Tobias Andersson

Tobias Andersson

Tobias Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Tobias Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Tobias Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.7. Tobias Andersson har haft 27 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 94 Läs vad Tobias Andersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Billdal
    2021-07-04
    Jag tyckte att Tobias var fantastisk!
    Lyhörd för mina behov och snabb med återkoppling om allt som hände.
    Kan inte vara mer nöjd.
    Stor eloge till Tobias!
    Tack!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Askim - Vita Fläcken
    2021-06-14
    Trevlig. Pedagogisk och hjälpsam vid kontraktsskrivningen.
    • Tynnered
    2021-05-27
    Han föklarar inte när jag har frågor. Han vill bara att vi skriver på kontrakt. Han har mycket bråttom och vill inte gå genomför mina frågor.
    • Tynnered
    2021-05-22
    Mycket bra och trevlig att prata med.
    Han kändes trygg i rollen som mäklare.
    • Askim - Vita Fläcken
    2021-04-10
    Tobias är en sympatisk och trevlig mäklare.
    Han var enkel att arbeta med och jobbade utifrån de förutsättningar jag givit honom. Därutöver svarade han alltid på telefonen eller ringde tillbaka och återkopplade vid behov.

Mycket nöjd med samarbetet, kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    • Järnbrott
    2021-02-08
    Har under en längre tid fått hjälp av Tobias med både värderingar och försäljning. Allt har fungerat utmärkt.
    • Flatås
    2021-01-30
    Har sålt min lägenheten en trea på 75 m2 i Flatås.
    Tobias har varit kunnig, förtroendeingivande och mycket trevlig att ha att göra med.
    Är mycket nöjd med försäljningen.
  • Rasmus A
    • Ruddalen
    2020-12-02
    * Tobias hjälpte mig sälja mig min 2:a på 58.5 kvm. Trots dålig marknad fick vi 3 budgivare och ett slutbud på 2.22Mkr som jag blev väldigt nöjd med.
    * Mycket trevlig och kommunikativ.
    * Tycker Tobias levde upp till våra förväntningar.
    * Jag tycker det kändes tryggt att ha Tobias som mäklare. Jag fick bra tips från honom och vi hade en bra dialog, inte allra minst efter varje visning. Jag är väldigt nöjd.
    • Ruddalen
    2020-11-20
    Tobias är trevlig, rolig, kunnig och professionell. Han coachade mig som förstagångsköpare genom hela affären och allt löste sig väldigt snabbt och smidigt.
    • Nya Hovås
    2020-10-20
    Tobias sålde nyligen vår bostadsrätt och har även sålt våra tidigare bostadsrätter. Han är väldigt duktig, trevlig och seriös. Vi upplever att Tobias gjort sitt absolut yttersta för att göra oss samt köpare nöjda och vi har känt oss trygga genom hela processen. Rekommenderar honom varmt!