Patrik Teply
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet, god kunskap och lokalkännedom, samt stort kontaktnät. Jag gillar även högt tempo, kundkontakten och utmaningen i att vara mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag väldigt tillgänglig, strävar efter att ge bästa möjliga service samt oerhört ihärdig.

Vad gör du helst på fritiden?
Idrottar, fiskar och hänger med barnen och drömmer om en funkisvilla med pool. Läs mer

Läs vad 101 Läs vad Patrik Teply

• Sijia W sålde sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-27

Lindome | Fågelsten
    Lägenheten var såld
    Proffessionellt Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Sara H köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-21

Krokslätt
    Vi har köpt en bostadsrätt och har ingen tidigare erfarenhet av den typen av boende. Patrik har varit till stor hjälp med att svara på alla frågor men framförallt att hitta vårt drömboende till oss. Tack Patrik! Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Katarina S köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-20

Krokslätt
    Vi kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med köp av vår fantastiska lägenhet (nyproduktion). Från första stund kände vi oss trygga med att vi hamnat i proffsiga händer.
    Patrik har på ett realistiskt och personligt sätt slussat oss igenom hela processen, besvarat varenda fråga och följt upp varenda fundering och alltid med ett trevligt bemötande. Vad mer kan man begära.
    Tack för hjälpen och Tack för tålamodet :)

Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån för kommande köp/försäljning. Läs mer
    2020-02-20 Patrik T svarar Katarina S
    Tackar allra mjukast för detta. Kul att ni känner er nöjda och ännu roligare att ni fått en så fin lägenhet!
    Patrik T gillar detta
  • Hans K köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-09

Krokslätt
    Patrik är kunnig o smidig o ha att göra med Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Catrin H köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-22

Åby
    Köpte radhus, det fungerade mycket fint Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Michail Tsampikos K sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-20

Centralt
    Jag har sålt min lägenhet, fick ett jätte bra bemötande.
    Jätte nöjd med Patrik Teply. Läs mer
    2020-01-20 Patrik T svarar Michail Tsampikos K
    Tack för ett gott samarbete och en fin rekommendation!
    Patrik T gillar detta
  • Louise J köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-09

Lindome | Valås
    Snabba svar på alla frågor en förstagångsköpare kan tänkas ha. Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Felicia N köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-11-25

Kållered | Livered
    Köpt rashus av Patrik. Genom hela processen har han varit tydlig och ärlig och har informerat oss hela tiden så att det inte uppstått några frågetecken. Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Lisa H köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-11-23

Hulelyckan
    Köpt hus av Patrik. Proffsigt bemötande genom hela processen vilket gjorde att vi kände oss trygga i köpet. Läs mer
    2019-11-24 Patrik T svarar Lisa H
    Tack för en fin rekommendation och en genomgående trevlig affär.
    Patrik T gillar detta
  • Emelie J köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-11-14

Kållered | Livered
    Köpt ett radhus. Allt har gått smidigt och vi har fått den info vi behövt. Vi är nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply