Mäklare Västra Götaland Mölndal Fastighetsbyrån Mölndal Martin Sigvardsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 23 kunder tycker om Martin Sigvardsson

• Tommy P sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin har ett mycket trevligt sätt. Han är påläst, engagerad och brinner för sitt jobb som mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom för andra som skall sälja sin bostad. Läs mer
    2018-12-11 Martin S svarar Tommy P
    Tack Tommy för dessa rekommenderande ord! Vi gjorde vad vi kunde. God jul om vi inte hörs så ses vi på tillträdet. /Martin
    Martin S gillar detta
  • Jesper A sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin har hjälpt mig på ett oerhört flexibelt och professionellt sätt.

Väldigt trevlig rak och ärlig.

Precis vad man önskar sig av en mäklare! Läs mer
    2018-12-11 Martin S svarar Jesper A
    Tack Jesper för dom fina orden! Vi ses på tillträdet om inte förr. /Martin
    Martin S gillar detta
  • Björn F sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Han är bra och kunnig. Vi sålde en 4:a i Lindome. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Johan A sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Trygg, tillgänglig och påläst. En smidig affär. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Berith H sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Bäde köpt och sålt bostad åt mig
    Mycket nöjd ,det blev som förväntat i båda fallen. Läs mer
    2018-11-26 Martin S svarar Berith H
    Tack Berith! Värmer att höra. Vi hörs och ses! /Martin
    Martin S gillar detta
  • Maria A sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt. Läs mer
    2018-11-26 Martin S svarar Maria A
    Tack för dom fina orden! Vi ses på tillträdet. /Martin
  • Sten G köpte sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpte en bostadsrätt. Han lysande in vad vi saknade och hittade oss ett bra objekt vilket vi köpte.
    Han levde upp till alla förväntningar vi hade. Det ända vi kanske saknar är att vi skulle sälja ett radhus och att han kunde ha rekommenderat en av sina kolleger i Göteborg för att fastighetsbyrån skulle kunna ha fått sälja huset. Läs mer
    2018-11-07 Martin S svarar Sten G
    Hej! Kul att ni nöjda och hoppas att ni skall trivas i den fina lägenheten. Då missuppfattade jag dig eller om det var din fru att ni redan hade valt en mäklare. Skall stå på mig mer nästa gång. Hälsa så hoppas jag vi möts i trapphuset eller på parkeringen snart. /Martin
    Martin S gillar detta
  • Jessica A köpte sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpte bostadsrätt med uteplats. Alla kontakter med mäklaren gick smidigt. Läs mer
    2018-09-14 Martin S svarar Jessica A
    Tack, Välkommen till Mölndal, hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
    Martin S gillar detta
  • Atidze S sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin är trevlig, tillmötesgående och professionell. Han är snabb med att återkoppla och är alltid på gott humör! Läs mer
    2018-09-13 Martin S svarar Atidze S
    Hej! Tackar, ja skratt och och gott humör gör livet lite enklare och roligare :) Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.
  • Jessica J
    Jessica J sålde sin bostad med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Bästa bemötandet, kunnig o snabb återkoppling.
    Rekommendera Fastighetsbyrån Mölndal varmt. Läs mer
    2018-09-11 Martin S svarar Jessica J
    Hej! Stort tack och lycka till med dina nya bostad.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply