Jasmine Ståhl

Läs vad 17 Läs vad Jasmine Ståhl

• Farjola P
    Farjola P skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-03-25

Absolutely fantastic work/service, and we would definitely recommend Jasmine Ståhl as a real estate agent. The process of selling our apartment went very smooth and all was handled professionally. Worth it. Läs mer
  • andréa a skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-03-17

Innan försäljningen av min lägenhet träffade jag mäklare från tre olika byråer. Jasmine Ståhl på Fastighetsbyrån kändes kompetent, erfaren och genuint engagerad i mig som säljare. Valet föll därför på henne, ett av de bättre val jag gjort visade det sig. Jasmines engagemang, driv och tydlighet gjorde försäljningen förstaklassig. Allt ifrån första möte och fotografering till hantering av spekulanter, budgivning och slutligen en lyckad affär. Mina varmaste rekommendationer. Hon kommer sälja mina hem så länge jag bor i Solna! Läs mer
  • Hanna
    Hanna skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-03-13

Jag skulle vilja ge mina varmaste rekommendationer till mäklaren Jasmine Ståhl. Hon är en otroligt skicklig och professionell mäklare på alla sätt som oavsett tid på dygnet fanns tillhands för mig. Med sitt stora engagemang, känsla för service och mjuka framtoning utmärker hon sig som en mäklare i absoluta toppklass. Jasmine har gjort ett fantastiskt jobb i försäljningen av min lägenhet som hon hjälpte mig att få rekordbra betalt för, rekommenderade henne därför till mina föräldrar vars lägenhet hon också sålde för all-time-high-pris! Läs mer
  • Yavar S skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-03-12

När vi köpte vår bostad var Jasmine mäklaren. Vi fick då ett jättefint och bra intryck av lägenheten. Sen gick allt väldigt snabbt och Jasmine fick oss att hela tiden ha koll på läget hela vägen tills att alla papperna var påskrivna. Vi valde självklart att Jasmine skulle sälja vår lägenhet och då insåg vi ännu tydligare hur professionell, hjälpsam och engagerad hon är. Rekommenderar henne för alla som vill jobba med den bästa och mest engagerade mäklaren. Läs mer
  • Ayse skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-03-10

Om ni vill ha en ambitiös, professionel och serviceinriktad mäklare ska ni helt enkelt anlita Jasmine Ståhl. Hon är alltid tillgänglig och hjälpsam med allt. Tack vare hennes professionalitet och engagemang gick lägenhetsförsäljningen mycket smidigt så jag kommer att både köpa och sälja via henne framöver. Rekommenderar henne starkt för alla som vill jobba med den bästa mäklaren. Läs mer
  • Alexander
    Alexander skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-03-10

Jag vill ge mina varmaste rekommendationer till Jasmine Ståhl. Jag måste säga att jag aldrig har erfarit sådant engagemang vid tidigare samarbete med fastighetsmäklare. Hennes professionalitet är extraordinär. Hon är värd alla rosor i världen. Läs mer
  • johanna a skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-03-09

Jag vill tacka fastighetsbyrån, men framförallt vill jag säga ett stort tack till Jasmine Ståhl. Det är inte lätt att sälja sin lägenhet, särskilt när man är lite ringrostig på den fronten. Men jag fick turen att jobba med Jasmine Ståhl, en mycket professionell fastighetsmäklare. Hon har hjälpt mig med alla beslut och svarat på mina alla funderingar, helt enkelt så har hon stöttat mig från ruta ett och fram till mål. Rekommenderar henne starkt till andra. Nästa gång jag ska sälja så vet jag i alla fall vem jag kommer ringa! Läs mer
    Alexander gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge