Evelyn Daniel
en del av Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4
566 31 Habo — Visa karta

Vad tror Evelyn att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 116 kunder tycker om Evelyn Daniel

• Linnéa J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt ett hus!
    Jag tycker mäklaren har vart bra under hela processen - detta var mitt första husköp så fick en grundlig genomgång av allt gällde själva köpet och under husvisningen fick vi snabbt svar på våra frågor och blev väl bemött.
    Allt var jättebra! Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Linnéa J
    Hej Linnéa,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Glädjer mig även att du kände dig nöjd med mitt bemötande.
    Lycka till med huset, kommer gärna förbi och tittar framöver!
  • Stefan L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har både köpt och sålt bostad via Evelyn och är nöjd än så länge hur det är skött, affärerna är ej slutförda i skrivande stund.
    Lyssnande och trovärdig och har uppfyllt förväntningarna för både köp och försäljning.

Som sagt affärerna är ej klara men så här lång mycket nöjd! Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Stefan L
    Hej Stefan,
    Tack för ditt omdöme! Jag hoppas och tror att du kommer känna dig trygg och nöjd genom hela processen. Tack själv för ett bra samarbete! Vi ses längre fram! :)
  • Markus M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Snabbt, smidig affär utan krångel. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Markus M
    Tack Markus för ditt omdöme! Glädjer mig att du var nöjd med mitt bemötande. Ha det gott!
  • Cina J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevligt bemötande kändes mycket trygg Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Cina J
    Hej Cina,
    Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs! Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme!
  • Maria Wernefur L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi sålde en bostadsrätt. Parhus.
    Hon var närvarande intresserad och personlig.
    Vi är jätte nöjda. Hon gjorde verkligen allt för att sälja vårt objekt då marknaden blev lite svår. Vi rekommenderar gärna henne. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Maria Wernefur L
    Hej Maria,
    Hoppas att allt är bra med er.
    Tusen tack för ditt fina omdöme och förtroendet som jag fick.
    Ha det så bra och hälsa familjen!
  • kamran  A
    kamran A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag sålde min lägenhet genom Evelyn på fastighetsbyrån !! Jag tycker att hon är kunnig som mäklare och mycke hjälpsam under försäljningsprocessen ,jag är jätte njöd med försäljningen och tacksam. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar kamran A
    Tack Kamran för ditt fina omdöme! Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs i det nya! Vi hörs längre fram angående deklarationen. Ha det gott!
    kamran A gillar detta
  • Ann-Charlotte D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt en bostadsrätt som såldes av Evelyn och sedan anlitade vi henne att sälja vår villa. Evelyn är en mycket proffsig mäklare som verkligen får oss som kunder att känna oss trygga i vår försäljning. Hon har en mycket fin personlighet som är svår att inte tycka om. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Ann-Charlotte D
    Tack för ert fina omdöme! Jag är så glad för att jag fick var delaktig i samband med ert bostadsbyte. Vi ses igen! :)
  • Mattias N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi fick hjälp av Evelyn både vid köp och försäljning. Allt gick mycket bra och smidigt och vi har ingenting att klaga på. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Mattias N
    Hej Mattias,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att ni har kommit iordning i det nya och att ni kommer trivas! Vi ses!
  • Laila J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mäklaren var genuint lyhörd hela vägen och vi har haft en kontinuerlig och bra dialog. Jag har känt mig väl omhändertagen... Läs mer
    2018-07-10 Anders L svarar Laila J
    Jättetrevligt att höra dina varma ord om vår tjänst. Skall framföra dessa till kollegorna i Habo!!
    Hoppas du får härlig sommar.

Med vänlig hälsning

Anders Lagerquist/Kontorschef
  • Raza H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    It was a great experience working with Evelyn. She had good information about the house and was able to answer the questions in a good manner. The contract signing was very smooth and everything was handled in a good manner. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Raza H
    Hi Raza,
    Thank you for leaving a review. Hope you like the house and Mullsjö. Please say hi to your family! :)
  • Hanna L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trygg, lugn och kunnig. Tack Evelyn för en smidig affär. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Hanna L
    Tack själva för förtroendet och ditt fina omdöme!
  • Mikaela B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt ett hus i Habo av Evelyn. Bemötandet har varit över förväntan. Evelyn har visat att hon är en bra mäklare som kan sin sak. Hon har varit trevlig, bemötande och lättillgänglig. Vi har inget negativt att säga om Evelyn. Om vi någon gång ska sälja vårt hus kommer vi att kontakta Evelyn som mäklare. Läs mer
    2018-05-15 Evelyn D svarar Mikaela B
    Hej Mikaela,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Dina ord värmer! Ha det gott och njut av det fina vårvädret!
  • Charlotte P skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt mitt hus genom fasighetsbyrån och fått väldigt bra med hjälp och tips.

