Linus Lindholm
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att få hjälpa både köpare och säljare med deras största affär i livet. Jag gillar även att den ena dagen inte är den andra lik och att man får träffa alla typer av människor. Tillfredsställande jobb!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för att göra mina kunder nöjda! En nöjd köpare och en nöjd säljare är vad mitt jobb går ut på. På dessa grunder tycker jag att man ska välja mig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag med min familj, reser eller spelar och komponerar musik i min lilla studio.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus precis vid vattnet eller varför inte en mysig lägenhet i Paris. Läs mer

Läs vad 142 Läs vad Linus Lindholm

• Robert L köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-08-09

Sköldinge
    Jag har köpt ett hus i sköldinge och det har fungerat ok. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Per-Arne D köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-04

Björkvik
    Fritidshus med tomt Dalbylund 2.

Mycket trevligt :)

Jag förväntad att mäklaren skulle vara insatt i fastigheten och hantera affären professionellt. Japp!

Husaffären var snabb, smidig och problemfri.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Svante V köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-01

Baggetorp
    Linus har på ett aktivt sätt representerat säljaren och tagit väl hand om mina intressen.
    Han har i alla frågeställningar från mig återkopplat med ett konkret svar och framförallt snabbt.
    Linus har vid alla tillfällen försökt hitta smidiga lösningar oavsett komplexitet.
    Dock så gav Linus i slutskedet en nästan panik artat stress vad gäller dagarna innan kontrakt skrivning.
    Den delen gav mig känslan av att ngt inte är helt ok.
    Detta skede av affären är känslig för köparen och här kunde Linus vara mer lyssnande och istället för att "forcera" vara mer professionell i agerandet.
    Jag ger trots den lila kritik Linus ett gott omdöme

/svante Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Nils Urban P sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-06-30

Valla
    Bra jobbat av Linus Lindholm både vid köp och försäljning. Läs mer
  • Sari Johanna H
    Sari Johanna H sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-06-29

Norr
    Trevlig och glad, tycker att han känns personlig och engagerad Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Camilla V sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-06-19

Centralt
    Linus Lindholm är en toppen mäklare som utför sitt arbete med noggrannhet och sätter kunden i framkanten. Är absolut nöjd med hans insats och skulle rekommendera honom till en närstående vid behov. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Per Christian Maurits C sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-06-17

Sköldinge
    Sålde mitt hus via Linus, han var väldigt trevlig och hjälpsam samt förklarade hela vägen genom försäljningen vad jag behövde göra och vad som kommer ske. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Jennie Maria Å
    Jennie Maria Å sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-06-09

Björkvik
    Fantastiskt bra mäklare som hjälpte oss att sälja vår sommarpärla vi haft i ägo i 17 år. Redan från start kändes det oerhört tryggt med Linus. En superhärlig, trevlig och väldigt professionell mäklare. Bra på att informera och hålls oss uppdaterade genom hela försäljningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Johan N köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-05-31

Marmorbyn
    Jag har köpt ett hus i Marmorbyn där Linus var mäklare.

Han uppträdde väldigt proffsigt och hade bra kolla på vad han sålde. han hjälpte oss de sista dagarna och såg till att huset var städat och fint vid övertagandet.

Vi är så pass nöjda med Linus att vi kommer anlita honom vid försäljning av min föräldrars hus i Laggarhult framöver. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Elin Sara Margareta B sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-05-18

Väster
    Vi sålde ett hus i katrineholm. Linus lyssnade på oss och svarade på våra frågor dag som kväll. Rekommenderar han väldigt mkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson