Mäklare Västra Götaland Mölndal Fastighetsbyrån Mölndal Martin Sigvardsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 26 kunder tycker om Martin Sigvardsson

• Sanja B sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-19

4:a
    86m²
    Stallbacken
    Han har visat flexibilitet och hjälpt mig med att slussa över en kund från tidigare försäljning, så han lyckades sälja min lägenhet på kort tid. Jag har blivit välbemött av Martin S. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Björn J köpte sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-01-21

Har hjälpt min son att förvärva en bostadsrätt på Åby Alle 47.

Har ett mycket gott intryck av Martin, lugn, saklig, ger tid, raka svar.

Sparar hans kontaktuppgifter, ifall behov uppstår i framtiden Läs mer
    2019-01-22 Martin S svarar Björn J
    Tack Björn! Kul att ni nöjda, hoppas sonen kommer trivas bra! Ni alltid välkomna om det planeras bostadsbyte. Må gott!
  • Alban Z köpte sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-01-16

Jag köpte en Lägenhet.
    Martin var verkligen hjelpsam och kommunikativ.
    Kommunikativ o hjelpsam.
    Jag tror Martin är best 😃 Läs mer
    2019-01-17 Martin S svarar Alban Z
    Det var roligt att höra att ni nöjda. Hoppas ni skall trivas i Mölndal och kommer gärna förbi och ser hur ni fått det efter renoveringen som ni skall göra. Hälsa din fru. /Martin
    Martin S gillar detta
  • Tommy P sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-11

Martin har ett mycket trevligt sätt. Han är påläst, engagerad och brinner för sitt jobb som mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom för andra som skall sälja sin bostad. Läs mer
    2018-12-11 Martin S svarar Tommy P
    Tack Tommy för dessa rekommenderande ord! Vi gjorde vad vi kunde. God jul om vi inte hörs så ses vi på tillträdet. /Martin
    Martin S gillar detta
  • Jesper A sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-06

Martin har hjälpt mig på ett oerhört flexibelt och professionellt sätt.

Väldigt trevlig rak och ärlig.

Precis vad man önskar sig av en mäklare! Läs mer
    2018-12-11 Martin S svarar Jesper A
    Tack Jesper för dom fina orden! Vi ses på tillträdet om inte förr. /Martin
    Martin S gillar detta
  • Björn F sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-05

Han är bra och kunnig. Vi sålde en 4:a i Lindome. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Johan A sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-23

Trygg, tillgänglig och påläst. En smidig affär. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Berith H sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-16

Bäde köpt och sålt bostad åt mig
    Mycket nöjd ,det blev som förväntat i båda fallen. Läs mer
    2018-11-26 Martin S svarar Berith H
    Tack Berith! Värmer att höra. Vi hörs och ses! /Martin
    Martin S gillar detta
  • Maria A sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-10

Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt. Läs mer
    2018-11-26 Martin S svarar Maria A
    Tack för dom fina orden! Vi ses på tillträdet. /Martin
  • Sten G köpte sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-03

Köpte en bostadsrätt. Han lysande in vad vi saknade och hittade oss ett bra objekt vilket vi köpte.
    Han levde upp till alla förväntningar vi hade. Det ända vi kanske saknar är att vi skulle sälja ett radhus och att han kunde ha rekommenderat en av sina kolleger i Göteborg för att fastighetsbyrån skulle kunna ha fått sälja huset. Läs mer
    2018-11-07 Martin S svarar Sten G
    Hej! Kul att ni nöjda och hoppas att ni skall trivas i den fina lägenheten. Då missuppfattade jag dig eller om det var din fru att ni redan hade valt en mäklare. Skall stå på mig mer nästa gång. Hälsa så hoppas jag vi möts i trapphuset eller på parkeringen snart. /Martin

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply