Martin Sigvardsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 56 Läs vad Martin Sigvardsson

• Daniel R sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-02

Stallbacken
    Sålde bostadsrätt med Martin S som mäklare. Han ärlig och tydlig med sina tankar om objektet och hur attraktivt det är. Även kostnaden för hans tjänster är mycket tydliga.
    När han säljer så är han beredd att gå hela vägen, och det märks att han jobbar hårt med goda resultat!
    Han är en mäklare som verkligen levde upp till en säljares förväntan, och till och med överträffade den! Läs mer
  • H�kan S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-30

Solängen
    Haft och göra med Martin Sigvardsson innan, vid en annan lägenhetsaffär.

Tog själv kontakt med M för att jag då fick bra förtroende av honom som människa och kunnig fastighetsmäklare.

Enkelt val att anlita honom igen som våran Mäklare // Hsg Läs mer
  • Lydia R
    Lydia R sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-29

Stallbacken
    Vi sålde vår lägenhet och hade Martin som vår mäklare. Mycket kompetent, kunnig och den bästa mäklaren vi haft. Rekommenderar honom varmt 😊 Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Alexander O sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-24

Åby
    Proffsigt och tydlig genom processen. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Marcus D sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-03-10

Stallbacken
    Martin sålde min lägenhet. Allt gick jätte bra från start till slut. Kommer garanterat att höra av mig till Martin nästa gång jag ska sälja eller köpa. Nöjd kund. Läs mer
    2020-03-10 Martin S svarar Marcus D
    Tack Marcus det var kul att se! Vi ses framöver!
    Martin S gillar detta
  • Anette F sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-24

Åby
    Hej! Martin har hjälpt mig med att sälja min bostadsrätt på Ponnygatan 3. En liten lägenhet på ett rum och kök. Jag var så orolig för hur det skulle gå till! Så mycket att ta ställning till! Många viktiga beslut som skulle fattas! När Martin kom med sin självklara proffesionella utstrålning kände jag mig helt säker! Martin kan det här! Han vet exakt vad som ska göras! Jag blev lugn och visste att jag tryggt kunde lita på Martin. För mig var det det mest värdefulla! Kontraktet är skrivet men det är fortfarande en del att ta tag. Det vet jag att jag kan fråga Martin om och att han lotsar mig igenom det också! Är så otroligt glad över att det blev just Martin som hjälpte mig med den största affären i mitt liv! MVH Anette Frickeus 💙💃 Läs mer
    2020-02-28 Martin S svarar Anette F
    Åh blir lite rörd! Stort MEGATACK för dessa fina ord! Jag och mina kollegor nöter på och gör allt vi kan för att vi skall avsluta på sätt som gör att du känner på samma sätt som i denna text. Välkommen tillbaka i framtiden! :)
    Martin S gillar detta
  • Jan-olof Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-09

Stallbacken
    Vi har sålt en bostadsrätt, 3 r o k och anlitande Martin med tanke på hans gedigna kunskaper och erfarenheter av området där bostaden ligger. Från första kontakten med avtalsgenomgång och fram till underskrift av överlåtelseavtal samt likvid av handpenning har allt fungerat mycket bra och till vår fulla belåtenhet. Nu ser vi fram emot ett smidigt överlåtande! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Sebastian L sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-01-30

Stallbacken
    En trygghet med all återkoppling! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Jan B köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-12-02

Kvarnbyvallen
    Han kände av vad vi efterfrågade för lägenhet, och vi fick bästa bemötandet. Läs mer
  • Marie S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-11-18

Bosgården