Martin Sigvardsson

Martin Sigvardsson

Martin Sigvardsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Martin Sigvardsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Martin Sigvardsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Sigvardsson har haft 21 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

134 omdömen om Martin Sigvardsson

Sedan starten hos Reco 2014
Rickard J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Jungfruplatsen

Trevlig och tillmötesgående mäklare som bryr sig om köpare och säljare.

Svar från Martin Sigvardsson

Hoppas att du kommer trivas bra i din blivande bostad. Vi ses!

Eva-Lena H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Centrala Mölndal

Martin har varit en fantastisk mäklare under försäljningen av min bostad. Han är inte bara proffsig utan enormt trevlig också. Rekommenderas å det varmaste!

Svar från Martin Sigvardsson

Åhh var roligt att höra! Varmt tack för detta! Hoppas att ni kommer trivas på bästa sätt i ert nya gemensamma hem! Vi hörs och ses!

Ataç D
Stallbacken

Jätte nöjda med Martin. Kände oss trygg och säker med honom från start till slut.

Svar från Martin Sigvardsson

Tack, det en trevlig läsning! Kommer bli superbra med ert nya hem! Vi ses på tillträdet.

Tobias S
Stallbacken

Bra mäklare som är snabb på återkoppling och noggrann med de viktiga detaljerna. Supernöjd!

Svar från Martin Sigvardsson

Det var underbar läsning. Stort tack Tobias! Övertygad om att du kommer trivas super i din nya lägenhet! Snart är det tillträde. Vi ses då! /Martin

Catarina L
Stallbacken

Väldigt nöjd, har varit både köpare och säljare. Proffsig med snabb återkoppling och engagemang. Rekommenderas varmt.

Svar från Martin Sigvardsson

Stort tack för dessa värmande ord. Hoppas att dottern kommer trivas i sin nya bostad. Vi ses på tillträdet.

Daniel E
Kållered | Tulebo

Trevligt bemötande. Smidig snabb affär.

Tobias S
Bifrost

Martin är en trevlig och enkel att göra med man. Mina förväntningar kring hur en mäklare skall vara är kunnig, insatt i objekten samt kunna ta han om sina klienter. Martin lever upp till detta och jag skulle rekommendera honom för framtida objekt.

Bahar S
Bifrost

Först och främst tyckte vi att Martin är väldigt trevlig. Han kom på besök för att ska gå genom säljprocessen.Han förklarade väldigt tydligt och hjälpte oss hela vägen till försäljningen och vi fick bra råd och tips från honom med! Vi kände att vi kunde ringa och prata med honom när vi kände det! Vi är faktiskt väldigt nöjd med honom!

Dalia Maria D
Centrala Mölndal

Martin är en otroligt vänlig, förstående och seriös mäklare med stort engagemang.

Svar från Martin Sigvardsson

Tack Dalia! Nu kommer ni gå från nytt till ännu nyare och större så det kommer blir super! Vi ses på tillträdet. /Martin

Andrea N
Kvarnbyn

Han var otrolig Lättsam, när vi hade frågor så visade han sig väldigt proffsig och kunnig! En super bra upplevelse från start!

Svar från Martin Sigvardsson

Tack Andrea för dina värmande ord. Tiden kommer gå fort och rätt var det är så är det tillträde och flytt för er. Ha nu en fin sommar och bara höra av er om det är några frågor. Ses vi på tillträdet. /Martin