Shad Kader

Shad Kader

Shad Kader är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Shad Kader har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Shad Kader har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 5.0. Shad Kader har haft 35 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

67 omdömen om Shad Kader

Oliver L
Stallbacken

Utan Shad hade inte min bostadsförsäljning varit möjlig! Med hjälp av honom fick jag inte bara sålt bostaden, utan även till ett otroligt bra pris! Han har varit lättillgänglig sen dag 1 och med sin jordnära personlighet har han alltid förmedlat trygghet under säljprocessen! Jag rekommenderar alla att höra av sig till Shad om man får i säljtankar!

Carina W
Bosgården

Tack vare din professionalism , engagemang och snabba åtgärder har verkligen gjort hela processen smidig och effektiv med att sälja min bostad. Tack!

Josef B
Krokslätt

Fantastiskt trevlig och tillmötesgående, tydlig kommunikation och han gjorde en snabb affär möjlig! Stort tack, Shad!

Miranda D
Krokslätt

Vår första bostadsaffär blev snabb och enkel tack vare det fina stödet från Shad! En semidigital budgivning med flera telefonsamtal fram och tillbaka gjorde att köptet kändes något mer på riktigt än att ”klicka hem” en bostadsrätt. Att Shad tog sig tiden att redan dagen efter, på en egentligen ledig lördag, lösa kontraktsskrivning för att slutföra affären både för köpare och säljare visar att detta är en mäklare som anstränger sig, och gör det lilla extra. Han kom även ihåg våra tidigare samtal när vi var var på visning...

Christian W
Åby

Kändes genuint engagerad i min bostadsaffär

Lillulla Ö
Krokslätt

Trevligt bemötande och tydliga svar på mina frågorna

Gustav T
Bifrost

Jättenöjd med Shad, verkligen superbra hjälp och alltid tillgänglig. Kan verkligen rekommendera

Alfons H
Bifrost

Shad har gjort ett strålande arbete. Jag har blivit bemött på bästa möjliga vis, med känsla för det mellanmänskliga mötet och sin mycket förtroendeingivande expertis har han bidragit till en trygg fastighetsaffär.

Lennart S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Shad Kader en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Jättebra genomfört både vad det gäller köp och försäljning av lägenheter. Alltid snabba svar om man hade frågor. Väldigt nöjd.

Marcus G
Åby

Shad var väldigt hjälpsam när det kom till köp av vår nya fastighet. Service i toppklass och vi blev alltid bra bemötta och han var flexibel med våra möten som var viktigt för oss. Han återkopplade alltid hur det kändes och han var en trygg punkt under affären. Shad blev därför det självklara valet när vi skulle sälja våran nuvarande fastighet.