Henrik Lindgrén
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 39 Läs vad Henrik Lindgrén

• Claes Mikael J sålde sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-14

Kållered | Tulebo
    Sålt villa i Kållered
    Bra bemött, med en trygg känsla
    Mötte upp till mina förväntningar
    Helt enkelt en bra mäklare som jag kan rekommendera! Läs mer
    2019-06-14 Henrik L svarar Claes Mikael J
    Tack tack Mikael men hade ju hoppats på en 5:a:-)
  • Jonas Ö
    Jonas Ö köpte sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-10

Lindome | Höganäs
    Andra huset jag köper via Henrik!
    Engagerad och hjälpsam!
    //Jonas Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Ida D köpte sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-08

Solängen
    Bra och smidigt skött på alla sätt! Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Bertil Alvar M sålde sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-16

Lindome | Valås
    Sålt bostad bemötandet mycket bra.Allting funkade utmärkt Läs mer
  • Kjell Rickard B
    Kjell Rickard B sålde sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-03-13

Lindome | Valås
    Jag valde Henrik som mäklare för att sälja min villa.

Trots svårt läge på bostadsmarknaden vägledde han mig fram till en bra lösning för mig. Läs mer
    2019-03-19 Henrik L svarar Kjell Rickard B
    Tack Kjell för denna fina rekommendation, väldigt trevligt att kunna samarbeta med en öppen och bemötande dialog med dig under hela processen! Mvh Henrik
    Henrik L gillar detta
  • Soheila E sålde sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-15

Åby
    Henrik harhjälp oss att sälja vårt hus och jan har alltid varit tillgänglig och hjälpsam.
    Lätt att bolla ideer med honom och fick tips när det behövdes. Läs mer
  • Bengt Anders M skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-21

Jag har sålt en villa i Mölndal, o kontaktade Fastighetsbyrån i Mölndal o fick kontakt med Henrik. Han hjälpte till mycket bra under hela processen, samt att han fanns alltid tillgänglig vid frågor o avslutade affären på ett för mig riktigt bra sätt.

Så helhets intrycket av vårt samarbete är mycket bra ! Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Caroline Marie N köpte sin bostad med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-28

Har köpt Gamla Bergavägen 3, Lindome. Sålt: Viktors Väg 14, Lindome. Det har gått jättebra och vi upplever ett bra och professionellt bemötande i bägge affärens! Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Jenny Victoria H sålde sin bostad med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-27

Henrik har uppträtt lugnt och tryggt i en för mig rätt stressande situation då jag har sålt mitt hus. Mina förväntningar var att mäklaren skulle göra en rimlig värdering av mitt hus och hjälpa mig med vilka steg jag skulle ta för att få det sålt. Henrik har gjort allt detta på ett ypperligt sätt. Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Helena E köpte sin bostad med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-14

Otroligt trevlig och kompetent. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply