås

Engagerad, vänlig och trevlig.

Zed B
Önnered

Mycket förtroendeingivande, kunnig och ärlig. Fick uppfattningen att Tobias var mån om både köpare och säljare utan att sätta sitt egna vinstintresse i första rummet. Öppen redovisning av fördelar och nackdelar samt eventuella risker.

David H
Billdal

Duktig och seriös mäklare . Jag kan varmt rekommendera Tobias

Svetlana A
Askim

Väldigt lyhörd och är mycket kunnig. Alltid uppmärksam och arbetar mot samma uppsatta mål som man har kommit överens om.

Daniel J

Mycket trevligt samarbete! //Daniel

Fredrik D
Högsbo

Professionellt bemötande och snabba besked

Christer C
Nya Hovås

Synd om stackaren att han pratar "Skånska", men i eftersom vi hade gemensamma bekanta har vi "överseende" med detta !!! Han skall hälsa dessa bekanta.

Leif S
Askim

Bemötandet var från första stund hjärtligt, varmt förtroendeväckande och mycket proffsigt Vi förväntade oss att mäklaren skulle ge oss en realistisk bild av marknaden v. a. prissättning respektive tidsplan för eller till avslut av lägenhetsförsäljningen. Dessa förväntningar infriades med råge. Sammanfattningsvis vill vi gärna, å det högsta, komplimentera Thomas A för det intelligenta sätt som försäljningen organiserades och genomfördes. Som bonus hade vi dessutom väldigt trevligt vid våra gemensamma möten. Elisabeth och Leif Sandström

Susana Cristina D
Högsbo

Mycket professionellt men också mycket värme. Korrekt,, rättvis, sann. Alltid tillgänglig, redo att hjälpa och lösa problem. Svarar snabbt på telefonsamtal och meddelanden.