Annakarin Revell

Annakarin Revell

Annakarin Revell är mäklare på Fastighetsbyrån Kil

Annakarin Revell har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Annakarin Revell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.5. Annakarin Revell har haft 34 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 89 Läs vad Annakarin Revell

• köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    2021-07-26
    Väldigt trevligt bemötande. Bra kunskaper om huset och lätt att skriva kontrakt med.
    2021-07-24
    vi är mycket nöyd med Annakarin som mäklare vid försäljning av fastigheten.
    Mycket klar med alla informationer.
  • Hans E
    sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    2021-06-14
    Annakarin är en mycket proffesionell mäklare som lyssnade på vad jag tyckte var viktigt.
    Hon har absolut motsvarar de förväntningar jag hade.
    Kan starkt rekommendera henne.
    2021-06-13
    Kommunikation har enbart tagits med ena parten och jag har känt mig åtsidosatt och inte alls involverad i säljandet utav vårt hus.
    När kommunikation skett har tonen varit kall och kort.
    Jag kommer inte rekommendera denna mäklare till nära och kära vid framtida försäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    2021-04-13
    Grymt nöjd med försäljningen av min bostadsrätt.

Anna-Karin var otroligt lyhörd och noggrann i sitt arbete, vilket gjorde att försäljningen blev väldigt smidig.

Vi hade ett otroligt bra samarbete från första stund, då Anna-Karin kör med öppna kort och raka puckar. Vilket jag tycker är viktigt hos en mäklare.

Anna-Karin har ett otroligt bra kunnande och lämnar inget åt slumpen, vilket inger ett stort lugn både som säljare och köpare.

Med Anna-Karin får man kvalité, då hon gör sitt yttersta för att försäljningen skall gå så smidigt som möjligt för alla parter.

Jag rekommenderar Anna-Karin alla dagar i veckan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    2021-03-27
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och hade koll på det som en mäklare bör ha koll på. Inget som inte fungerade bra.
    2021-03-23
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Anna-Karin och allt ha gått väldigt smidigt och snabbt
    Sen har det känts tryggt hela tiden och att hon har bra koll på allt
    2020-12-11
    Köpt Lägenhet
    Snabbt och enkel Affär
    • Centralt
    2020-11-13
    Annakarin inget ett lugn och stort förtroende vid en bostadsföesäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    2020-10-22
    Köpt fritidshus. Mycket trevligt bemötande av mäklaren vid visning. Processen efter visning med köpekontrakt och övrigt administrativt skött på ett mycket bra sätt. Alltid tillgänglig för frågeställningar.
    Sammanfattningsvis, en helt klanderfri insats av mäklaren. Kan inte önska mer.