Mäklare Värmland Kil Fastighetsbyrån Kil Annakarin Revell
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 61 Läs vad Annakarin Revell

• Madelene E köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-07-29

Köpt bostad med Anna-Karin som mäklare, mycket erfaren och väldigt trevlig människa, vi tyckte mycket om henne.
    Vi skulle definitivt ringa henne om vi vill komma i kontakt med mäklare igen. Läs mer
  • Sigbritt J sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-07-26

tycker hon var bra vi hade bra kontakt när vi skulle sälj vårat hus vi har inget att anmärka på Läs mer
  • Carola A sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-07-10

Sålt min villa.
    Professionellt och bra bemötande.
    Tryggt. Läs mer
  • Barbro O köpte sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-05-27

Mycket trevlig och professionell. Har kunnat prata med henne om alla mina funderingar. Jag har köpt en 3 rums lägenhet och hon har hjälpt mig att sälja mitt hus. Kan verkligen rekommendera henne. Hörde även av säljaren till lägenheten jag köpt att Annakarin sålt deras hus så det var självklart för dom att välja samma mäklare vid denna försäljning. Läs mer
    2019-06-10 Annakarin R svarar Barbro O
    Tack Barbro, roligt att höra. Har varit ett nöje att samarbeta med dig.
  • Ann-chatrin J sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-04-25

sålt hus. Anna-Karin har varit toppen alltid återkopplat när hon lovat och mer därtil!
    Våra tankar kring priset blev mycket högre än förväntat. Läs mer
    2019-04-25 Annakarin R svarar Ann-chatrin J
    Jag tackar för de fina orden och det glädjer mig att ni är nöjda.
  • Karin Bohlin H sålde sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-04-02

Anna-Karin har sålt två objekt åt oss de senaste fyra åren och vi har varit mycket nöjda båda gångerna. Hon är engagerad och kunnig i sin proffesion.
    Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-04-25 Annakarin R svarar Karin Bohlin H
    Tack, det är med glädje jag hjälper er vidare i framtida affärer.
  • Marita J sålde sin bostad med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2018-12-02

Sålt en villa.
    Mäklaren var tydlig i sin beskrivning vad som skulle göras.
    Trevlig och bra Mäklare Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2018-09-18

Mycket trevlig och behjälplig. Är mycket nöjd med min bostadsaffär. Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2018-09-16

Jag har sålt en lägenhet i Kil och har fått professionell hjälp av Annakarin. Då jag inte har mycket erfarenhet av försäljning av bostadsrätter så behövde jag en bra, tydlig och enkel mäklare att jobba med och det fick jag verkligen!
    Min upplevelse är mer än bra och jag rekommenderar Annakarin till alla som vill få en smidig försäljning av sin bostadsrätt! Läs mer
  • Emma I skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2018-09-13

Mycket kompetent, trevligt och tryggt bemötande vad gäller försäljningen av vårt fritidshus! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kil

Annakarin Revell