Mats Johansson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 82 Läs vad Mats Johansson

• Conny A sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-08-17

Lindome | Annestorp
    Mats hjälpe oss att sälja vår bostadsrätt. Vi fick ett bra bemötande och stort förtroende för honom. Han upplevdes ärlig och målade inte upp nån fantasibild av marknaden. Vår målbild stämde väl överens med hans bedömning av vad som var skäligt och i slutändan så blev vi mycket nöjda med försäljningen. Läs mer
    Fastighetsbyrån M gillar detta
  • Britt-Marie A sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-07-02

Lindome | Gastorp
    Trevlig, punktlig. Kan rekommendera honom Läs mer
  • Ann-Christine M sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-29

Lindome | Gastorp
    Mats är en proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera . Affären gick snabbt och smidigt, allt enligt de önskemål vi hade. Anki M Läs mer
  • Kristina W köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-06-03

Bosgården
    Köpt lägenhet i Bosgården, Mölndal. Mycket trevligt, professionellt och avslappnat bemötande. Läs mer
  • Hongtao Z köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-22

Centralt
    I bought a flat, and things went well. I think that he is professional in the bidding process and willing to answer questions. Läs mer
  • Agnes E
    Agnes E sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-15

Stensjön
    En riktigt proffsig mäklare som var ett gott stöd i en oförutsedda förhandling. Vi är riktigt nöjda med hans insatts! Tack Mats! Läs mer
  • Philip A sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-15

Stensjön
    Sålt LGH,
    Väldigt erfaren och proffsig mäklare, saklig och enkel när han förklarar olika situationer, Vi känner oss generellt super nöjda, tummen upp:-) Läs mer
  • Mahroo K sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-12

Kvarnbyn
    Bra bemötande, flexibel och tillgänglig. Läs mer
    2019-05-14 Mats J svarar Mahroo K
    Tack för ytterligare en bra affär. Hoppas att allt skall lösa sig och att du kommer trivas i ditt nya hus.
  • Christina L
    Christina L köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-10

Lindome | Centralt
    Jag har köpt en bostadsrätt 3 r o k. Mäklaren var mycket hjälpsam och tillmötesgående och överträffade mina förväntningar. Mycket bra! Läs mer
  • Elke Christina A sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-03

Kållered | Livered
    Köpt bostadsrätt i samma område som jag bor i nu och sålt mitt parhus.

Mäklaren Mats Johansson är en helt underbar människa, lugn och sansad som levde upp till mina förväntningar och min situation som nybliven änka. Kunde ge mig lugn och inte stressa mig på en försäljning utan ge mig lite tid.

Då jag nu har både köpt en bostadsrätt och även fått turen att sälja mitt hus får Mats 10 stjärnor av mig för sitt bemötande och trevliga och lugnande sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply