Läs vad 69 Läs vad Martin Sigvardsson

• 2020-12-08
    Försäljning av bostadsrätt. 3 rok, 80 m2.
    Martin har varit lyhörd för mina önskemål och varit lätt att nå. Han har även hela tiden hållit mig uppdaterad.
    Brevell C
    • 80.0 m²
    • Stallbacken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
  • 2020-12-01
    Vi sålde en lägenhet i Toltorpsdalen. Vi upplevde Martin som väldigt trevlig och professionell. Han fanns alltid tillgänglig och informerade tydligt var i processen vi var. Vid visning och budgivning var han aktiv och hade bra kommunikation med oss och intresserade köpare. Väldigt nöjda med hans insats!
    Susann M
    • 91.0 m²
    • Toltorpsdalen
  • 2020-11-19
    Mäklaren uppträdde väldigt nervöst kring allt som inte var "standard" sälj. han skapade osäkerhet både hos säljare och köpare.
    Fredrik K
    • 86.0 m²
    • Stallbacken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Hej! Beklagar att du känner så! Ni valde att internt i familjen göra en ägarförändring mellan avtalsskrivning och tillträde. För att köpare och säljare skulle få svar på att allt blev rätt efter tillträde ville jag rådgöra med våra jurister innan jag gav er ett svar.

• 2020-10-14
    Raka rör, svarar på funderingar och snabb återkoppling.
    Buster R
    • 84.0 m²
    • Forsåker
  • 2020-10-02
    We bought an apartment from Martin. He was very helpful in keeping us updated and answering all of our questions. He made the experience very smooth!
    Kadin N
    • 80.0 m²
    • Åby
  • 2020-09-25
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kållered, en 3:a.
    Bra bemötande från mäklaren.
    Mina förväntningar har varit ett professionellt bemötande gentemot mig och ev. spekulanter vid visningar etc- vilket mäklare levt upp till.

Jag hade förväntningar på en tydligare kommunikation under hela processen vilket inte alltid varit fallet.
    Jag har dessvärre fått lägga ner en del tid på att förtydliga vad jag önskar och inte önskar gällande objektbeskrivning, annons, visning, budgivning etc- något som jag hoppades skulle ligga mest på mäklare och inte mig som köpt denna tjänst.
    Shiva A
    • 72.0 m²
    • Kållered | Tulebo
  • 2020-09-20
    Martin sålde en drömlägenhet till oss, en personanpassad, snabb och smidig försäljningsprocess som vi är mer än nöjda med. Martin är enkel att prata med och nere på jorden, lätt att få tag på och har hållt oss uppdaterade genom hela resan!
    Anton A
    • 86.0 m²
    • Solängen
  • 2020-08-17
    Köpt tydlig och bra framdrift i processen
    Roger B
    • 91.0 m²
    • Toltorpsdalen
  • 2020-07-15
    Hejsan,
    Jag är jättetacksam för att Martin har varit jättebra på vilken sätt som helst, 👌👌👌👍👍👍🍻
    Javid G
    • 64.0 m²
    • Stallbacken
    Tack Javid vad glad jag blir! Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet! Hoppas ni får en bra sommar och som vanligt, bara ringa om ni har några frågor. Ha det så bra! /Martin

• 2020-06-11
    Martin sålde vår bostadsrätt ( en 3:a) i Kvarnbyn. Vi fick redan vid första mötet ett väldigt bra, tryggt och lugnt, intryck av Martin. En viktig del för oss var återkoppling/uppföljning från vår mäklare under hela processen och detta levde Martin verkligen upp till.
    Vi hade också en väldigt bra dialog med Martin, han lyssnade in våra önskemål och kom med tips och idéer men vi kände oss aldrig förbisedda.
    Vi kan varmt rekommendera Martin om du skall sälja din lägenhet!
    Jonas L
    • 78.0 m²
    • Kvarnbyn
    Hej! Glädjer mig att läsa att ni nöjda med resan så här långt. Att arbeta med "På Gång" och vara förberedd gör att man vinner tid när det väl är dags. Tack för er rekommendation och trevlig sommar! /Martin

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte