Annakarin Revell
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 72 Läs vad Annakarin Revell

• Lena S sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-03-28

Jag sålde mitt hus
    Jag blev väl bemött och hon var tålmodig med mina frågor och gav mig information om allt . Hon var tålmodig
    Jag hade inga förväntningar var helt ovetande om hur man gör Vi höll på en lång tid innan jag bestämde mig och hon fanns där för mig

Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-03-15

Mycket bra upplevelser, hjälp med allt vi kunde tänka oss och fina resultat och trevligt bemötande. Har styrt upp allt runt omkring också med kontakter och deklarationer på ett bra sätt. Läs mer
  • Lina B sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-11-29

Anlitade Annakarin när vi skulle sälja vår villa. Upplevelsen av det hela är vi mycket nöjda med. Haft en bra kommunikation och har alltid blivit bemötta på ett trevligt sätt:) rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Jesper A köpte sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-11-17

Gick väldigt smidigt och fick väldigt mycket hjälp och förklarade saker mycket bra. Läs mer
  • Christopher G köpte sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-11-11

Köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett mycket bra och tillmötesgående sätt. Jättebra upplevelse av hela köpprocessen. Tack! Läs mer
  • Eino H sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-10-27

Vi har sålt vår villa Kilslund 1:38. När vi kontaktade Fastighetsbyrån, valde vi specifikt Annakarin Revell som fastighetsmäklare. Hon genomförde försäljningen på ett proffsigt och trovärdigt sätt. Vi kommer att rekommendera Fastighetsbyrån och Annakarin Revell.
    M.v.h
    Monica o Eino Haglund Läs mer
  • Carina L köpte sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-10-27

Köpt en mindre bostadsrätt. Sålt en större bostadsrätt. Vi blev väldigt bra bemötta. Båda affärerna gick smidigt. Om man undrade över något så fick man svar på frågorna på ett tillfredsställande sätt. Kontakten har har varit mycket bra, Anna-karin är trevlig och lätt att prata med. Läs mer
  • Fredrik K sålde sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-10-19

Oerhört skicklig mäklare. Glad positiv. Full av energi. Ambitiös. Trevlig. Kan rekommendera henne för er som vill sälja👍😃 Läs mer
  • Julia J köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-10-13

Jag och min kära sambo blev nyligen stola husägare! Stort tack till Anna-Karin som varit en suverän mäklare genom vårt husköp! Läs mer
  • Per-Olof P sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-10-08

Sålt sommarbostad.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Budgivningen gick bra och försäljningspriset blev mer än förväntat.
    Annakarin Revell kan verkligen rekommenderas som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kil