Patrik Teply
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet, god kunskap och lokalkännedom, samt stort kontaktnät. Jag gillar även högt tempo, kundkontakten och utmaningen i att vara mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag väldigt tillgänglig, strävar efter att ge bästa möjliga service samt oerhört ihärdig.

Vad gör du helst på fritiden?
Idrottar, fiskar och hänger med barnen och drömmer om en funkisvilla med pool. Läs mer

Läs vad 73 kunder tycker om Patrik Teply

• Lembit A sålde sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-01-17

Bra bemötande/hantering av försäljningen rent generellt.
    Rekommenderar honom. Läs mer
    2019-01-17 Patrik T svarar Lembit A
    Hej. Stort tack för detta. Rekommendationer är alltid välkomna.
    Patrik T gillar detta
  • Pontus Carl-Magnus A sålde sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-17

Allt har fungerat bra. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-01-17 Patrik T svarar Pontus Carl-Magnus A
    Tack så mycket. Vi ses snart igen.
    Patrik T gillar detta
  • Barat N köpte sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-15

Vi köpte bostadsrätt och han hade bra bemötta de Läs mer
    2019-01-17 Patrik T svarar Barat N
    Härligt att höra. Tack för det.
    Patrik T gillar detta
  • Amir S köpte sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-15

Vi har köpt ett radhus på Sagåsvägen i Kållered. Vi är nöjda med vår mäklare Patrik Teply. Läs mer
    2019-01-17 Patrik T svarar Amir S
    Tack så mycket och hoppas ni skall trivas.
    Patrik T gillar detta
  • Maria B köpte sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-30

Lugn, trevlig och pålitlig mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Patrik T svarar Maria B
    Hej och tack för de orden. Kul att ni fick en bra köpupplevelse och lycka till!
    Patrik T gillar detta
  • Ulf Håkan L sålde sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-19

Sålt en villa. Mycket bra bemötande från mäklare. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-19 Patrik T svarar Ulf Håkan L
    Håkan med respektive; stort tack för ert omdöme. Det betyder mycket. Jag vill också tacka för ett gott bemötande.
    Patrik T gillar detta
  • Kristina G sålde sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-19

Patrik har varit en närvarande mäklare genom hela försäljningen samt varit snabb på att återkoppla vilket vi uppskattar. Vi är mycket nöjda med hans arbete! Läs mer
    2018-11-19 Patrik T svarar Kristina G
    Tack så mycket och tack själva. Snart dags för tillträde. Vi ses!
    Patrik T gillar detta
  • Michael James Ronald H köpte sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-12

Jag tänkt att Patrik gör ett bra jobb överallt men kommunication kunde var bättre från fastighetsbyran ibland. Läs mer
    2018-11-12 Patrik T svarar Michael James Ronald H
    Hej. Tack för det. Vet att det i denna nyproduktion emellanåt varit snabba ryck. Dock är det svårt då jag i detta fall endast förmedlar andrahandsinformation till dig som köpare. Jag har försökt vidarebefordra all info så snart jag fått den från husleverantören. Lycka till med det nya och hoppas ni skall trivas.
  • Anna D
    Anna D köpte sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-09

Vi skulle köpa vår första nyproducerade bostad och kom i kontakt med Patrik Teply på Fastighetsbyrån i Mölndal. Vi fick stort förtroende för Patrik och han hjälpte oss från att vi bokade radhuset till att vi nu flyttade in 1,5år senare.
    Vi fick nära kontakt och Patrik var mycket trevlig och kunnig, samt att han brydde sig verkligen om att vi skulle få det bästa.
    Då vi aldrig ägt ett boende blev det många frågor och Patrik var alltid så snabb på att svara.
    Han gav oss verkligen det lilla extra och vi kunde inte ha en bättre mäklare.

Tack för all din hjälp!

Anna och Andy Läs mer
    2018-11-09 Patrik T svarar Anna D
    Härligt att du känner dig nöjd. Stort tack själv för ett gott bemötande!
  • Andy G
    Andy G köpte sin bostad med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-09

Vi har köpt ett radhus, nybyggnation. Patrik har varit en rockstjärna genom hela köp processen. Vi hade en förutfattad mening om att en säljare är en säljaren men tack vare Patrik så har vi känt oss trygga genom hela köpet. Lite som i lagsport, han har varit vår kapten och vi är med i samma lag, vi har Patrik på vår sida liksom och den känslan är härlig. Läs mer
    2018-11-09 Patrik T svarar Andy G
    Wow! Jag får tacka allra mjukast för detta. Nu kan man ta helg med gott samvete. Vi ses!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply