Mats Johansson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 63 kunder tycker om Mats Johansson

• Christin S köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-05

3:a
    71.8m²
    Lindome | Centralt
    Mäklaren var svår att få kontakt med, inte vidare trevlig, sa saker so han inte sedan stod fast vid, snurrig vid kontraktsskrivning o bokade sedan en dag som överlåtelsen av huset skulle ske som han sen inte kunde så vi alla fick boka om varav en sedan inte kunde vara med.. intrycket utav honom var uselt tyvärr.. skulle aldrig använda mig utav ho
    nom Läs mer
    2019-02-06 Mats J svarar Christin S
    Hej! Det var tråkigt att din upplevelse inte var bra. Kan bara be om ursäkt för att vi var tvungna att flytta tillträdet och att en av säljarna inte kunde närvara. Jag hoppas ändå att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • Charlotte A köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-04

2:a
    61m²
    Bifrost
    Har köpt en bostadsrätt i Bifrost.
    Mäklaren var trevlig och kunnig - det var en smidig affär. Läs mer
    Mats J gillar detta
  • Linda A sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-02-01

3:a
    74.5m²
    Lindome | Centralt
    Mats uppfyllde de förväntningar jag hade. Jag är helnöjd med valet av mäklare. Läs mer
    2019-02-06 Mats J svarar Linda A
    Tack för det. Jag har varit helnöjd med min kund också.
  • Carina J köpte sin bostad med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2019-01-24

Hej jag har både sålt o köpt lägenhet av Mats ett mycket trevligt bemötande o återkopplade alltid fick ett stort föryroende för Mats o kan rekommendera honom super bra Med vänlig hälsning, Carina Johansson Läs mer
  • Ulf D
    Ulf D köpte sin bostad med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-26

Mats har haft en positiv, hjälpsam attityd och varit tillgänglig för frågor under bostadsövergången. Läs mer
    Mats J gillar detta
  • Jenny W sålde sin bostad med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-12

Hej,
    Vi sålde vår bostadsrättsradhus och är väldigt nöjda med Mats som mäklare.
    Väldigt lyhörd och inkännande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-02-06 Mats J svarar Jenny W
    Tack för de fina orden. Hoppas att ni trivs i ert nya boende.
  • Emma O sålde sin bostad med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-12-08

Bra och avslappnad mäklare som hjälper sina kunder (både säljare och köpare) med det som behövs.å Läs mer
  • Åse S sålde sin bostad med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-11-15

Sålt lägenheten bra bemötande nöjd med allt mvh Åse Läs mer
    2018-12-12 Mats J svarar Åse S
    Tack för de fina orden och lycka till i ditt nya boende.
  • Vivek J köpte sin bostad med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-10-24

Köpt hyresrätt. Hade inga förväntningar. Sammantaget bra genomförande Läs mer
  • Claes Martin H
    Claes Martin H sålde sin bostad med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal

2018-10-12

Gillar Mats personlighet. Trevlig och proffesionell Läs mer