Kim Ekholm
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 64 kunder tycker om Kim Ekholm

• Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-14

2:a
    51m²
    Telefonplan / Midsommarkransen
    Kim hjälpte mig sälja min lägenheten och det gjordes på ett snabbt och professionellt sätt. Jag önskade sälja snabbt och det lyckades Kim med bra, ca 1 månad mellan första kontakten med Fastighetsbyrån och påskrivet försäljningskontrakt.
    Kim har ett professionellt och förtroendegivande sätt och ger tydlig information. Rekommenderas. Läs mer
  • Stefan P sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-12

3:a
    74m²
    Liljeholmskajen
    Kim är en kunnig och professionell mäklare med känsla för detaljer. Han är även lättillgänglig vilket underlättar sammarbetet! Kan utan tvekan rekommendera Kim för försäljningsuppdrag! Läs mer
  • Bo Gunne Harry A köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-12

2:a
    59m²
    Liljeholmen
    Snabba och raka besked vid kontakt på telefon och vid våra möten. Läs mer
    2019-02-12 Kim E svarar Bo Gunne Harry A
    Tack för ditt omdöme Gunne. Hoppas att ni kommer att trivs på Nybohov. Tveka inte på att ringa om ni undrar eller behöver något.
  • Bojana Pavlovic skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-05

Kim hjälpte oss både med köpet av vår nya bostad och med försäljningen av vår gamla lägenhet som dessutom såldes innan visning. Han är professionell, ambitiös och driven. Kim är lätt att ha att göra med och han har en positiv och härlig inställning. Uppskattade att han var tillgänlig ovavsätt tidpunkt och alltid ställde upp. En fantastisk mäklare som jag rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-02-12 Kim E svarar Bojana Pavlovic
    Tack för omdöme och förtroende Bojana! Du och Drago är fantastiska och jag ler när jag tänker på vårt samarbete. Hoppas att ni trivs i Brohuset =)
  • Robin S köpte sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-21

Det finns inte mycket å säga. Nöjd :) Läs mer
    2019-01-07 Kim E svarar Robin S
    Tack Robin. Hoppas att ni kommer trivas på Cedergrensvägen. Ring om det är något :-)
  • Josefine S köpte sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-10

Jag köpte en 2:a vid Liljeholmskajen och allt gick snabbt och smidigt. Inga konstigheter. Blev välinformerad inför kontraktsskrivning samt vid överlämning. Nöjd kund! Läs mer
    2019-01-07 Kim E svarar Josefine S
    Toppen Josefine. Tack för att du gick in och lämnade ett omdöme. Hoppas att du kommer att trivas :-)
  • Ying W sålde sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-11-20

Kim is the best broker I've ever seen. He has the top competence in all aspects - super experienced and knowledgeable, ensures every single detail to the best it can be (styling, photo, visiting), always available and giving the max support , great sales technique. I'm really satisfied with the sales experience and the final outcome. Absolutely Recommendation! Läs mer
    2018-11-21 Kim E svarar Ying W
    Thank you Ying for a great cooperation and acquintance. I really enjoyed the sale of your beautiful apartment and I'm so glade your satisfied with my performance. I wish you the best. See you soon! /K
  • Aya F sålde sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-11-18

Lätt att samarbeta, bra kommunikation hela vägen, nöjd med resultat. Läs mer
    2018-11-21 Kim E svarar Aya F
    Hej Aya,
    Tack för förtroendet och ett gott samarbete. Hoppas att du kommer trivas i Sjöstan. Jag tar med mig din inställning! /K
  • Jeanette R sålde sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-11-17

Kim hjälpte mig med en oerhört smidig, snabb och trygg försäljning av en 2:a i Fruängen. Läs mer
    2018-11-21 Kim E svarar Jeanette R
    Tack för ditt omdöme Jeanette. Kul att det gick så bra :-) Önskar er lycka till, hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten! /K
  • Nina J skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-10-30

Glad, positiv och otroligt hjälpsam. Då jag sålde innan visning vet jag inte hur han hade levererat vid fler intressenter. Läs mer
    2018-11-12 Kim E svarar Nina J
    Tack snälla Nina. Vilket jobb du gjorde! Och vad bra det blev! Mäkta imponerad! Lycka till i Gröndal, jag hoppas (och tror) att du kommer trivas!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja