Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Habo Evelyn Daniel
2018-07 - 2018-12

Läs vad 119 kunder tycker om Evelyn Daniel

• Tore L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-12-20

Alltid lätta att nå och trevliga. Läs mer
    2018-12-20 Anders L svarar Tore L
    Härligt att höra då vi alltid försöker ha en hög servicegrad.
    Med vänlig hälsning
    Anders Lagerquist
  • Mary L sålde sin bostad med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-12-13

Sålt en bostadsrätt i Mullsjö och hela affären har gått bra och smidigt tack vare hjälp från Evelyn
    Hon har varit informativ och saklig, hållit löfte om information antingen per telefon eller per mail
    Varit lyhörd för mina tankar och önskningar
    Tack för gott samarbete
    Mary Liabäck Läs mer
    2019-01-03 Evelyn D svarar Mary L
    Hej Mary,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme, det värmer! Tack själv för ett bra samarbete!
    Vänlig hälsning Evelyn
  • Linnéa J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-11-02

Vi har köpt ett hus!
    Jag tycker mäklaren har vart bra under hela processen - detta var mitt första husköp så fick en grundlig genomgång av allt gällde själva köpet och under husvisningen fick vi snabbt svar på våra frågor och blev väl bemött.
    Allt var jättebra! Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Linnéa J
    Hej Linnéa,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Glädjer mig även att du kände dig nöjd med mitt bemötande.
    Lycka till med huset, kommer gärna förbi och tittar framöver!
  • Stefan L köpte sin bostad med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-10-29

Jag har både köpt och sålt bostad via Evelyn och är nöjd än så länge hur det är skött, affärerna är ej slutförda i skrivande stund.
    Lyssnande och trovärdig och har uppfyllt förväntningarna för både köp och försäljning.

Som sagt affärerna är ej klara men så här lång mycket nöjd! Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Stefan L
    Hej Stefan,
    Tack för ditt omdöme! Jag hoppas och tror att du kommer känna dig trygg och nöjd genom hela processen. Tack själv för ett bra samarbete! Vi ses längre fram! :)
  • Carin Britt-Marie M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-10-02

Mycket bra mäklare Evelyn Daniel som jag tycker kommunicerar fantastiskt bra. Bara positivt att säga. Gav även en realistisk värdering. Läs mer
    2019-01-03 Evelyn D svarar Carin Britt-Marie M
    Hej,
    Vad roligt att höra. Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Får även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen.
  • Markus M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-09-23

Snabbt, smidig affär utan krångel. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Markus M
    Tack Markus för ditt omdöme! Glädjer mig att du var nöjd med mitt bemötande. Ha det gott!
  • Cina J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-09-20

Trevligt bemötande kändes mycket trygg Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Cina J
    Hej Cina,
    Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs! Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme!
  • Maria Wernefur L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-09-20

Vi sålde en bostadsrätt. Parhus.
    Hon var närvarande intresserad och personlig.
    Vi är jätte nöjda. Hon gjorde verkligen allt för att sälja vårt objekt då marknaden blev lite svår. Vi rekommenderar gärna henne. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Maria Wernefur L
    Hej Maria,
    Hoppas att allt är bra med er.
    Tusen tack för ditt fina omdöme och förtroendet som jag fick.
    Ha det så bra och hälsa familjen!
  • kamran  A
    kamran A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-09-20

Jag sålde min lägenhet genom Evelyn på fastighetsbyrån !! Jag tycker att hon är kunnig som mäklare och mycke hjälpsam under försäljningsprocessen ,jag är jätte njöd med försäljningen och tacksam. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar kamran A
    Tack Kamran för ditt fina omdöme! Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs i det nya! Vi hörs längre fram angående deklarationen. Ha det gott!
    kamran A gillar detta
  • Ann-Charlotte D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2018-09-20

Vi har köpt en bostadsrätt som såldes av Evelyn och sedan anlitade vi henne att sälja vår villa. Evelyn är en mycket proffsig mäklare som verkligen får oss som kunder att känna oss trygga i vår försäljning. Hon har en mycket fin personlighet som är svår att inte tycka om. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Ann-Charlotte D
    Tack för ert fina omdöme! Jag är så glad för att jag fick var delaktig i samband med ert bostadsbyte. Vi ses igen! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Habo

Evelyn Daniel