Patrik Teply
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet, god kunskap och lokalkännedom, samt stort kontaktnät. Jag gillar även högt tempo, kundkontakten och utmaningen i att vara mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag väldigt tillgänglig, strävar efter att ge bästa möjliga service samt oerhört ihärdig.

Vad gör du helst på fritiden?
Idrottar, fiskar och hänger med barnen och drömmer om en funkisvilla med pool. Läs mer

Läs vad 78 Läs vad Patrik Teply

• Linda A köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-21

Lindome | Annestorp
    Jag har köpt ett radhus och jag är jättenöjd med mäklaren som sålde det till mig. Jättetrevligt bemötande av mäklaren och jag kan verkligen rekommendera honom till andra som går i tankar om nytt boende. Läs mer
    2019-04-23 Patrik T svarar Linda A
    Hej Linda. Tack för en fin rekommendation och en trevlig affär. Hoppas du skall trivas. Välkommen åter!
    Patrik T gillar detta
  • Emin C köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-08

Kållered | Labacka
    Professionell och påläst, man känner sig trygg i affären man gör. Fick hjälp på alla fronter, med bank, säljare samt andra myndigheter som var inblandade. Vi var nöjda i sin helhet. Läs mer
    2019-04-08 Patrik T svarar Emin C
    Hej. Kul att ni känner er nöjda med affären och lycka till med huset!
    Patrik T gillar detta
  • Anders M köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-03-12

Balltorp
    Köpte ett hus av/via Patrik, fick proffsigt och kunnigt bemötande och han informerade väl om allt vi kunde tänkas behöva veta.
    Väldigt nöjda. Läs mer
    2019-03-12 Patrik T svarar Anders M
    Hej Anders och tack för detta. Motiverande för mig att höra att ni är nöjda. Lycka till med huset och välkommen åter, även om jag misstänker att det kommer dröja några år:)
    Patrik T gillar detta
  • Eva Marie B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-21

Krokslätt
    Vi hade hela tiden en mycket bra dialog med Patrik. Läs mer
    2019-02-21 Patrik T svarar Eva Marie B
    Tack detsamma. Tyckte det fungerade utmärkt!
    Patrik T gillar detta
  • Mikael O sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-14

Krokslätt
    Patrik hjälpte oss vid försäljningen av vår lägenhet. Bra och professionellt bemötande. Jag rekommendera varmt Patrik. Läs mer
    2019-02-25 Patrik T svarar Mikael O
    Hej. Jag får tacka. Det var en speciell affär. Därför extra kul att det gick bra i slutändan! Köpare supernöjda också så kan inte bli bättre.
    Patrik T gillar detta
  • Lembit A sålde sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-01-17

Bra bemötande/hantering av försäljningen rent generellt.
    Rekommenderar honom. Läs mer
    2019-01-17 Patrik T svarar Lembit A
    Hej. Stort tack för detta. Rekommendationer är alltid välkomna.
    Patrik T gillar detta
  • Pontus Carl-Magnus A sålde sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-17

Allt har fungerat bra. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-01-17 Patrik T svarar Pontus Carl-Magnus A
    Tack så mycket. Vi ses snart igen.
    Patrik T gillar detta
  • Barat N köpte sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-15

Vi köpte bostadsrätt och han hade bra bemötta de Läs mer
    2019-01-17 Patrik T svarar Barat N
    Härligt att höra. Tack för det.
    Patrik T gillar detta
  • Amir S köpte sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-15

Vi har köpt ett radhus på Sagåsvägen i Kållered. Vi är nöjda med vår mäklare Patrik Teply. Läs mer
    2019-01-17 Patrik T svarar Amir S
    Tack så mycket och hoppas ni skall trivas.
    Patrik T gillar detta
  • Maria B köpte sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-30

Lugn, trevlig och pålitlig mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Patrik T svarar Maria B
    Hej och tack för de orden. Kul att ni fick en bra köpupplevelse och lycka till!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply