Martin Sigvardsson

Martin Sigvardsson

Martin Sigvardsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Martin Sigvardsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Martin Sigvardsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Sigvardsson har haft 28 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 85 Läs vad Martin Sigvardsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Stallbacken
    2021-06-07
    I bought an apartment for which Martin was broker.
    Martin handled the overall process in very calm and professional way between both the parties (buyer and owner). I think Martin treated me very nicely throughout the process. Martin definitely lived up to my expectations as he helped my to find the apartment in my budget and in my area.
    So to summarize, i would say Martin is highly professional and experienced broker who helps the buyer to but the property and owner to sale his property. I highly recommend Martin.
    2021-06-04
    Är andra än jag som har haft mer kontakt, men den jag har haft har varit mycket positiv
    • Jungfruplatsen
    2021-05-27
    Bostadsrätt - Han gav ett trevligt bemötande och va hjälpsam inom samtliga frågor gällande bostaden men även när de kom till praktiskt information inför köpet av bostaden.
    Tack för ditt fina omdöme! Försöker hjälpa till så gott det går. Vi ses ju om några dagar när det tillträde. Hoppas det kommer bli toppen i er nya hem. Ses! Martin Sigvardsson
    • Kållered | Tulebo
    2021-05-27
    Jag har köpt en lägenhet av Martin, mycket bra bemött på både visning och kontraktsskrivning.
    Tack Monica! Hoppas ni skall trivas på er fina lägenhet som ni köpt och på balkongen med det underbara solläget och koppla av när andra får klippa sina gräsmattor :) Tack för dina fina ord. Vi ses! Martin Sigvardsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Stallbacken
    2021-05-17
    vi har sålt en lägenhet, en etta på 26 kvm. Martin har varit serviceminded och förklarat allt och håll kontakt med oss under hela processen.
    Vi har haft ett bra samarbete och det ledde till att lägenheten blev såld.
    Hej! Ja, vi fick till det med en lycklig köpare efter lite pussel. Tack ert betyg så ses vi på tillträdet. Martin Sigvardsson
    2021-05-05
    Sålt Lägenhet

Martin var trevlig ,kunnig och Engagerad.
    Skulle valt Martin igen för nästa bostadsaffär
    Tack Göran! Skall bli kul se slutresultatet med köket och snygg belysning etc när leveransen nu kommer. Vi ses och hörs! /Martin Martin Sigvardsson
    • Centralt
    2021-05-04
    Trevlig, engagerad och kunnig. Bra på alla sätt och vis 👍
    Tackar! Lycka till med nästa steg i bostadskarriären, kommer bli kanon tror jag! Martin Sigvardsson
    • Jungfruplatsen
    2021-04-30
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett bra och ärligt sätt.
    Mina förväntningar har mäklaren levt upp till.
    Jag är väldigt nöjd med allt.
    Tack Anna! Trevligt att läsa att du nöjd. Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nästa hem med tomt att pyssla med. Vi ses på tillträdet om inte förr. Martin Sigvardsson
    2021-04-30
    Har sålt en lägenhet.
    Martin var kunnig, trevlig och engagerad.

Kan varmt rekommendera Martin Sigvardsson på Fastighetsbyrån Mölndal.
    Stort tack för dom fina orden, det var trevlig läsning. Martin Sigvardsson
    • Centralt
    2021-03-28