Amanda Jergees

Amanda Jergees

Amanda Jergees är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Amanda Jergees har varit registrerad mäklare sedan 2023-11. Amanda Jergees har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Amanda Jergees har haft 3 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

4 omdömen om Amanda Jergees

Sedan starten hos Reco 2024
Rojin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Jergees en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

Amanda är den effektivaste och mest tillmötesgående mäklaren jag haft att göra med. Hon lyckades sälja min bostad på enbart två arbetsdagar utan att ens lägga upp annons. Vidare är hon alltid anträffbar och ser till att kunden känner sig trygg med försäljning. Rekommenderar henne starkt!

Amal Emma K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Jergees en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Barkarbystaden

Helt fantastisk och hjälpsam mäklare, grymt bemötande. Levde upp till alla våra förväntningar, kunde inte ha förväntat mig en bättre service!

Daniel K

Tydlig, trevlig, bra kommunikation

Jacob A
Kallhäll

Amanda var jätte bra, får inte glömma hennes kollega Ahmed som kunde lösa en privatvisning på så kort varsel! Toppen firma super nöjd!