Patrik Teply
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet, god kunskap och lokalkännedom, samt stort kontaktnät. Jag gillar även högt tempo, kundkontakten och utmaningen i att vara mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag väldigt tillgänglig, strävar efter att ge bästa möjliga service samt oerhört ihärdig.

Vad gör du helst på fritiden?
Idrottar, fiskar och hänger med barnen och drömmer om en funkisvilla med pool. Läs mer

Läs vad 86 Läs vad Patrik Teply

• Elisabeth P köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-08-07

Krokslätt
    Jag har inte träffat eller pratat med Patrik det är min man som har haft den kontakten. Läs mer
  • Mikael Z köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-08-07

Kållered | Livered
    Köpt radhus av Patrik. Försäljningen gick bra men kände att han borde vara mer påläst, vilket för mig känns viktigt. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Dilman G köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-08-05

Kållered | Livered
    Patrik är en kanon mäklare på alla möjliga sätt. Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Tawous A köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-25

Kållered | Livered
    Han var bra. Svarade vari gången när man stelde frågor.
    Han var bra Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Florina L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-12

Kållered | Livered
    Väldigt vänligt samt fint i kontakakten.
    En fanatstisk person som vill göra sina kunder glada.
    Tack Patrik samt Fastighetsbyra för den fina upplevelse som vi fick från er.
    Hälsningar
    Florina Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Mohammad M köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-03

Kållered | Livered
    hjälpsam och professionellt mäklare jätte nöjd och rekommenderar stark. Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Alma Z köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-02

Kållered | Livered
    Köpte ett radhus av Patrik i nybyggt område. Mycket trevlig och duktig mäklare. Jag kan rekommendera Patrik! Läs mer
    Patrik T gillar detta
  • Robert G sålde en tomt med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-30

Toltorpsdalen
    Han är en trevlig och kunnig Märklare som hjälpte mig sälja tomten. Läs mer
    2019-06-05 Patrik T svarar Robert G
    Tack för ett gott samarbete. Ha det gott så ses vi snart igen.
    Patrik T gillar detta
  • Linda A köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-21

Lindome | Annestorp
    Jag har köpt ett radhus och jag är jättenöjd med mäklaren som sålde det till mig. Jättetrevligt bemötande av mäklaren och jag kan verkligen rekommendera honom till andra som går i tankar om nytt boende. Läs mer
    2019-04-23 Patrik T svarar Linda A
    Hej Linda. Tack för en fin rekommendation och en trevlig affär. Hoppas du skall trivas. Välkommen åter!
    Patrik T gillar detta
  • Emin C köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-08

Kållered | Labacka
    Professionell och påläst, man känner sig trygg i affären man gör. Fick hjälp på alla fronter, med bank, säljare samt andra myndigheter som var inblandade. Vi var nöjda i sin helhet. Läs mer
    2019-04-08 Patrik T svarar Emin C
    Hej. Kul att ni känner er nöjda med affären och lycka till med huset!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply