Evelyn Daniel
Registrerad mäklare sedan 2013-01-15
Aktiv på Reco.se sedan 2014-08-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 193 Läs vad Evelyn Daniel

• Klas R sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-06-26

Mullsjö
    När vi sålde vår villa fick vi ett mycket tryggt och kunnigt bemötande av Evelyn. Grundliga och bra genomgångar både vid första mötet och vid skrivande av kontrakt. Vi kan rekommendera Fastighetsbyrån och Evelyn. Läs mer
  • Sofia H sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-06-24

Kråkeryd
    Evelyn sålde vårt hus i Habo. Hon skötte det mycket proffsigt. Var lugn och konstruktiv när det strulade. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Sofia H
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Ha en riktigt skön sommar!
  • Erica S sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-06-23

Habo
    Evelyn har hjälpt oss att hitta köpare så vi kunde sälja vår villa.
    En mäklare som är ärlig, noggrann och pålitlig. Hon är en riktigt duktig och proffsig mäklare som är värd all beröm i världen!
    Våra förväntningar och förhoppningar var att hitta en köpare och det levererade hon på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Erica S
    Tack Erica, dina ord värmer! Nu räknar vi ner dagarna så ni kommer till er nya fina bostad! Ha en fin sommar!
  • Tomas H sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-06-23

Kråkeryd
    Sålt en villa i Habo.
    Otroligt bra bemött av Evelyn Daniel.
    Hon levde upp till förväntningarna och mer därtill.
    Evelyn är verkligen proffsig, hon visade flexibilitet och det kändes som hon behandlade oss som en viktig kund. Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Tomas H
    Tack Tomas för dina fina ord! Alltid roligt när man överträffar förväntningarna. Får även passa på och tacka så mycket för förtroendet vid val av mäklare! Ha en riktig skön sommar och lycka till med packningen!
  • Christian B sålde sin lägenhet med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-06-10

3:a
    Snabb, flexibel, kunnig , seriös, trevlig, professionell Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Christian B
    Tack för förtroendet! Alltid roligt när kunder kommer tillbaka :) Ha en riktigt skön sommar!
  • Weronica J köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-06-05

Fagerhult
    Jag har både sålt och köpt villa av Everlyn. Jag har alltid blivit professionellt bemött. Hon är mäklaren som gör det lilla extra för just dig, både som köpare och säljare. Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Weronica J
    Tack Weronica, dina ord värmer! Trevligt att göra affärer med dig igen :) Hoppas att ni trivs i det nya!
  • Anders H köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-06-03

Fagerhult
    Vi har köpt ett hus i Fagerhult som passar vårt behov av bostad. Evelyn är verkligen genomtrevlig och kunnig i sitt gebit. Hon kan varmt rekommenderas både vid köp och försäljning av fastigheter. Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Anders H
    Tack Anders för ditt fina omdöme! Hoppas att du trivs i Fagerhult. Ha en riktigt skön sommar!
  • Agneta Guldi Kristina L köpte sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-05-24

Jag har köpt en sommarstuga.
    Evelyn har varit helt fantastisk från första mötet på visningen till sista avslutande mötet. Kan ofta få en känsla av att bli lurad av mäklare tyvärr men Evelyn gav ett lugnt, seriöst och ärligt utryck hela vägen. Hon hörde ofta av sig för att uppdatera, förklarade allt, hur budgivning, försäljning osv går till. Helt fantastiskt! Läs mer
    2020-05-27 Evelyn D svarar Agneta Guldi Kristina L
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Hoppas att du kommer att trivas i stugan. Ha en riktigt skön sommar :)
  • Torgny A sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-05-14

Mullsjö Centrum
    Utmärkt bemötande, aktiv kontakt under försäljningsprocessen och tillgänglig. Hade höga förväntningar på Evelyn i samband med försäljningen av vår villa- Evelyn överträffade dessa👍 Läs mer
    2020-05-27 Evelyn D svarar Torgny A
    Tack för ett bra samarbeta Torgny! Hoppas att du kommer att trivas i stan :)
  • Frida G köpte sin lägenhet med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-05-13

4:a
    *välinformerad
    *lätt att prata med
    * lätt att få tag på när frågor kom upp
    '*hjälpsam
    *La informationen på den nivån vi behövde den som första gångs köpare men hörde när hon pratade med andra som inte var det att hon la sig på deras nivå.
    *mycket nöjd
    :D Läs mer
    2020-05-13 Evelyn D svarar Frida G
    Hej Frida,
    Tusen tack för ditt omdöme. Det värmer att du upplevde att jag la all information på "rätt" nivå.
    Stort grattis till er nya bostad. Hoppas att ni kommer att trivas!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Habo

Evelyn Daniel