Amanda Jergees

Amanda Jergees

Amanda Jergees är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Amanda Jergees har varit registrerad mäklare sedan 2023-11. Amanda Jergees har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Jergees har haft 6 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

11 omdömen om Amanda Jergees

Sedan starten hos Reco 2024
Saurabh T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Jergees en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Viksjö

I'm grateful for Amanda tireless efforts in getting my house sold quickly and efficiently. I truly appreciate her hard work and expertise throughout the selling process.

Jonathan A
Jakobsberg

Vi är väldigt nöjda med Amanda, mycket trevlig och informativ om allt man behöver veta för en försäljning av lägenheten. Svarar snabbt när man hör av sig och har ingenting negativt att säga om Amanda Kan starkt rekommendera Amanda till andra

Nabil H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Jergees en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Trevligt bemötande, professionell och behjälplig. Hittills har allt gått väldigt smidigt till. Bästa mäklaren jag haft att göra med.

Almir B
Jakobsberg

Väldigt trevlig och professionell mäklare, gick smidigt och snabbt.

Norah S
Jakobsberg

Amanda är supertrevlig och tillmötesgående. Jag rekommenderar henne starkt.

Mario J
Jakobsberg

Professionell, trevlig och hjälpsam. Det har inte varit några problem alls med samarbetet under hela försäljningen av bostaden, hon visade tydligt hur villig och engagerad hon var på få objektet såld. Kan starkt rekommendera henne!

Åke S
Jakobsberg

Jag blev bemöt på bästa sätt, och jag är mycket nöjd.

Rojin A
Kallhäll

Amanda är den effektivaste och mest tillmötesgående mäklaren jag haft att göra med. Hon lyckades sälja min bostad på enbart två arbetsdagar utan att ens lägga upp annons. Vidare är hon alltid anträffbar och ser till att kunden känner sig trygg med försäljning. Rekommenderar henne starkt!

Amal Emma K
Barkarbystaden

Helt fantastisk och hjälpsam mäklare, grymt bemötande. Levde upp till alla våra förväntningar, kunde inte ha förväntat mig en bättre service!

Daniel K
Kallhäll