Jennie Magnusson

Jennie Magnusson

Jennie Magnusson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Jennie Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Jennie Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennie Magnusson har haft 65 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 107 Läs vad Jennie Magnusson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Åby
    2022-07-08 Verifierad kund
    Jennie var otroligt professionell och omhändertagande redan vid första mötet. Hon lade ner hela sin själ i att få till den bästa bostadsaffären som möjligt, och vi hade full tillit till henne hela vägen. Kan varmt rekommendera Jennie!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Krokslätt
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jennie var väldigt trevlig och professionell och hon var snabb med svar på frågor. Det uppskattade jag verkligen.
    Det var en mycket bra idé att visa lägenheten med video innan jag hann komma dit personligen.
    • Krokslätt
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jennie var verkligen engagerad i vår försäljning, svarade på alla våra dumma frågor och var alltid tillgänglig, snabb och dessutom trevlig. Vi har inga reservationer alls, Jennie är en fantastisk mäklare!
    • Bifrost
    2022-07-05 Verifierad kund
    Ett mycket personligt, trevligt och drivet bemötande!
    Löste problem mycket snabbt och enkelt vilket jag uppskattar.
    Jennie uppfattas som en mycket noggrann och professionell person utan att på något sätt bli "nitisk".
    • Bifrost
    2022-07-05 Verifierad kund
    Jättetrevlig och engagerad och duktig mäklare!
    • Eklanda
    2022-07-04 Verifierad kund
    Jennie Är både professionell och personlig i sitt bemötande. Hon håller koll under hela processen och påminner om vilka steg som behöver tas.

Jag är supernöjd med hennes insats med försäljning av bostadsrätt i Eklanda.

Kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Jätte positiv och målinriktad. Gav bra återkoppling
    • Jungfruplatsen
    2022-06-19 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande.
    Professionell.
    Hjälpsam.
    Toppen!
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående. Guidade oss steg för steg genom köpet på ett mycket tydligt sätt. Tillgänglighet även utanför "vanliga" arbetstider uppskattades också.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Bra bemötande och proffsig. Allt flöt på jättebra.