Henrik Lindgrén
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 34 kunder tycker om Henrik Lindgrén

• Soheila E sålde sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-15

5:a
    97m²
    Åby
    Henrik harhjälp oss att sälja vårt hus och jan har alltid varit tillgänglig och hjälpsam.
    Lätt att bolla ideer med honom och fick tips när det behövdes. Läs mer
  • Bengt Anders M skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-21

Jag har sålt en villa i Mölndal, o kontaktade Fastighetsbyrån i Mölndal o fick kontakt med Henrik. Han hjälpte till mycket bra under hela processen, samt att han fanns alltid tillgänglig vid frågor o avslutade affären på ett för mig riktigt bra sätt.

Så helhets intrycket av vårt samarbete är mycket bra ! Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Caroline Marie N köpte sin bostad med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-28

Har köpt Gamla Bergavägen 3, Lindome. Sålt: Viktors Väg 14, Lindome. Det har gått jättebra och vi upplever ett bra och professionellt bemötande i bägge affärens! Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Jenny Victoria H sålde sin bostad med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-27

Henrik har uppträtt lugnt och tryggt i en för mig rätt stressande situation då jag har sålt mitt hus. Mina förväntningar var att mäklaren skulle göra en rimlig värdering av mitt hus och hjälpa mig med vilka steg jag skulle ta för att få det sålt. Henrik har gjort allt detta på ett ypperligt sätt. Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Helena E köpte sin bostad med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-14

Otroligt trevlig och kompetent. Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Gunvor Birgitta G sålde sin bostad med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-12

Sålt bostad. Bemötande var mycket bra. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Jag var nöjd med försäljningen, allt känndes bra, kunnig. Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Tony Nilsson J köpte sin bostad med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-12

Köpt villa. Får förtroende samt en trygg känsla med denna mäklare. Läs mer
    Henrik L gillar detta
  • Ida W köpte sin bostad med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-09-03

Gott intryck överlag. Träffat många mäklare. Upplevde Henrik tillgänglig, påläst och ärlig. En unik mäklare. Läs mer
  • Karin F skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-03-07

Henrik är ycket trevlig och proffsig i ditt jobb Läs mer
  • Sture Bertil N
    Sture Bertil N skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-03-07

Korrekt och lätt att kommunicera med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply