Patrik Teply

Patrik Teply

Patrik Teply är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Patrik Teply har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.7. Patrik Teply har haft 33 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet, god kunskap och lokalkännedom, samt stort kontaktnät. Jag gillar även högt tempo, kundkontakten och utmaningen i att vara mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag väldigt tillgänglig, strävar efter att ge bästa möjliga service samt oerhört ihärdig.

Vad gör du helst på fritiden?
Idrottar, fiskar och hänger med barnen och drömmer om en funkisvilla med pool.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 130 Läs vad Patrik Teply

2021-07-23
    Köpte vårat radhus via Patrik.
    Gick snabbt och smidigt.
    Kan rekommenderas
    • Sjövalla - Helenevik
    2021-07-12
    Tillmötesgående och bra. Inga bekymmer vid frågeställningar mm. Utgångspriset var lite högt men samtidigt hade det inte
    gjorts någon besiktning av fastigheten.
    • Kållered | Hallen
    2021-06-28
    Jättetrevlig och kunnig mäklare.
    2021-06-24
    Utförde sin uppgift utmärkt. Bra känsla för prisbilden i området. Kan varmt rekommendera Patrik som fastighetsmäklare.
    Det var ett nöje att få samarbeta med er. En rakt igenom mycket bra affär både för köpare och säljare. Tack för förtroendet. Patrik Teply
    • Kikås
    2021-06-23
    Patrik Teply var den perfekte mäklaren för oss. Han var inkännande, kunnig, trevlig och effektivt. Vi har fått mycket bra vägledning genom hela försäljningsprocessen.Högsta betyg till honom!
    Hej. Jag är tacksam för detta men ännu gladare över att ni känner er så nöjda! Patrik Teply
    2021-06-11
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Snabb försäljning och detta levde mäklaren upp till.
    Stort tack för de fina orden. Jag får tacka för en fin affär jag också. Patrik Teply
    2021-06-10
    Vi fick ett mycket bra bemötande och bra förslag på hur vi skulle hantera försäljningen.
    Affären blev bra och snabb vilket vi uppskattade.
    Hej. Tack så mycket för detta. Kul att du är nöjd.! Patrik Teply
    • Kikås
    2021-06-03
    vi har sålt en bostad på Kikås i Mölndal, berghällsgatan 19, och valde Fastighetsbyrån bland 3 andra mäklare.

Patrik Teply gav ett väldigt bra första intryck och vi har varit väldigt nöjda med honom under hela processen. Bra information, tydlig, trevlig, kunnig, ett topp betyg helt enkelt!

Om vi någon gång skall sälja en fastighet igen kommer vi att arbeta med Fastighetsbyrån och då gärna med Patrik.

Vi kommer också att rekommendera Fastighetsbyrån till vänner och bekanta som skall sälja en fastighet.
    Så kul med ett toppbetyg från er. Ni får även ett toppbetyg från mig för ett mycket gott samarbete! Patrik Teply
    2021-05-24
    Mycket bra bemötande och är nöjda hela vägen
    • Solängen
    2021-05-24
    Superbra bemötande och profesionell hantering av Patrik som lotsade oss genom köp av vårt nya boende.
    Hej. Kul att ni är nöjda trots lite hinder på vägen. Vi ses! Patrik Teply