Martin Sigvardsson
Registrerad mäklare sedan 2009-04-22
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 61 Läs vad Martin Sigvardsson

• Javid G köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-07-15

Hejsan,
    Jag är jättetacksam för att Martin har varit jättebra på vilken sätt som helst, 👌👌👌👍👍👍🍻 Läs mer
    2020-07-15 Martin S svarar Javid G
    Tack Javid vad glad jag blir! Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet! Hoppas ni får en bra sommar och som vanligt, bara ringa om ni har några frågor. Ha det så bra! /Martin
    Martin S gillar detta
  • Jonas L sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-11

Kvarnbyn
    Martin sålde vår bostadsrätt ( en 3:a) i Kvarnbyn. Vi fick redan vid första mötet ett väldigt bra, tryggt och lugnt, intryck av Martin. En viktig del för oss var återkoppling/uppföljning från vår mäklare under hela processen och detta levde Martin verkligen upp till.
    Vi hade också en väldigt bra dialog med Martin, han lyssnade in våra önskemål och kom med tips och idéer men vi kände oss aldrig förbisedda.
    Vi kan varmt rekommendera Martin om du skall sälja din lägenhet! Läs mer
    2020-06-11 Martin S svarar Jonas L
    Hej! Glädjer mig att läsa att ni nöjda med resan så här långt. Att arbeta med "På Gång" och vara förberedd gör att man vinner tid när det väl är dags. Tack för er rekommendation och trevlig sommar!
    /Martin
    Martin S gillar detta
  • Marianne L köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-22

Åby
    Bra bemötande.
    Vi har inte köpt bostadsrätt förut, processen upplevdes som stressig från visning till budgivning.
    Kändes som allt gick korrekt till. Läs mer
    2020-06-11 Martin S svarar Marianne L
    Hej! Beklagar att det kändes stressigt. Är en avvägning för både köpare och säljare och mig som mäklare. Osäkerheten för alla parter råder till avtal är undertecknat. Hoppas er son kommer trivas i sin fina lägenhet.
    Trevlig sommar!
  • Nima R köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-21

Stallbacken
    Köpte en lägenhet i Mölndal av Martin. Duktig och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Igor M köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-19

Stallbacken
    Jag har köpt en 78kvm i Åby. Mäklaren var väldigt snabbt med svar på alla frågar och han var väldigt intereserad att lösa alla situation vi hade t.ex parkeringsplats information,... Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Daniel R sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-02

Stallbacken
    Sålde bostadsrätt med Martin S som mäklare. Han ärlig och tydlig med sina tankar om objektet och hur attraktivt det är. Även kostnaden för hans tjänster är mycket tydliga.
    När han säljer så är han beredd att gå hela vägen, och det märks att han jobbar hårt med goda resultat!
    Han är en mäklare som verkligen levde upp till en säljares förväntan, och till och med överträffade den! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • H�kan S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-30

Solängen
    Haft och göra med Martin Sigvardsson innan, vid en annan lägenhetsaffär.

Tog själv kontakt med M för att jag då fick bra förtroende av honom som människa och kunnig fastighetsmäklare.

Enkelt val att anlita honom igen som våran Mäklare // Hsg Läs mer
  • Lydia R
    Lydia R sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-29

Stallbacken
    Vi sålde vår lägenhet och hade Martin som vår mäklare. Mycket kompetent, kunnig och den bästa mäklaren vi haft. Rekommenderar honom varmt 😊 Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Alexander O sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-24

Åby
    Proffsigt och tydlig genom processen. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Marcus D sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-10

Stallbacken
    Martin sålde min lägenhet. Allt gick jätte bra från start till slut. Kommer garanterat att höra av mig till Martin nästa gång jag ska sälja eller köpa. Nöjd kund. Läs mer
    2020-03-10 Martin S svarar Marcus D
    Tack Marcus det var kul att se! Vi ses framöver!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Mats Johansson