Annakarin Revell
Registrerad mäklare sedan 2012-10-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-07-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 78 Läs vad Annakarin Revell

• Lars U köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-07-26

Min fru och jag har köpt ett fritidshus i Säbytorp ca 1 mil norr om Kil. Annakarin var vår mäklare och hon har skött sitt uppdrag alldeles utmärkt. Alltid vänlig och effektiv i sin yrkesutövning har hon gjort allt för att underlätta vårt köp. Eftersom vi bara anlitat en mäklare vid ett tillfälle tidigare hade vi inga speciella förväntningar på denna yrkeskategori, men vi vi har svårt att tro att man kan sköta sin uppgift bättre än Annakarin. Läs mer
  • Anne V köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-07-24

Vi har köpt ett fritidshus. Mäklaren proffsig o vi har blivit bra bemötta. Toppbetyg på allt! Läs mer
  • Christine R köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-07-24

Mycket bra, hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • Eva V sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-06-15

Jag har via Annakarin Revell sålt ett fritidshus.

Annakarin Revell har agerat professionellt under hela perioden.
    Hon ger alltid klara svar vid frågor och är kunnig.
    Annakarin inger förtroende. Läs mer
  • Heidi B sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-06-14

Såld en gård med stort hus, och många stugor . Bra bemötande , och fick mer än jag trodde . Så nöjd Läs mer
  • Birgitta S sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-05-28

Jag har aldrig stått inför uppgiften att sälja ett hus.
    Det var mer komplicerat än jag tänkt mig.
    I denna min situation, var jag mycket tacksam för den positiva support jag fick av Annacarin R på Fastighetsbyrån. Särskilt med tanke på de coronatider som är, och de säkerhetsåtgärder som vidtogs vid visningarna av mitt hus. Tack för din hjälp!

Hälsningar från Birgitta S. Läs mer
  • Lena S sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-03-28

Jag sålde mitt hus
    Jag blev väl bemött och hon var tålmodig med mina frågor och gav mig information om allt . Hon var tålmodig
    Jag hade inga förväntningar var helt ovetande om hur man gör Vi höll på en lång tid innan jag bestämde mig och hon fanns där för mig

Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-03-15

Mycket bra upplevelser, hjälp med allt vi kunde tänka oss och fina resultat och trevligt bemötande. Har styrt upp allt runt omkring också med kontakter och deklarationer på ett bra sätt. Läs mer
  • Lina B sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-11-29

Anlitade Annakarin när vi skulle sälja vår villa. Upplevelsen av det hela är vi mycket nöjda med. Haft en bra kommunikation och har alltid blivit bemötta på ett trevligt sätt:) rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Jesper A köpte sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-11-17

2:a
    Gick väldigt smidigt och fick väldigt mycket hjälp och förklarade saker mycket bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kil

Annakarin Revell