Ida Berntsson

Ida Berntsson

Ida Berntsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Ida Berntsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Ida Berntsson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

97 omdömen om Ida Berntsson

Elsie J
Sålde sitt hus med hjälp av Ida Berntsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Älekulla

Ida är jättetrevlig, kunnig, tillmötesgående och professionell. Lätt att komma i kontakt med, hjälpte mig och min dotter genom säljprocessen på ett bra sätt. Kan varmt rekommendera henne!

Anders K
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Berntsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Älekulla

Jag blev väl bemött och mäklaren var saklig och mycket professionell.

Hans G
Skene

Ida hade ett lugn o kunde alltid svara upp på mina frågor. Kompent men oxå lyhörd. Var aldrig några problem o jobba obekväma arbetstider. Proffsig!

Lotta Anne-Charlotte J
Sätila

blivit positivt bemött av mäklaren Ida, hon är mycket kompetent som mäklare. vi är nöjda med försäljningen

Rolf P
Svenljunga

Kunnig, pålitlig och trevlig mäklare som snabbt och smidigt löste min försäljning på ett mycket bra sätt.

Marie B
Sätila

Helt fantastiskt. Så mycket mer än förväntat. Kan bara bara ” Tacka & Buga ” Mvh Marie Bovin

Mikael J
Sätila

Kompetent och framåt och framförallt uthållig

Malin L
Fritsla

Vi har blivit bemötta med professionalitet och fått kompetent hjälp av Ida från första kontakten och under hela säljprocessen. Hon har lotsat oss på ett tryggt sätt och har varat på alla frågor vi ställt både snabbt och kunnigt. Vi är supernöjda med Ida och rekommenderar henne varmt till alla som går i säljtankar!

Andreas H
Svenljunga

Gott bemötande. Lyhörd. Investerar tid i sina kunder.

Peter K
Fritsla

Allt har funkat jättebra hittills!