Bra bemötande och väldigt trevlig.

Och huset blev sålt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-05-14 Evelyn D svarar Charlotte P
    Tack för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till vid er försäljning. Ha det fint!
  • Mikael M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Fantastiskt trevligt bemötande, och kunnig på objektet Vi köpte. Tog sig verkligen tid för köparna, Vi va inte ensamma. Min dom är från andra husköp å av mäklare, så är hon bäst hitintills.👍
    Mvh Mikael. Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Mikael M
    Tack Mikael! Dina ord värmer otroligt mycket! Ha en skön sommar så ses vi!
  • Monica F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt och sålt fastigheter med hjälp av Evelyn! Hon är snabb, smidig och positiv. Lätt att nå och löser det mesta! Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Monica F
    Tack för ditt fina omdöme Monica! Vi ses snart igen :)
  • Jari-Pekka F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt en villa och sålt våran bostadsrätt via Evelyn.
    Vi har fått ett fantastiskt bemötande.
    Vi har fått mycket stöd och hjälp då vi är förstagångs säljare och köpare.
    Hon är nästan alltid tillgänglig. Återkopplar alltid.
    Har ingen tidigare erfarenhet av någon mäklare men tror inte man kan hitta en bättre !! Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Jari-Pekka F
    Hej,
    Tusen tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra i huset :)
  • Anders P
    Anders P skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt och köpt, en drivande positiv men samtidigt jordnära mäklare som fick både en oönskad försäljning samt lösning med ett nytt boende att bli på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Anders P
    Hej,
    Vad skönt och höra att du känner dig nöjd med situationen idag. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya bostad :) Tack för förtroendet vid försäljningen av ert hus.
  • Mattias D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Professionellt och trevligt bemötande. Tog sig tid att gå igenom kontraktet på ett bra sätt. Läs mer
    2018-04-11 Evelyn D svarar Mattias D
    Hej Mattias,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Kul och höra att du uppskattade genomgången av kontraktet. För mig är det av stor vikt att alla känner sig trygga i samband med en av de största affärerna man gör :)
  • Petter W
    Petter W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon är otroligt proffsig och jobbar stenhårt på att göra det så bra som möjligt för sina kunder. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Petter W
    Tusen tack för ditt omdöme. Jätteroligt att höra att du är nöjd med mig och mitt sätt att arbeta!
  • Nathalie K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi hade inte kunnat välja en bättre mäklare än Evelyn! Hon är säljsmart, men samtidigt genuin och förtroendefull. Den dagen vi står inför försäljningstankar igen så kommer jag inte tveka en sekund på att välja henne igen :) Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Nathalie K
    Hej Nathalie,
    Stort tack för ditt fina omdöme, dina ord värmer! Hoppas att allt är bra med er och att ni kommer trivas riktigt bra i det nya huset!
  • Glenn D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Proffsig och trevlig! Inget att klaga på! Läs mer
    2018-04-05 Evelyn D svarar Glenn D
    Hej Glenn,
    Stort tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i huset! Ha det gott!
  • Elin E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Fick jättebra bemötande från första mötet till hela affären var klar. Läs mer
    2018-04-05 Evelyn D svarar Elin E
    Hej Elin,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Hoppas allt är bra!
  • Roger N
    Roger N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra bemötande från första kontakten. Höll oss uppdaterade genom hela affären. Hon gjorde så allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Roger N
    Hej Roger! Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att allt är bra med er :)
  • Hanna F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är mycket nöjda och tacksamma för all hjälp under försäljningsprocessen av vår bostad. Vi kan varmt rekommendera Evelyn! Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Hanna F
    Hej Hanna,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Det värmer verkligen att ni var nöjda med mig och mitt sätt att arbeta. Hoppas att tiden går fort nu tills ni får flytta in i det nya :)
  • Henrik A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra bemötande och engagemang i försäljningen av min bostad. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Henrik A
    Hej! Återigen tack för förtroendet. Hoppas att allt är bra med dig och att ni trivs i det nya :)
  • Anders L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Smidig att ha att göra med, väl bemötande Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Anders L
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att allt är bra :)
  • Julia W
    Julia W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är mycket engagerad, duktig och kunnig mäklare. Alltid lika trevlig och glad. Väldigt mån om att allt ska bli så bra som möjligt.
    Jag fick ett otroligt bra bemötande och kunde inte ha hittat en bättre mäklare! Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Julia W
    Tack Julia för ditt fina omdöme. Extra roligt när man får möjligheten/förtroendet att hjälpa till både med att köpa en nya bostad och sälja det befintliga. Hoppas verkligen att du kommer trivas i det nya!
  • Petter A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt en villa på ca 170kvm i Habo.
    Fick en väldigt bra bemötande av mäklaren.
    Nöjd med hela affären från början till slut. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Petter A
    Hej Petter,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas verkligen att ni trivs i huset :)
  • Zandra W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med evelyn! Det var en stor skillnad på henne och andra mäklare vi träffat, genuin och äkta och hon har inte ett pålagd säljarpersonlighet. Tydlig, smidig och bra att ha att göra med! Fortsätt på det sätt som du evelyn redan gör. På min arbetsplats var det 3 stycken som har haft dig som mäklare och alla var/är så nöjda med dig! Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Zandra W
    Tusen tusen tack för ditt fina omdöme. Dina ord värmer verkligen! Hoppas att allt är bra med er alla tre. Grattis till ert lilla underverk :)
  • Jonas D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Smidig, strukturerad, proffsig!
    Mycket trevligt bemötande. Allt fungerade över förväntningarna. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Jonas D
    Hej Jonas! Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Det värmer att ni kände er nöjda med mitt arbete :)
  • Sofi T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag är jättenöjd med vår mäklare Evelyn på Fastighetsbyrån i Habo. Hon var snabb, tydlig och proffesionell under hela processen och vi skulle inte tveka att använda henne igen. Läs mer
    2018-03-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Sofi T
    Tack Sofi T för de fina orden om vår mäklare Evelyn!! Tveka inte att kontakta oss/henne igen om du behöver vidare hjälp vid bostadsfrågor!
  • Anders-fredrik L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi hade inte jättemycket kontakt men att döma av den kontakt vi hade tycker jag att det fungerade alldeles utmärkt. Mäklaren hade ett angenämt sätt, var trevlig på ett sätt som kändes uppriktigt. Läs mer
    2018-01-16 Evelyn D svarar Anders-fredrik L
    Hej! Tack för ditt fina omdöme. Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i Habo!
  • Eva M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon var super duktig bästa man kan tänka sig. Läs mer
    2018-01-13 Evelyn D svarar Eva M
    Tusen tack för ditt omdöme, det värmer!
  • Susanne A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra , duktig tjej och hon hade allt klart när det var dax, så utmärkt med Evelyn Läs mer
    2018-01-13 Evelyn D svarar Susanne A
    Tack Susanne för ditt fina omdöme! Hoppas allt är bra med er och att det går bra med husen :)
  • Hans S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en mäklare som ingav oss ett stort förtroende!
    Vi kände oss mycket trygga med henne som mäklare då vi sålde vårt hus.
    Glad , trevlig ,tydlig, kompetent och professionell i sin roll.

Evelyn Daniel är en mäklare vi varmt kan rekommendera!!

Hans och Gun-Britt Sandström Läs mer
    2018-01-13 Evelyn D svarar Hans S
    Tack Hans och Gun-Britt! Det var en ära att hjälpa till med försäljningen av ert hus. Tack igen för förtroendet!
  • Lennart W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag och min bror tycker att vi fick ett vänligt bemötande hela vägen till vår sommarstuga blev såld .väldigt proffsigt bemötande.Lennart,Torbjörn Wahlström. Läs mer
    2018-01-11 Evelyn D svarar Lennart W
    Hej! Tack för att ni tog er tiden och lämnade ett omdöme och stort tack för förtroendet! Vi hörs och ses nu i januari för deklarationen :)
  • Virpi G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Engagemanget för att sälja just vårt hus var långt större än vi kunnat förvänta oss. Mäklaren höll oss väl informerade om hur försäljningen gick så vi kände oss delaktiga genom hela affären.

Mäklaren Evelyn Daniel var proffsig, kunnig och väldigt trevlig att ha och göra med Läs mer
    2018-01-11 Evelyn D svarar Virpi G
    Stort tack för förtroendet och att ni tog er tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att ni trivs i det nya huset :)
  • Marie-louise G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande, kompetent och professionell. Trevlig att prata med. Läs mer
    2017-11-15 Evelyn D svarar Marie-louise G
    Tack för dina värmande ord! Hoppas att ni trivs bra i huset :)
  • Johan H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har levererat mer än vi någonsin kunnat förvänta oss av en mäklare.
    Med glatt humör, stor professionalism och en imponerande kunskap om marknaden har hon fått oss att känna oss trygga hela resan igenom under försäljningen av vår bostad!

