Kim Ekholm
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 90 Läs vad Kim Ekholm

• Lars E köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-07-03

Liljeholmskajen
    Mycket bra bemötande, trevlig............ Läs mer
  • Gustav H sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-06-20

Midsommarkransen
    Snabbt och professionellt bemötande, pålitlig, bra återkoppling, bra affär. Läs mer
    2019-06-24 Kim E svarar Gustav H
    Tacksam för att jag fick hjälpa dig Gustav. Önskar er lycka till i nya!
  • Ashok Kumar G köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-06-14

Liljeholmskajen/Sjövikshöjden
    It was super easy and hazel free process and it was my first experience in buying an apartment and Kim helped me in good way, I would say he helped me whenever I asked for.
    For future selling or buying I would prefer him as my broker. Läs mer
    2019-06-24 Kim E svarar Ashok Kumar G
    Thank you for submitting a review. I hope you'll like it at Sturehillsvägen. Dont hesitate to call if you need or wonder anything!
  • Jonas T sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Midsommarkransen/Telefonplan
    Vi sålde vår trea i Midsommarkransen våren 2019 och var väldigt nöjda med Kim. Han är driven, inkännande, trevlig och lätt att ha att göra med. Han har bra koll på sitt jobb samt marknaden, gav bra råd och la ned tid på oss som kunder. Både innan försäljningen och under försäljningsprocessen.

Vi hade höga förväntningar och tyckte att han levde upp till dem med råge. Läs mer
    2019-06-24 Kim E svarar Jonas T
    Tacksam för att jag fick chansen att hjälpa er Jonas och Hawi, kul att det gick så bra! Ha en bra sommar!
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Liljeholmskajen
    Tydlig, ärlig och har hållit vad han lovat. Vi fick lite mindre än vad vi trodde och hade önskat för lägenheten men vi känner att Kim verkligen gjort allt han kunnat för att vi ska lyckas få så mycket betalt som vi önskade. vi känner verkligen att vi kan (och kommer) rekommendera Kim till de som ska sälja en lgh i området Läs mer
    2019-06-24 Kim E svarar Fredrik B
    Tack Fredrik och Carro för ert förtroende. Ha en bra sommar så ses vi i aug!
  • Wong Chin W köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Älvsjö
    Kim was really helpful and professional. The whole process of property buying from viewing the apartment to signing contract was decent and quick. I'll definitely seek for his help again next time. Läs mer
    2019-06-24 Kim E svarar Wong Chin W
    Thank you for submitting a review - I hope you'll like your new apartment and area. Don't hesitate to call if you need anything.
  • Marko V sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Ekensberg
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Lätt att samarbeta med och levererade ett bra resultat. Läs mer
    2019-06-13 Kim E svarar Marko V
    Tack Marko, det var en fröjd att hjälpa dig. Vi ses!
  • Jesper C köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-06-10

Telefonplan/Midsommarkransen
    Köpte en lägenhet på 54kvm.
    Blev bemött på ett bra sätt, men trodde att det hela skulle gå snabbare i budgivningen. Men för det mesta var det bra! Läs mer
    2019-06-13 Kim E svarar Jesper C
    Tack Jesper, ni var exemplariska budgivare och det var kul att just ni fick lägenheten. Jag hoppas, och tror, att ni kommer att trivas. Om det är något är det bara att slå en signal. Ha en bra sommar!
  • Nathalie M sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-06-09

Liljeholmen
    Detta är en mäklare med trevligt bemötande samt hög tillgänglighet och flexibilitet. Jag har använt mig av honom två gånger, och kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2019-06-13 Kim E svarar Nathalie M
    Tack Nathalie! Säg till om du behöver hjälp med något. Ha en bra sommar!
  • Alexander U sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-06-03

Liljeholmskajen
    Ved Kim sin hjelp solgte vi vår leilighet i mai 2019 og vi er meget fornøyd med salgsprosessen. Salgsløsningen som Kim presenterte for oss fungerte utmerket og vi er meget happy med den jobben som har blitt gjort for oss. Kan absolutt rekommandera Kim til de som er i prosessen med å selge. Läs mer
    2019-06-13 Kim E svarar Alexander U
    Tack Alex, det var ett nöje att samarbeta med er. Tack för förtroendet och önskar er lycka till i ert nya hem till hösten.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja