Martin Sigvardsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Martin Sigvardsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Martin Sigvardsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Sigvardsson har haft 27 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 108 Läs vad Martin Sigvardsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Jungfruplatsen
    2022-06-20 Verifierad kund
    Martin did a great job. Made us feel comfortable going through the selling process and made the extra effort to explain things in English
    Thank you for these nice words. Hope you have a wonderful summer!
    /Martin
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket kunnig!
    Bra bemötande.
    Positiv.
    Engagerad.
    Lätt och smidig att arbeta med.
    Lätt att tala med.
    Tack Johny för de fina orden. Nu skall vi göra allt för att det löper på fram till tillträdet. Tack och tveka inte som vanligt att ringa eller maila vid ev frågor. /Martin Martin Sigvardsson
    • Åby
    2022-06-05 Verifierad kund
    Jag köpte min lägenhet via Martin som mäklare och jag ringde honom direkt när jag nu skulle sälja. Väldigt tydlig, kunnig och lätt att prata med. Jag är jättenöjd med hela arbetet med försäljningen av min lägenhet.
    Hej! Tack Robert, alltid kul med kunder som återkommer. Nu kan ni landa med nya familjemedlemmen i en större bostad.
    Vi ses snart igen!
    Martin Sigvardsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Kvarnbyn
    2022-05-31 Verifierad kund
    Jag möttes av en kunnig, saklig och empatisk mäklare
    Tack Karin!
    Jag hoppas att du kommer trivas i denna fina hörnlägenhet. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet.
    • Lindome | Gastorp
    2022-05-02 Verifierad kund
    Martin kändes stabil, kunnig och trygg och dessutom stor kunskap om vårt område.
    Han guidade oss genom hela processen på ett mycket bra sätt.
    Stort tack för dessa värmande ord. Känns bra och snart kan ni koppla av i ny bostad och lägga fokus på den. Tack och som vanligt, bara ringa eller maila om det är något. Hörs och ses! /Martin Martin Sigvardsson
    • Stallbacken
    2022-04-27 Verifierad kund
    Fint bemötande från en tillgänglig mäklare. Sålde bostaden snabbt och smidigt.
    Tackar tackar! Hoppas allt kommer bli bra när flytt till ert nya fina hem är klart och allt landar igen efter kommande flyttgöra. Vi hörs och ses i krokarna eller annars på tillträdet. Stort tack och hälsa! Martin Sigvardsson
    • Kvarnbyvallen
    2022-03-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och allt var så tydligt.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Han va snabb på återkoppling och gav bra hjälp vid frågor! Snabb affär.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Martin har med stort engagemang och mycket hjärta svarat när varit nervösa. Han har svarat utanför kontorstid varit väldigt saklig.
    Mvh Berith och Allan
    Tack Allan för denna fina rekommendation. Hoppas ni skall trivas i ert nya hem och Välkomna till Mölndal! Hälsa så ses vi om ett litet tag. Martin Sigvardsson
    • Åby
    2022-02-24 Verifierad kund
    Martin skötte denna försäljning alldeles utmärkt. Mycket nöjd med den support och råd han gav under hela processen. Jag blev kontinuerligt uppdaterad och allt sköttes helt perfekt från start till avslut. Mycket nöjd med att anlita Martin och Fastighetsbyrån. Helt rätt val för mig.
    Tack! Känns bra att du så nöjd och det är ju alltid det jag arbetar för. Extra kul när jag vet att jag blev vald i stor konkurrens ifrån andra kollegor som du träffade inför försäljningen. Vi ses på tillträdet om inte förr. Martin Sigvardsson