J & U Läs mer
    2017-11-15 Evelyn D svarar Johan H
    Tusen tack för ert fina omdöme, det värmer verkligen! Det har varit riktigt trevligt att arbeta tillsammans med er! Tack för förtroendet och hoppas att vi ses i något mer sammanhang framöver!
  • Linus A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket duktig mäklaren som alltid gav ett gott och tillmötesgående intryck. Inga problem att kontakta och vid frågor och funderingar var det enkelt att få svar från Evelyn. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Linus A
    Tack Linus, vad roligt att höra. Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad!
  • Per A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Engagerad, kunnig, högt kundfokus, pålitlig, ansvarstagande och med tydlig målsättning och kontinuerliga avstämningar. Är verkligen nöjd! Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Per A
    Tusen tack Per! Hoppas att allt är bra med er! Vi ses när det är dags att deklarera :)
  • Irene F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn Daniel var väldigt kunnig och tillmötesgående vi fick svar på allt vi frågade om och hon har ett väldigt trevligt framträdande mot sina kunder, så vi kan verkligen rekommendera Evelyn. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Irene F
    Hej Irene! Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme, det värmer verkligen! Hoppas att allt är bra med er. Nu behöver ni definitivt inte klippa häcken eller skotta snö mer ;) Vi hörs!
  • Sara E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med Evelyn. Hon hade alltid ett väldigt gott bemötande - glad och sprudlande, och gjorde alltid det lilla extra. Hon är kunnig inom sitt område och vi både köpte och sålde med henne som mäklare, och båda gångerna kände vi oss trygga med henne, och hon gjorde allt för att vi skulle vara nöjda. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Sara E
    Tusen tusen tack för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen att höra att ni var nöjda med mig både när ni köpte och sålde. Jag hoppas att ni trivs bra på den nya orten. Vi hörs längre fram när det är dags att deklarera :)
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Skönt att Bo höll sig i bakgrunden. Kanonbemötande och väl utfört av Evelyn. Har ju varit på ett antal av hennes visningar och hon är alltid lika glad och trevlig. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Thomas F
    Haha, det var det roligaste omdömet jag har fått! Tusen tusen tack. Det värmer verkligen! Trevligt att jag till slut fick göra affärer med er :) Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra. Vi ses!
  • Marcus L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Väldigt kunnig och vi fick alltid ett bra bemötande när vi träffade henne. Hon var väldigt trevlig. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Marcus L
    Tack för ditt fina omdöme Marcus! Hoppas att allt är bra med er!
  • Bogöran N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Positiv attityd plus kompetens Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Bogöran N
    Tack Bogöran! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya huset. Vi hörs längre fram när det är dags att deklarera.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Som köpare till en fastighet anser jag att Evelyn är en mycket kompetent mäklare.
    Hon är lugn, trygg och hjälpsam i sin roll, har en underbar personlighet och ett vänligt bemötande.
    Jag vill varmt rekommendera denna glada positiva tjej. Läs mer
    2017-09-22 Evelyn D svarar Kerstin H
    Hej Kerstin! Tusen tusen tack för dina fina ord. Det värmer verkligen! Jättetrevligt att göra affärer tillsammans med er! Ha det fint!
  • David L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Otroligt trevlig, mycket förtroendeingivande och stor kunskap om objektet. Vi har både köpt och sålt flera bostäder med olika mäklare de senaste åren och Evelyn är helt klart den mäklare vi skulle rekommendera först. Både till köpare och säljare. Läs mer
    2017-09-04 Evelyn D svarar David L
    Hej David,
    Tusen tusen tack för ditt omdöme. Extra roligt att höra att ni haft kontakt med flera mäklare tidigare och skulle rekommendera mig. Det glädjer mig verkligen! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset!
  • Taina L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mäklaren var trevlig men jag upplever inte att hon levde upp till mina förväntningar.
    Många fel gjordes, och under kontraktsskrivningen var hon inte mig behjälplig alls. Läs mer
    2017-08-17 Evelyn D svarar Taina L
    Hej Taina,
    Ledsen och höra att jag inte levde upp till dina förväntningar. I vissa situationer kan det vara svårt att göra både köpare och säljare helt nöjda. Jag vill tacka för din rekommendation och tar med mig det du säger i framtida affärer. Vänlig hälsning Evelyn
  • Malin E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en fantastisk mäklare. Jag är så nöjd med henne. Läs mer
    2017-08-17 Evelyn D svarar Malin E
    Tusen tack Malin. Dina ord värmer! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad.
Evelyn Daniel
Mattias Nilsson