Kim Ekholm
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 59 kunder tycker om Kim Ekholm

• Josefine S köpte sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag köpte en 2:a vid Liljeholmskajen och allt gick snabbt och smidigt. Inga konstigheter. Blev välinformerad inför kontraktsskrivning samt vid överlämning. Nöjd kund! Läs mer
  • Ying W sålde sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim is the best broker I've ever seen. He has the top competence in all aspects - super experienced and knowledgeable, ensures every single detail to the best it can be (styling, photo, visiting), always available and giving the max support , great sales technique. I'm really satisfied with the sales experience and the final outcome. Absolutely Recommendation! Läs mer
    2018-11-21 Kim E svarar Ying W
    Thank you Ying for a great cooperation and acquintance. I really enjoyed the sale of your beautiful apartment and I'm so glade your satisfied with my performance. I wish you the best. See you soon! /K
  • Aya F sålde sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Lätt att samarbeta, bra kommunikation hela vägen, nöjd med resultat. Läs mer
    2018-11-21 Kim E svarar Aya F
    Hej Aya,
    Tack för förtroendet och ett gott samarbete. Hoppas att du kommer trivas i Sjöstan. Jag tar med mig din inställning! /K
  • Jeanette R sålde sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim hjälpte mig med en oerhört smidig, snabb och trygg försäljning av en 2:a i Fruängen. Läs mer
    2018-11-21 Kim E svarar Jeanette R
    Tack för ditt omdöme Jeanette. Kul att det gick så bra :-) Önskar er lycka till, hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten! /K
  • Glad, positiv och otroligt hjälpsam. Då jag sålde innan visning vet jag inte hur han hade levererat vid fler intressenter. Läs mer
    2018-11-12 Kim E svarar Nina J
    Tack snälla Nina. Vilket jobb du gjorde! Och vad bra det blev! Mäkta imponerad! Lycka till i Gröndal, jag hoppas (och tror) att du kommer trivas!
  • Sebastian D
    Jag anlitade Kim när jag sålde min lägenhet i Liljeholmen.
    Vi klickade från första mötet och satte upp mål som Kim såg till att uppnå på ett väldigt tillfredställande sätt genom hela försäljningsproceduren.
    Han är lyhörd, påläst, tillgänglig och levererar.
    Jag kan starkt rekommendera Kim när du ska sälja din lägenhet. Kan utlova en trevlig resa. Läs mer
    2018-11-12 Kim E svarar Sebastian D
    Tack Sebastian. Det var riktigt roligt att hjälpa dig med försäljningen. Tack för att du gav mig förtroendet! Du gav även allt inför foto och visning och gav oss förutsättningarna till ett bra resultat. Vi hörs när deklarationstiderna närmar sig, hälsa Annika.
  • Mycket nöjd med mäklarens försäljning av min lägenhet.
    Fantastiskt bemötande av Kim! Han är målinriktad, kunnig, lätt att samarbeta med och väldigt trevlig.
    En lyckad affär som fick ett snabbt avslut och bra slutpris! Läs mer
    2018-11-12 Kim E svarar Anna V
    Tusen tack Anna. Glad att vi lyckades och tacksam för ditt förtroende! Ni gjorde ett grymt jobb med styling och städning vilket gav oss förutsättningarna. Jag hoppas att ni kommer trivas i Gröndal - annars har ni mitt nr! ;-) Hälsa Jim!
  • Kunnig och målinriktad mäklare, lätt att kommunicera med, gav alltid frekventa uppdateringar och han höll vad han lovade Läs mer
    2018-11-12 Kim E svarar Fredrik D
    Tack Fredrik, uppskattar dina ord. Glad att vi lyckades få till det så bra som det blev. Jag hoppas att ni kommer att trivas på Sjöviksbacken. Vi hörs när deklarationstiderna närmar sig och vi ses säkert i motionsspåret runt Årstaviken!
  • Wictoria A köpte sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte lägenhet och fick mkt bra service. Kim är kunnig, service minded och svarade snabbt på frågor per e-post. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2018-11-21 Kim E svarar Wictoria A
    Tack snälla Wictoria. Hoppas att du kommer att trivas! Tveka inte på att höra av dig om du undrar eller behöver något. Ingen fråga är för liten eller dum!
  • Henji L köpte sin bostad med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Fantastisk upplevelse att ha köpt min första lägenhet av Kim! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja