Mats Johansson

Mats Johansson

Mats Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Mats Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2005-05. Mats Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 174 omdömen med ett betyg på 4.7. Mats Johansson har haft 63 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 174 Läs vad Mats Johansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Centrala Mölndal
    2022-07-08 Verifierad kund
    Har nu både köpt och sålt genom Mats och det har fungerat utmärkt! Väldigt duktig och kunnig och hjälpsam genom alla steg. Kan varmt rekommendera Mats.
    Kul att du är nöjd. Hoppas att du kommer trivas med nya livet och nya lägenheten. Mats Johansson
    • Bifrost
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vi var bemötande på en professionell sätt och mycket trevligt. Nästan alla förväntningar som vi hade han levererade, kanske bara lite mer kommunikation vi saknade. Bara att vi valde Mats som mäklare tredje gången säger mycket hur är vi nöjda tycker jag. Och om det bli nästa gång så vi är 100% säkert vem vi ska kontakta.
    Tack för de fina orden. Nu hoppas jag att ni skall trivas riktigt bra i nya huset så att det dröjer innan vi jobbar ihop igen. Mats Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Hills
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mats är extremt professionell. Från första mötet och genom hela försäljningen. Högsta betyg och vi rekommenderar honom starkt.
    Tack för detta. Det har varit en ära att få ta hand om er försäljning även denna gång. Lycka till med nya. Mats Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Bifrost
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mats bemötte mig på ett väldigt trevligt sätt.
    Sen var han väldigt kunnig och påläst lägenheten.
    dom förväntningarna jag hade på Mars va att han skulle kunnig och trevlig och levde han verkligen upp till de.
    Av köpet av lägenheten måste jag ändå säga att det gick väldig lätt och sidigt: Mats Johansson 10/10.
    Kul att du är nöjd. Hoppas verkligen att det blir lika bra när du flyttar till din nya lägenhet. Mats Johansson
    • Stensjön
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig
    Lugn
    Är helt nöjd med honom !
    Tack för omdömet. Har varit ett nöje att jobba med dig och din lägenhet. Hoppas nu att du kommer trivas i ditt nya. Mats Johansson
  • Stephan L
    sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Balltorp
    2022-05-03 Verifierad kund
    Från vårt första kontakt på telefon till undertecknande av överlåtelseavtal har Mats varit trevlig att ha att göra med. Kunnig, ambitiös, lättsam och drivande. Vår oro inför vår första bostadsaffär försvann genom mötet med Mats. Kan starkt rekommenderas.
    Det är nästan så att man blir lite rörd. Precis så vill jag att mina kunder skall känna. Ta hand om er. Mats Johansson
    2022-04-30 Verifierad kund
    Affären gick snabbt smidigt och enkelt. Bra support med digitala lösningar och tydlighet.
    Tack för detta. Kul att du uppmärksammade våra digitala tjänster. Hoppas att det går lika bra med den andra lägenheten. Tack för förtroendet. Mats Johansson
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevlig med ett gott bemötande.
    Tack för trevligt omdöme. Det är alltid lättare att jobba när man har trevliga kunder. Mats Johansson
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande samt snabb och smidig affär.
    Härligt att ni var nöjda. Nu hoppas vi att allt fortsätter lika smidigt och att ni kommer att trivas. Mats Johansson
    • Bosgården
    2022-04-17 Verifierad kund
    Påtagligt arrogant bemötande gentemot mig som köpare. Vid visningen befann han sig enbart i ett rum och var inte särskilt intresserad av att visa upp lägenheten utan det upplevdes som att han enbart ville att vi skulle bli färdiga. Stundtals svår att nå via telefon och visa klumpiga kommentarer gav ett ointresserat intryck. Vid en eventuell kommande försäljning av lägenheten kommer jag att välja en annan mäklare.
    Hej! Det var väldigt tråkigt att höra. Det är ju absolut inte ett sätt jag vill bli uppfattad på. Jag tar till mig kritiken och hoppas ändå att du kommer trivas i din nya bostad. Mats Johansson