Evelyn Daniel
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 174 Läs vad Evelyn Daniel

• Gunnar A sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-03-24

Allt har varit till belåtehet. / M o G Läs mer
    2020-03-25 Evelyn D svarar Gunnar A
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete i samband med försäljningen av er bostad. Det värmer att ni känner er nöjda med mitt arbete! Lycka till med flytten!
  • Erik M sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-03-23

Kråkeryd
    Villa
    Toppen Läs mer
    2020-03-23 Evelyn D svarar Erik M
    Härligt att höra att du upplevde allt "toppen" :) Tack för förtroendet att förmedla er bostad!
  • Tommy K sålde sin lägenhet med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-02-27

Habo
    Vi är väldigt nöjda med bemötande och service med Evelyn!
    Bra koll på alla viktiga frågor och fick bra genomgång i processen! Läs mer
    2020-02-28 Evelyn D svarar Tommy K
    Tack Tommy! Tack för ett bra samarbete! Vi ses framåt :)
  • Evelina K sålde sin lägenhet med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-02-27

Sålt vår lägenhet.
    Evelyn är helt fantastisk som person och mäklare. Hon har kämpat på bra med att få vårat sålt och har hela tiden haft kontakt med oss och förklarat alla steg och vad som förväntas av oss och henne.
    Jag hade inte höga förväntningar men ändrade helt uppfattning efter att ha träffat Evelyn. Hon är otroligt kunnig, professionell och trevlig. Rekommenderas Starkt Läs mer
    2020-02-28 Evelyn D svarar Evelina K
    Tack så otroligt mycket för ditt omdöme, det värmer! Får också tacka för ett bra samarbete. Nu ska vi bara hitta ett hus till er :) Ha det fint!
  • Linus J sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-02-23

Mullsjö
    Vi sålde vår villa i Mullsjö och tack vare Evelyn gick det snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-24 Evelyn D svarar Linus J
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete! :)
  • Markus S sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-02-20

Habo
    Grym bra bemötande å mycket trevlig tjej Läs mer
    2020-02-21 Evelyn D svarar Markus S
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete genom försäljningen! :)
  • Anna J sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-02-02

Sålt villa. Evelyn är lyhörd smidig, jordnära. Läs mer
    2020-02-03 Evelyn D svarar Anna J
    Tack Anna för ditt omdöme! Får även tacka för förtroendet vid val av mäklare. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Malin W sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-01-28

Habo
    Vi är så nöjda och tacksamma för Evelyns hjälp vid försäljningen av vårt hus. Så proffsig och serviceminded. Läs mer
    2020-01-29 Evelyn D svarar Malin W
    Hej,
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Ett jättetrevlig hem som jag är säker på att nästa ägare kommer att trivas i! Lycka till med flytten så ses vi snart igen :)
  • Johan W sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-01-28

Habo
    Evelyn hjälpte oss att sälja vårat hus. Hon har gett oss väldigt bra stöd genom hela processen och skött det hela tryggt och proffsigt. Vi är väldigt nöjda och skulle verkligen rekommendera andra att välja Evelyn som sin mäklare. Läs mer
    2020-01-28 Evelyn D svarar Johan W
    Hej Johan,
    Tack för ditt fina omdöme och tusen tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen av er bostad. Lycka till med flytten så ses vi när det närmar sig tillträdet :)
  • Elisabet N sålde sitt hus med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo

2020-01-19

Habo
    Evelyn sålde vår villa och hon gjorde ett mycket bra intryck redan från start.
    Hon var mycket noggrann med tydliga förklaringar på i vilken ordning allt skulle ske.
    Hon kändes trygg och ärlig och hörde av sig med jämna mellanrum.

Jag skulle absolut rekommendera Evelyn till andra. Läs mer
    2020-01-20 Evelyn D svarar Elisabet N
    Hej Elisabet,
    Tack för ditt fina omdöme. Gläder mig att du fick en positiv upplevelse!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Habo

Evelyn Daniel