Läs vad 47 Läs vad Henrik Lindgrén

• 2020-10-26
    Sålt en villa. Vi fick ett mycket tryggt och lugnt bemötande av Henrik och resultatet av det försäljningen gick över våra förväntningar.
    Ruth Nellie Emilia A
    • 130.0 m²
    • Lindome | Barnsjön
  • 2020-06-01
    Henrik var till stor hjälp då jag sålde min villa. Han återkopplade ständigt läget till mig och hans engagemang var över förväntan.
    Darsem K
    • 110.0 m²
    • Lindome | Kyrkängen
  • 2019-11-17
    Trevligt, kunnig och hjälpsam.
    Jonas C
    • 51.0 m²
    • Kållered | Livered
  • 2019-11-07
    Både köpt och sålt
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Snabb och smidig hantering med info genom helt affären
    Richard M
    • 135.0 m²
  • 2019-11-05
    Vi både köpte en villa samt sålde vårt radhus med hjälp av Henrik på Fastigheysbyrån. Det gick smidigt med köpet samt att det var väldigt bra med samma mäklare för försäljning av vårt boende. Smidig och snabb affär som vi är väldigt nöjda med.
    Linda Marie M
    • 135.0 m²
  • 2019-10-11
    Köpte hus. Henrik var trevlig, tillmötesgående och professionell.
    Jakob F
    • 180.0 m²
    • Hulelyckan
  • 2019-09-30
    Har sålt mitt lilla radhus med hjälp av Henrik Lindgren. En mycket kunnig mäklare. Väldigt positiv och trevlig. Och vägledde mig väldigt bra inför försäljningen. Om jag någon gång skulle anlita någon mäklare igen hade jag absolut anlitat eller rekommenderat Henrik.
    Ann Ingegerd Christina K
    • 51.0 m²
    • Kållered | Livered
  • 2019-09-17
    Vi har köpt vår första villa av Henrik i Toltorpsdalen och är supernöjda med bemötandet vi fick. Henrik är påläst, engagerad och genuin; vi gillar han skarpt!
    Lovisa H
    • 110.0 m²
    • Krokslätt
  • 2019-06-14
    Sålt villa i Kållered
    Bra bemött, med en trygg känsla
    Mötte upp till mina förväntningar
    Helt enkelt en bra mäklare som jag kan rekommendera!
    Claes Mikael J
    • 150.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Tack tack Mikael men hade ju hoppats på en 5:a:-)
    Henrik Lindgrén

Henrik Lindgrén

Visa svar
  • 2019-05-10
    Andra huset jag köper via Henrik!
    Engagerad och hjälpsam!
    //Jonas
    Jonas Ö
    Jonas Ö
    • 210.0 m²
    • Lindome | Höganäs
    köpte sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte