Mats Johansson
Registrerad mäklare sedan 2005-05-10
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 104 Läs vad Mats Johansson

• Pål E köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-07-11

Centralt
    Köpte bostadsrätt. Mats gav väldigt bra och professionellt intryck från visning till tillgång av bostad. Hjälpte mig med alla frågor jag hade och hela affären gick väldigt smidigt.
    Ärlig och kändes pålitlig i de frågor och funderingar jag hade. Läs mer
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-07-08

4:a
    Lindome | Gastorp
    Mats hjälpte oss att både köpa och sälja. Är super nöjd med han. Bra kunskap och engagemang . Läs mer
  • Narmin Yasen K köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-07-08

Enerbacken
    Hej,
    Då en stor del av mäklarens arbete är att vara tillgänglig och besvara köparen tycker jag att Mats borde vara bättre på det. För övrigt är han trevlig och snäll! Läs mer
  • Sofia F sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-06-03

Kvarnbyn
    Mats är en mkt erfaren mäklare, han är lugn, trygg och professionell. Jag är nöjd med mitt val av mäklare och min försäljning. Det kändes som en bra och smidig affär där alla parter blev nöjda. Läs mer
    2020-06-04 Mats J svarar Sofia F
    Tack för de fina omdömet. Hoppas att vi kan hjälpa er att hitta ett bra hus också.
  • Johan W köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-05-06

Centralt
    Köpte en bostadsrätt i Mölndal.

Okunnig, slarvig, otrevlig. La till nya villkor efter att kontraktet var skrivet och försökte driva igenom dem med burdusitet när jag inte gick med på dem. Planerade sent och utan att det hängde ihop. Läs mer
    2020-06-04 Mats J svarar Johan W
    Tråkigt att höra att du inte är nöjd. Jag hoppas att du kan ha viss förståelse för att både banker och jurister hade synpunkter ang hur jag skulle sköta detta. Hoppas att sonen kommer att trivas i sin nya lägenhet.
  • Mikael B köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-27

4:a
    Toltorpsdalen
    Köpt bostadsrätt, en 4:a i Mölndal.

Ok bemötanden. Som man kan förvänta sig. Läs mer
    2020-06-04 Mats J svarar Mikael B
    Tack för omdömet. Nästa gång hoppas jag att vi kan överträffa dina förväntningar.
  • Johan Martin S köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-24

3:a
    Kållered | Livered
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mats var alltid lätt att få tag på och han höll vad han lovade. Det var lätt att få information och återkoppling.

Jag är mycket nöjd med förmedlingen. Läs mer
    2020-06-04 Mats J svarar Johan Martin S
    Tack för omdömet. Nästa gång skall jag försöka överträffa detta så att jag kan få 5 av 5. Hoppas att du trivs bra.
  • Karina B sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-20

Enerbacken
    Mats sålde min lägenhet nyligen och jag är sååå nöjd! Tack för all hjälp. :) Läs mer
    2020-04-20 Mats J svarar Karina B
    Tack själv och tack för förtroendet. Nu skall vi vara hitta en ny lägenhet till er också.
    Mats J gillar detta
  • Martin F köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-04-01

Åby
    Köpt en mindre lägenhet
    Alltid artigt bemött av mäklaren, som dock någon gång verkade lite jäktad
    Gav ett kompetent intryck och hade svar på alla frågor, även de som inte hade med hans yrkesroll att göra
    Kan rekommendera honom Läs mer
    2020-04-20 Mats J svarar Martin F
    Tack för det fina omdömet och tålamodet trots allt strul. Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten.
  • Magnus P köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2020-02-25

3:a
    Bifrost
    Köpt lägenhet av Mats.
    Trevligt bemötande, uppfyllde de förväntningar vi hade och hjälpsam. Läs mer
    2020-06-04 Mats J svarar Magnus P
    Tack för omdömet. Hoppas att ni trivs!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölndal

Mats Johansson