Evelyn Daniel

Evelyn Daniel

Evelyn Daniel är mäklare på Fastighetsbyrån Habo

Evelyn Daniel har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Evelyn Daniel har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 245 omdömen med ett betyg på 4.8. Evelyn Daniel har haft 44 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 245 Läs vad Evelyn Daniel

• Bränninge
    2021-07-30
    Proffsighet, stort kunnande o fantastiskt fint bemötande!
    Alltid snabb återföring!
    Bättre mäklare hade vi inte kunnat få!
    Alltid ett leende på läpparna!
    Vi är helnöjda!!!
  • Emma R
    köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    • Mölekullen
    2021-07-07
    När vi köpte bostad genom Evelyn fick vi se hennes engagemang & noggrannhet. Alltid ett trevligt bemötande & extremt bra återkoppling. Det kändes då självklart att hon skulle sälja även vårt & hon levde upp till alla våra förväntningar. Vi rekommenderar Evelyn varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    2021-07-06
    Bara rätt igenom en angenäm upplevelse. Kunde inte önska mig mer av en mäklare. Seriös, närvarande och professionell.
  • Fredrika F
    köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    2021-07-02
    Evelyn har varit fantastisk från dag ett i processen, alltid snabb på att svara på sms eller ringer upp om man behöver stämma av mer. Vi är supernöjda med hennes bemötande och proffessionalitet! Kan varmt rekommendera att köpa bostad genom henne!
    2021-06-24
    Bara positivt.försälningen gick smidigt,och Evelyn gjorde ett proffsigt intryck.
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    • Bränninge
    2021-06-21
    Superbra bemötande rakt igenom! Kändes poffsig och ärlig. Förmedlade det vi ville säga till säljarna utan att lägga in egna åsikter, vilket vi var jättetacksamma för.
    2021-06-21
    Evelyn bemötte oss riktigt bra, trevlig och glad. Det kändes genom hela processen som att hon genuint vill att alla ska bli så nöjda med affären som möjligt. Vi skulle köpa en annan lägenhet egentligen, men den slank oss ur händerna och då var evelyn där och hittade en annan lägenhet smidigt och snabbt till oss. Är super nöjd med henne som mäklare
    2021-06-21
    Vi tycker att hon var tydlig och förklarade tillvägagångssättet vid försäljningen.
    Vi hade en del önskemål angående marknadsföringen av huset vilka hon tog hänsyn till.
    Hon såg till så vi höll oss informerade genom hela försäljningen.
    Till slut blev vi nöjda med affären
    2021-06-21
    Tyckte att Evelyn var bra då hon lyssnade på både säljarna och köparnas behov. Hon svarade snabbt vid frågor och verkade inte vara besvärad över alla frågor som ställdes till henne.
    Detta var mitt första köp och min första kontakt med en mäklare så hade inga direkta förväntningar, men jag blev väldigt positivt överraskad av hur en mäklare jobbar för att få det så bra som möjligt.
    2021-06-18
    Evelyn gjorde ett superjobb från början till slut. Proffsig och trevlig.