Mats Johansson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 78 Läs vad Mats Johansson

• Hongtao Z köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-22

Centralt
    I bought a flat, and things went well. I think that he is professional in the bidding process and willing to answer questions. Läs mer
  • Agnes E
    Agnes E sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-15

Stensjön
    En riktigt proffsig mäklare som var ett gott stöd i en oförutsedda förhandling. Vi är riktigt nöjda med hans insatts! Tack Mats! Läs mer
  • Philip A sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-15

Stensjön
    Sålt LGH,
    Väldigt erfaren och proffsig mäklare, saklig och enkel när han förklarar olika situationer, Vi känner oss generellt super nöjda, tummen upp:-) Läs mer
  • Mahroo K sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-12

Kvarnbyn
    Bra bemötande, flexibel och tillgänglig. Läs mer
    2019-05-14 Mats J svarar Mahroo K
    Tack för ytterligare en bra affär. Hoppas att allt skall lösa sig och att du kommer trivas i ditt nya hus.
  • Christina L
    Christina L köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-10

Lindome | Centralt
    Jag har köpt en bostadsrätt 3 r o k. Mäklaren var mycket hjälpsam och tillmötesgående och överträffade mina förväntningar. Mycket bra! Läs mer
  • Elke Christina A sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-05-03

Kållered | Livered
    Köpt bostadsrätt i samma område som jag bor i nu och sålt mitt parhus.

Mäklaren Mats Johansson är en helt underbar människa, lugn och sansad som levde upp till mina förväntningar och min situation som nybliven änka. Kunde ge mig lugn och inte stressa mig på en försäljning utan ge mig lite tid.

Då jag nu har både köpt en bostadsrätt och även fått turen att sälja mitt hus får Mats 10 stjärnor av mig för sitt bemötande och trevliga och lugnande sätt. Läs mer
  • Lis-marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-15

Centralt
    Mats hjälpte mig att sälja min 3:a vilket gick hur bra som helst.

Han är lugn och kunnig och överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Lotta V sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-04-07

Bosgården
    Vi fick jätte bra hjälp av Mats vid försäljningen av vår 3:a. Han var lyrhörd för våra önskemål och var tillgänglig för frågor mm. Vi hade gärna vänt oss till Mats igen! Läs mer
  • Paul B sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-03-28

Centralt
    Sålde en Bostadsrätt i Mölndals centrum.
    Mats var professionellt genom hela processen och gav oss stor förtroende. Läs mer
  • Magnus L köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-03-19

Jungfruplatsen
    Först köpte jag (tillsammans med min blivande sambo) en stor lägenhet på 6 rum och sedan sålde jag min 3:a. I båda fallen var det Mats som skötte mäklandet.
    Jag upplever att Mats är korrekt, lyhörd, snabb och ärlig.
    Jag är mer än nöjd med min upplevelse. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Patrik Teply