Kim Ekholm
Registrerad mäklare sedan 2017-03-31
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 176 Läs vad Kim Ekholm

• Ivar I sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-08-09

Västertorp
    Bra kontakt rakt igenom med hög tillgänglighet och flexibilitet. Lägenheten såldes före visning till ett bra pris strax över förväntningarna. Snabb och smidig process. Läs mer
  • Niklas R köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-08-07

Gröndal
    Smidigt och kunnigt bemötande från visning till överlämning. Läs mer
  • Mikaela K köpte sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-08-03

Älvsjö/Långbro
    Min upplevelse av Kim under vårt köp av bostad var att han är förtroendeingivande, rak och han var en trygghet i vår affär. Hade det inte varit för faktumet att vi redan hade hunnit sälja vår lägenhet hade Kim tveklöst blivit vårt val av mäklare. Läs mer
  • Anees Z sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-07-07

4:a
    Älvsjö
    Kim har hjälpt mig att sälja min lägenhet mitt i Corona krisen när marknaden var väldigt trög, Kim är en mycket smart, arbetsam, effektiv,engagerad, pålitlig och toppen mäklare.
    Han kommer med konkreta och realistiska förslag på vad man ska göra för att få bäste priset för sin bostad.
    Kim är tveklöst bäste mäklaren som haft att göra med. Läs mer
  • Josefine N
    Josefine N sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-07-03

Gröndal
    Fick mycket bra hjälp och gott bemötande av Kim vid försäljning av vår lägenhet. Vår upplevelse var att det var personlig och professionell hjälp med allt som rörde försäljniningen. Jag och min sambo rekommenderar att anlita Kim! Läs mer
  • Maria K sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-28

Midsommarkransen
    Sålde en 2a i Midsommarkransen mitt i pandemi och precis innan midsommar - lätt pressat läge mao. Men Kim var lugn och effektiv och affären avslutades med gott resultat 3 dagar efter visning. Uppskattade särskilt möjligheten att ha en bra dialog, få tydliga svar och ärliga råd under försäljningen. Kim är extremt tillgänglig och mån om att ro i land en affär - rekommenderar starkt! Läs mer
  • Blomman G
    Blomman G köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-28

Hökmossen/Telefonplan
    Jag fick ett väldigt proffsigt intryck av Kim som gjorde snabb affär när det behövdes som mest. Det märks att han har erfarenhet, koll på läget och att han är väldigt socialt kompetent. Jag kommer själv att välja honom som mäklare när det blir min tur att sälja och skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Synnöve L köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-20

Gröndal
    Trevlig och engagerad mäklare.
    Mån om både köpare och säljare . Läs mer
  • Wictor A köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-20

3:a
    Örnsberg/Aspudden
    Köpte ifrån Kim:

Kommunikationen var bristfällig, kunde varit tydligare och rakare i sina svar.

Kunnig när man väl fick tag på honom samt påläst under visning. Läs mer
    2020-06-20 KIM E svarar Wictor A
    Hej Wictor, tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Jag förstår att du känner att jag gav fel signaler/förväntningar då ni var utlovade en privat förhandsvisning utan andra intressenter. Det var högt tryck på annonsen och säljaren ville såklart att så många som möjligt skulle ges chansen att se deras hem.

Jag skulle ha varit mer tydlig och tagit det med er innan visningen så att ni visste att fler skulle komma och det är något jag tar med mig i kommande situationer. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hem.

Mvh Kim Ekholm, Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö
  • Denise Z sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-13

4:a
    Liljeholmskajen
    Kim är otroligt snabb o duktig på det han gör. Från det att han kontaktade oss till påskrift tog det exakt en vecka. Vi hann få styling o fotografering o en privat visning, sen var det klart! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Kim Ekholm