Mäklare Västra Götaland Mölndal Fastighetsbyrån Mölndal Martin Sigvardsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 41 Läs vad Martin Sigvardsson

• Hanna M sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-12

Åby
    Snabb återkoppling och professionellt bemötande Läs mer
  • Malin F sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-28

Kvarnbyvallen
    Sålt bostadsrätt (2a på 65kvm) i kvarnbyn Mölndal. Martin lyckades sälja vår lägenhet väldigt fort (innan den hann läggas upp som kommande) till ett pris vi är väldigt nöjda med. Läs mer
    2019-07-01 Martin S svarar Malin F
    Hej! Tackar för det! Känns bra att ni är nöjda. Nu går ni in i nästa fas i er bostadsresa och är övertygad att det kommer bli kanon! Ha en underbar sommar och tveka inte att ringa om ni vill bolla något.
    Trevlig sommar och hälsa!
    /Martin
    Martin S gillar detta
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-18

Stallbacken
    Från dag 1 har Martin varit otroligt professionell och mycket kompetent. Han är alltid anträffbar och har svar på alla våra frågor. Vi har känt oss 100% trygga med Martin som mäklare. Ska vi sälja någon mer bostad i framtiden är Martin vårt förstahandsval. Rekommenderar honom till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2019-06-26 Martin S svarar Sara H
    Hej och Tack Sara! Kul att ni nöjda och extra kul när ni köpte den bostaden ni nu sålde via mig. Hoppas ni nu får en avkopplande sommar så ses vi igen i höst.
    Trevlig sommar och hälsa!
    /Martin
    Martin S gillar detta
  • Malin B sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-10

Bosgården
    Jag fick mycket god, följsam, kunnig och engagerad hjälp att sälja min lägenhet och att sökandet efter ny bostad. Tack vare Martins trygga och proffsiga hjälp genom hela den ett år långa processen kändes det lugnt och förlöpte till stor belåtenhet. Läs mer
    2019-06-18 Martin S svarar Malin B
    Tack Malin! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert fina hus som ni köpt! Önskar er en bra sommar så ses vi till hösten!
    Martin S gillar detta
  • Johan P köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-24

Krokslätt
    Första intrycket var positivt när vi tittade på Dalbogatan 3A.
    När väl affär skulle påbörjas och under affärens gång upplevde jag en arrogans, lite som att” nu stökar vi av detta”.
    Jag var tvungen att avsluta min försäljning av huset innan för att därefter ta ett lån, detta visste Martin om, när väl handpenningen skulle erläggas det 24april fick jag ett sms runt 13 tiden från Martin att han kollade på förmiddagen fanns inte pengarna! Det skapade en oroskänsla och jag pratade med en annan mäklare som sa att man gör inte så! Man låter dagen gå och sedan hör man av sig.
    Nästa sak var ett samtal från Martin där han frågade om vi kunde tidigarelägga köpet, jag sa att det beror på när mitt lån blir klart, då började han prata om eftersom jag fått låna ett förråd av de tidigare ägarna skulle jag gå till mötes och vara dom till lags! Detta var en överenskommelse mellan mig och säljaren! Martin hade inget med det att göra.
    Hälsning Johan Läs mer
    2019-05-24 Martin S svarar Johan P
    Hej! Tråkigt att du upplevde det så. Gällande handpenningen så skulle din bank sköta detta och ville enbart ge dig information om statusen. Gällande tillträdet så hade du önskemål initialt om ett snabbt tillträde med tanke på din boendesituation. Därav förberedde vi från vårt att styrelsen i bostadsrättsföreningen fick ansökning om medlemskap extra snabbt och ringde ordförande så de var redo när din ansökning kom för att om möjligt tillmötesgå dina önskemål. Detta önskemål var inte lika angeläget senare visade det sig. Hoppas att du skall trivas bra i den fina lägenheten och önskar dig en trevlig vår och sommar! /Martin
  • Sara K sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-24

Krokslätt
    Vi sålde vår lägenhet med Martin och är väldigt nöjda. Bra kontakt och allt gick fort och smidigt. Toppenbetyg. Läs mer
    2019-05-24 Martin S svarar Sara K
    Hej Sara! Tack så mycket! Alltid extra kul när "gamla" köpare återkommer och vill få hjälp med att sälja den bostad de tidigare köpt via mig. Välkommen igen i framtiden. Hoppas du får en avkopplande sommar när den nu kommer! /Martin
  • Anders K
    Anders K sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-22

Krokslätt
    Försäljning av en tvårumslägenhet.
    Mkt bra bemötande och tydlig o saklig planering med både muntlig o skriftlig information. Allt var välplanerat. Dessutom mkt bättre pris än jag förväntat mig. Pengarna direkt in på mitt konto o lånet reglerat i samband med överlämnandet. Läs mer
    2019-05-22 Martin S svarar Anders K
    Tack Anders! Roligt höra att ni nöjda och att slutpriset blev högra än förväntat. Önskar dig en bra sommar och hör av dig om du har några boendefrågor. /Martin
  • MOHAMMAD B
    MOHAMMAD B skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-10

Martin är en fantastiskt duktig mäklare som ingav ett proffsigt intryck och var väldigt tillgänglig samt duktig på att förmedla. Vi tackar Martin för all den service och tid han gav oss. VI är mer än nöjda med hans insats och rekommenderar honom till andra som har planer på att sälja sin bostad. Läs mer
    2019-05-10 Martin S svarar MOHAMMAD B
    Tack det var trevligt läsning! Önskar er lycka till i er nya fina bostad!
    Martin S gillar detta
  • Eva K köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-29

Lindome | Fågelsten
    Martin hade en förmåga att prata alldeles för mycket o koncentrerat om sitt objekt.
    Man måste få smälta o ta ställning till informationen man får . Alldeles för forcerad info. Läs mer
    2019-04-29 Martin S svarar Eva K
    Hej Eva! Det var tråkigt att höra att du inte är nöjd. Försöker att så långt det är möjligt ge kunden information om den bostad man eventuellt skall köpa. Det var även därför jag på ert önskemål kontaktade kommunen en extra gång vad de ansåg gällde angående inglasning av balkong innan ni skrev avtalet. Hoppas att båda två skall trivas i er fina lägenhet som ni köpt. Önskar er en trevlig vår och sommar!
  • Solveig R sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-01

Bifrost
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Martin.
    Bättre och framförallt en trevligare mäklare får man leta efter😻 Läs mer
    2019-04-29 Martin S svarar Solveig R
    Tack Solveig härligt att höra :) Jag hoppas att nu kommer trivas fantastiskt bra med din nya bostad du skall flytta till. Övertygad om att det kommer bli kanonbra!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply