Fastighetsbyrån Hässleholm

Parte de Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeEightYears
Llama 0451-143 90 Compartir

About company

Hässleholm är oftast känt för sina järnvägar. Staden har otroligt goda kommunikationer, men du hittar desto mer än så. Kultur och natur är alltid närvarande i Hässleholm. Dessutom har staden en otrolig historia! Vi på Fastighetsbyrån vet precis var på orten du kan hitta det bästa boendet just för dig. Vi är en av Sveriges ledande...

670 omdömen om Fastighetsbyrån Hässleholm

Sedan starten hos Reco 2013

Göran J
Hässleholm - Stattena

Väldigt kunniga och ärligt tydliga 👍🏻

Ingela P
Hässleholm - Stattena

Mäklaren känns trygg och kunnig på sitt jobb. Hon tog sig tid att i lugn och ro visa runt och svara på alla frågor. Mäklaren stressade inte på köpet utan det kändes som att hon ville göra det så bra som möjligt för både köpare och säljare.

Anna R
Vittsjö

Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Vi hade en bra kommunikation och hon återkom snabbt med svar på mina frågor.

Karin E
Perstorp

Mäklaren Johan Nilsson har bemött oss med största respekt, kunnande och intresse av att göra ett gott arbete. Vi förväntade oss en snabbare försäljning, men marknaden och oförutsedda problem med huset gjorde att det drog ut på tiden. Johan har på alla sätt varit engagerad, initiativrik och aktiv under den tid det tagit att få vårt hus sålt.

Margaretha B
Hässleholm - Stattena

Mycket väl bemötta av mäklaren. Han var allert och drivande i sitt arbete. Mycket lösningsorienterad. Lätt att få tag på när vi hade frågor och kunde få träffas på kontoret när vi hade behov av det i vår sega process.

Lars-Göran E
Perstorp

Johan är en suverän person på alla sätt.

Carina O
Bjärnum

Bra bemötande, tog tag i allt med en gång

Susann G
Hässleholm - Bokeberg

Jag blev mycket bra bemött av mäklaren. Jag hade ganska höga förväntningar på mäklaren och personen i fråga levde upp till mina förväntningar. Min upplevelse av mäklaren i samband med mitt bostadsköp är att jag är helt nöjd med mäklaren.

Gunilla B
Hässleholm - Bokeberg

Mkt bra bemötande, tydlig och saklig. Över förväntan, positiv såg möjligheter som infriades.

Timothy F
Sösdala

Väldigt trevliga och informativa.

Viktor S
Hässleholm - Finjasjöpark

Mäklaren visade en imponerande förmåga att förstå våra behov och önskemål, vilket resulterade i en effektiv försäljningsstrategi. Genom professionell hantering av hela processen skapade de en trygg och lönsam affär för oss. Tack vare mäklarens kompetens är vi mycket nöjda med resultatet.

Tommy Anders E
Tyringe - Stenberget

Snabb och tydlig återkoppling efter intresseanmälan. Hus-visningen var väl förberedd och informativ. Överlag ett professionellt och kunnigt bemötande.

Per-Axel T
Perstorp

Mycket kundvänlig och öppen attityd. Lätt att kommunicera. Klara raka svar på våra frågor.

Hans H
Perstorp

Hej Allt har fungerat bra i lugnt tempo med en proffsig personal. Ända minuset är kostnaden , borde funnits en rabatt vid snabb försäljning

Marina H
Perstorp

Inget att klaga på. Trevligt bemötande. Tillgänglig mäklare sim återkoppla snabbt.

Magnus P
Bjärnum

Bra bemötande. Raka och snabba besked.

Besjan R
Hässleholm - Väster

Mäklaren levde upp till mina förväntningar då hon var duktig.

Anna-Maria D
Bjärnum

Med en ödmjuk approach och med tydlig info kring alla delar.

Lars A
Hässleholm - Stattena

1)Bemötandet var tillmötesgående 2)Vi hade förväntan på honom där hans trovärdighet skulle genomsyra visningen. Det han inte visste ringde han upp säljaren och tog reda på våra frågor. 3)En bra upplevelse.

Roland A
Perstorp

Vi är nöjda med mäklaren och den viktigaste att vi kunde nå honom när vi kontaktade honom.

Matilda L
Hässleholm - Hassellunden

Jag tycker jag har fått en bra upplevelse

Stefan N
Vinslöv

Seriöst och tryggt. Kommer rekommendera Fastighetsbyrån Hässleholm alla dagar i veckan. Vi är 💯 procent nöjda med både köp och försäljning.

Christer H
Hässleholm - Kristinehem

Bra jobbat av mäklaren. Nu är det väl 30 ord

Lena M
Garnisonen

En mycket trevlig och duktig mäklare , gör sitt bästa för att sälja i dessa dåliga tider !

Katarina Elisabet L
Hässleholm - Väster

Väldigt professionell mäklare som ger tydlig information och snabb återkoppling både vad gäller frågor och handläggning. Väldigt nöjd.

Robin N
Hässleholm - Sjörröd

Väldigt bra bemötande. Mäklaren skötte allt oerhört bra och smidigt. Rekommenderar varm Marcus Christensson.

Birgitta Ann-Kristin K
Perstorp

Mycket bra och trevligt bemötande

Stefan N
Garnisonen

Proffsigt och tydligt. Enkelt och smidigt. Vi är mycket nöjda

Eva Helen N
Tyringe

Vi blev bemötta mycket bra på alla vis. Mäklaren gjorde sitt yttersta för att sälja vår bostad. Vi har stort förtroende för Rebecka Binnergård (mäklaren) och fastighetsbyrån.

Ewa Vicky Marie P
Hästveda

Bra och proffsigt bemötande av mäklaren. Jag upplevde honom som ärlig och realistisk om hur marknaden ser ut just nu.. Han har även varit väldigt tillmötesgående med att svara på frågor och annan hjälp som behövts. Är mycket nöjd med allt från visning till försäljning.

Birgit Gunlis J
Stoby

Positivt. Inlyssnande. Proaktiv och intresserad. Lösningsfokuserad. Lätt att få kontakt med. Återkopplar regelbundet. Lätt att kommunicera med. Engagerad och driv.

Inger H
Hässleholm - Ljungdala

Jag är nöjd och mäklaren har verkligen gjort sitt jobb bra!

Jenny F
Hässleholm - Stattena

Superbra bemötande, snabba svar vid frågor, själva affären gick snabbt med bra resultat.

Claes-Bertil N
Sösdala

Utmärkt service, tillgänglighet. Snabb respons vid frågor.

Carl Erik A
Hässleholm - Väster

Fungerade väl. Tillmötesgående och effektivt och fortlöpande information.

Mats J
Skyrup

Helt ok hittills, tog reda på det jag ville veta

Lisbeth S
Hässleholm - Bokeberg

Då jag ej har träffat Mäklare personligen, får jag återkomma efter den 15 november 2023.

Christer T
Hässleholm - Bokeberg

Bra kunskap om såväl området som den aktuella bostaden/föreningen. Bra bemötande och service, snabb med att återkoppla. Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar och ett mycket bra engagemang.

Lena B
Bjärnum

Filip Hällefors är en duktig mäklare som inger kompetens, trygghet till både köpare och säljare. Ett trevligt sätt och uppförande. Genuint intresse att göra det bästa för båda parter. Problem lösare, Ger snabbt svar via mail.👍

Martin L
Sösdala

Professionellt rutinerat vet hur det går till

Peter H
Hässleholm - Djupadal

Mycket bra bemötande och allting proffsigt rakt igenom.

Kenneth R
Tyringe

Seriöst .Professionella. massa af hjälpa med alt man har frågat om .vil rekommenderar dem till alla . Det har varit et helt professionella skötte.

Roland M
Ballingslöv

Bemötande var bra men förväntningarna på mäklaren var bra. värderingen var fel med tanke på den ekonomi vi befinner oss i.

Helene S
Perstorp

Trevlig, tydlig och duktig. Kan sitt arbete väl och lite till. Vi är nöjda. Mvh Helene & Jonny

Christina H
Farstorp

Jag har blivit bra bemött på ett professionellt sätt och är helt nöjd med utgången av försäljningen.

Johanna E
Hässleholm - Ljungdala

Kunnig, duktig och trevlig mäklare. Effektiv. Det hon inte visste om fastigheten, vilket inte var mkt, tog hon reda på. Bra info på hemsidan inför köp och flytt - bra m checklistorna!

Christian P
Hästveda

Fungerat riktigt bra. Både med försäljning av huset i verum och nu köpet av nya huset.

ODD T
Hästveda

Mycket trevligt och professionellt bemötande.

Monica L
Hästveda

Kunniga, smidiga och lyhörda. Vi är mycket nöjda

Erica B
Hästveda

Lätt att ha med att göra och inget krångel.