Rebecca Johansson

Rebecca Johansson

Rebecca Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Rebecca Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Rebecca Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Johansson har haft 12 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

9 omdömen om Rebecca Johansson

Zeqir M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Vallås

Hon var mycket bra för allt jag är tack sam

Britt- Louise K
Öster

Mycket trevlig, proffsig och tillmötesgående.

Tack Britt-Louise för den fina recensionen. / Rebecca

Malin P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Centralt - Galgberget

Proffsigt bemötande och höll mig hela tiden uppdaterad i processen. Mycket nöjd!

Tack Malin för det fina omdömet. / Rebecca

Jan-Erik C
Öster

Mycket trevligt och kunnigt bemötande

Tack så mycket för fint omdöme. / Rebecca

Adelina S
Öster

Effektiv mäklare som återkopplade snabb vid frågor Kan sitt jobb smidig affär

Tack Adelina för en fin recension. / Rebecca

Rasim S
Öster

Effektiv mäklare som återkopplade snabbt vid frågor.¨ Kan sitt jobb, smidig affär med Rebecka

Tack så mycket Rasim för det fina omdömet! / Rebecca

Michael M
Harplinge

Rebecka skötte affären snyggt, smidigt och professionellt. Gick alltid att få tag i henne och var väldigt enkel att prata med. Toppbetyg helt enkelt.

Svar från Rebecca Johansson

Tack Michael för det fina omdömet. Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad. / Rebecca

Ann-Charlott S
Stenhuggeriet

Är mycket nöjd med mitt val av mäklare, Rebecca Johansson. Rebecca är professionell och har en trygg och vänlig personlighet. Hon har varit snabb med återkoppling när jag har haft frågor om min bostadsförsäljning. Perioden för min försäljning har varit svår med tanke på rådande ränteläge och inflation. Trots det har vi haft gott samarbete och både säljare och köpare är nöjda så som jag ser det. Med vänlig hälsning Ann-Charlott Södergren

Svar från Rebecca Johansson

Tack för den fina recensionen, roligt att höra att du är nöjd. Det har varit väldigt trevligt att jobba med dig. / Rebecca

Meljihate M
Centralt - Öster

Rebecca har gjort ett väldigt fint jobb. Hon har varit lyhörd och alltid tillgänglig, dag som kväll och även helger. Uppdaterat minsta lilla och följt upp önskemål. Jag kan varmt rekommendera Rebecca och kommer definitivt kontakta henne om det blir nytt sälj/köp. Väldigt trevligt bemötande under hela processen!

Svar från Rebecca Johansson

Tack så mycket för den fina recensionen. Det har varit väldigt trevligt att jobba med er. Jag önskar er lycka till med er nya lägenhet. / Rebecca