Patrik Teply

Patrik Teply

Patrik Teply är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Patrik Teply har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.7. Patrik Teply har haft 97 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet, god kunskap och lokalkännedom, samt stort kontaktnät. Jag gillar även högt tempo, kundkontakten och utmaningen i att vara mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag väldigt tillgänglig, strävar efter att ge bästa möjliga service samt oerhört ihärdig.

Vad gör du helst på fritiden?
Idrottar, fiskar och hänger med barnen och drömmer om en funkisvilla med pool.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 183 Läs vad Patrik Teply

• köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-08-01 Verifierad kund
    Positivt och trevligt. Snabb återkoppling och smidigt.
  • Caroline W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-08-01 Verifierad kund
    Patrik var mycket trevlig, lättsam, tillmötesgående och flexibel. Han jobbade snabbt för vår skull trots att han var mitt i semestern, och hjälpte oss på ett väldigt smidigt sätt. Jag skulle gärna ta hjälp av Patrik igen vid en framtida bostadsaffär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Kållered | Bölet
    2022-05-13 Verifierad kund
    Trevlig uppmärksam saklig och framför allt väldigt kunnig.
    Om det bara fick finnas 1 mäklare så är det Patrik T. man ska ha.
    Om det finns 100 mäklare så är det fortfarande Patrik T. Man ska ha.
    Ja det säger väl allt.
    Överträffar högt ställda förväntningar.
    • Kållered | Stretered
    2022-05-11 Verifierad kund
    Till en början blev vi bra bemötta, sedan när projektet vi köpte drog ut på tiden blev informationen mindre och mindre,
    Vid tillträdet av huset fick vi bara nycklar, ingen information om när tex förråd skulle bli klara eller dylikt.
    • Kållered | Stretered
    2022-05-11 Verifierad kund
    Patrik är proffesionellt och mycket service inriktad. Svarar alltid när man ringer och hjälper till med det han kan hjälpa till med. Duktig på det han gör. Rekommenderar han verkligen.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Patrik va väldigt professionell och kunnig. Trevlig bemötande, tydlig och effektiv. Allt gick väldigt smidigt!
    2022-05-01 Verifierad kund
    Overall it was good experience. He responded on time and followed up.
    • Stensjön
    2022-04-30 Verifierad kund
    Saklig och faktabaserad. Inget överdrivet säljsnack utan en mäklare att lita på
    Stort tack Josefin. Kul att du känner så. Vi ses snart! Patrik Teply
    • Kållered | Livered
    2022-04-27 Verifierad kund
    Bra bemötande. Saklig och och inga konstigheter
    Så skall det vara, sakligt och utan konstigheter. Tack för detta! Patrik Teply
    2022-04-22 Verifierad kund
    Den bästa mäklaren som jag hhaft kontakt med.
    Det var inte dåligt, stort tack för detta! Patrik Teply