Läs vad 116 Läs vad Mats Johansson

• 2020-12-18
    Jag träffade Mats i samband med försäljning av min lägenhet.
    Hans bemötande präglades av professionalitet och engagemang.
    Jag skulle absolut anlita honom igen i framtiden och gärna rekommendera honom till vänner och bekanta!
    Zivar K
    Zivar K
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Bifrost
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
  • 2020-12-15
    Väldigt trevlig och bra mäklare som tog hand om försäljningen av min lägenhet. Alltid kontaktbar och hjälpsam.
    Per H
    • 54.5 m²
    • Bosgården
  • 2020-12-14
    Vi köpte en 3a i Mölndal. Budgivningen blev lite långdragen och Mats var mestadels dryg, arrogant och väldigt långsam både med svar på frågor och att återkomma när man inte fick tag på honom. Dels har vi skickat sms med frågor och inte fått svar, sedan har vi även frågat över telefon och han skulle ta reda på svaret men återkom aldrig så man själv fick ringa upp flera gånger.

Det är flera fel i lägenheten vi köpte som Mats inte informerat oss om (som inte är rimligt att man ska kunna ta reda på under en kort visning) och vi är väldigt missnöjda med hur han har skött detta.

Skulle inte rekommendera honom till någon och kommer förmodligen inte använda mig av fastighetsbyrån ifall jag själv säljer pga hur vårt köp gick till. Det känns som att vi har blivit lurade.
    Anna N
    • 66.0 m²
    • Krokslätt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
  • 2020-12-13
    Köpte en förhandsvisad lägenhet i Jungfruplatsen. Vi var nöjda med Mats redan under första visningen då han var mycket tillmötesgående och trevlig i alla möten vi haft med honom. Överlag väldigt nöjda med allt!
    Veronica B
    • 70.0 m²
    • Jungfruplatsen
    Hej! Kul att ni är nöjda med mitt jobb. Hoppas att ni trivs.

• 2020-12-11
    Lugnt och trevligt bemötande.
    Stefan L
    • 63.5 m²
    • Centralt
  • 2020-12-08
    Vid försäljning av bostadsrättsradhus fick vi ett mycket bra bemötande av Mats.
    Försäljningen gick över förväntan.
    Gunilla H
    • 95.0 m²
    • Lindome | Gastorp
    sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
  • 2020-11-17
    Jag har köpt en bostadsrätt och det var inte första gången jag har sålt och köpt bostad tidigare. Mats med sin professionella bemötande, kunskaper att svara på frågor och arbetssätt hjälpte mig med alla punkter i processen vilket jag är mycket nöjd med.
    Det viktigaste för mig är att ha förtroendet för den person som hjälper mig i det jag vill göra det blev fullträff. Jag ska varmt rekommendera honom till mina vänner och bekanta.
    Ella M
    • 65.0 m²
    • Bifrost
  • 2020-11-12
    Jag är mycket nöjd! Har precis köpt min första lägenhet och tycker att det gick väldigt smidigt. Mats svarade alltid fort och bra på samtal eller liknande, och allting sköttes smidigt. Jag kände mig väl informerad och det enda var egentligen att skriva på lite papper:)
    Hanna H
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Almedal
    Tack för diet fina omdömet. Hoppas att du kommer trivas och att studierna går bra.

• 2020-10-22
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Mattias H
    • 4:a
    • 83.0 m²
    • Krokslätt
    Tack för det utförliga omdömet :). Ni har återigen varit fantastiska kunder.

• 2020-10-19
    Sålde vår lägenhet via Mats och vi blev proffsigt bemött från start till slut. Rekommenderar verkligen att anlita Mats vid sin försäljning!
    Malin Å
    • 70.0 m²
    • Jungfruplatsen
    Tackar. Det tog sin tid men sedan fick vi ihop det bra. Hoppas det blir bra med nya huset.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte