Krister Florin

Krister Florin

Krister Florin är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Krister Florin har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.6. Krister Florin har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

118 omdömen om Krister Florin

Pålitlig och inger förtroende

Pia Margareta I
Sålde sitt hus med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Österhaninge

Krister hade ett trevligt och lugnt bemötande. Höll oss informerade och var tillgänglig under hela säljprocessen. Slutresultatet blev över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Krister.

Eva Å
Sålde sitt hus med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Österhaninge

Ett mycket professionellt, lugnt och förtroendegivande bemötande av Krister. Hans förslag på upplägg med att lägga ut objektet som På Gång en period var bra för att skapa intresse. Han hanterade visningarna och intresseförfrågningarna med många intressenter på ett bra sätt och gav mycket bra återkopplingar till oss under hela processen. Vi är mycket nöjda med Krister och kan verkligen rekommendera honom. Bra jobbat !!!!

Chathuri P
Köpte sitt hus med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vega - Kolartorp

Good communication. Flexible and attending

Göran S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vega - Kolartorp

Tillgänglig, tillmötesgående, kunnig och kompetent

Maricor R

Professionella och fick svar på frågor. Serviceminded!

Giedre L
Centralt

It was very nice, helped me with questions about apartment! Explain me with agreement! Good job and recommend :)

Peter C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Krister Florin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vistaberg

Väldigt professionell rakt igenom. Är verkligen nöjd med Krister. Min starka rekommendation

Else-marie H

Trevligt och lugnt bemötande. Kollade upp och svarade snabbt på ställda frågor.

Ronnie J

Har ingen uppfattning om honom. Har endast pratat med honom i telefon ca 2 minuter. Var tvungen att sätta betyg som inte är relevant med tanke på ovan men för att komma vidare.