Mats Johansson

Mats Johansson

Mats Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Mats Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2005-05. Mats Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 137 omdömen med ett betyg på 4.6. Mats Johansson har haft 60 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 137 Läs vad Mats Johansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Valås
    2021-07-23
    Mats sålde våran bostadsrätt.
    Rekordpris i området! Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare.
    Kan varmt rekommendera Mats
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Annestorp
    2021-06-28
    Skötte ärendet snabbt och bra.
    Tack Pontus. Hoppas att ni kommer trivas lika bra i nästa bostad. Mats Johansson
    • Krokslätt
    2021-06-26
    Vi fick en bra kontakt och han var lätt att nå vid olika frågor. Jag tycker att han levde upp till mina förväntningar på alla sätt. Försäljningen löpte på smärtfritt och snabbt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Enerbacken
    2021-06-21
    Trevligt bemötande. Fick svar på mina frågor. Lätt att få tag på. Uppskattar mest av allt att Mats var flexibel när vi skulle skriva på överlåtelseavtalet. Han löste en snabbt en tid för kontraktsskrivning som passade alla parter trotts att han själv egentligen var ledig den tiden.
    • Enerbacken
    2021-06-21
    Informativ, hjälpsam, ärlig, fanns där när man behövde, bara ett samtal bort.
    • Centralt
    2021-06-16
    Jag anlitade Mats för att sälja min lägenhet i Mölndal, och är ytterst nöjd med mitt val av mäklare. Mats är mycket kunnig om såväl bostadsmarknaden som området, och har alltid varit snabb på att svara på de många frågor jag haft under processens gång. Han är lugn i sättet och alltid trevlig i bemötandet, och har tagit sig tid för mig som kund även när han egentligen varit upptagen. Jag har känt mig helt trygg med Mats under försäljningen och det har varit guld värt att ha en mäklare man känner att man kan lita på. Jag kan varmt rekommendera Mats som mäklare till alla som vill sälja ett objekt i Mölndalsområdet!
    Tack för det fina omdömet. Alltid lättar att göra bra resultat med trevliga säljare och fina lägenheter. Mats Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Solängen
    2021-06-16
    Mycket bra hantering av försäljning av min bostad. Mkt nöjd.
    Tack. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus. Mats Johansson
    • Stensjön
    2021-06-07
    Mycket bra mäklare, rak och ärlig i sin kommunikation.
    • Lindome | Annestorp
    2021-06-02
    Köpte ett radhus. Blev kanon mött av Mats och kände mig väldeligt trygg genom hela köpet
    • Krokslätt
    2021-05-28
    Köpte en bostadsrätt via Mats,
    Han är sakkunnig och guidade oss igenom processen på ett mycket lugnt och syressfrit sätt.
    Tack. Hoppas att du kommer trivas i din lägenhet. Mats Johansson