Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Habo Evelyn Daniel

• Elin J
    Elin J köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-05-20

Bränninge
    Bra bemötande och kunnig mäklare! Läs mer
    2019-05-22 Evelyn D svarar Elin J
    Tusen tack! Hoppas verkligen att ni kommer trivas och att flytten går bra. Ha det fint!
  • Helen N köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-05-20

Mullsjö
    Vi har köpt ett hus i Mullsjö som vi ska ha som fritidshus av Evelyn.
    Evelyn är otroligt engagerad och proffsig. Återkommer snabbt vid frågor och bryr sig verkligen om att man ska känna sig nöjd.

Evelyn får absolut högsta betyg av oss och vi skulle gärna anlita Evelyn om det behovet skulle uppstå. Läs mer
    2019-05-20 Evelyn D svarar Helen N
    Hej Helen,
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Hoppas att renoveringen går bra och att ni kommer att trivas i Mullsjö. Hoppas att vi ses framöver!
  • Gustav E
    Gustav E köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

Bra bemötande. Kunnig. Informativ Läs mer
    2019-05-20 Evelyn D svarar Gustav E
    Tack Gustav! Hoppas att ni kommer trivas i huset hela familjen. Lycka till med allt :)
  • Marie H sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

Kyrkeryd
    Sålt villa. Trevlig och har ett bra bemötande. Kunnig. Höll oss som säljare välinformerade. Uppfyllde förväntningarna på mäklaren. Evelyn kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2019-05-20 Evelyn D svarar Marie H
    Tack Marie, och tack för förtroendet!
    Ha en fin vår och sommar. Lycka till med flytten!
  • Peter H sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

Kyrkeryd
    Det var en proffsig försäljning. Allt från första kontakt till sista. Visningarna gjordes med stor inlevelse och vi blev nöjda med resultatet. Läs mer
    2019-05-17 Evelyn D svarar Peter H
    Tack för ditt fina omdöme. Ett bra samarbete leder till en bra affär. Ha en fin vår så ses vi!
  • Hanna I sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-05-16

Bankeryd
    Vi fick ett mycket trevligt, kompetent och förtroendeingivande bemötande när vi sålde vår villa. Evelyn gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2019-05-17 Evelyn D svarar Hanna I
    Tack för förtroendet och ditt omdöme. Ha en fin vår!
  • Hans-Henrik E sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-05-16

Bankeryd
    Sålde en villa och är mycket nöjd. Fantastiskt bra bemötande, tydlig och ärlig. Även bra tillgänglighet och överlag lätt att samarbeta med. Läs mer
    2019-05-16 Evelyn D svarar Hans-Henrik E
    Tack Hans! Tack för ditt omdöme och för att jag fick förtroendet att sälja fastigheten. Vi ses när det närmar sig tillträdet.
  • Andreas Bill G sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-05-13

Mölekullen
    Sålde våran villa med proffsighet över förväntan. Ett trevligt bemötande som höll i sig under hela processen. Läs mer
    2019-05-14 Evelyn D svarar Andreas Bill G
    Hej Andreas,
    Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med flytten så ses vi framöver!
  • Inga N köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-05-06

Habo
    Vi köpte vårt första egna hus. Vi blev väl omhändertagna av mäklaren och har haft en god relation genom hela affären. Läs mer
    2019-05-07 Evelyn D svarar Inga N
    Hej Inga,
    Tack för ditt fina omdöme! Lycka till med all renovering nu. Ser fram emot att se slutresultatet sen :) Hoppas att ni kommer att trivas!
  • Birgitta T sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2019-04-25

Har sålt villa i Habo
    Mäklaren hade ett mkt trevligt och proffsigt bemötande
    Bra upplevelse
    Smidigt Läs mer
    2019-04-26 Evelyn D svarar Birgitta T
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Vill även tacka för förtroendet och ett bra samarbete!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Habo

Evelyn Daniel