Kim Ekholm
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 153 Läs vad Kim Ekholm

• Aicha H sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-05

Liljeholmskajen
  • Ida E sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-26

Örnsberg/Aspudden
    Kim hjälpte oss att sälja vår trea i Örnsberg. Mitt i rådande coronapandemin skapade han en trygg situation och lyckades dessutom mer än väl med att nå vårt försäljningsmål. Mycket nöjda! Läs mer
  • Ronak M
    Ronak M köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-24

Liljeholmskajen
    Vi har köpt en trea på Sjöviksbacken i Liljeholmskajen. Det här var våran första bostadsköp och Kim Ekholm såg till att gå igenom hela processen på ett saklig och professionell sätt. Han fick oss att känna oss trygga och lugna i köpet och var alltid tillgänglig att svara på frågor och funderingar som vi hade.
    En trevlig och lättsam mäklare som kan sin sak. Rekommenderar starkt honom om man är ute efter en ärlig och professionell mäklare. Vi kommer definitivt anlita honom den dagen vi går i sälja tankar! Läs mer
  • Attila N sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-16

Gröndal
    Kim är en lugn, trevlig, duktig och förstående mäklare.
    Rekommenderar honom starkt Läs mer
    2020-03-22 KIM E svarar Attila N
    Tack Attila. Tveka inte på att höra av dig om du behöver bolla inför kommande husköp eller hjälp med något annat.
  • Amanda N sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-09

Örnsberg/Aspudden
    Kim sålde vår 3:a i Hägersten före visning. Vi är supernöjda och Kim var väldigt engagerad och lyhörd under hela försäljningen samt hjälpte till med tips när vi köpte. Kommunikationen har varit trevlig och enkel trots att det tog tid från att vi fotograferade tills att vi verkligen ville sälja. Läs mer
    2020-03-22 KIM E svarar Amanda N
    Tusen tack Amanda, för ert förtroende och er rekommendation till grannen. Lycka till med ert nya hem!
  • Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-09

lätt att ha å göra med
    lätt att ha å göra med
    lätt att ha å göra med Läs mer
  • Alekh S
    Alekh S sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-07

Älvsjö
    Jag sålde en två i Älvsjöstaden med Kim!

Kim var helt fantastisk på alla möjliga sätt under hela säljprocessen. Rekommenderar starkt att välja Kim för en bostadsförsäljning. Läs mer
    2020-03-22 KIM E svarar Alekh S
    Tack för ditt förtroende och ett gott samarbete. Jag vet hur mycket ni slet innan för att få det bra - det gjorde allt! Lycka till med framtida projekt!
  • Joel G sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-07

Liljeholmskajen/sjövikshöjden
    2a 55kvm, utgångspris 2.695.000 kr såld 3.400.000 kr.
    Kim kan sitt yrke väl. Rekommenderas. Läs mer
    2020-03-22 KIM E svarar Joel G
    Tack för förtroendet och ditt omdöme, Joel! Det värmer!
  • Emil L köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-06

Midsommarkransen
    Trevlig och väldig enkel att ha att göra med. Läs mer
    2020-03-22 KIM E svarar Emil L
    Tack Emil! Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!
  • Bijan V sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-23

Hägerstensåsen
    Sålde min lägenhet med hjälp av Kim som var väldigt professionell, noggrann och lyhörd under hela processen. Han var väldigt mån om att stämma av kring mina förväntningar kontinuerligt under processen och presenterade valmöjligheter baserat på det. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-02-25 KIM E svarar Bijan V
    Hej Bijan, stort tack för förtroendet att hjälpa dig. Jag önskar er lycka till i Blåsut/Enskede!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja