Maria Stenermark

Maria Stenermark

Maria Stenermark är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Maria Stenermark har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Maria Stenermark har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.5. Maria Stenermark har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

97 omdömen om Maria Stenermark

Sedan starten hos Reco 2014
Rosario A
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta/stensängen

Marie en utmärk mäklare för oss. Hela tiden haft ett trevligt bemötande och kontinuerligt besvarat alla våra frågor. Hon har lyckats både att följa upp våra bud och ställa frågor, men utan att upplevas som jobbig. Hon har även följt upp efter avtalsskrivning, vilket är extra trevligt. Vi skulle rekommendera henne som mäklare.

Anna B
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta/stensängen

Maria Stenermark har under hela processen av försäljningen av våran bostad haft ett professionellt bemötande, varit informativ under hela tiden, har stor kunskap inom sitt yrke , fått oss att känna oss trygga hela vägen, samtidigt som hon fick oss att känna att vi är ett team som jobbar för samma mål. Maria i sin arbetstillfällen som mäklar hela tiden varit respektfull och tillmötesgående. Personligen skulle jag rekommendera Maria varje dag till alla som behöver hjälp med försäljning av sin bostad. Är super nöjd med hela försäljningen från start till slut. Topp betyg⭐️

Veronika P
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta/stensängen

Caring and helpful. Prepared and could answer all the questions we had.

Sebastian E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Maria hjälpe mig med försäljning för ca 9 år sedan och redan då var jag super nöjd, och när det vart dags igen så var hon här och hjälpte till. Finns inget annat än att säga än professionell, kunnig, hjälpsam och med en senior pondus och trygghet. Rekomenders varmt

Dan E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Artig och kompetens och lyssnade av kund Såg till att köpet blev av

Kaja Magdalena E
Centrala Huddinge

Trevligt och professionellt bemötande och handhavande. Rekommenderas starkt.

Håkan L
Segeltorp

Jag blev väldigt trevligt bemött och Maria gjorde ett seriöst och positivt intryck. Maria kunde redogöra för den infon som jag tyckte var intressant och jag upplever att hon gjorde ett bra jobb. Tydlig och var tydlig i kommunikationen.

Svar från Maria Stenermark

Tack Håkan. Så roligt att höra att du känner dig nöjd i ditt bostadsköp. /Maria

ALI K
Skrev om Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Maria was not successful with Selling our house in Huddinge. She was not available for conversation afte 4 PM. She is good in knowing the rules. She had hard time to accept the failure when we asked for canceling the contract. She gave us a letter of cancellation (black list) with a 35 people who may contacted her for our house. Be carefull, if you do not succeed to sell the house with her then you will end up with a long list of potential customers (who amy contacted her) as black list which make it difficult for you to...

Malin H
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Stenermark en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vistaberg

Sålde hus. Uppfyllde mina förväntningar på hur det går till att sälja ett hus. Hon hade ett fantastiskt bemötande. Ställde upp och svarade på frågor i tid och otid. Såg till att jag fick den informationen jag behövde och frågade efter. En klippa!!

Selma A
Segeltorp

Maria Stenmark är en suverän mäklare som alltid finns till hands och hjälp.