Linus Lindholm
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att få hjälpa både köpare och säljare med deras största affär i livet. Jag gillar även att den ena dagen inte är den andra lik och att man får träffa alla typer av människor. Tillfredsställande jobb!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för att göra mina kunder nöjda! En nöjd köpare och en nöjd säljare är vad mitt jobb går ut på. På dessa grunder tycker jag att man ska välja mig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag med min familj, reser eller spelar och komponerar musik i min lilla studio.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus precis vid vattnet eller varför inte en mysig lägenhet i Paris. Läs mer

Läs vad 119 kunder tycker om Linus Lindholm

• Gunilla Marianne G sålde sin bostad med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-27

Linus har sålt mitt hus i Fågelöby.

Linus har från första början, under alla visningar, tills affären var i hamn varit otroligt positiv. Att vara positiv smittar av sig på alla, både på mig och på hugade spekulanter. En otroligt viktig egenskap. Linus får även högsta betyg i att informera mig fortlöpande. Det har varit uppskattat och trevligt.

Linus är dessutom charmig, i samma klass som min son!

Skämt åsido jag är supernöjd med Linus bemötande. Jag kan inte nog berömma hans naturliga sätt, humor och charm.

Tyvärr har jag för tillfället inga fler hus att sälja! Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Lars-Åke B köpte sin bostad med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-26

Köpt Vårnäs 1, lantligt läge i Vingåker och Linus fanns alltid till hands på bästa sätt genom hela köptiden. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Lars Oskar A sålde sin bostad med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-20

Jag gar sålt en tomt

Bästa tänkbara bemötande

Förväntningarna på att sälja en tomt var inte jättehöga men det fixade Linus jättebra

Det fungerade väldigt bra från första mötet till vi skrev under papperen, utmärkt skött. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Christer B skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-20

En fantastiskt trevlig, ödmjuk, hjälpsam och sakkunnig mäklare som gav förstklassigt support, stöd och information genom hela affären. Läs mer
  • 2018-11-01

Linus är en glad,omtänksam och vänlig kille!
    Jag är en ensam gammal tant som sålt ett litet och gammalt hus på landet. Jag behövde mycket stöd och hjälp och det fick jag. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Lennart V sålde sin bostad med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-10-11

Linus har varit en mycket trygg och trevlig mäklare!
    Han har varit lätt att komma i kontakt med, snabb att besvara frågor via telefon och mail.

Han uppfyllde våra förväntningar på ett bra och trevligt sätt och ingav förtroende genom sitt lugn.
    Vi kan varmt rekommendera Linus Lindholm som fastighetsmäklare!

Lennart W Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Annika W köpte sin bostad med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-10-10

Köpt fritidshus.
    Bra service, bra bemötande, inger förtroende.
    Förväntningarna var en påläst mäklare. Utfallet blev bra dock svårt att få fram info om huset då inga efterlevande fanns att fråga.
    Tycker ändå att mäklaren gjorde ett fint jobb. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Maria Lili E sålde sin bostad med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-10-06

Jag har sålt en villa. Linus var väldigt trevlig. Han förklarade bra och tydligt. Han har svarat snabbt och bra på alla smsfrågor jag haft och bra information under budgivningsdagarna.
    Absolut en mäklare jag kan rekommendera.
    Lili Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Mats E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-09-20

Vi har köpt en sommarstuga via Linus Lindholm och Fredrik Öjdahl. Vi fick en mycket öppen och personlig dialog som vi verkligen uppskattade, och blev självklart även mycket professionellt bemöta. Hela processen från förhandsinformation till övertagande fungerade perfekt!
    Vi är mycket nöjda med hur Linus och Fredrik agerade och skulle utan tvekan anlita dom om vi skulle behöva en mäklare i framtiden Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Sevan O skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-09-19

Vi köpte en villa det var trevligt bemötande av mäklaren han svarade på alla frågor som ställdes och förklarade väldigt bra kontrakten och allt annat dom vi frågade honom. Jag tycker det var bra samarbeta med honom och kan rekommendera till andra. Tack Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson