Mikael Grans

Mikael Grans

Mikael Grans är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Mikael Grans har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Mikael Grans har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.8. Mikael Grans har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

140 omdömen om Mikael Grans

Sedan starten hos Reco 2017
Rishad S
Kästa

Lätt att nå. Super driven, trevlig och pålitlig

Thineskumar T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Väldigt trevligt och tillmötesgående mäklare. Rekommenderar honom varmt.

Markus Erik Johan G
Fullersta

Det är lätt att slänga sig med superlativ kring Mikael, så jag gör en omvänd recension Många mäklare jag har stött på är: - Ointresserade av affären annat än för sin egen plånbok. - Inte nyfikna av de inblandade människorna eller deras ambition med försäljning/ köp - Dryga - Okunniga - Stroppiga - Chaufförer av tyska bilar (och lite för nöjda över faktumet, för att det ska vara klädsamt) - Svåra att nå - Ogenuina - Styva i korken - Försvunna likt en avlöning när affären är avslutad. - Skrev jag dryga? -...

Daniel S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Grans en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Bra, tålmodig och proffsig. Lugn i sitt agerande samt enkel och bra i dialogen. Jag kan verkligen rekommendera Mikael!

Muntadar Salam S
Sörskogen

Smidig och snabb försäljning av vår hus och Mikael Grans rekommenderas som mäklare. Pålitlig! Stilig! Mikael Grans är en mäklare att lita på och som gör ett bra. Viking krigare man, krigar för få din fastighet såld.

Mariann A
Stuvsta

Trevlig och lätt att ha att göra med. Alltid tillgänglig vid frågor och återkopplar efter visningar. Lugn, förtroendegivande, ärlig. Gav inte upp trots många visningar på en svår marknad. Jag kan rekommendera Mikael.

Parfait M
Vårby

Mikael's smiling all the time. It made calm every time I had a discussion with him. He is also reliable.

Grace U
Vårby

För varje problem hittade Mikael en lösning och alltid med glädje och tålamod.

Kalle G
Gladö Kvarn

Bästa mäklaren jag haft, personlig och förtroendeingivande. Seriös och vill lyssna på kunden samt ge en bra råd.

Noophian F
Stuvsta

Jag tycker han har skött sig bra och jag är nöjd med samarbetet med Mikael Grans! Med vänlig hälsning, Noophian Falkenström